هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

تحقیق بررسی مسئله فحشاء

تحقیق بررسی مسئله فحشاء

تحقیق-بررسی-مسئله-فحشاءلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 273 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏فصل ‏اول
‏کلیات
3
‏ ‏مقدمه
‏مطالعه سیر تاریخی فحشا - Prostitution
‏، نشانگر آن است که این پدیده، از کهن‏‌‏ترین انحرافات بشری است و از دیر باز به عنوان یک واقعیت اجتماعی وجود داشته است. با این حال، تحقیقات علمی اندکی روی آن صورت گرفته است. طبق نظر ابینگهاوس(1909)، روسپیگری گذشته‏‌‏ای طولانی، اما تاریخچه کوتاهی ‏دار‏د. بخشی از این امر به مشکلات جمع‏‌‏آوری اطلاعات علمی و قابل ت‏ع‏میم از نمونه‏‌‏های مورد مطالعه روسپیان مربوط نمی‏‌‏شود. از این رو، فقدان تحقیقا‏ت دقیق و علمی موجب رواج اطلاعات غ‏لط در مورد زمینه، طبیعت و علل روسپیگری می‏‌‏گردد (پوتریت و دیگران، 1998 : ‏164 به نقل از طباطبایی‏)‏.
‏طبق تعریف، زن ویژه یا روسپی یا فاحشه، زنی (یا به ندرت مردی) است که مخارج زندگی خود را به طور کلی یا جزئی از طریق تسلیم جسم خویش به دیکران (با انگیزه‏‌‏های جنسی) تأمین می‏‌‏کند. بعلاوه این نوع روابط جنسی بدون محبت و موقتی است و اگر رابطه عاطفی در این کار دخالت داشته باشد، فحشا نام ‏ن‏خواهد داشت. این اصطلاح، تنها به کسانی اطلاق نمی‏‌‏شود که تمام عمر به فحشا اشتغال دارند، بلکه هر زن یا مردی که در ضمن ا‏ش‏تغال به کارهای دیگر، گاه‏‌‏گاهی با دریافت پول به ایجاد رابطه جنسی بادیگران اقدام کند، نیز (طی مدتی که به این رفتار می‏‌‏پردازد)، روسپی نامیده می‏‌‏شود (فارلی و دیگران، 1998 : ص94)‏.
‏سنت آگوستین، پرچمدار اخلاقیات مسیحیت در غرب، نگرشی دوسوگرانه به فحشا و زنان ویژه داشته است. به نظر وی، هیچ چیزی پست‏‌‏تر و شرم‏‌‏آورتر از فحشا و مفاسد مشابه آن نیست. در عین حال، وی در جای دیگر بیان می
4
‏‌‏کند که گاهی فحشا در جوامع، یک ضرورت بوده است. او اظهار داشته است که اگر فحشا از جامعه بر چیده شود، به هر حال جامعه با مفاسد دیگر آلوده خواهد شد و الگوهایی از روابط جنسی پدید خواهد آمد که به جامعه آسیب خواهد رساند. علی‏‌‏رغم این بیان آگوستین و با وجود اینکه در مقاطعی از تاریخ، فحشا به صورت رسمی و مشروع وجود داشته و حتی گاهی رنگ مذهبی نیز به خود گرفته است، در اکثر جوامع و در طول تاریخ، روسپیگری تقبیح و محکوم شده است(بولوگ و بولوگ، 1996 : ‏164 به نقل از طباطبایی‏)‏.
