ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
در صفحه آغازین تم 2 دانش آموزان با خارج شدن از خانه و مسائل پیرامون آن آشنا میشوند. همچنین فراگیران به مفاهیم و مهارتهای مختلف در مورد پوشیدن لباس، بستن بند کفش، تشخیص لنگه چپ و راست کفش پی میبرند.
آموزگار توضیحاتی در مورد اینکه برای حفظ امنیت، خانه و ماشین خود را قفل میکنیم و اینکه برای حفظ امنیت از کیف و وسایل شخصی خود مواظبت میکنیم؛ را بیان میکند.
در ادامه نکاتی در مورد اینکه اگر احتمال باران آمدن بدهیم برای حفظ امنیت از خیس شدن در باران، لباس گرم و مناسب میپوشیم و همراه خود چتر برمی داریم؛ را تذکر میدهد.
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 11 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
برخی از اهداف درس:
✅ بیان عدد اصلی یک مجموعه تا ۳ عضو بدون شمارش.
✅ برقراری تناظر بین دسته هایی که عدد آنها یکی است.
✅ تکمیل مربع شگفت انگیز با رنگ کردن.
✅ بیان تعداد اشیاء یک دسته کمتر 4 تا.
✅ ادامه دادن یک الگوی هندسی.
✅ بیان رابطه تشخیص داده شده در یک الگوی هندسی.