هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

مبانی نظری و پیشینه تحلیل فضایی- مکانی فضای سبز شهری

مبانی نظری و پیشینه تحلیل فضایی مکانی فضای سبز شهری
دسته بندی جغرافیا
فرمت فایل docx
حجم فایل 107 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42
مبانی نظری و پیشینه تحلیل فضایی- مکانی فضای سبز شهری

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1: پیشینه تحقیق................................................................................................................................................................... 11

2-2: انواع فضاهای سبز شهری................................................................................................................................................ 15

2-2-1: فضاهای سبز عمومی................................................................................................................................................... 15

2-2-2: فضاهای سبز نیمه عمومی........................................................................................................................................... 15

2-2-3: فضاهای سبز خیابانی................................................................................................................................................... 15

2-2-4: فضاهای سبز خصوصی............................................................................................................................................... 15

2-3: تقسیم بندی فضاهای سبز............................................................................................................................................... 15

2-3-1: پارک........................................................................................................................................................................... 16

2-3-1-1: طبقه بندی پارکها بر اساس هویت.......................................................................................................................... 16

2-3-1-2: طبقه بندی پارکها براساس اهمیت، مقیاس و حوزه نفوذ..................................................................................... 16

2-3-1-2-1: انواع پارکهای شهری در مقیاس واحد همسایگی............................................................................................. 17

2-3-1-2-2: پارک شهری در مقیاس محله............................................................................................................................ 17

2-3-1-2-3: پارک شهری در مقیاس ناحیه........................................................................................................................... 17

2-3-1-2-4: پارک شهری در مقیاس منطقه.......................................................................................................................... 17

2-3-1-2-5: پارک فراشهری (پارکهای بسیار بزرگ)............................................................................................................ 17

2-3-2: باغ ها............................................................................................................................................................................ 18

2-3-3: فضای سبز خطی......................................................................................................................................................... 18

2-3-3-1: کمربندهای سبز..................................................................................................................................................... 18

2-3-3-2: فضای سبز معابر.................................................................................................................................................... 18

2-3-3-2-1: میادین................................................................................................................................................................ 18

2-3-3-2-2: فضای سبز گذرگاهها........................................................................................................................................ 18

2-3-4: فضای سبز عمودی...................................................................................................................................................... 19

2-3-4-1: بام های سبز........................................................................................................................................................... 19

2-3-4-2: دیواره های سبز..................................................................................................................................................... 19

2-4: تاریخچه فضای سبز در جهان........................................................................................................................................... 20

2-5: تاریخچه فضای سبز در ایران............................................................................................................................................ 22

2-6: اهمیت،ضرورت و نقش های فضای سبز شهری.............................................................................................................. 24

2-6-1: اهمیت فضای سبز در زندگی شهری........................................................................................................................... 24

2-6-2: نقش فضای سبز بر اقلیم شهری................................................................................................................................... 26

2-6-3: نقش فضای سبز از بعد شهرسازی................................................................................................................................ 26

2-7: معیارهای برنامه ریزی فضاهای سبز شهری.................................................................................................................... 27

2-7-1: سرانه ها و استانداردهای فضای سبز شهری................................................................................................................ 27

2-8: معیارهای محیطی فضای سبز شهری............................................................................................................................... 30

2-9: معیارهای مکانیابی فضای سبز شهری............................................................................................................................. 30

2-10: مکان شناسی فضای سبز.............................................................................................................................................. 31

2-11: عوامل موثر در طراحی فضای سبز................................................................................................................................. 37

2-11-1: نیازهای بیولوژیکی................................................................................................................................................... 37

2-12: اثرات فضاهای سبز در بهبود شرایط محیط زیستی........................................................................................................ 38

2-12-1: اثرات فضای سبز در کاهش آلودگی صوتی............................................................................................................... 39

2-12-2: اثرات تفرجگاهی فضای سبز.................................................................................................................................. 40

2-13: ضوابط معماری انواع فضاهای سبز شهری................................................................................................................... 40

2-13-1: ضوابط طراحی خطی.............................................................................................................................................. 40