‏روانشناسان علت بروز این پدیده را علل روانی از جمله گرایش به تنوع‏‌‏طلبی و ضعف هویت اخلاقی می‏‌‏دانند و همچنین اختلال در هوی‏ت‏ در آن دخالت دارد و در برخی از افراد این گروه، اختلالات شخصیتی (به ویژه اختلال شخصیت ضد اجتماعی و مرزی) نمود بیشتری دارد (بهبودی،‏‌‏1378 : ص102)‏.
‏از نظر جامعه‏‌‏شناسان و مددکاران اجتماعی، علت فحشا صرفاً به پدیده‏‌‏های روانی محدود نمی‏‌‏شود؛ بلکه علت بروز این پدیده را به فقر و گرسنگی، چگونگی تعلیم و تربیت فرد در خانواده، بیکاری، نوسان شرایط اقتصادی، مهاجرت و شهرگرایی، بی‏‌‏سوادی و ناآگاهی، اعتیاد به مواد مخدر، طلاق و کشمکش خانواده و انحراف والدین نسبت می‏‌‏دهند. به عنوان مثال هادرمن - Haderman.
‏ (1977) می‏‌‏گوید : به دلیل محدودیتهای مالی‏ ‏و اقتصادی ممکن است برخی زنان به نشانه مق‏ا‏ومت و یا پاسخ به فقر، به فحشا روی آورند. به عبارت دیگر، گاهی فحشا یک استراتژی فعال در مواجهه با فقر است؛ چرا که در دنیایی که مردان نسبت به زنان از هر حیث از حقوق بیشتری برخوردارند، شاید فحشا تنها راهی باشد که بیشتر زنان فاقد حامی (شوهر، پدر یا برادر) را قادر به ادامه حیات می
4
‏‌‏سازد (هادرمن، به نقل از بارکر و مویزلک، 1994)‏.‏ اکثر این زنان، فاقد تحصیلات و مهارتهایی هستند که بتوانند موفقیت آنها را در دستیابی به شغل مناسب تضمین کند. بیشتر آنها یا بی‏‌‏سوادند و یا تحصیلات بسیار اندکی دارند. مهارت کم، تحصیلات اندک، نداشتن حامی که آنها را از حیث اقتصادی و امنیتی محافظت نماید و همچنین امکانات محدود برای اشتغال، اثر منفی روی زنان جوان دارد و وجود همین شرایط منفی، احتمال سوق یافتن آنها را به سمت انحرافاتی از قبیل فحشا و مصرف مواد افزایش می‏‌‏دهد (بارکر و مویزیک، 1994 : ‏165‏ ‏به نقل از طباطبایی‏)‏.
‏با نگاهی مددکارانه به آسیب‏‌‏های اجتماعی قرن بیست و یکم که دی‏د‏گاهی مرکب از علم جامعه‏‌‏شناسی و روانشناسی است متوجه می‏‌‏شویم که توسعه زندگی شهری، گسترش بی‏‌‏رویه مهاجرت از روستا به شهرهای بزرگ، افزایش حاشیه‏‌‏نشینی، بیکاری، ‏‌‏فراوانی مشکلات اقتصادی- اجتماعی و جوان بودن درصد بالایی از افراد جامعه ایران باعث افزایش کمی و کیفی آسیب‏‌‏های اجتماعی شده و زمینه مناسبی برای ابتلاء به انواع آسیب‏‌‏ها مخصوصاً برای قشرهای نوجوان و جوان فراهم گردیده است که از جمله این آسیب‏‌‏ها می‏‌‏توان به پدیده فحشا و روسپیگری اشاره کرد.
‏با عنایت به اهمیت حیاتی و نقش تعیین کننده سلامت جسمانی و روانی نوجوانان و جوانان جامعه در تأمین بقاء و آینده مملکت بویژه به دلیل نقشی که در تربیت و پرورش کودکان نسل آینده خواهند داشت بی

