هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

روش تحقیق بررسی رابطه بین باورهای غیر منطقی و میزان اضطراب در دانشجویان

روش تحقیق بررسی رابطه بین باورهای غیر منطقی و میزان اضطراب در دانشجویان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 556 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 115
روش تحقیق بررسی رابطه بین باورهای غیر منطقی و میزان اضطراب در دانشجویان

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

روش تحقیق بررسی رابطه بین باورهای غیر منطقی و میزان اضطراب در دانشجویان

مقدمه:

رویکرد شناختی و روانی شناسی امروزه مورد توجه بسیار قرار گرفته است وبیشتر از هر رویکرد دیگری مورد تجربه واقع می شود (ای وی، ای وی و مورگان 1993،ص258)

رویکرد شناختی معتقد است که ریشه رفتارهای انسان در نوع تفکر و نگرش وطرز تلقی های اوست برنز، 1367، ص 17) می گوید:

‌«نخستین اصل شناخت گرایی است که حال اسنان نتیجه شناخت ها و تفکرات اوست.» با استفاده از تئوری ABC درمان شناختی- رفتاری پیشرفت بسیار زیادی از دهه 1970 تاکنون داشته است و اکنون یکی از راجترین اشکال درمان روان شناختی است (الیس، 1991،ص2) عبارت زیر نیز توضیحی از این توسط الیس است. «در سالهای اخیر روان درمانیهائی که گرایش شناختی دارند. نه فقط به دلیل پژوهش هایی که اثر بخشی آن را تأئید کرده اند، بلکه به دلیل شهرت عامی که یافته اند، موفقیت زیادی داشته اند و سهولت گرایش شناختی در درمان مستقیم باعث شده است که این شیوه نسبت به سایر شیوه ها مطبوعتر و کمتر تهدید کننده باشد. (الیس، 1989، ص3)

صدها مطالعه در تحقیقی کنترل شده نشان داده اند که RET و CBT مقایسه با سایر روش های روان درمانی به طور معنی دارتری به مراجعان کمک کرده اند تا کمتر پریشان باشند.

«فهرست عنوان»

فصل اول:

شماره صفحه

مقدمه

2

بیان مسئله

5

سوال تحقیق

7

ضرورت تحقیق

7

اهداف پژوهش

8

فرضیه

8

تعریف عملیاتی واژه ها

8

واژه ها


فصل دوم


زمینه مسئله

11

تعریف روان درمانی

15

اهداف روان درمانی

17

درجات روانی درمانی

18

روش های روان درمانی

20

بیماری روانی از نظر فروید

21

فرضیه ها و مفاهیم بنیادی روانکاوی

22

تعریف روانکاوی

23

هدف روانکاوی و روان درمانی تحلیل

24

هدف روان درمانی تحلیل گر1

24

انسان از دیدگاه مکتب رفتار گرائی

25

فرضیه های رفتارگرای

25

بیماری روای از دیدگاه مکتب یادگیری

21

رفتاردرمانی

6

تکنیک های رفتاردرمانی

27

رفتار درمانی شناختی

28

انسان ازدیدگاه روان شناسی انسان گرایی

28

اصول و فرضیه های روانشناسی انسان گرایی

29

روان شناسی شناختی

33

فرضیات شناخت درمانی

34

انسان در نظریه شناختی

36

بیماری روانی در نظریه شناختی

36

اهداف روان درمانی شناختی

37

روش و شیوه شناخت درمانی

37

نقش درمانگر درنظریه شناختی

38

فنون و اجزا شناخت درمانی

39

محدودیت های شناخت درمانی

40

نظریه درمانی عقلانی عاطفی (الیس)

40

مفاهیم بنیادی نظریه الیس

42

نظریه شخصیت الیس

43

اضطراب و بیماری روانی در نظریه عقلانی و عاطفی

45

تفکرات غیر منطقی

47

روان درمانی در نظریه عقلانی عاطفی

50

فرایند درمانی

52

نقش درمانگر

53

اضطراب

64

سطوح اضطراب

66

خلاصه

67

مبانی نظری اضطراب

68

نظریه های یادگیری

69

نظریه های اصالت وجودی

71

نظریه های شناختی

72

نظریه های زیست شناختی

74

عوامل اضطراب و تنیدگی

74

پاسخ های سیستم ایمنی

78

پاسخ های شناختی به اضطراب

80

دو مورد از تحقیق انجام شده در زمینه این پژوهش

81

فصل سوم


روش تحقیق

84

جامعه آماری

85

متغیرهای پژوهشی

85

فرضیات مربوط به کنترل متغیرها

86

ابزار تحقیق

87

روش های آماری

90

محدودیت های روش ها و چگونگی تاثیر آن بر تحقیق

91

فصل چهارم و پنجم


تجزیه و تحلیل داده ها

93

فرضیه

93

خلاصه

99

منابع و مأخذ

102


بررسی رابطه بین اوقات فراغت و انگیزه تحصیلی دانش آموزان مدارس متوسطه شهرستان گچساران