2-13-2: ضوابط ایجاد فضاهای سبز بر حسب اقلیم منطقه..................................................................................................... 42

2-13-3: ضوابط مربوط به آب در فضاهای سبز..................................................................................................................... 42

2-13-4: ساختمانها و تأسیسات موردنیاز فضاهای سبز شهری................................................................................................. 43


  • نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد بخش دوم
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات رفتاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش تحلیل پوشش داده ها
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد صادراتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کانال های توزیع
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند داخلی سازمان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش های تأمین مالی
  • سیستم های حفاظتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظام نگهداشت
  • گزارش کارآموزی کمپوت و کنسرو به صورت کامل
  • دانلود پاورپوینت روش شناسی تجزیه و تحلیل مباحث ویژه مدیریت دولتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جامعه پذیری سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم اطلاعات منابع انسانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرکز مالکیت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست‌ها و عملکرد های مدیریتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات الکترونیک
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختار سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق میل به ماندن
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استعداد خستگی شغلی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اشتیاق شغلی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت خودروسازی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهانی شدن و رقابت پذیری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صادرات
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی و اشتغال
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسیج و اشتغالزایی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل DEA شبکه ای
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بیمه‌های اتکایی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تأمین
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق طراحی فضای تجاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سواد مالی و رفاه مالی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت نرم افزار
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری و جهانگردی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش های سنجش رضایت مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادکامی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی و نقش مدیران
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ بازارمحوری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری خدمتگزار
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت مشارکتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فن آوری اطلاعات
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش و توسعه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزشیابی عملکرد کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اتوماسیون اداری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارض نقش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد درک شده کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار فرا نقش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابهام نقش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فلسفه اخلاقی کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری تحول آفرین
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت اقلام تعهدی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنوع فرهنگی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوآوری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ظرفیت جذب دانش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه تلفن همراه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری و چابک سازی سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی خدمات
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جریانات نقدی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت بیمه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری الکترونیکی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتریان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خدمات پس از فروش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرش ایران
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتبار
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سند چشم انداز 1404
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقش مدیران
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت بیمه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت برند
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدم تقارن اطلاعاتی
  • آگهی سیتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحلیل فضایی بلوارهای شهری

    مبانی نظری و پیشینه تحلیل فضایی بلوارهای شهری
    دسته بندی جغرافیا
    فرمت فایل docx
    حجم فایل 1315 کیلو بایت
    تعداد صفحات فایل 40
    مبانی نظری و پیشینه تحلیل فضایی بلوارهای شهری

    فروشنده فایل

    کد کاربری 14636

    بصورت فایل ورد

    همراه با منابع

    2-1) فرایند شکل گیری سیستم منظر شهری...........................................................................14

    2-2) جنبش های نخستین پیرامون تلفیق شهر با طبیعت........................................................ 15

    2-3) جایگاه طبیعت در شهرسازی نیمه اول قرن بیستم..........................................................16

    2-4) عوامل موثر بر شکل گیری طراحی شهری در قرن 21...................................................17

    2-5) بلوارهای شهری در ایران ...............................................................................................18

    2-6) بلوارهای اولیه در جهان..................................................................................................19

    2-7) پیشینه تحقیق..................................................................................................................20

    2-7-1) سبزراه های داخلی.....................................................................................................20

    2-7-1-1) بلوار کشاورز – تهران...........................................................................................20

    2-7-1-2) بلوار میرداماد – تهران...........................................................................................20

    2-7-1-3) بلوار پیروزی – مشهد...........................................................................................21

    2-7-1-4) بلوار چمران – شیراز........................................................................................... 21

    2-7-2) سبزراه های خارجی....................................................................................................22

    2-7-2-1) سایت لادفانس "La Defence" در پاریس............................................................22

    2-7-3-2) سبزراه قاهره- مصر ................................................................................................23

    2-7-4-3) پارک بلوار "Park Avenue" منهتن – نیویورک...................................................24

    2-8) ویژگی های بلوارهای شهری..........................................................................................25

    2-8-1) مفرح بودن.................................................................................................................. 25