 

دانلود فایل

تحقیق بررسی مفهوم رهبری در جامعه در آثار رومی با تاکید بر مثنوی معنوی 40 ص

تحقیق بررسی مفهوم رهبری در جامعه در آثار رومی با تاکید بر مثنوی معنوی 40 ص

تحقیق-بررسی-مفهوم-رهبری-در-جامعه-در-آثار-رومی-با-تاکید-بر-مثنوی-معنوی-40-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 61 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏1
‏پیش در آمد :
‏دی شیخ با چراغ همی گشت کرد شهر گز دیو و دد ملو لم وانسانم آرزوست
‏1
‏1
‏پیش در آمد :
‏دی شیخ با چراغ همی گشت کرد شهر گز دیو و دد ملو لم وانسانم آرزوست
‏1
‏1
‏پیش در آمد :
‏دی شیخ با چراغ همی گشت کرد شهر گز دیو و دد ملو لم وانسانم آرزوست
‏1
‏5
‏طبق روایت های مختلف از آدم (‌ع)‌ تا خاتم (ص )‌یکصد و بیست و چهار هزار پیغمبر و ائمه و اولیا همه وهمه آمده اند تا انسان را که (صاحب اختیار وجبر )‌ است هدایت کنند و او را به سرمنزل مقصود و خوشبختی برسانند . ولی از بدو تولد اولین فرزندان آدم ، هابیل و قابیل می بینیم که انسان برای ارضای نیازهای خود چه اعمالی را انجام نمی‌دهد تا به لذت های آنی خود برسد. همانطوریکه هابیل برای حس برتری جویی و خود خواهی و هوا و هوس خود برادرش هابیل را می کشد و این اولین خونی است که بر روی زمین ریخته می شود . اما پیامبران و ائمه و اولیا آمده اند . تا انسان را که (‌ اشرف مخلوقات )‌ است به مکارم اخلاقی برسانند وبه همین دلیل بیشتر روی تهذیب نفس انسانها کار کرده اند اما باید توجه داشت که در درون انسان دو نیروی متضاد اهریمنی وخدایی به طور فطری قرار داده شده است که همیشه این دو نیرو با هم در جدال و کشمکش هستند و این انسان است که باید به تقویت نیروی درونی خود بپردازد تانیروی اهریمنی را وادار به عقب نشینی کند بدین گونه میدان دید و وسعت عملیاتی نیروی خدایی بیشتر میگردد وچنانچه این پیشرفت و روند ادامه داشته باشد ، نیروی اهریمنی بصورت زندانی‌ای در می آید که در غل و زنجیر نیروی خدایی اسیر میگردد ولی به محض اینکه انسان از جاده راستی و درستی منحرف گردد ، نیروی اهریمنی قوی گشته و غل و زنجیر را از هم گسسته و به مرکز فرماندهی نیروی خدایی یعنی عقل نزدیک می گردد و آن را مورد حمله و تهاجم قرار می دهد و آنقدر این حمله را ادامه می دهد تا انسان را مسخر خود کند تا از اینجا به بعد است که دیگر انسان هر روز و هر روز به گمراهی و کجروی بیشتر تمایل پیدا می کند و از نیروی خدایی خود فاصله گرفته و خویشتن خود را گم می کند و سرانجام بدی بر تمام وجود او حاکم گشته و او را درکام خود فرو می برد . تا به ورطه هلاکت و نیستی سوق دهد و به همین دلیل است که پیامبران و ائمه و اولیا را می فرستد که دراین راههای پرخوف وخطر ، دست گیر رهروان راه حقیقت و یا دیگر سالکان وادی طریقت باشند تا انسانها را با چراغ هدایت و روشنگر و بیدار کننده خود به راه درست و مستقیم بکشانند .
‏چه اگر این فرستادگان و برگزیدگان ودوستان خدا نبودند ،‌ جهان یکباره به دست بشر نابود و معدوم می شد و آثاری از انسان و انسانیت باقی نمی ماند . باید این برگزیدگان باشند ،‌ تاپیروان و سالکان وادی معرفت را به سرمنزل مقصود هدایت برسانند چنانچه گفته اند :
‏طی این مرحله بی همرهی خضر مکن ظلمات است بترس از خطر گمراهی
‏و آدمی بعد از پیامبران و ائمه نیاز به اولیاء‌ ، راهبر ، ولی، هادی و مرشد دارد .
‏مثل انسان و اینها مانند سفر دریایی و کشتی است . چون اینها دریای عرفان و بحر بی پایان دانش و بینش و حکمت ومعرفت معنوی را طی کرده اند و به قله رفیع وادی بیکران طریقت وسیر وسلوک روحانی و مرتبه کمال و سعادت انسانی رسیده اند وانسانها برای این سفر در دریای معرفت و شناخت نیاز به کشتی دارند و سفر دریا بدون کشتی امکان پذیر نیست ،‌اما این کشتی همان راهبر یا شیخ وهادی ومرشد می باشد . و این پیر یا مرشد است که باعث بی خطر شدن سفر در دریای پر تلاطم و طوفانزای زندگی انسان می شود و با صبر و متانت و وقار خود لنگر کشتی را به ساحل نجات می اندازد و انسان را به سلامت در ساحل خوشبختی پیاده می کند .