بررسی رابطه بین اوقات فراغت و انگیزه تحصیلی دانش آموزان مدارس متوسطه شهرستان گچساران
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 210 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 90
بررسی رابطه بین اوقات فراغت و انگیزه تحصیلی دانش آموزان مدارس متوسطه شهرستان گچساران

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

بررسی رابطه بین اوقات فراغت و انگیزه تحصیلی دانش آموزان مدارس متوسطه شهرستان گچساران

فهرست مطالب :

فصل اول کلیات تحقیق :

مقدمه
تعریف اوقات فراغت :
پس موضوع تحقیق :
هدف از انتخاب موضوع :
علل و دلایل انتخاب موضوع :
نکاتی در پی می آید می توانند در علل و دلایل انتخاب موضوع مؤثر باشند :
قلمرو تحقیق :
الف- قلمرو موضوعی :
ب‌- قلمرو زمانی :
ج‌- قلمرو مکانی :
محدودیت های تحقیق :
انگیزه :
تعریف انگیزش :
اوقات فراغت :
پیشرفت تحصیلی :
مدارس :
تعریف بازدهی ( کارآئی ) :
انگیزش :
یادگیری :
یادگیری به عنوان کسب اطلاعات و مهارت ها :
یادگیری به معنی تغییر رفتار از راه تجربه :
عوامل یاد گیری :
1- آمادگی :
2- تجربیات قبلی :
3- موقعیت یادگیری :
4- فعالیت یادگیرنده :
سئوالات تحقیق :
عنوان : بررسی رابطه بین اوقات فراغت و انگیزه تحصیلی دانش آموزان مدارس متوسطه شهرستان گچساران

فصل دوم مبانی نظری تحقیق :
فراغت :
زمان فراغت :
ورزش و کارکردهای مختلف آن :
کارکردهای مختلف ورزش :
کارکرد اجتماعی ورزش
کارکرد سیاسی ورزش :
تذکراتی چند :
آسیب شناسی اوقات فراغت :
تاثیر آن بر انگیزه و آموزش
فاذا فرغت فانصب . قرآن کریم
اوقات فراغت در دایره شناخت :
تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان :
تعطیلات بخشی از فرآیند تربیت :
گردش در طبیعت :
تکثر ناهماهنگی چرا ؟

فصل سوم متدولوژی و روش تحقیق :
روش تحقیق :
روش های جمع آوری اطلاعات :
1-روش کتابخانه ای :
2- روش پرسشنامه ای :
توضیحاتی در مورد فرضیات و سؤالات مندرج در پرسشنامه :
جامعه آماری :
تعریف جامعه آماری :
تعریف نمونه آماری :
روش نمونه گیری :
قلمرو تحقیق :
الف- قلمرو مکانی :
ب‌- قلمرو زمانی :
ج- قلمرو موضوعی :
تکنیک های آماری مورد استفاده :
مراحل آزمون :
مراحل آزمون همبستگی :
4-تصمیم گیری و تحلیل :
ضریب تشخیص (R):
ضریب عدم تشخیص (E) :
اهمیت اوقات فراغت و انگیزه تحصیل :

فصل چهارم تجزیه و تحلیل اطلاعات :
و داده های آماری
تجزیه و تحلیل اطلاعات آماری و فرضیات تحقیق
فرضیات تحقیق :
فرضیه اول :
سؤالات مربوط به فرضیه اول :
فرضیه دوم :
سؤالات فرضیه دوم :
فرضیه سوم :
سؤالات مربوط به فرضیه سوم :
فرضیه چهارم:
سؤالات فرضیه چهارم :
تحلیل فرضیات آماری :
الف- تحلیل فرضیه اول :
تحلیل و تصمیم گیری :
آزمون همبستگی ( مربوط به فرضیه اول ) :
مرحله سوم : تعریف آماره آزمون :
تحلیل وتصمیم گیری :
تحلیل و تصمیم گیری :
آزمون همبستگی ( مربوط به فرضیه دوم ) :
تعریف آماره آزمون
ج- تحلیل فرضیه سوم :
تعریف آماره آزمون :
مرحله چهارم :
تحلیل و تصمیم گیری :
آزمون همبستگی ( مربوط به فرضیه سوم ) :
تعریف آماره آزمون
تحلیل و تصمیم گیری :
د- تحلیل فرضیه چهارم :
تعریف آماره آزمون :
تحلیل و تصمیم گیری :
آزمون همبستگی ( مربوط به فرضیه چهارم ) :
تعریف آماره آزمون :
تحلیل و تصمیم گیری :


