هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

دانلود تحقیق آموزش نماز 20ص

تحقیق-آموزش-نماز-20ص
تحقیق آموزش نماز 20ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 521 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 21 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏آموزش نماز
‏موضوع
‏اذان و اقامه
‏ن‏ی‏ت‏ و تکب‏ی‏ره‏ الاحرام
‏حمد‏ و سوره
‏رکوع‏
‏سجده‏
‏قنوت‏
‏تشهد‏
‏سلام
‏2
‏اذان و اقامه
‏وضو می گیریم
‏با لباس و بدن پاکیزه به سوی قبله می ایستیم
‏اذان و اقامه را می خوانیم
‏برای شنیدن اذان بروی لینکهای زیر کلیک کنید.
‏ن‏ی‏ت‏ و تکب‏ی‏ره‏ الاحرام
‏نماز را با نیت و تکبیرة الاحرام شروع می کنیم‏ .
‏3
‏4
‏حمد و سوره
‏حمد و سوره می خوانیم‏ .
‏رکوع

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود تحقیق آموزش میکرو کنترلر 8051

تحقیق-آموزش-میکرو-کنترلر-8051
تحقیق آموزش میکرو کنترلر 8051
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 66
حجم فایل: 57 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 66 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏آموزش میکرو کنترلر 8051
‏قبل از همه چیز چرا 8051 ؟
‏میکرولنترلر 8051 پایه و اساسی است برای یادگیری دیگر میکروکنترلر ها دستورات اسمبلی این میکرو نسبت به AVR‏ خیلی کمتر هست و دارای امکانات کمتری نسبت به دیگر میکرو ها است به همین دلیل یادگیری و فهم آن خیلی راحت و آسان می باشد که برای شروع ابتدا باید مفاهیم منطق و دیجیتال را خوب فهمیده باشید و بعد از آن باید سخت افرار 8051 و RAM‏ و ROM‏ داخلی آن را درک کرده باشید تا بتوانید یک برنامه کاربردی بنویسید تا یک پروسه را کنترل کند. خیلی ها برای یادگیری میگن که ما که می خواهیم برنامه نویسی میکرو را یاد بگیرم پس بهتر بالاترین میکرو یعنی AVR‏ یا PIC‏ یاد بگیریم در صورتی که به نظر من کاملا اشتاه بوده و کار غلطی است که اگه بخواهید تا آخر ادامه دهید کاری طاقت فرسا خواهد بود. مثل این خواهد بود که سقف طبقه اول یک ساختمان را درست نکرده باشیم و بخواهیم طبقه دوم را درست کنیم. در این وبلاگ من تا بتوانم به زبان ساده و روان مطالب را بیان خواهم کرد که البته اگه یکم علاقه و پشتکار داشته باشد مطمئن باشید به میکرو مسلط خواهید شد و می توانید آن را به راحتی برنامه ریزی کنید. قیمت این میکرو خیلی ارزان می باشد در حدود 1000 تومان و حافظه ROM‏ آن قابل پاک کردن و استفاده مجدد می باشد پس شما به راحتی می توانید در خانه یا محل کار برای راحتی خود و افراد خانواده چیزهایی با آن بسازید که آدم باورش نشه که اینو خودش ساخته و طراحی کرده.
‏تشریح پایه های 8051 و RAM‏ و ROM‏ داخلی آن
‏8051 دارای 4 پورت ورودی یا خروجی می باشد یعنی اینکه هر کدام از این پورت ها را می توان در یک لحظه به عنوان ورودی استفاده کرد و همان پورت را دوباره در یک لحظه دیگر به عنوان خروجی از آن استفاده کرد. منظور از پورت چیست؟ پورت در میکرو یعنی 8 عدد پین یا 8 خط دیتا یا ذر اصطلاح 8بیتی، که 8051 دارای 4 پورت 8 بتی یعنی 32 پایه می باشد.