 

دانلود فایل

تحقیق بررسی مقدماتی کاربرد نظریه سرمایه اجتماعی در تحلیل وضعیت تامین اجتماعی در ایران 19 ص

تحقیق بررسی مقدماتی کاربرد نظریه سرمایه اجتماعی در تحلیل وضعیت تامین اجتماعی در ایران 19 ص

تحقیق-بررسی-مقدماتی-کاربرد-نظریه-سرمایه-اجتماعی-در-تحلیل-وضعیت-تامین-اجتماعی-در-ایران-19-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 31 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏"‏مجموعه مقالات همایش سرمایه اجتماعی و رفاه اجتماعی‏"
‏عنوان فارسی:‏ ‏بررسی مقدماتی کاربرد نظریه سرمایه اجتماعی در تحلیل وضعیت تامین اجتماعی در ایران
‏مولف (مولفین):‏ ‏کیان تاجبخش ,
‏کلید واژه:‏ ‏سرمایه اجتماعی,تامین اجتماعی,رفاه اجتماعی و توسعه‏ ‏
1
‏"‏مجموعه مقالات همایش سرمایه اجتماعی و رفاه اجتماعی‏"
‏عنوان فارسی:‏ ‏بررسی مقدماتی کاربرد نظریه سرمایه اجتماعی در تحلیل وضعیت تامین اجتماعی در ایران
‏مولف (مولفین):‏ ‏کیان تاجبخش ,
‏کلید واژه:‏ ‏سرمایه اجتماعی,تامین اجتماعی,رفاه اجتماعی و توسعه‏ ‏
1
‏"‏مجموعه مقالات همایش سرمایه اجتماعی و رفاه اجتماعی‏"
‏عنوان فارسی:‏ ‏بررسی مقدماتی کاربرد نظریه سرمایه اجتماعی در تحلیل وضعیت تامین اجتماعی در ایران
‏مولف (مولفین):‏ ‏کیان تاجبخش ,
‏کلید واژه:‏ ‏سرمایه اجتماعی,تامین اجتماعی,رفاه اجتماعی و توسعه‏ ‏
5
‏چکیده:‏ ‏برای درک اهمیت موضوع سرمایه اجتماعی در حوزه رفاه اجتماعی می توان به اهیمت نقش وجایگاه رفاه اجتماعی در برنامه های توسعه کشور رجوع کرد.کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی و امور اجتماعی این مسئله را مطرح می کنند که برنامه های توسعه کشور(مانند برنامه های عمرانی پنج ساله)دیگر نمی توانند صرفاً به بعد مادی یا رشد کلان اقتصادی توجه داشته باشند.زیرا این روند،در چند دهه گذشته مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نادیدهگرفته است و در نتیجه در میانه مدت و دراز مدت جز زیان و در نهایت ایجاد موانع برایپیشرفت همه جانبه و توسعه پایدار در کشور را نخواهد داشت.بنابراین اهیمت موضوع کلیبحث سرمایه اجتماعی در وهله اول در روش کردن ابعاد اجتماعی در شکل گیری سیاستهای رفاهی کشور است(برای مثال برنامه های تامین اجتماعی)و در نهایت می توان از این طریق،جایگاه ساختار و اشکال اجتماعی و فرهنگی در توسعه جامعه ایران را تبیین نمود. سرمایه اجتماعی مفوهم نسبتاً جدیدی در علوم اجتماعی است و بطور خلاصه به معنای هنجارها و شبکه هایی است که امکان مشارکت مردم در اقدامات جمعی به منظور کسب سود متقابل را فراهم می کند و با شیوه هایی همچون سنجش سطح اعتماد اجتماعی و سطوح عضویت در انجمنهای مدنی رسمی یا غیر رسمی قابل اندازه گیری است.سرمایه اجتماعی مفهومی ترکیبیاست که موجودی یا میزان این هنجارهای و شبکه ها را در یک جامعه و در یک مقطع زمانیخاص تشریح می کند.رابطه متقابل،رفتار غیر خودخواهانه و اعتماد،نمونه هایی از این هنجارها است.همچنین شبکه ها می توانند رسمی یا غیر رسمی باشند.از این منظر،سرمایه اجتماعی یکی از عناصر مهم قدرت"جامعه مدنی"یا ظرفیت جامعه برای مدیریت خویش از طریق فعالیتهای گروهی غیر رسمی،داوطلبانه یا غیر دولتی (و غیر انتفاعی)است. سه نکته بسیار مهم را برای درک پیوندها و روابط میان سرمایه اجتماعی و نظام تامیناجتماعی مطرح است.نخست اینکه سیاستها و برنامه تامین اجتماعی باید به افزایش انگیزهمشارکت مردم در هر سه زمینه نظام تامین اجتماعی،یعنی بیمه،حمایت اجتماعی و امداد اجتماعی کمک کند.دوم اینکه انجمنهای مدنی غیر دولتی از قبیل کارمندان،اتحادیه ها و انجمنهای خیریه می توانند نقش مهمی در مقابله با چالشهایی که در آینده در برابر نظامتامین اجتماعی در ایران"کالای همگانی"محسوب می شود.این به نزله پذیرش این فرض استکه مشکل بالقوه"سواری مجانی" افراد ،عاملی است که کل نظام را تضعیف می کند. این گزارش بررسی مقدماتی وضعیت سرمایه اجتماعی در ایران است و از طریق تحلیل چند مورد تجربی و تاریخی صورت گرفته است.