هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

نمونه اجرا شده آزمون میلون 3 - نمونه تفسیر تست میلون (دو نمونه)

نمونه اجرا شده آزمون میلون 3 - نمونه تفسیر تست میلون (دو نمونه)

نمونه-اجرا-شده-آزمون-میلون-3--نمونه-تفسیر-تست-میلون-(دو-نمونه)

توضیحات:
نمونه اجرا شده آزمون میلون 3 - نمونه تفسیر تست میلون (دو نمونه)، در قالب فایل Word.

بخشی از متن فایل:
گام سوم: وارسی مقیاس های الگوهای بالینی شخصیت
در این گام، برافراشتگی مقیاس های 1 تا 8B را بررسی کردیم. همانگونه که در پروفایل مشاهده میشود، مقیاس های 2B, 2Aبرافراشتگی قابل ملاحظه ای را نشان می دهند. ولی مقیاس های دیگر این برافراشتگی را نشان نمی دهند. در زیر به تفسیر هرکدام از آنها می پردازیم.

مقیاس 2A
نمره بیمار 75BR= است. با توجه به اینکه نمرات BR بین 75 تا 84 است، بیمار را در طبقه اختلال شخصیت که به گونه دیگر تصریح نشده(NOS) همراه با صفات شخصیت دوری گزین قرار میدهیم.

رفتار بیماران با BR بین 75 تا 84 همراه با ترس از طرد شدن است. از این رو گرایش به انزوای فیزیکی یا عاطفی علناً برای اجتناب از عدم تأیید اجتماعی صورت می گیرد و آنها به علت احساس عدم امنیت، عواطف خود را سرکوب می کنند. آنها احتمالاً از اعمالی که به خودمختاری منجر خواهند شد، اجتناب می کنند. بسیاری از بیماران می توانند اضطرابشان را پنهان کنند و بدون مشکل ظاهر شوند. بررسی دقیقتر و ارتباطی مبتنی بر اعتماد با بالینگر ممکن است آنها را وادار به کاهش دفاع ها و پذیرش ترسهایشان کند؛ چرا که این ترسها در سطح هشیار هستند. برخی از این افراد به گونه ای هراسان، وابسته و اجتنابی عمل می کنند که اضطراب و وابستگی آنها برای هر مشاهده گر کاملاً هویداست.

این بیماران ممکن است همه ویژگی های معرف یک اختلال شخصیت دوری گزین را نداشته باشند، ولی برخی ویژگی های شخصیت دوری گزین را با شدت کمتر دارند از اینرو برای آنها تشخیص اختلال شخصیت که به گونه دیگر تصریح نشده(NOS) همراه با صفات شخصیت دوری گزین مطرح می شود.

فهرست مطالب:
نمونه اول
مشخصات
معاینه وضعیت روانی
پاسخنامه
نیمرخ MCMI-III
تفسیر آزمون میلون:
گام اول: بررسی شاخص های روایی
گام دوم: وارسی مقیاس های آسیب شدید شخصیت
گام سوم: وارسی مقیاس های الگوهای بالینی شخصیت
گام چهارم: وارسی مقیاسهای نشانگان بالینی
گام پنجم: تفسیر معنای یک نشانگان در بطن سبک یا اختلال شخصیت مراجع
گام ششم: تلفیق یافته های آزمون با سایر منابع اطلاعاتی
...
فایل

پرسشنامه عملکرد جنسی زنان روزن و همکاران (FSFI)

پرسشنامه عملکرد جنسی زنان روزن و همکاران (FSFI)

پرسشنامه-عملکرد-جنسی-زنان-روزن-و-همکاران-(fsfi)توضیحات:

پرسشنامه عملکرد جنسی زنان روزن و همکاران (FSFI) در 14 صفحه ورد قابل ویرایش.

معرفی کامل پرسشنامه عملکرد جنسی قابل استفاده برای دانشجویان و دانش پژوهان.