‏میکرو کنترلر AT89C51‏ دارای 128 بایت RAM‏ و 4KB‏ حافظه برنامه ROM‏ می باشد. و AT89C52‏ دارای 256 بایت RAM‏ و 8KB‏ ‏حافظه برنامه ROM‏ می باشد. و AT89C55‏ دارای 256 بایت RAM‏ و 20KB‏ حافظه برنامه ROM‏ می باشد. که بستگی به حجم برنامه ما دارد که از کدام میکرو استفاده کنیم.
‏کاربرد RAM‏ چست؟ اصلا به چه دردی می خوره؟
RAM‏ یعنی random access memory‏ حافظه با دستیابی تصادفی. از این حافظه برای ذخیره اطلاعات موقت استفاده می شود یعنی اینکه تا زمانی که تغذیه میکرو وصل باشد این اطلاعات از بین نمی روند و با قطع کردن تغذیه این اطلاعات از بین می روند. ما در میکرو 8 ثبات 8 بتی برای ذخیره کردن داده ‏ ها داریم در بعضی از مواقع پیش می آید که این 8 ثبات در کل برنامه استفاده شوند و ما به یک ثبات 8 بیتی برای ذخیره سازی داده ها داریم مثلا یک شمارنده طراحی کردیم و همه ثبات ها هم استفاده شده و ما مثلا به دو ثبات احتیاج داریم که می توانیم از هر کدام از خانه های RAM‏ استفاده کنیم. منظور از اطلاعات همان داده های 8 بیتی می باشند یعنی همون 0‏ یا 1‏ ها که به 8 تا از آنها یک بایت یا یک داده 8 بیتی می گویند.
‏حال به تقسیم بندی RAM‏ توجه کنید. برای برنامه نویسی خیلی مهم است که ما از چه خانه های RAM‏ مجاز هستیم استفاده کنیم آیا می توانیم در فلان خانه RAM‏ داده را به صورت بیتی دستکاری کنیم یا داده را 8 بیتی دستکاری کنیم. اصلا در چه محدوده ای از RAM‏ قادر هستیم داده ذخیره کنیم یا بانک های ثباتی در کجای RAM‏ واقع شده اند و دیگر ثبات ها... به جدول زیر که مربوط به RAM‏ خوب توجه کنید:
‏عملکرد
‏ثبات
‏خانه های 8 بتی RAM
‏آدرس
FF
‏ثبات B
B
F0
F1
F2
F3
F4
F5
F6
F7
F0
‏ثبات A‏ یا انباره
ACC
E0
E1
E2
E3
E4
E5
E6
E7
E0
‏کلمه وضعیت
PSW
D0
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D0
IP
B8
B9
BA
BB
BC
--
--
--
B8
‏پورت 3
P3
B0
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B0
‏کنترل وقفه ها
IE
A8
A9
AA
AB
AC
--
--
AF
A8
‏پورت 2
P2
A0
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A0
‏ارتباط سریال
SBUF
‏قابل آدرس دهی نیست
99
SCON
98
99
9A
9B
9C
9D
9E
9F
98
‏پورت 1
P1
90
91
92
93
94
95
96
97
90
‏بایت سنگین تایمر 1
TH1
‏قابل آدرس دهی نیست
8D
‏بایت سنگین تایمر 0
TH0
‏قابل آدرس دهی نیست
8C
‏بایت سبک تایمر 1
TL1
‏قابل آدرس دهی نیست
8B
‏بایت سبک تایمر 0
TL0
‏قابل آدرس دهی نیست
8A
‏مد تایمر
TMOD
‏قابل آدرس دهی نیست
89
‏مد شمارنده
TCON
88
89
8A
8B
8C
8D
8E
8F
88
PCON
‏قابل آدرس دهی نیست
87
‏بایت سنگین ثبات DPTR
DPH
‏قابل آدرس دهی نیست
83
‏بایت سبک ثبات DPTR
DPL
‏قابل آدرس دهی نیست
82
‏اشاره گر پشته
SP
‏قابل آدرس دهی نیست
81
‏پورت‏ 0
P0
80
81
82
83
84
85
86
87
80
‏فقط بایتی
80‏ بایت برای خواندن و نوشتن موقت
‏30تا7F
‏بیتی و بایتی
16‏ بایت برای خواندن و نوشتن موقت
20‏تا2F
‏بانک های ثباتی شامل R0-R7
R0-R7
‏بانک 3
18‏تا1F
R0-R7
‏بانک 2
10‏تا17
R0-R7
‏بانک 1
08‏تا0F
R0-R7
‏بانک 0
00‏تا07
MGH
MGH
MGH
MGH