نخستین مورد داده های موجود در باب میزان سرمایهاجتماعی در کشور را بررسی می کند.مورد دوم به بررسی نقش انقلاب اسلامی سال 1357 درکشور دهی به گفتار عمومی در باب مسئولیتهای دولت در زمینه رفاه مردم کشور و تکاملاین گفتار در دو دهه بعد می پردازد و توجه ویژه ای به تاثیر گرایشات سیاسی دارد.پرسشی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا از سالهای نخست انقلاب اسلامی شاده نزولسطح سرمایه اجتماعی بوده ایم یاخیر؟ سومین مورد پژوهی به نقش بنیادهای شبه دولتی می پردازد که در زمینه تامین اجتماعیفعالیت دارند،و تاثیر این نهادها بر سرمایه اجتماعی را بررسی می کند.مورد پژوهی دیگر به بررسی سه مورد اختصاص دارد:قرض الحسنه،وقف و انجمنهای خیریه مدرسه سازان.در اینجا وقف به عنوان یکی از تشکلهای سنتی حمایت اجتماعی در نظر گرفته شده است.پرسشی کهدر اینجا مطرح می شود این است که آیا تشکلها و نهادهای سنتی می توانند نیازهای حمایتی را برآورده سازند؟ آیا این شکلهای سرمایه اجتماعی با اهداف (و فرضیات)نظام رفاه و تامین اجتماعی "مدرن"همخوانی دارند؟آخرین مورد پژوهی به دنبال تحلیل تاریخی مقدماتی تکامل خیریه های "مدرن"در ایران است که از دوران مشروطه تا انقلاب سال 1357 در بعضی زمینه های تامیناجتماعی در ایران فعالیت داشته اند.این مورد به دنبال تحلیل تاثیر دخالت فزاینده دولت مرکزی در کارکردهای رفاهی و موسسات خیریه مدرن داوطلبانه و مستقل است.شواهد موجود حاکی از این است که کنترل فزاینده دولت مرکزی بر رفاه و تامین اجتماعی و اقتدارگرایی روز افزون تاثیر مطلوبی بر ظرفیتهای بخش داوطلبانه گذارده است.
‏عنوان فارسی:‏ ‏سرمایه اجتماعی و اهداف رفاه اجتماعی:بررسی و نقد نظریه ها
‏مولف (مولفین):‏ ‏علی اصغر سعیدی ,‏  ‏
‏کلید واژه:‏ ‏سرمایه اجتماعی,محرومیت اجتماعی,سیاستهای رفاهی,یکپارچگی اجتماعی‏ ‏
‏چکیده:‏ ‏سرمایه اجتماعی ،به معنای شبکه های اجتماعی،حمایتهای متقابل برخواسته از آن،و ارزشاین حمایتها برای دستیابی به اهداف متقابل ،از جمله مفاهیم موثری است که برای فهم دنیای مدرن مورد بحث قرار گرفته و در دو دهه گذشته جای خاصی از علوم اجتماعی باز کرده است.مفهوم سرمایه اجتماعی در رشته های مختلف علوم اجتماعی و از زوایای مختلف موردبررسی قرار گرفته است:در توسعه محیط اقتصادی نهاگرا،در حوزه سیاست و طیف بندی سیاسی،در تعاملات اجتماعی آنگاه که مساله اهمیت روابط اجتماعی با اهداف سیاستهای رفاهیمورد توجه قرار گرفته است.هدف این مقاله بررسی و نقد دیدگاههای اصلی است که مفهوم سرمایه اجتماعی را از دیدگاه رفاهی مورد بررسی قرار داده اند.بر این اساس رابطه سرمایه اجتماعی با یکپارچگی اجتماعی به مثابه یکی از اهداف سیاستهای رفاهی مورد بررسی است،یعنی توجه به شان و منزلت نیازمندان به کمکهای رفاهی و نیز همبستگی اجتماعی پایهتوسعه سیاستهای رفاهی در هر جامعه است.تحلیل مفهوم سرمایه اجتماعی در رابطه با همبستگی اجتماعی بر پایه سیاستهای رفاهی در این چهارچوب تحلیل می شود. این مقاله برای رسیدن به چنین منظوری آرای سایر نظریه پردازانی را که مفهوم سرمایهاجتماعی را آشکارا در چهارچوبهای تحلیلی شان مورد استفاده قرار داده اند نیز اجمالاً بررسی می کند.نظریه پیر بوردیو،جیمز کلمن و رابرت پات نام،که از جمله اولین نظریه پردازانی هستند که هر یک از دیدگاههای مختلف به بررسی مفهوم سرمایه اجتماعی پرداخته اند.نقطه مشترک این نظریه پردازان در این است که تحلیل آنها از سرمایه اجتماعی از چهارچوب نظری وسیع تری برخواسته است.به طور مثال تحلیل پیر بوردیو از سرمایه اجتماعی در چهارچوب نظریه سرمایه فرهنگی قرار دارد در حالی که کلمن و پات نام سرمایه اجتماعی را در رابطه اقتصاد نهادگرا مورد بررسی قرار می دهند. اما آنچه ما را به تحلیل مفهوم سرمایه اجتماعی با گرایش به اهداف رفاهی نزدیک می سازد تحلیل مفهوم سرمایه اجتماعی به مثابه اعتماد(

