دسته بندی | حسابداری |
بازدید ها | 41 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 736 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 42 |
عنوان: دانلود پاورپوینت روشهای برآورد اقلام بهای تمام شده(فصل پنجم کتاب حسابداری مدیریت تألیف شباهنگ)
فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 42 اسلاید
دسته: حسابداری- مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت)
کتاب حسابداری مدیریت تألیف دکتر شباهنگ جزو مهم ترین منابع درس حسابداری مدیریت برای رشته های مجموعه مدیریت و حسابداری در سطح کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم این کتاب با عنوان"روشهای برآورد اقلام بهای تمام شده"بوده و در 42 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کاملبه همراه مثالهای تشریحی طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درسحسابداری مدیریت در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و حسابداری مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
آمار
معیارهای آماری
میانگین حسابی
مثال میانگین حسابی
میانه
نما (مد )
مثال میانه و مد
واریانس ( پراش)
مثال واریانس
انحراف استاندارد (ریشه دوم واریانس)
ویژگی های نمونه
جامعه آماری
توزیع نرمال
مدل سازی آماری
اعتبار دهی
شبیه سازی
روشهای برآورد هزینه
روش بالاترین وپایین ترین نقاط
مثال روش بالاترین وپایین ترین نقاط
محاسبه مقدار کار انجام شده
تجزیه تحلیل رگرسیون وهمبستگی
مثالتجزیه تحلیل رگرسیون وهمبستگی
ضریب همبستگی (r)
خواص ضریب همبستگی
دونکته در مورد تجزیه وتحلیل رگرسیون وهمبستگی
مثالتجزیه وتحلیل رگرسیون وهمبستگی
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
دسته بندی | عمومی |
بازدید ها | 32 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 16438 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 40 |
دانلود مقاله ترجمه شده برنامه آزمایشی تفکیکی (سانتریفیوژ)قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
مدل ترکیبات و نتایج تست کامل نشان داده شد و واحد های مقیاس نمونه آزمایشی مورد بحث قرار گرفته، مگر اینکه طور دیگری نشان داده شده باشد. تمام تست های شبیه سازی شده، از نمونه آزمایشی از ته نشینات خاکی که از عمق 8.5 متر و خاکریزی به ارتفاع 1.2 متر بوده است. از شن های تویورا (toyoura) و سیلیکا (silica) نمره 8 در آزمایشات فونداسیون استفاده شده بود (جدول شماره 1). این قابل ملاحظه است که شن های تیورا که به عنوان شن مرغوب معرفی و اشاره شده است، در یک چگالی نسبی 50 درصد ته نشین شده بود. شن های سلیکا نمره 8 که به عنوان شن های گلی معرفی شده است در چگالی نسبی بین 50-55 درصد ته نشین شده بود و در درست کردن لایه نشت ناپذیر نسبی در مشخصه های خاکی لایه بندی شده استفاده شده بود. خاک رس dl که متشکل از 90 درصد سیلت و 10 درصد خاک رس است با 22 درصد روغن سیلیکون برای ساخت خاکریز ترکیب شده است و شیب 1:2 و وزن 16 kN/m3را داراست. اشکال مدل در شکل شماره 1 و جدول شماره 2 نشان داده شده است: مدل NHG1و مدل NHG2 فونداسیون های ناهمگن را شبیه سازی میکند که متشکل از لایه های شنی مرغوب با دو لایه شنی سیلتی متوقف شده با ضخامت 1 متر است. مدل UG فونداسیون شنی یکنواخت همگن را شبیه سازی میکند که متشکل از تنها، شن تویوراست. مدل CG ته نشینات خاکی ناهمگن را با لایه های شنی سیلتی پیوسته، شبیه سازی میکند. یک تست اضافی، مدل NGH1-ms می باشد که متشکل از فونداسیون های ناهمگن مشابه با مدل NHG1است که تنها فرق آن به کارگیری زلزله اصلی روی این مدل می باشد.
یک محفظه نازک قابل انعطاف با اندازه داخلی به ترتیب طول عرض و ارتفاع 500*200*450 میلیمتر در ساختن مدل استفاده شده بود. جعبه از آلومنیوم با عیار 20 درصد و با حلقه های مستطیلی شکل ساخته شده بود که به محفظه اجازه می دهد تا با خاک حرکت کند و با ایجاد یک مرز انعطاف پذیر از توزیع یکنواخت تغییر شکل های برش دینامیکی در میان خاک، اطمینان حاصل کرد. فونداسیون توسط air pluviation در عمق 210 میلیمتری در مقیاس نقشه آماده شده بود.
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 35 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 4148 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 26 |
مقاله ترجمه شده تاثیرات حرکات زمین زلزله بر روانگرایی خاک قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
چکیده
در طول زلزلهی نزدیک ساحل اقیانوس آرام در Tohoku در 2011، که بزرگترین زلزله در تاریخ ژاپن بود، پدیده روانگرایی خاک روی سطح وسیعی در امتداد سواحل اقیانوس آرام در Tohoku و Kanto از جمله ناحیهی خلیج توکیو مشاهده شد. تاثیر روانگرایی خاک روی زمین های مسکونی و خانه ها و نیز زیر ساختهایی مانند جاده ها، رودخانه ها، بندرها و سیستم های تامین آب و فاضلاب بسیار شدید بود. از آنجا که زلزلهی Tohoku در سال 2011 در منطقهی شکست بسیار بزرگی به مساحت 500km*200km رخ داد، مدت زمان لرزه های شدید در مقایسه با آنچه در داده ها برای زلزله های پیشین ثبت شده بود، بسیار زیادتر بود. مشخص کردن تاثیر ویژگی های حرکت زمین بر مکانیزم روانگرایی خاک یکی از مطالعات ضروری است که باید انجام شود و باید به اقدامات اصلاحی موثر برای ساختارهای آسیب دیده دست یافت. این مقاله داده های مشاهدهی حرکت شدید که روی زمین های روان شده و روان نشده به دست آمده است را بررسی میکند و عمدتا به بحث در مورد ساز و کار روانگرایی خاک بر اساس این داده ها می پردازد. تاثیر مدت زمان و تعداد بارهای چرخشی روی پیشروی پدیده روانگرایی خاک نیز با آنچه در داده های قبلی حرکت شدید به دست آمده، مقایسه می شود.