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود تحقیق آموزش مدیریت 82 ص

تحقیق-آموزش-مدیریت-82-ص
تحقیق آموزش مدیریت 82 ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 93
حجم فایل: 72 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 93 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏ ‏حکیمه عرب عامری‏
‏مقدمه:
‏اولین و اساسی ترین گام در تدوین و اجرای برنامه آموزشی ، اجرای صحیح و مبتنی بر واقعیت فرایند نیازسنجی است . نیازسنجی در حقیقت سنگ زیرین ساختمان آموزش است و هر قدر این سنگ زیرین بنیانی تر و مستحکم تر باشد ، بنای روی آن محکم تر و آسیب ناپذیر خواهد بود‌. در قلمرو آموزش ، نیازسنجی به عنوان یکی از مولفه های اساسی و ضروری فرایند برنامه ریزی در نظر گرفته می شود و هر کجا که مسئله تدوین طرحها و اتخاذ مجموعه‌ای از تدابیر آموزشی مطرح باشد‌، از نیازسنجی به طور مکرر یاد می شود و مبنای منطقی هر برنامه وجود نیاز یا مجموعه ای از نیازهاست . برنامه ریزان آموزشی در سراسر جهان و در تمامی سازمانهایی که با آموزش سروکار دارند ، ناگزیرند برای تدوین برنامه ها و طرحهای آموزشی خویش ، ‏دلایل قانع کننده ای داشته باشند‏.
‏نیازسنجی در واقع فرایند جمع آوری و تحلیل اطلاعات است که براساس آن نیازهای افراد ‏، گروهها‏، سازمانها و جوامع مورد شناسایی قرار می گیرد . معمولاً هر برنامه آموزشی و درسی برای ایجاد تحول و تغییر در وضعیت موجود ، طراحی و اجرا گذاشته می‌شود . از این رو گام آغازین در فرایند برنامه‌ریزی ، شناسایی هدفها یا نقاط مطلوب است .
‏هدفها عموماً ریشه در نیازها دارند . از این رو برای طراحی و اجرای برنامه های واقع بینانه و اثربخش ، ضرورت دارد تا نیازها دقیقاً سنجیده و براساس نیازها ، اهداف ویژه برنامه تدوین شوند و سپس مجموعه اقدامات و وسایلی که به بهترین وجه نیازها را محقق می سازند ، پیش بینی شوند . شناخت و تحلیل اثربخش نیازهای آموزشی ، پیش نیاز یک سیستم آموزشی موفق است .
‏تعیین نیازهای آموزشی اولین گام برنامه ریزی آموزش کارکنان و در واقع نخستین عامل ایجاد و تضمین اثربخش کارکرد آموزش و بهسازی است که اگر به درستی انجام شود، مبنای عینی تری برای برنامه ریزی به عنوان نقشه اثربخشی فراهم خواهد شد و احتمال تطابق آن ‏با نیازهای سازمان‏، حوزه های شغلی و کارکنان و در نهایت اثربخشی آن افزایش خواهد یافت . آموزش گران است و فقط باید موقعی ارائه شود که اولاً پاسخی به یک نیاز شناخته شده باشد و ثانیاً بهترین راه حل برای مشکلاتی باشد که از آن طریق قابل حل‌اند‌. فعالیتهای آموزشی که بدون توجه به این شرایط طراحی و اجرا شوند در واقع نوعی اتلاف منابع ارزشمند خواهد بود .