شامل:1- مقدمه
2-سئوالات پرسشنامه
3-تعریف مفهومی
4-معرفی مقیاس ها
5-نمره گذاری
6-تفسیر
7-منابع
فایل

نمونه انجام شده تست وکسلر کودکان - نمونه اجرا شده آزمون هوش کودکان وکسلر (نمونه اول)

نمونه انجام شده تست وکسلر کودکان - نمونه اجرا شده آزمون هوش کودکان وکسلر (نمونه اول)

نمونه-انجام-شده-تست-وکسلر-کودکان--نمونه-اجرا-شده-آزمون-هوش-کودکان-وکسلر-(نمونه-اول)

توضیحات:
نمونه انجام شده تست وکسلر کودکان - نمونه اجرا شده آزمون هوش کودکان وکسلر (نمونه اول)، در قالب فایل Word.

قسمتی از متن:
معرفی آزمودنی
تعریف هوش
گام اول – گزارش نمرات معیارو رتبه درصدی خرده مقیاس ها و 4 شاخص اصلی
گام دوم- تعیین بهترین روش برای بررسی توانایی هوشی کل (GAI)
گام 3- تعیین اینکه کدام یک از 4شاخص ( VCI,PRI,WMI,PSI) واحد و قابل تفسیر می باشند
گام 4- تعیین نقاط قوت و ضعف در نیمرخ شاخص ها
گام 5 – تعیین نقاط قوت یا ضعف شخصی در نیمرخ شاخص ها
گام 6 – تفسیر نوسانات درون شاخص ها

گام دوم- تعیین بهترین روش برای بررسی توانایی هوشی کل (GAI)
دوروش برای بررسی توانایی هوشی کودک وجود دارد: 1 هوشبهر مقیاس کل (FS IQ) که تشکیل شده از هوشبهر مقیاس های کلامی و عملی و 2- شاخص توانایی کل ( GAI) که تشکیل شده از خرده مقیاس هاییی که شاخص درک مطلب کلامی و خرده مقیاس هایی که شاخص استدلال کلامی را دربرمیگیرند. زمانی که تفاوت بین بزرگترین و کوچکترین شاخص برابر یا بیشتر از 1.5انحراف استاندارد یا (بیشتر از 23) شود شاخص توانایی کل را باید محاسبه کرد. اما در این آزمودنی مورد نظر تفاوت بین بزرگترین شاخص ( درک مطلب کلامی ) و کوچکترین شاخص ( استدلال ادراکی) برابر با 16 شد که این اندازه از 23کمتر می باشد
فایل

نمونه انجام شده آزمون وکسلر کودکان - نمونه اجرا شده آزمون وکسلر کودکان با تفسیر (نمونه دوم)

نمونه انجام شده آزمون وکسلر کودکان - نمونه اجرا شده آزمون وکسلر کودکان با تفسیر (نمونه دوم)

نمونه-انجام-شده-آزمون-وکسلر-کودکان--نمونه-اجرا-شده-آزمون-وکسلر-کودکان-با-تفسیر-(نمونه-دوم)تعداد صفحات: 4

نوع فایل: WORD



قسمتی از متن:

در خرده آزمون ادراک: نمره پایین نشان دهنده ضعف درآگاهی از واقعیت،شناخت وهوشیاری نسبت به جهان روزمره،درک وفهم محیط اجتماعی (قوانین اخلاقی- قضاوت اجتماعی) می باشد.

در خرده آزمون تکمیل تصاویر : ضعف در تمرکز و سازماندهی دید نابسنده و احتمال تکانشگری وجود دارد.

در خرده آزمون تنظیم تصاویر: توانایی طرح ریزی ،تفسیر وپیش بینی دقیق رویدادهای اجتماعی ضعیف وجود دارد.

در خرده آزمون رمز نویسی : نمره پایین نشان دهنده تکانشگری – هماهنگی دیداری – حرکتی ضعیف – ضعف در جهت یابی واقع گرایانه – از آنجایی که نمره آزمودنی در خرده آزمون رمز نویسی پایین بود (حدود 4 انحراف معیار پایین تر سطح میانگین) احتمال آسیب مغزی قابل طرح است که برای ارزیابی عصب شناسی ارجاع داده شد.