فصل پنجم خلاصه ،نتیجه گیری و پیشنهادات :
مقدمه :
تحلیل نتایج تحقیق :
فرضیه اول :
فرضیه دوم :
فرضیه سوم :
فرضیه چهارم :
5-3) هماهنگی بین دستگاه های ذیربط
1- فرضیه اول :
2- فرضیه دوم :
3-فرضیه سوم :
4-فرضیه چهارم :

پیشنهادات :
منابع :


بررسی دی الکتریک سنج و هدایت سنج دیجیتالی

بررسی دی الکتریک سنج و هدایت سنج دیجیتالی
دسته بندی برق
فرمت فایل docx
حجم فایل 14672 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 135
بررسی دی الکتریک سنج و هدایت سنج دیجیتالی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

بررسی دی الکتریک سنج و هدایت سنج دیجیتالی

فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه ................................................................................................. 6

فصل اول : ضرایب رسانایی و دی الکتریک ...................................... 8

فصل دوم : ساخت دی الکتریک سنج با استفاده ............................. 14

از یک نوسان ساز موج مربعی

فصل سوم : ساخت رسانایی سنج با استفاده از یک ......................... 29

Milli Ohm Meter

فصل چهارم : AVR و LCD ............................................................ 39

فصل پنجم : شرح پروژه .................................................................... 53

مقدمه

امروزه وسایل اندازه گیری متعددی در دنیا ساخته شده اند که هر یک به منظور خاصی بکار می روند . علت این تعدد ، وجود عناصر و نیز پارامترهای مختلف مانند ولتاژ ، جریان ، توان و غیره آن هم در رنج های گوناگون میباشد که باعث شده شرکت های مختلف سازنده وسایل اندازه گیری الکتریکی و الکترونیکی رقابت تنگاتنگی در جهت بهینه نمودن هر چه بیشتر این وسایل داشته باشند . نمونه بارز این رقابت را می توان دستگاه های اسیلوسکوپ نام برد که امروزه بسیار پیشرفته تر شده اند و حتی می توان با نصب یک کارت (بورد) ساده بر روی Slot کامپیوتر با هزینه بسیار کمتر یک اسیلوسکوپ پیشرفته داشت . همین طور می توان دستگاه های اندازه گیری را مثال زد که Probe این دستگاه که بصورت یک قلم بزرگ میباشد ، خودش یک سیستم اندازه گیری نیز می باشد تا هم سبکتر و هم راحت تر باشد .

اما در این میان هنوز هم پارامتر هایی هستند که شاید تا به حال به آن ها زیاد توجه نشده باشد . علت این امر آن است که شاید تا بحال ضرورتی پیدا نشده تا اندازه گیری شوند یا شاید با یک فرمول ساده از مقادیر دیگر بدست آیند .


بررسی روابط عمومی در ایران و جهان

بررسی روابط عمومی در ایران و جهان
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 65 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 70
بررسی روابط عمومی در ایران و جهان

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پایان نامه بررسی روابط عمومی در ایران و جهان در 70 صفحه ورد قابل ویرایش

مقدمه

تعریف روابط عمومی

جی ای گرونیک نظریه پرداز معاصر روابط عمومی را مدیریت ارتباط بین یک سازمان در این رشته و همگان هایی می‌داند که با آن سروکار دارند.

رکس هارلو که از پیشقدمان روابط عمومی در جهان است و تالیفات گوناگونی در این رشته دارد این تعریف را پیشنهاد می‌کند:

روابط عمومی عبارت است از دانشی که بوسیله آن سازمان ها آگاهانه می‌کوشند به مسئولت اجتماعی خویش عمل نمایند تا بتوانند تفاهم و پشتیبانی کسانی را که برای مؤسسه اهمیت دارند بدست آورند.