‏تعریف مدیریت:
‏مدیریت، فرآیند به کارگیری موثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه‏‌‏ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول، صورت می‏‌‏گیرد.
‏3
‏ ‏حکیمه عرب عامری‏
‏تعریف مذکور، پنج قضیه اساسی ذیل را که زیربنای مفاهیم کلی نظری و عملی (فنی) مدیریت است در بر دارد:
‏1- مدیریت یک فرآیند است.
‏2- مفهوم نهفتة مدیریت، هدایت تشکیلات انسانی است.
‏3- مدیریت مؤثر، تصمیمهای مناسبی می‏‌‏گیرد و به نتایج مطلوبی دست می‏‌‏یابد.
‏4- مدیریت کارا، به تخصیص و مصرف مدیرانه منابع می‏‌‏گویند؛
‏5- مدیریت بر فعالیتهای هدفدار تمرکز دارد.
‏بخشی از دانش مدیریت را می‏‌‏توان از طریق آموزش فرا گرفت و بخش دیگر را ضمن کار باید آموخت و در واقع بخشی را که با آموزش فرا گرفته می‏‌‏شود، علم مدیریت و بخشی را که موجب به کار بستن اندوخته‏‌‏ها در شرایط گوناگون می‏‌‏شود، هنر مدیریت می‏‌‏نامند. به عبارت دیگر علم دانستن است و هنر توانستن. از آنجایی که مدیریت با عواملی همچون پول، مواد، محصولات، خدمات و کارکنان که پیوسته در تغییرند سر و کار دارد؛ پیش‏‌‏بینی درباره آنها دشوار و انطباق آنها با معیارهای علمی مشکل است. با این همه همواره شاهد تلاش مستمر صاحبنظران در جهت علمی کردن مدیریت هستیم.
‏طبقه‏‌‏بندی مدیران
‏مدیران را به طرق مختلف دسته‏‌‏بندی می‏‌‏کنند که شرح هر یک، برای آشنایی با مشاغل مدیری، می‏‌‏تواند مفید باشد. با توجه به تفاوت چشمگیری که بین سطوح و حوزة کار مدیران هست، هر مدیری با توجه به نوع کار، سطح سازمان در شرایط محیطی به درجاتی از مهارتهای مدیری نیاز دارد.
‏هرم مدیریت
‏کارهای مدیری بر حسب سطوح سازمانی متفاوت است؛ گر چه بعضی از صاحبنظران چهار سطح مدیری را برای هر سازمان قائلند اما اکثر آنان بر سه سطح ذیل تأکید دارند.
‏1- مدیریت عملیاتی (سرپرستی).
‏2- مدیریت مبانی.
‏3- مدیریت عالی.
‏1- ‏مدیریت عملیاتی (سرپرستی)
‏بررسیها نشان می‏‌‏دهد که مدیران عملیاتی، سرشان شلوغ است و مراجعه مکرر افراد موجب انقطاع کارشان می‏‌‏شوند؛ اغلب مجبورند برای نظارت در رفت و آمد باشند؛ برای پرسنل خود مأموریتهای کاری خاص تعیین می‏‌‏کنند؛ باید برنامة عملیاتی، تفصیلی و کوتاه مدت طرح‏‌‏ریزی کنند؛ و بر خلاف تصور، نتایج مطالعات حکایت از آن دارد که مدیران اجرایی وقت کمی صرف برنامه