تفسیر پروفایل تعیین وضعیت فرد در میانگین نمرات خود در خرده آزمون ها

میانگین آقای ؟؟؟؟ با گروه های هم سن خود 7.3 می باشد. در آزمون طراحی با مکعب ها در آزمونهای عملی بالاتر از رده های سنی خود وهمچنین بالاتر از عملکردش نسبت به خرده آزمونهای (تکمیل تصاویر، تنظیم تصاویر، الحاق قطعات، رمز نویسی) در آزمونهای عملی می باشد.

درک عملکرد آزمونی در آزمون های عملی نسبت به آزمون های کلامی بهتر است.

هوشبهرکلی مراجع در طبقه مرزی قرار میگیرد. که با توجه به شرح حال گرفته شده و سطح عملکردش در مدرسه مطابقت دارد.

فایل

نمونه اجرا شده آزمون وکسلر با تفسیر - نمونه انجام شده وکسلر کودکان (دو نمونه)

نمونه اجرا شده آزمون وکسلر با تفسیر - نمونه انجام شده وکسلر کودکان (دو نمونه)

نمونه-اجرا-شده-آزمون-وکسلر-با-تفسیر--نمونه-انجام-شده-وکسلر-کودکان-(دو-نمونه)

توضیحات:
نمونه واقعی از اجرا تفسیر و نمره گذاری آزمون هوشی وکسلر کودکان (دو نمونه)، در قالب فایل Word.

قسمتی از متن
نمونه اول:
معرفی آزمودنی
تعریف هوش
گام اول – گزارش نمرات معیارو رتبه درصدی خرده مقیاس ها و 4 شاخص اصلی
گام دوم- تعیین بهترین روش برای بررسی توانایی هوشی کل (GAI)
گام 3- تعیین اینکه کدام یک از 4شاخص ( VCI,PRI,WMI,PSI) واحد و قابل تفسیر می باشند
گام 4- تعیین نقاط قوت و ضعف در نیمرخ شاخص ها
گام 5 – تعیین نقاط قوت یا ضعف شخصی در نیمرخ شاخص ها
گام 6 – تفسیر نوسانات درون شاخص ها

دوروش برای بررسی توانایی هوشی کودک وجود دارد: 1 هوشبهر مقیاس کل (FS IQ) که تشکیل شده از هوشبهر مقیاس های کلامی و عملی و 2- شاخص توانایی کل ( GAI) که تشکیل شده از خرده مقیاس هاییی که شاخص درک مطلب کلامی و خرده مقیاس هایی که شاخص استدلال کلامی را دربرمیگیرند. زمانی که تفاوت بین بزرگترین و کوچکترین شاخص برابر یا بیشتر از 1.5انحراف استاندارد یا (بیشتر از 23) شود شاخص توانایی کل را باید محاسبه کرد. اما در این آزمودنی مورد نظر تفاوت بین بزرگترین شاخص ( درک مطلب کلامی ) و کوچکترین شاخص ( استدلال ادراکی) برابر با 16 شد که این اندازه از 23کمتر می باشد

بزرگترین شاخص - کوچکترین شاخص
درک مطلب کلامی - استدلال ادراکی
138 - 122 = 16

در این صورت هوشبهر مقیاس کل ( FSIQ) را تفسیرمیکنیم
علی یک کودک 11 ساله است که در این آزمون نمره هوشبهر مقیاس کل او برابر با 138 است و رتبه درصدی این هوشبهر در سطح اطمینان 95% برابر با 99.7 می باشد که این مقدار نشاان می دهد علی از 99 درصد هم سن های خودش بالاتر می باشد.

نمونه دوم:
در خرده آزمون تنظیم تصاویر: توانایی طرح ریزی ،تفسیر وپیش بینی دقیق رویدادهای اجتماعی ضعیف وجود دارد.

در خرده آزمون رمز نویسی : نمره پایین نشان دهنده تکانشگری – هماهنگی دیداری – حرکتی ضعیف – ضعف در جهت یابی واقع گرایانه – از آنجایی که نمره آزمودنی در خرده آزمون رمز نویسی پایین بود (حدود 4 انحراف معیار پایین تر سطح میانگین) احتمال آسیب مغزی قابل طرح است که برای ارزیابی عصب شناسی ارجاع داده شد.
فایل