1. مقدمه
زمین لرزه Tohoku سال 2011، با بزرگی گشتاور Mw=0.9 در ساعت 14:46 دقیقه روز 11 مارچ 2011 رخ داد. آسیب مخرب توسط لرزش زلزله و تسونامی متاثر از آن در امتداد ساحل Tohokuو Kanto و Japan بوجود آمد. به طور خاص، سونامی عظیم که حدود 30 دقیقه پس از لرزهی اصلی رخ داد، به نواحی ساحلی of Aomori, Iwate, Miyagi, Fukushima, Ibaraki و Chiba Prefectures آسیب زد. در مجموع 19272 نفر در ار این زلزلهی مصیبت بار، کشته یا ناپدید شدند. به دلیل وسعت منطقه شکست ، پس لرزه های بیشماری پشت سر هم رخ داد: 840 پس لرزه با بزرگی Mj=4.0 یا بیشتر در طول 60 روز پس از لرزهی اصلی مشاهده شد. بزرگترین پس لرزه Mj=7.8 بود که 29 دقیقه پس از لرزه ی اصلی در ساحل Ibaraki Prefecture رخ داد. همچنین این پس لرزه ها به شدت بر پیشروی آسیب و تاخیر در کار مرمت و بازسازی تاثیر گذاشتند.
از سال 1997، وزارت زمین، زیر ساخت، حمل و نقل و توریسم (که در اینجا مختصرا به شکل MLIT نشان داده می شود) بر شبکه Seismograph Network نظارت داشته است که متشکل از بیش از 700 ایستگاه دارای شتاب سنج هستند که روی سطح زمین نصب شده اند (موسسه ملی مدیریت زمین و زیرساخت که از این لحظه به شکل NILIM آنرا نشان می دهیم). ایستگاهها در فواصل 20-40km در انتداد رودخانه ها و بزرگراه های ملی تحت مدیریت MLIT برپا شده بودند. هنگامی که زلزله ای با یک شدت معین یا بیشتر از آن رخ می دهد، داده های مشاهده شده (توسط PGA، شدت های طیف و شدت های لرزه ای ابزاری JMA) فوراً به دفتر NILIM در Tsukuba ارسال می شوند و داده ها توسط وب سایت NILIM در اختیارعموم قرار می گیرد. در طول زلزله Tohoku در 2011، داده ی حرکت شدید در حدود 400 ایستگاه MLIT به دست آمد.
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 15 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 2155 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 20 |
مقاله ترجمه شده داده کاوی با روش های مختلف بهینه سازی قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
چکیده
ترافیک (عبور و مرور) جادهای به عنوان منبع اصلی سر و صدای محیطهای شهری شناخته شده و به اثبات رسیده است که این سر و صدا به طور قابل توجهی بر سلامت جسمی و روانی انسان و بهره وری نیروی کار تأثیر می گذارد. پس، بسیار مهم است برای کنترل سطح صوتی این سر و صدا در محیطهای شهری به توسعۀ روشهای مدلسازی سر و صدای ترافیک جادهای بپردازیم.همانطور که در ادبیات موضوع مشاهده می شود، روشهایی که با این موضوع سر و کار دارند عموماً بر اساس تحلیل رگرسیون پایه گذاری شدهاند و دیگر رویکردها کمتر بهکار برده شدهاند. در این مقاله روشی جدید ارائه شده که بر اساس بهینهسازی استوار است. در شبیه سازی این کار از چهار تکنیک استفاده شده است؛ الگوریتم ژنتیک، الگوریتم هوکی و جیوز، بازپخت و تبرید شبیه سازی شده و بهینه سازی اجتماعات. دو سناریوی متفاوت در این مقاله ارائه شده است. در سناریوی اولِ روشهای بهینه سازی، برای پیدا کردن مناسبترین پارامترها از کل مجموعه دادههای اندازه گیری شده استفاده می شود، در حالی که در سناریوی دوم، فقط بابعضی از دادههای اندازه گیریپارامترهای بهینه شده پیدا شدند در حالی که از مابقی داده ها برای ارزیابی قابلیت های پیش بینی مدل استفاده شد. برازش مدل با استفاده از ضریب تعیین و دیگر پارامترهای آماری ارزیابی شد و نتایج در هر دو سناریو نتایج نشان دهندۀ توافق بالای بین دادههای اندازهگیری شده و ارزشهای محاسبه شده هستند. همچنین، این مدل را با مدلهای آماری کلاسیک هم مقایسه کردیم و قابلیتهای برتر مدل پیشنهادی ما نشان داده شد. شبیهسازی نیز با استفاده از بسته ای از نرم افزارهای موثق و کاربر پسند انجام شد.
کلمات کلیدی: سروصدای ترافیک، هوش مصنوعی، الگوریتم ژنتیک، هوکی و جیوز، بازپخت و تبرید شبیه سازی شده، بهینه سازی اجتماع ذرات، نرم افزار