 

دانلود فایل

تحقیق بررسی مقدماتی کارگاه باس داکت 40 ص

تحقیق بررسی مقدماتی کارگاه باس داکت 40 ص

تحقیق-بررسی-مقدماتی-کارگاه-باس-داکت-40-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 65 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏بررسی مقدماتی کارگاه باس داکت پارس ژنراتور
‏ Pars Generator
‏1
‏صفحه
‏به نام خدا
‏بررسی مقدماتی کارگاه
‏باس داکت
‏فهرست مطالب
‏عنوان صفحه
‏آشنایی با کارگاه باس داکت 8-3
‏تجهیزات کارگاه باس داکت 16-9
‏بررسی روند تولید کارگاه (از تاریخ 14/8/84 لغایت 14/9/84) 25-17
‏بررسی مقدماتی کارگاه باس داکت پارس ژنراتور
‏ Pars Generator
‏2
‏صفحه
‏ارائه چند پیشنهاد به منظور بهبود روند کیفی و کمی تولید 27-26
‏بررسی جوشکاری به روش MIG‏‌ در کارگاه باس داکت 43-28
‏بررسی مقدماتی کارگاه باس داکت پارس ژنراتور
‏ Pars Generator
‏3
‏صفحه
‏آشنایی با کارگاه باس داکت
‏بررسی مقدماتی کارگاه باس داکت پارس ژنراتور
‏ Pars Generator
‏5
‏صفحه
‏مقدمه
‏اصطلاح Bus Duct‏‌ شامل دو کلمه Duct‏‌ به معنای مجرا و Bus‏‌ به معنای گذرگاه می‌باشد که در واقع گذرگاه عبور می‌باشد در پروژه‌های نیروگاهی اصطلاح Bus Duct‏‌ در مورد اتصالات اصلی ژنراتور به کار می‌رود که به منظور انتقال برق فشار قوی (ولتاژ بالا) و تقسیم این ولتاژ بالا درون conductor‏‌ به کار می‌رود.
‏یکی از تجهیزات اصلی Bus Duct‏‌ لوله‌های باس داکت است که شامل پوسته و ondutor‏‌c ‏می‌باشد که ondutor‏‌c‏ به وسیله مقره‌هایی از جنس سرامیک در محل مخصوص به خود درون پوسته قرار می‌گیرد.
‏کارگاه باس داکت و تجهیزات آن
‏کارگاه باس داکت با مساحت 2200 متر مربع، با قابلیت ساخت انواع باس داکت‌های استاندارد تا ولتاژ 20kv‏‌ و توان انتقالی 500MVA‏‌ و قابلیت ساخت (با نصب تجهیزات مناسب) باس داکت SF6‏‌می باشد که دارای تولید متوسط روزانه 10 متر انواع باس داکت می‌باشد. پروسه تولید در کارگاه شامل آماده سازی قطعات با ابعاد مشخص، مونتاژ اولیه، ایجاد پوشش مناسب در صورت لزوم (از قبیل رنگ و نقره‌کاری)، مونتاژ ثانویه، کنترل کیفیت و بسته‌بندی می‌باشد. این پروسه در ایستگاه‌های مختلف انجام می شود که عبارتند از:

 