‏3
‏ ‏حکیمه عرب عامری‏
‏‌‏ریزی، گزارش‏‌‏نویسی، خواندن، اظهارنظر و بازبینی می‏‌‏کنند.
‏سخن کوتاه اینکه مدیران رده عملیاتی زندگی کاری فعالی را سپری می‏‌‏کنند و بیشتر وقتشان صرف حل و فصل مسائل آنی می‏‌‏شود.
‏2- ‏مدیریت میانی
‏مدیران میانی به طور مستقیم به مدیریت ردة بالا گزارش می‏‌‏دهند؛ کارشان مدیریت بر سرپرستان است و نقش حلقة واسطی را میان مدیریت عالی و مدیران عملیاتی به عهده دارند. بیشتر وقت مدیران مبانی به تحلیل داده‏‌‏ها، آماده کردن اطلاعات برای تصمیم‏‌‏گیری، تبدیل تصمیمهای مدیریت عالی به پروژه‏‌‏های معین برای سرپرستان و جهت دادن به نتایج کار مدیران عملیاتی است. مدیران میانی بیشتر وقتها به تنهایی کار انجام می‏‌‏دهند و عده‏‌‏ای از آنان بیشتر وقتشان را صرف جلسات می‏‌‏کنند؛ حدود 80 درصد وقتشان را ممکن است به گفت و شنود بگذرانند که بیشتر آن در واحد خودشان و با همکاران انجام می‏‌‏شود؛ و بقیه وقتشان صرف خواندن و نگاشتن می‏‌‏گردد.
‏مدیران میانی برنامه‏‌‏ریزی‏‌‏های میان مدت می‏‌‏کنند و برای اظهارنظر مدیریت عالی برنامه‏‌‏های جامعتر و بلند مدت‏‌‏تر آماده می‏‌‏سازند.
‏3- ‏مدیریت عالی
‏مدیری که در نقشهای عملیاتی و مبانی موفق بوده، معمولا می‏‌‏تواند به مدیریت عالی راه یابد. بررسیها نشان می‏‌‏دهد که بخش اعظم کار مدیران عالی از نظر پویایی و مشغله، نظیر کار مدیران عملیاتی است. با این تفاوت که اینان، برنامه‏‌‏ریزیهای جامع و بلند مدت‏‌‏تری را در حوزة فعالیت گسترده‏‌‏تر و عوامل وضعی متنوعتری را طراحی یا مورد بررسی قرار می‏‌‏دهند. مدیران عالی، عملکرد کلی واحدهای عمده را ارزیابی می‏‌‏کنند؛ دربارة موضوعات و مسائل کلی با مدیران سطوح پایین به تبادل‏‌‏نظر می‏‌‏نشینند و بیشتر وقتشان را با همکاران یا افراد خارج از سازمان، و اندک زمانی را نیز با افراد زبردست می‏‌‏گذرانند.
‏انواع سبکهای مدیریتی:‏
‏با وجود اینکه مدیریت در رهبری فرایند مشابهی است به طور ارگان و سازمان و گروهی راهبرد مشابهی دارد‏ ،‏ اما از لحاظ برخی ویژ گی ها تفاوتهائی بین انواع مدیریت می توان مشاهده کرد . روشن است با وجود اینکه همه مدیران امر رهبری و هدایت گروهی بزرگ یا گوچک را برای رسیدن به اهدافی معین بر عهده دارند‏ ،‏ این روند را با شیوه های مختلفی ممکن است پیش ببرند که هریک از این شیوه ها به عنوان یک سبک مدیریتی خاص طبقه بندی می شوند.
‏4
‏ ‏حکیمه عرب عامری‏