درواقع روابط عمومی هنری است که به کمک آن می‌توان مؤسسه، سازمان و فرد مورد علاقه و احترام کارمندان، مشتری ها و مردمی که با آن سروکار دارند قرار داد. روابط عمومی بخشی از وظایف مدیریت سازمان است. عملی است ممتد، مداوم و طرح ریزی شده که از طریق آن افراد و سازمان ها می‌کوشند تا تفاهم و پشتیبانی کسانی را که با آنها سروکار دارند بدست آورند.

تاکنون در هزاران مقاله-کتاب و سخنرانی در سراسر جهان به تبیین، اهمیت، نقش، هدف و کارکردهای روابط عمومی در جامعه پرداخته شده است و ابعاد گوناگون آن تشریح و تبیین شده است با این وجود بازهم شاهدیم که نویسندگان و اندیشمندان بسیاری علاقه مندند به تفحص در این عرصه بپردازند و در این تلاش امیدوار هستند که شاید اطلاع دیگری به اطلاعات موجود بیفزایند و گامی دیگر در راستای شفاف سازی موضوع بردارند.

تقریبا 102 سال از تاسیس روابط عمومی (به مفهوم نوین) در ایالات متحده امریکا و 49 سال در ایران گذشته است. روابط عمومی در غرب محصول نیاز ذاتی جامعه و در ایران مهمانی ناخوانده بوده و هست. چرا این مهمن هنوز مورد پذیرش قرار نگرفته؟ شاید یکی از عمده ترین علت هایش نامناسب بودن شرایط اجتماعی، نا آمادگی جامعه برای پذیرایی از یک پدیده نوین و نبود الزام ها و شروطی است که استقرار و حیات این پدیده را غیرممکن می‌سازد. داشتن روابط عمومی، نگرش، گرایش، حیات، منش و رفتار و سرانجام فرهنگ، هنجارها و ارزشهای خود را طلب می‌کند.

هدف روابط عمومی میانجی گری منصفانه میان مؤسسه و مخاطبان است. وساطت میان کسانی که می‌خواهند کالا و خدماتی را بفروشند و آنانی که مایلند آنها را
خریداری کنند.

روابط عمومی آن دسته از اعمال مدیریت است که مدیر بوسیله آنها برخورد و رفتار عامه را می‌سنجد و درنتیجه خط مشی ها و طرز عمل فرد یا مؤسسه را به صورتی که متضمن منافع همگان و فرد یا مؤسسه مزبور باشد تعیین و برنامه عمل و فعالیت خود را به منظور حصول حسن تفاهم و قبول جامعه طرح می‌کند. اندیشمندان و کارشناسان وظایف عمده روابط عمومی را به سه بخش تقسیم می‌کنند:

1. اطلاع رسانی 2. تبلیغ و تهییج 3. افکار سنجی

اطلاع یا خبر و آگاهی یکی از اشکال ارتباط میان افراد و گروه هاست و بیان ارتباط و اطلاع نسبت به کل و جزء برقرار است.

از آنچه گفته شد چنین بر می‌آید که بازشناسی نقش، اهمیت و کارکرد اطلاع رسانی روابط عمومی و سایر نهادها و سازمانهایی که با اطلاعات و داده ها سروکار دارند به علت تحولات تکنولوژیکی روزافزون و به دلیل تغییر در شکل و ماهیت روابط اجتماعی در سطح ملی- منطقه ای و جهانی براساس ضرورت بازتولید آگاهی ها نسبت به این تحولات و شناخت وضعیت جدید همواره ضرورت دارد. روابط عمومی و اطلاع رسانی دارای نسبت کل به جزء بوده و محیط اجتماعی-تاریخ-ژئوپولوتیک- روندهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و نوع کیفیت ساختارهای سیاسی-اجتماعی در چگونگی و سرشت این نقش بسیار تاثیر دارد. روابط عمومی را دری منصفانه و غیر جانب دارانه میان مؤسسه و مخاطبان است که براساس اطلاعات دقیق حاصله از سنجش محیط نیاز، مخاطب، امکانات و نیز هدف گذاری، سیاست گذاری، برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مؤثر تحقق می‌یابد.

روابط عمومی ها امروزه باید در چهارچوب سازمانهای نوین و براساس مدیریت استراتژیک یا راهبردی با چشم اندازهای جهانی به فعالیت بپردازند. درباره مهارت بیان و امتناع یادآوری کردیم که امروزه متصدیان روابط عمومی باید مهارت استفاده از رسانه‌ها را کسب کنند، تا بتوانند با اطلاعات جامع و انعطاف پذیری مناسب مخاطبان را از طریق برنامه های مؤثر اقناع کنند.

