ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
در صفحه آغازین تم 19 دانش آموزان با صف نانوایی و برخی از مسائل مرتبط با آن آشنا میشوند. همچنین فراگیران به مفاهیم و مهارتهای مختلف در مورد صف نانوایی پی میبرند.
آموزگار در مورد عدالت و مصداقهای آن مانند رعایت نوبت نکاتی را که میداند به دانش آموزان میآموزد.
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 14 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود.
اهداف درس:
✅ خواندن و نوشتن عددهای مضرب 10
✅ نوشتن عددهای مضرب 10 در جدول ارزش مکانی
✅ شمردن 10 تا 10 تا، تا 100 به صورت مستقیم یا معکوس
✅ درک مفهوم جمع اعداد مضارب ۱۰ با شکل
✅ توانایی انجام عمل جمع مضارب عدد ۱۰۰
✅ حل مسائل کلامی با استفاده از راهبرد رسم شکل
✅ حل مسائل کلامی تفریق با استفاده از محور اعداد