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود تحقیق آموزش عربی 138 ص

تحقیق-آموزش-عربی-138-ص
تحقیق آموزش عربی 138 ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .DOC
تعداد صفحات: 172
حجم فایل: 171 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 172 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏1
‏بسمه‌تعالی
‏قواعد زبان عربی صرف (تجزیة ساختمان هر کلمه) فعل
‏ اسم
‏ حرف
‏ نحو(نقش هر کلمه در جمله) انواع اعراب
‏ اعراب فعل مضارع
‏ مرفوعات
‏ منصوبات
‏ مجرورات
‏ توابع
‏ اعداد
‏(تحلیل صرفی فعل )
‏1) فعل از نظر زمان و صیغه ماضی ماضی ساده
‏ ماضی نقلی
‏ ماضی بعید
‏نهی
‏جحد
‏ ماضی استمراری
‏غایب و متکلم
‏مخاطب
‏ مضارع ‏ ‏ ‏
‏ امر
‏ مستقبل
‏ 2) فعل از نظر تعداد حروف ثلاثی مجرد مزید
‏ رباعی مجرد مزید
‏3) فعل از نظر کیفیت حروف صحیح 1- سالم 2- مهموز 3- مضاعف
‏ معتل 1 - مثال 2 - اجوف 3 - ناقص 4 - لفیف
‏3
‏4) فعل از نظر داشتن مفعول‌به 1 - لازم 2 - متعدی
‏5) فعل از نظر داشتن فاعل ‏1-‏معلوم ‏2- ‏مجهول ( فاعل ندارد)
‏6) فعل از نظر تغییرات حرف آخر 1 -معرب 2- مبنی
‏جدول صرف افعال ماضی و مضارع با تعیین شناسه و ترجمه
‏شماره صیغه
‏صیغه فعل
‏ضمیر منفصل رفعی
‏صرف ماضی ذَهَبَ
‏ترجمه
‏شناسه ضمیر متصل رفعی
‏صرف مضارع یَذهَبُ
‏ترجمه
‏شناسه
‏1
‏للغائب= مفرد مذکر غایب
‏هُوَ
‏ذَهَبَ
‏رفت یک مرد
‏( هُوَ مستتر)
‏یُذْهَبُ
‏می‌رود
‏( هُوَ مستتر)
‏2
‏للغائب‏َ‏ی‏ْ‏ن‏ِ‏ = مثنی مذکر غایب
‏هُما
‏ذَهَبا
‏رفتند دو مرد
‏ا
‏یَذْهبان‏(5)
‏می‌روند
‏ا
‏3
‏للغائبین‏َ‏ = جمع مذکر غایب
‏هُم
‏ذَهَبوا ‏(1)
‏رفتند مردان
‏و
‏یَذْهَبون
‏می‌روند
‏و
‏4
‏للغائبه= مفرد مونث غایب
‏هَی
‏ذَهَبُت ‏(2)
‏رفت یک زن
‏( هی مستتر)
‏تَذَهَبُ
‏می‌رود
‏( هی مستتر)
‏5
‏للغائب‏َتَ‏ی‏ْ‏ن‏ِ‏ = مثنی مونث غایب
‏هُما
‏ذَهَبْتُا
‏رفتند دو زن
‏ا
‏تَذْهَبان
‏می‌روند
‏ا
‏6
‏للغائبات‏ِ‏ = جمع مونث غایب
‏هُنَّ
‏ذَهَبْنَ‏(3)
‏رفتند زنان
‏ن
‏یَذْهَبْنَ
‏می‌روند
‏ن
‏7
‏للمخاطب= مفرد مذکر مخاطب
‏اَنْتَ
‏ذَهَبْتَ
‏رفتی تو یک مرد
‏ت
‏تَذْهَبَ
‏می‌روی
‏( اَنْتَ مستتر)
‏8