انجمن های افکار عمومی

تاریخچه AAPOR

AAPOR در سال 1947 توسط یک دسته پژوهشگر خصوصی پیشرفته بوجود آمد. این گروه در حدود 70 نفر از collegous بودند که در مورد تماس harryhfield واکنش نشان دادند. رئیس تحقیقات این مرکز بعد از دانشگاه Denver ملاقاتی جهت رسیدگی به این موضوع در شهر مرکزی Colorado در ماه جولای سال 1964 برگزار کرد.

این گروه AAPOR درخانه ایرانی تاریخی با بیش از چهار عضو گردهم جمع شدند و پیرامون خوش بینی خود در مورد روان شناسی جدید و بازتاب آن و نیز بازتاب در اهمیت زمینه ساخت حرفه ای و رسمی سازی در سال 1947 صحبت کردند و دو ارگان به نام های AAPOR و انجمن افکار عمومی جهان WAPOR تشکیل شده است که در برخی سالها ملاقات هایی را با هم برقرار می‌کنند. در واقع AAPOR خود را موضوعات حرفه ای از قبیل PQQ که به یک مجله دولتی در سال 1948 تبدیل شده است و همچنین استانداردهای حرفه ای و درصد تمام اینها تئوری تحقیقات پیشرفته و علم ا صول سرگرم کرده است.

AAPOR

این انجمن در حدود هزار و 600 نفر عضو دارد که در مورد بهره و جذابیت افکار عمومی تحقیقاتی را در این زمینه انجام می‌دهد. این اعضا در دانشگاه علوم قضایی شرکت های بازرگانی، آژانس های دولتی وگروه های بدون سود که هر دو برای بازدید مردم و تاسیسات تشکیل کار می‌کنند و همچنین تشویق در روشهای بازدید خوب در بین مجله public opinion qulity کنفرانس سالانه و فرصت های تحصیلی، ترفیع دادن استانداردهای هد ایت حرفه ای و اخلاقی برای بازدید و تحقیقات افکار عمومی، آسان کردن شبکه غیر رسمی در بین شبکه AAPOR و شبکه ملاقات های منطقه ای انجام می‌شود.

WAPOR

این انجمن برای تحقیقات افکار عمومی در سال 1947 با هدف فراهم کردن ملاقات های جهانی نزدیک، زمینه ساز تحقیقات و با تاکید برفردی ساختن امور وکارهای مشابه آن تشکیل شد. وظایف هر قسمت از این انجمن متفاوت است و در چند بخش صورت می‌گیرد که عبارتند از:

صورت جلسه های کارکنان این سازمان، پرونده اعضا،‌کمیته نشریه، عناصر سازمانی که شامل پرونده های تاریخی و اخبار ملاقات هاست. پرونده های نشریه شامل پرونده های خبری WAPOR و جزوه هایی که در زمینه سازمان های تحقیقاتی در کنگره WAPOR می‌باشد.

در ارتباط با این انجمن، انجمن اروژایی افکار عمومی (ESOMAR) MARCKET RESEARCH و انجمن امریکایی تحقیقات افکار عمومی AAPOR و سازمان های افکار عمومی دیگر وجود دارند و همچنین با سازمان تحقیقات وابسته که شامل ESOMAR و انجمن جهانی علوم اجتماعی ISSC می‌باشد مرتبط هستند.

