هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

پروژه آمار جامعه کل دانش‌آموزانی است که کتاب آمار و احتمال را مطالعه کرده اند 22 ص

پروژه آمار جامعه کل دانش‌آموزانی است که کتاب آمار و احتمال را مطالعه کرده اند 22 ص

پروژه-آمار-جامعه-کل-دانش‌آموزانی-است-که-کتاب-آمار-و-احتمال-را-مطالعه-کرده-اند-22-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 25 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

2
‏ای خواجه‏ ‏ مکن تا‏ ‏ توانی ‏ ‏طلب علم ‏ ‏ کاندر طلب دانش پر روزی بمانی
‏رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز ‏ ‏ تا دد خود‏ ‏ از مهتر‏ ‏ کهتر سازی
‏مقدمه
‏آموزش‏ پرورش قصد دارد میزان سواد دانش‏‌‏آموزان وضعیت تحصیلی آنان ‏و‏ تعداد قبول‏‌‏شدگان در یکی از سنوات تحصیلی را بدانند و با استفاده از آنان تعدادی کتب ‏کسر یا اضافه نمایند و یا برنامه‏‌‏ریزی دیگری را تنظیم نمای‏ند تا میزان سواد دانش‏‌‏آموزان ار‏ت‏قا‏ یابند‏.‏ بد‏ین‏‌‏منظور‏ ‏رئیس وقت آموزش ‏و ‏پرورش‏ طبق بخشن نامه‏‌‏های مختلف به هر ی‏ک از واحدهای تالیف کتب درسی از آ‏نان خواست که در مورد وضعیت کسانی که ب‏ه آ‏نها کتب تدریس می شود و‏ ‏نیز میزان مرغوبیت ‏آ‏نان تحقیق کنند.
‏روشهای جمع‏‌‏آوری داده‏‌‏ها:
‏بسیاری از گرو‏ه‏‌‏ه‏ای‏ی که روش درست‏ تحقیق را نمی‏‌‏دانستند در این مهم باز ماند‏ند و گروه آمار تحقیقات خود را آ‏غاز کرد. این گروه ابتدا جامعه را معرفی نمود.
‏((جام‏عه کل دانش‏‌‏آموزانی است که این کتاب را مطالعه می کنند.))
‏با توجه به کثر‏ت جامعه‏ و هزینه سر سام آور وقت گیر بودن نمی توانستند سر شماری کنند بس تصمیم دیگری گرفتند‏.‏ یکی از اعضا پیشنهاد کرد که از دانش آموزان تهران نمونه گیری کنند که مورد موافقت سر گروه واقع نشد سر رگروه دلایل خود را برای رد این در خواست چنین اعلام کرد :
2
‏دانش آموزان تهرانی به دلیل اینکه دارای امکانات فراوانی هستند وضعیت تحصیلی آنان بسیا‏ر‏ بهتر ‏ازمناطق محروم ‏ نقاط کشور است .
‏دانش آموزان به صورت تصادفی انتخاب نشده‏ ‏اند و ممکن است نمودار آنها با نم‏و‏داری که می خواهند بدست آورند فرق داشته باشد .
‏سر گروه اعلام کرد که کل شهرهای ایران را روی کاغذ بنویسند و از این شهرها 100شهررا بصورت ‏قرعه کشی و کاملا تصادفی انتخاب نمایند سپس اسم مدارس این شهرها را نیز به روی کاغذ آورند و100 دبیرستان را به صورت تصادفی انتخاب نمایندو سپس اسم هر یک از دانش آموزان آن مدارس را بنویسند و از آن صد دانش آموز انتخاب نمایند و نمرات آنها را مورد برسی قرار دهند و با ابنکه اسم کلیه دانش آموزانی که به آنها کتاب آمار به آنها تدریس شده است روی کاغذ نوشته شود و100دانش آموزانتخاب شوند اکثریت اعضا به روش دوم رای دادند .
‏اسم کلیدی دانش آموزان را ر‏و‏ی کاغذ ‏نوشته و 100دانش آموز را انتخاب نمودند نمرات این دانش آموزان به شرح زیر است .
‏19
‏15
‏18
‏17.75
‏16.5
‏14.5
‏15.25
‏20
‏16
‏19.75
‏18.75
‏19
‏20
‏14
‏20
‏19
‏10.25
‏11.75
‏13
‏20
4
‏18
‏20
‏15
‏16
‏18
‏18
‏19
‏20
‏20
‏20
‏18
‏19
‏19
‏19.75
‏20
‏17
‏19
‏14.5
‏14
‏12
‏20
‏20
‏20
‏18.5
‏20
‏19
‏10
‏12.75
‏10.25
‏18
‏18
‏19.5
‏20
‏20
‏17.75
‏17.75
‏17.5
‏14
‏15.5
‏14
‏17
‏15
‏16
‏14
‏19
‏10.25
‏12.5
‏14
‏16
‏17
‏13
‏12
‏10
‏11
‏19.25
‏17
‏19
‏20
‏20
‏18
‏20
‏20
‏18
‏20
‏20
‏18
‏18
‏20
‏20
‏20
‏20
‏20
‏20
‏20
‏20
‏20
‏20
‏20
‏20
‏20
‏ِ
‏این عددها یا به عبارتی دادها با استفاده از داده های از پیش تهیه شده بدست آمده است
‏سپس این گروه به مرور هدف پرداخت وضعیت دانش آموزان درس آمار و خود سازی و نیز تعداد دانش آموزانی که نمره بالای 15 آورده اند.
‏با وجود این مطلب دادهها را دسته بندی کردند و نوع داد ها را مشخص نمودند وضعیت دانش آموزان در ‏متغیر ‏ کیفی و ترتیبی بود و تعداد دانش آم‏وزانی که بالای 15 نمره اخذ نموده‏‌‏اندو نیزکمی ‏پیوسته است.‏ یکی از اعضا به این متغیر ها اعتراض کردند و مدعی شد که سر گروه اشتباه کرده است‏.‏
‏سر گروه در پاسخ به او چنین گفت وضعیت دانش آموزان قابل شمارش نسبت به متغیر ها کیفی است و نیز اگر داده ها را از کوچک به بزرگ مرتب کنیم نوعی ترتیب طبیعی بین داده ها بوجود می آید و آن این است که داده ها از کوچک به بزرگ مرتب شده اند در مورد تعداد دانش آموزانی که بالای 15نمره گرفته اند نیز باید بگوییم که تعداد دانش آموزان قابل شمارش است پس متغیر کمی استی و نیز اینکه این متغیرها پیوسته نیز است زیرا علاوه بر 17 18 17.25 17.5 17.75 را نیز در بر می گیرد .
4
‏با توجه به پاسخ سر گروه آن فرد قانع شد.
‏در ادامه سر گروه از یکی از اعضا خواست که داده ها را از کوچک به بزرگ مرتب کند و نیز این کار را کرد .
‏12.5
‏12
‏12
‏11.75
‏11
‏10.25
‏10.25
‏10.25
‏10
‏10

 

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.