‏للمخاط‏َ‏ب‏َ‏ی‏ْ‏ن‏ِ‏ = مثنی مذکر مخاطب
‏اَنْتُما
‏ذَهَبْتُما
‏رفتند شما دو مرد
‏تُما
‏تَذْهَبان
‏می‌روید
‏ا
‏9
‏للمخاطبین‏َ‏ = جمع مذکر مخاطب
‏اَنْتُم
‏ذَهَبْتُم
‏رفتند شما مردان
‏تُمْ
‏تَذْهَبون
‏می‌روید
‏و
‏10
‏للمخاطبه‏ِ‏= مفرد مونث مخاطب
‏اَنْتَ
‏ذَهَبْتَ
‏رفتی تو یک زن
‏ت
‏تَذْهَبینَ
‏می‌روید
‏ا
‏11
‏للمخاط‏َ‏ب‏َتَ‏ی‏ْ‏ن‏ِ‏ = مثنی مونث مخاطب
‏اَنْتُما
‏ذَهَبْتٌما
‏رفتید شما دو زن
‏تُما
‏تَذْهَبان
‏می‌روید
‏ا
‏12
‏للمخاطبات= جمع مونث مخاطب
‏اَنْتُنَّ
‏ذَهَبْتُنَّ
‏رفتید شما زنان
‏تَنَّ
‏تَذّهَبْنَّ
‏می‌روید
‏ن
‏13
‏للمتکلم وحده = متکلم وحده( مفرد مذکر و مونث)
‏اَنا
‏ذَهَبْتُ
‏رفتم
‏ت
‏اَذْهَبُ
‏می‌روم
‏( اَنَا مستتر)
‏14
‏للمتکلم مع‌الغیر = ( مثنی جمع مذکر و مونث)
‏نَحْنٌ
‏ذَهَبْنا
‏رفتیم
‏نا
‏نَذْهَبُ
‏می‌رویم
‏(نَحْنُ مستتر)
‏3
‏نکات مهم:
‏4
‏1 –‏ الفی که پس از (و) جمع مذکر می‌آید فقط جنبه تزئین فعل را دارد و جزء ضمیر متصل رفعی نمی‌باشد‏.
‏2 –‏ (ت) تأنیث نشانه مؤنث بودن فعل است و جزء ضمیر متصل رفعی نمی‌باشد.
‏3 - در صرف فعل ماضی از صیغة (6) تا آخر، لام الفعل ساکن می‌باشد.
‏4 –‏ هر گاه فعلی به ضمیر(ی) متکلم وحده اضافه شود به (ن) وقایه نیاز دارد، مثل: ضَربَنی : مرا زد (ن) وقایه
‏5 –‏ (ن) در آخر فعل مضارع نشانة رفع فعل مضارع است و ضمیر فاعل نمی‌باشد .
‏ماضی منفی: ما نافیه + ماضی ما ذَهَب : نرفت
‏مضارع منفی: لا یا ما نافیه + مضارع لا یَذْهَبُ : نمی‌رود ما یَخْدعونَ: فریب نمی‌دهند.
J‏ ‏نمونه تست فعل ماضی و مضارع:
‏1 –‏ کدام گزینه برای عبارت « هُنَّ معلماتٌ مهذّباتٌ ……‏.. التلمیذات» مناسب است ؟ ( آزاد پزشکی 75)
‏1) تُرشدینَ 2) یُرِشْدنَ 3) یُرْشِدُ 4) تُرْشِدْنَ
‏2 –‏ ما هِیَ صیغه « تُریدنَ» (‌آزاد پزشکی 75)
‏1) للغائبات 2) للمخاطبه 3) للمخاطباتِ 4) للغائبهِ
‏3 –‏ کدام صیغه بعد از « الطالباتُ …‏ » صحیح است ؟ ( سراسری ریاضی 68)
‏1) جَلَسَتْ 2) جَلَسَتا 3) جَلَسْنَ 4) جَلَسوا
‏4 –‏ فعل مناسب برای عبارت « سَمِعْتُ رجالاً …‏ مِنْ یوسف» کدام است ؟ ( سراسری ریاضی 71)
‏ 1) تَتَحَدَّثون 2) یَتَحَدَّثونَ 3) یَتَحَدَّثُ 4) تَتَحَدَّثُ