فهرست مطالب

تعریف روابط عمومی.. 1

فصل اول- اهمیت، نقش و کارکرد روابط عمومی.. 2

فصل دوم - انجمن ها و نهادهای حرفه ای و تخصصی روابط عمومی در ایران و جهان. 6

هدف... 7

اهداف انجمن های روابط عمومی.. 8

اهداف انجمن های روابط عمومی.. 8

انواع روابط عمومی.. 10

عوامل مؤثر در ارتقاء روابط عمومی.. 12

انجمن های روابط عمومی در جهان. 13

انجمن های بین المللی روابط عمومی.. 14

تاریخ روابط عمومی در ایران. 14

جمع بندی.. 15

فصل سوم - انجمن ها و مؤسسات و شراکت های بزرگ روابط عمومی در جهان. 17

انجمن های جهانی روابط عمومی.. 18

انجمن جهانی ارتباط گران بازرگانی.. 18

انجمن های افکار عمومی.. 19

تاریخچه AAPOR. 19

انجمن جهانی افکار عمومی AAPOR. 21

قسمت پنجم 23

اکثریت لازم برای مذاکره 23

قسمت ششم. 24

قسمت هفتم. 24

انجمن اجرایی.. 24

اعضا 26

انجمن اجرایی و کمیته ها 27

قسمت اول. 27

قسمت دوم. 27

رای دادن و هدایت تجارت... 30

خزانه و سرمایه. 31

زبان. 31

نمادهای روابط عمومی در ایالات متحده امریکا 31

انجمن روابط عمومی آمریکا 31

روابط عمومی در قاره آسیا 32

روابط عمومی در قاره اروپا 32

روابط عمومی در قاره افریقا 33

فصل چهارم-روابط عمومی سیاره ای.. 34

روابط عمومی در عصر حاضر. 35

جهانی شدن روابط عمومی.. 35

آینده روابط عمومی.. 36

جایگاه روابط عمومی در ایران. 37

روابط عمومی در هزاره سوم. 38

جمع بندی.. 43

فصل پنجم-مفهوم مدیریت و روابط عمومی.. 45

مقدمه. 46

ویژگی های یک مدیر روابط عمومی اندیشمند. 46

کاستی های مدیریت روابط عمومی.. 48

جمع بندی.. 49

فصل ششم- کاربرد اینترنت در روابط عمومی.. 52

پست الکترونیکی.. 56

مجله الکترونیک... 56

برد الکترونیکی.. 57

تلفن گویا 57

مجله ویدئویی.. 58

ماهواره 58

نتیجه گیری..


بررسی رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس راهنمایی ناحیه 2 شهر مشهد در سال تحصیلی 83-1382

بررسی رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس راهنمایی ناحیه 2 شهر مشهد در سال تحصیلی 831382
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 423 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 120
بررسی رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس راهنمایی ناحیه 2 شهر مشهد در سال تحصیلی 83-1382

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

بررسی رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس راهنمایی ناحیه 2 شهر مشهد در سال تحصیلی 83-1382

فهرست مطالب

عنوان

چکیده.......................................... 1

فصل اول :مقدمه تحقیق........................... 3

1-1 بیان مساله 6

1-2 ضرورت و اهمیت تحقیق........................................ 9

1-3 اهداف تحقیق 12

1-4 فرضیه هاُی تحقیق............................................. 13

1-5 تعرُیف متغیرهای اصلی تحقیق................................... 13

فصل دوم: بررسُی مطالعات پیشین................... 15

2-1 خود........................................ 17

2-2 خودپنداره.................................. 22

2-3 عزت نفس.................................... 26

2-4 عزت نفس و جنسیت............................ 30

2-5 اثر بخشی .................................. 32

2-6 نقش مدیر در اثر بخشی مدارس................. 34

2-7 معُیارهای ارزیابی اثربخشی مدیران............ 35

2-8 ویژگی هاُی مدیران اثر بخش .................. 43

فصل سوم :روش اجرای تحقیق....................... 48

3-1روش تحقیق .................................. 49

3-2جامعه آماری................................. 49

3-3 حجم نمونه.................................. 49

3-4روش نمونه گیری.............................. 50

3-5 ابزار تحقیق................................ 50

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها............... 53

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادها.............. 60

5-1 نتایج مربوط به فرضیه اول................... 61

5-2 نتایج مربوط به فرضیه دوم................... 62

5-3 نتایج مربوط به فرضیه سوم................... 62

5-4 نتایج مربوط به فرضیه چهارم................. 63

5-5 نتیجه گیری کلی............................. 64

5-6 محدودیت ها................................. 64

5-7 پیشنهادها.................................. 65

منابع فارسی.................................... 66

ضمائم.......................................... 68

ضمیمه 1: تست آُیزنک............................. 69

ضمیمه 2: پرسشنامه اثربخشی...................... 71

قدر دانی

سپاس و ستایش خدای سبحان را که توانایی و بضاعت انجام این پژوهش را به ما عنایت کرد تا از این گذر برای کشف حقیقت ، گوشه ای از هستی بیکران را بر ملا سازیم و با یافته های نو خود را در برابر عظمت حق تعالی کوچکتر احساس کنیم و برای پرواز به سوی حقایق ناب تر گام های بلندتر برداریم.

به جا است از استاد فرزانه جناب آقای رئوفی که در جریان تحقیق روشنگر راهمان بودند و با راهنمایی های مدبرانه و دلسوزانه خویش به ما کمک نمودند ، سپاسگذاری نماییم.