دانلود فایل

تحقیق بررسی مقایسه ای خصیصه سلطه گری و سلطه پذیری در زنان شاغل و غیر شاغل 90 ص

تحقیق بررسی مقایسه ای خصیصه سلطه گری و سلطه پذیری در زنان شاغل و غیر شاغل 90 ص

تحقیق-بررسی-مقایسه-ای-خصیصه-سلطه-گری-و-سلطه-پذیری-در-زنان-شاغل-و-غیر-شاغل-90-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 98 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏فهرست
‏عنوان
‏فصل اول:‏ طرح تحقیق
‏1ـ مقدمه
‏2ـ موضوع پژوهش
‏3ـ فایده و اهمیت و هدف پژوهش
‏4ـ فرضیه پژوهش
‏5ـ هدف و فایده تحقیق
‏6ـ تعاریف عملیاتی
‏فصل دوم:
‏1ـ مقدمه
‏2ـ پیشینه تحقیق‏
‏ ‏1ـ بخش اول :
‏ سلطه گر کیست؟ سلطه پذیر کیست؟
‏ سلطه گری و سلطه پذیری از دیدگاه روان تحلیلی
‏ // // // فروید
‏ // // // یونگ
‏ // // // اریک فروم
‏ // // // راسل
‏ // // // آدلر
‏ // // // هورنای
‏ // // // ملانی کلاین
‏ سلطه گری و سلطه پذیری از دیدگاه آیسنگ
‏ // // // مانس اشپربر
‏ بخش دوم :
‏ همرنگی و همنوایی اجتماعی و نقش آن در سلطه گری و سلطه
‏ پذیری
‏ متابعت و فرمانبرداری و نقش آنی
‏ متابعت
‏ همانند سازی
‏ درونی کردن
‏ توالی دام گستری
‏ محظوری اخلاقی موفقیت
‏ قدرت و ایدئولوژی قدرت تسلط
‏ ‏فصل سوم:
‏1ـ روش و ابزار تحقیق
‏2ـ جامعه آماری
‏3ـ نمونه آماری
‏4ـ ابزار (پرسشنامه)
‏فصل چهارم:
‏1ـ روش تجزیه و تحلیل داده ها
‏2ـ محدودیت های پژوهش
‏3ـ پیشنهادات
‏4ـ فهرست منابع
‏فصل اول: طرح تحقیق
‏مقدمه:
‏مهتری گر به کام شیر در است شو خطر کن ز کام شیر بجوی
‏از زمانهای قدیم مساله سلطه گری و سلطه پذیری از جمله مسائلی بوده است که ذهن نویسندگان را به خود مشغول داشته است . هر چند که این نویسندگان نظرات و دلایل خود را در قالب داستانها بیان کرده اند . اما دید روانشناختی عمیقی داشته اند . به عنوان مثال : میان انسان و جانوران دیگر تفاوتهای گوناگونی وجود دارد که پاره ای عقلی است و پاره ای عاطفی یکی از تفاوتهای عاطفی مهم این است که تمایلات انسان ، برخلاف جانوران ، اساساً بی حد و حصر است و ارضای کامل آنها ممکن نیست . مار بوأ وقتی خوراکش را می خورد می خوابد تا آنکه دوباره گرسنه شود . انگیزه فعالیتهای جانوران ، به استثنای موارد نادر ، نیازهای نخستین است . در مورد انسان قضیه فرق می کند . البته بخش بزرگی از نژاد بشر ناچارند برای بدست آوردن ضروریات زندگی آنقدر کار کنند که برای مقاصد دیگران چندان رمقی در آنها باقی نمی ماند . ولی آنهایی که زندگیشان تأمین شده باشد به صرف این دلیل دست از کار نمی کشند . خشایار شاه وقتی به آتن لشکر کشید نه خوراک کم داشت و نه پوشاک و نه زن . فرانسیس قدیس و ایگناتیوس لویولا نیازی نداشتند که برای گریز از فقر دست به تأسیس فرقه های بزنند . اینها مردان برجسته ای بودند . همچنین در داستان رستم و سهراب ، قصه های شاهنامه و قصه های تاریخی نظیر هیتلر ، ناپلئون و غیره
…‏ ما به طرز زیبایی میل انسانها در داشتن تسلط و قدرت داشتن به دیگران و به همان نسبت تسلیم پذیری و عقاید و خواسته های دیگران را قبول داشته اند را دیده ایم .
‏ولی مختصری از آن « قدرت» در همه مردمان وجود دارد . همین عنصر است که همکاری اجتماعی را دشوار می سازد . زیرا هر کدام از ما میل داریم که این همکاری را بصورت همکاری میان خدا و پرستگانش در نظر بیاوریم .
‏رقابت ، نیاز به سازش و حکومت ، میل به شورش ، همراه با آشوب و خونریزی گاه و گاه از همین جا برمی خیزد از میان هوسهای بی پایان انسان ، هوسهای قدرت و شکوه از همه نیرومندترند . این دو هوس یکی نیستند . هرچند بستگی نزدیک باهم دارند . نخست وزیر قدرتش بیشتر و شکوهش کمتر است . پادشاه شکوهش بیشتر و قدرتش کمتر است . ولی معمولاً آسانترین راه به دست آوردن شکوه بدست آوردن قدرت است . این نکته مخصوصاً در مورد مردمانی که با امور اجتماعی و سیاسی سروکار دارند صادق است .
‏اما این مسئله از قدیم الایام بود و در عصر ما نیز وجود دارد و خواهد داشت و همواره دو گروه و از آدمیان در مقابل و در کنار هم دیده می شوند . رهبران و قدرتمندان و در مقابل زیردستان و پیروان ، کسانی که خود موجب به قدرت رسیدن جباران می شوند .
‏برخی همواره مطیع و سربه راهند و برخی دیگر تنها در شرایط ترس و وحشت مجبور به اطاعت و فرمانبرداری از دیگران می شوند .
‏اصولاً چه تفاوتهایی میان این دو گروه از آدمیان وجود دارد ؟
‏رابطه میان این دو گروه چه نوع رابطه ای می تواند باشد ؟
‏خصوصیات شخصیتی هر گروه تابع چه رویدادی می باشند ؟
‏یکی از تفاوتهای مشهور میان زنان و مردان همین تفاوت در میزان سلطه گری و سلطه پذیری آنان است . همواره زنان مطیع پدران ، برادران ، همسران بوده اند . گاهی سلطه پذیری زنان به حدی بوده است که حتی هویت مستقل خود را از دست داده اند .
‏برای پاسخ دادن به این سوالات وسوالات دیگر در این زمینه به نظرات دانشمندان و نویسندگان و روانشناسان نظر عمیقی می اندازیم .

 

دانلود فایل