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود تحقیق آموزش تعمیر اتومبیل های سواری

تحقیق-آموزش-تعمیر-اتومبیل-های-سواری
تحقیق آموزش تعمیر اتومبیل های سواری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 224 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 35 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏آشنایی با ابزار و وسایل کار در رشته اتومکانیک:

‏اتومبیل ، وسیله ای است که امروزه زندگی بدون آن غیرممکن شده است. اتومبیلها معمولاً دارای قسمتهای پیچیده ای می باشد که در قدیم بدین شکل نبوده است.
‏در واقع صنعت اتومبیل سازی از زمانی آغاز شد که موتورهای احتراقی، طراحی و ساخته شد. در ابتدا موتورهایی ساخته شد که به آنها موتورهای برونسوز می گفتند که در این موتورها سوخت در خارج از محفظه سیلندر می سوخت، با اختراع این موتورها صنایعی مثل کشتی سازی راه اندازی شد.

‏2
‏نمونه ای از این موتورها، مثل موتور بخار که توسط جیمز وات طراحی و ساخته شد و بخاطر اینکه این موتور مشکلاتی را دارا بود نمی توانستند از آن در صنایع اتومبیل سازی استفاده کنند.
‏از جمله مشکلاتی که این موتور دارا بود، اول وزن زیاد موتور و دوم جای زیادی را اشغال می کرد.

‏یک مخترع آلمانی بنام «اتو» بعد از مدتها موتور چهار زمانه احتراق داخلی را طراحی کرد و آن را ساخت که با ساخت آن در واقع صنعت اتومبیل سازی راه اندازی شد.
‏بعدها یک مخترع آلمانی بنام کالبنز اولین اتومبیل را طراحی و ساخت که با این کار صنعت اتومبیل سازی پایه ریزی شد و شروع به کار کرد.
‏بعدها در کشورهای فرانسه، آمریکا شروع به ساخت اتومبیل کردند. آخرین کشور که به رده ماشین سازان پیوسته است،کشور ژاپن می باشد.

‏3

‏یک اتومبیلی که ما امروزه از آن استفاده می کنیم از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است و برای اینکه حرکت بکند احتیاج به نیرو دارد نیرویی که برای حرکت اتومبیل ایجاد می شود توسط موتور یا مولد قدرت است که نیروی لازم را برای حرکت اتومبیل ایجاد می کند. موتور، دارای یکسری قطعات است که با یکسری هماهنگی با هم کار می کنند.
‏جدای از موتور،یک سری سیستم های است که روی موتور کار می کند، مثل سیستم سوخت رسانی، سیستم جرقه، سیستم روغن کاری ، خنک کاری، که همگی این موارد کارشان در رابطه با موتور است.
‏نیرویی که یک موتور ایجاد می کند، توسط یک سیستمی بنام سیستم انتقال قدرت بر چرخها منتقل می شود که اتومبیل بتواند حرکت کند سیستم انتقال قدرت از قسمتهایی تشکیل شده است، مثل‏ ‏ کلاچ، جعبه دنده یا گیربکس، میل گاردان، دیفرانسیل ، پولوسا و .... می باشد.
‏4
‏قسمتهای بعدی ، قسمت الکتریکی می باشد که تشکیل برق اتومبیل را می دهند.
‏قسمت دیگر، قسمت هدایت اتومبیل هست، که شامل سیستم فرمان می شود و ترمزها.
‏قسمت دیگر شامل سیستم تعلیق و فنربندی است که آنها هم در اتومبیل های مختلف ، فرق می کند.
‏در صنعت تعمیر اتومبیل یکسری ابزار و آلاتی وجود دارد که می بایست با آنها آشنا بشویم.
‏یکسری ابزار وجود دارد که در تمامی صنعت ها و رشته ها از آنها استفاده می شود، مثل خانواده انبردستها، چکش، خط کش ، آچارها، که برای باز و بسته کردن پیچ و مهره از آن استفاده می شود.
‏قیچی های ورق بر که بریدن ورقه ها استفاده می شود. انبرکلاغی، آچار فیلتر بازکن، سیم بر، رینگ درآر، آچار شمع، فیلد، ترک متر، رینگ جمع کن، گوشی صدا یاب میکرومتر.
‏ندازه گیری با ابزار دقیق:

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.