هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

تحقیق بررسی تاثیر تبلیغات بر فروش شرکتهای صنایع غذایی مشهد 30 ص

تحقیق بررسی تاثیر تبلیغات بر فروش شرکتهای صنایع غذایی مشهد 30 ص

تحقیق-بررسی-تاثیر-تبلیغات-بر-فروش-شرکتهای-صنایع-غذایی-مشهد-30-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 35 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏موضوع تحقیق :
‏بررسی تاثیر تبلیغات بر فروش شرکتهای صنایع غذایی مشهد
‏م‏سئ‏له ی تحقیق :
‏با توجه به اهمیت موضوع تبلیغات و اثر آن بر میزان ‏فروش‏ آوری شرکت ها در گذشته و حال تصمیم گرفتیم به بررسی اثرات هزینه ی تبلیغات بر ‏فروش‏ شرکتها بپردازیم .
‏پیشینه ی تحقیق :
‏انسان امروز زیر بمباران شدیدی از تبلیغات زندگی میکند .
‏تاریخ تبلیغات را درجهان به سه دوره تقسیم کرده اند .
‏1- دوران ماقبل بازاریابی و مبادله ی کالا با کالا که در اواخر این دوران صنعت چاپ پا به عرصه ی وجود گذاشت .
‏2
‏موضوع تحقیق :
‏بررسی تاثیر تبلیغات بر فروش شرکتهای صنایع غذایی مشهد
‏م‏سئ‏له ی تحقیق :
‏با توجه به اهمیت موضوع تبلیغات و اثر آن بر میزان ‏فروش‏ آوری شرکت ها در گذشته و حال تصمیم گرفتیم به بررسی اثرات هزینه ی تبلیغات بر ‏فروش‏ شرکتها بپردازیم .
‏پیشینه ی تحقیق :
‏انسان امروز زیر بمباران شدیدی از تبلیغات زندگی میکند .
‏تاریخ تبلیغات را درجهان به سه دوره تقسیم کرده اند .
‏1- دوران ماقبل بازاریابی و مبادله ی کالا با کالا که در اواخر این دوران صنعت چاپ پا به عرصه ی وجود گذاشت .
‏2
‏2- دوران ارتباطات انبوه از 1700 تا دهه ی اول قرن 20 که تبلیغات شدت بالایی گرفت .
‏3- دوران پژوهش تبلیغات به عنوان یک نیروی اجتماعی و اقتصادی مهم تلقی می گردد .
‏پیشینه ی تبلیغات در ایران را در عهد ناصر الدین شاه قاجار میدانیم . اولین شرکت تبلیغاتی در ایران در سال 1316 به نام کانون آگهی زیبا راه‏ ‏اندازی شد . تا سال 1337 هیجده کانون آگهی در تهران فعالیت داشتند . امروز حدود 530 شرکت تبلیغاتی به امر تبلیغ اشتغال دارند .
‏اهداف تحقیق :
‏1‏- با توجه به ساز و کار تولید در شرکت های خصوصی برنامه های فروش و اثرات آن بر نوسانات بازاربر آن شدیم تا به بررسی موضوع تبلیغات و ‏فروش‏ بپردازیم .
‏4
‏2- به منظوریافتن رابطه ی بین هزینه ی تبلیغات و ‏فروش‏ و تعمیم نتایج حاصله در افزایش سطح آگاهی عموم و شرکت ها نسبت به هزینه ی تبلیغات به تحقیق در این موضوع پرداختیم .
‏3- با نگرش به اینکه نظام بازاریابی رایج در دنیای امروز نظام بازار گرا است ( اولویت با بازار مصرف کننده است) و اعتقاد بر این است که با تامین نیازهای مصرف کننده و خدمت به او نهایتا ‏فروش‏ بنگاهها تامین می شود لزوم فعالیت های ارتباطی و تبلیغاتی مشخص می شود .
‏فرضیات تحقیق :
‏1- به نظر می رسد هر قدر هزینه ی تبلیغات بیشتری صرف شود ‏فروش‏ شرکت ها نیز افزایش می یابد .
‏2- به نظر می رسد رابطه ی معنی داری بین هزینه ی تبلیغات و تقاضای مشتریان وجود دارد .
‏3- به نظر می رسد با منظور کردن هزینه ای صرف تبلیغات کالا کیفیت آن کالا بیشتر می شود .

 

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.