هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

تحقیق ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن 135 ص

تحقیق ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن 135 ص

تحقیق-ارزیابی-رضایت-مندی-مشتریان-شرکت-دارو-سازی-ثامن-135-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 165 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن 1
‏فصل اول
‏طرح تحقیق
‏ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن 2
‏مقدمه
‏کشور ایران به دلیل طیف وسیع گیاهان دارویی موجود در آن و سابقه مثبت استفاده از گیاهان دارویی و رویکرد بیماران به این شیوه درمان و همچنین وجود عطارها و اطباء سنتی در سطح شهرهای کوچک و بزرگ باعث شد تا ایجاد کارخانجات پیشرفته داروئی به عهده تعویق بیافتد و تولید داروهای شیمیایی در داخل کشور بسیار ناچیز بوده و اکثر داروهای مورد نیاز شبکه مصرف از طریق واردات تأمین گردد، تا قبل از پیروزی انقلاب بیشتر داروها از کشورهای آمریکا و آلمان وارد کشور‏ می‌‏شد و معدود شرکتهای تولیدکننده دارو در کشور تحت لیسانس شرکتهای معروف کشورهای فوق به تولید دارو در داخل کشور با استفاده از فن آوری و اطلاعات آنها‏ می‌‏پرداختند و کمترین کار تحقیقاتی در زمینه داروسازی و طرح ژنریک داخلی دارو انجام‏ می‌‏پذیرفت.
‏پس از پیروزی انقلاب اسلا‏می‌‏و ایجاد تحریم‏‌ها‏ی اقتصادی، شرکتهای دارویی جزء طرحهای مهم دهه انقلاب محسوب و بخصوص ایجاد دو شرکت بزرگ ساخت محلولهای تزریقی در شهرهای مشهد و تبریز در دستور کار دولت قرار گرفت.
‏البته در کنار شرکتهای دارویی تولیدکننده محلولهای تزریقی، شرکتهای دارویی دیگری نیز جهت تولید انواع قرص، کپسول و شربت به بهره برداری رسید‏.
‏شرکت داروسازی ثامن از سال 1364 بصورت طرح توجیهی و انتخاب زمین شروع به فعالیت و در سال 1372 توسط رئیس جمهور وقت جناب آقای‏‌ها‏ش‏می‌‏رفسنجانی افتتاح گردید.
‏در ابتدا و به دلیل حجم کم داروهای تزریقی در بازار، تنها نیاز شرکت، تولید هرچه بیشتر انواع سرم و عرضه به بازار بود، ولی به تدریج و با افزایش تولید و پایان دوره خاص ناشی از جنگ تحمیلی، شرکت داروسازی ثامن، توجه به نیازهای مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده و با تشکیل یک تیم از متخصصان به عنوان واحد ارزیابی رضایت مندی مشتریان و خدمات پس از فروش اولین قدم در این راستا را برداشت.
‏ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن 4
‏اکنون که تعداد شرکتهای تولیدکننده روبه افزایش و امکان ورود شرکتهای خارجی به بازار ایران بسیار محتمل‏ می‌‏باشد، توجه به نیازمندیهای کیفی و ک‏می‌‏محصول و تطابق آن با نیازهای مشتریان بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
‏بیان مسأله یا موضوع تحقیق
‏ارزیابی رضایت‌مندی مشتریان، شرکت داروسازی ثامن، در طی یک دوره دوماهه از سطح بیمارستانها و داروخانه‏‌ها‏ی سطح شهر مشهد‏ می‌‏باشد.
‏ضرورت انجام تحقیق
‏خوشبختانه کشور در زمینه محلولهای تزریقی (سرم) و آب مقطر جهت تزریق انواع آمپولها به خودکفایی نسبی رسیده است و دولت جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی از واردات این نوع محصولات جلوگیری‏ می‌‏نماید، البته واردات فرآورده‏‌ها‏ی تزریقی به دلیل حساسیت پزشکی آن و امکان ورود انواع بیماریهای واگیر مثل ایدز و هپاتیت بسیار با احتیاط انجام‏ می‌‏شود.
‏در حال حاضر سالانه حدود 70000000 واحد سرم در حجم‏‌ها‏ی 500CC‏ و 1000CC‏ و 3000CC‏ و 150000000 واحد آب مقطر در حجم‏‌ها‏ی 5CC‏ و 10CC‏ توسط شرکتهای تولیدکننده به بازار داخلی عرضه‏ می‌‏شود و با توجه به قریب الوقوع بودن ورود شرکتهای دیگری به بازار تولید این محصولات، لزوم هرچه بیشتر تحقیقات بازاریابی و توجه بیش از پیش به رضایت‌مندی مشتریان احساس‏ می‌‏گردد.
‏لذا یک شرکت تولیدی‏ می‌‏بایست ضمن ارائه یک محصول با کیفیت، به نیازمندیهای کیفی و ک‏می‌‏محصول نیز توجه داشته باشد.
‏تحقق چنین دستاوردی جز با اعمال مدیریت صحیح و استفاده از تکنولوژی پیشرفته و در فضای تولید مناسب و توجه به فیدبک نظرات مشتریان ممکن ن‏می‌‏باشد، درحالیکه در صورت تغییر بینش و فعالیت عل
‏ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن 4
‏می‌‏می‌‏توان محصولات متنوع و قابل رقابت در بازارهای جهانی تولید نمود و از طریق توسعه این صنعت علاوه بر ارزآوری فراوان برای تعداد زیادی از افراد جامعه اشتغال نیز ایجاد نمود، که این گام با سیاست‏‌ها‏ی نظام جمهوری اسلا‏می‌‏در جهت توسعه صادرات غیرنفتی و اولویت ایجاد اشتغال در جامعه جوان کشور ایران هم راستا خواهد بود.
‏هدف از مطالعه موضوع
‏دستیابی به تصویر وضعیت موجود بویژه ترسیم مسائل و مشکلات مشتریان در ارتباط با محصولات تولیدی شرکت.
‏کمک به سیاست گذاران در امر تولید و توجه بیشتر به نظرات مصرف‌کنندگان.
‏فراهم آوردن مبنایی برای مراجعه استفاده‌کنندگان در زمینه ارزیابی رضایت‌مندی مشتریان، به دلیل اطلاعات جمع آوری شده در این خصوص.
‏جلب توجه دست اندرکاران تولید و پرسنل واحد فروش به ضرورت تحول در بینش و شیوه‏‌ها‏ی انجام کار و تطبیق هرچه بیشتر آن با نظریات مشتری.
‏پیشینه تحقیق
‏جدید بودن موضوع تحقیق، یکی از ویژگی‏‌ها‏ی این پژوهش‏ می‌‏باشد. درخصوص ارزیابی رضایت‌مندی مشتریان در صنعت دارویی کشور پژوهش‏‌ها‏ی اندکی در دانشگاهها صورت گرفته است و تحقیقات قبلی بصورت کلی صنعت دارو را شامل‏ می‌‏شده و به طور اختصاصی به وضعیت مصرف محلولهای تزریقی که مصرف‌کنندگان خاص (پرستاران و پزشکان) دارد، پر‏د‏اخته نشده است. البته طرحهای تحقیقاتی دیگری در شرکتهای دارویی بنام طرح مطالعاتی ارتقاء کیفیت، بهره‌وری و کاهش ضایعات توسط مدیریت واحدهای تولیدی انجام پذیرفته است، همچنین نمایشگاههای ملی و بین المللی نیز مثل تهران

 

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.