    2-8-1-1) گیاهان.....................................................................................................................25

    2-8-1-2) آب..........................................................................................................................26

    2-8-1-3) تابش آفتاب.............................................................................................................27

    2-8-1-4) سایه........................................................................................................................27

    2-8-2) فضاهای نشستن..........................................................................................................28

    2-8-3) وسعت دید..................................................................................................................30

    2-8-4) ایمنی در کنش میان پیاده و سواره...............................................................................31

    2-8-5) روان بودن....................................................................................................................35

    2-9) ضوابط طرح بهسازی و نوسازی بلوار..............................................................................41

    2-9-1) فواصل..........................................................................................................................41

    2-9-2) کاربری ها و فعالیت ها................................................................................................41

    2-9-3) حرکت پیاده و سواره...................................................................................................42

    2-9-4) شکل بلوار....................................................................................................................45

    2-9-5) بدنه ها و جداره ها.......................................................................................................45

    2-9-6) کف...............................................................................................................................45

    2-9-7) مبلمان شهری...............................................................................................................46

    2-9-8) نور................................................................................................................................47

    2-9-9) پوشش گیاهی...............................................................................................................48

    2-1) فرایند شکل گیری سیستم منظر شهری

    برای ابهام زدایی از مفهوم "منظر شهری" و دیگر مفاهیم مرتبط لازم است جایگاه این مفهوم در فرایند تعامل میان انسان و محیط تشریح گردد. مدل ذهنی روابط میان انسان و محیط نشان می دهد که یک رابطه دو طرفه میان ویژگی های محیط شهری از یک سو و ادراک، شناخت و ارزیابی و رفتار انسانی از سوی دیگر وجود دارد (رضازاده،55،1385). در مرحله نخست محیط شهری، هندسه و ویژگی های مملوس خود، نظیر ویژگی های بصری، صوتی، بو و غیره را در معرض حواس پنجگانه انسان قرار می دهد. در این مرحله اصطلاحا محیط شهری توسط فرد مورد "ادراک" قرار می گیرد. محصول تعامل در این ادراک یا (Perception) مرحله پدیده هایی است که از آن با لفظ منظر شهری نام برده می شود که به منظور عدم اختلاط با (Cityscape) دیگر مفاهیم مرتبط، در این مطالعه از اصطلاح "منظر عینی شهر" استفاده می نماییم.

    در مرحله دوم محیط شهری توسط فرد مورد شناخت قرار می گیرد. در این مرحله ذهن فرد بر اساس داده های محیطی، طرح واره های ذهنی، تجارب و خاطرات قبلی تصویری از محیط ساخته و معنای معینی را به محیط الصاق می نماید. محصول تعامل میان محیط شهری و ذهن فرد، پدیده ای است که با لفظ" منظر ذهنی" از آن نام می بریم.

    در مرحله سوم City Image یا همان منظر ذهنی شهر، شهر ذهن فرد بر اساس شناختی که از محیط به دست آورده و بر مبنای فرایندهای تاثری و ارزیابانه، نسبت به محیط واکنش عاطفی مثبت یا منفی پیدا می کند. محصول تعامل محیط شهری و ذهن ارزیابانه فرد، پدیده ای است که از آن با اصطلاح ذهنی- ارزیابانه شهر ( City Evaluation Image ) یاد می شود ( Hubbard,1989,122).

    نهایتا در مرحله چهارم از تعامل میان محیط شهری و انسان، فرد بر مبنای محتویات ذهنی- ارزیابانه خود که نشان دهنده احتمال رویدادهای محتمل الوقوع در محل می باشد، به رفتار معینی دست می زند. از بررسی رابطه میان محیط شهری و انسان می توان نتیجه گرفت که منظر شهری یک "سیستم" است که از تلفیق سه زیر سیستم "منظر عینی شهر"، "منظر ذهنی شهر" و "منظر ذهنی- ارزیابانه شهر" شکل می گیرد. (گلکار،97،1387)


  • نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد بخش دوم
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات رفتاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش تحلیل پوشش داده ها
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد صادراتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کانال های توزیع
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند داخلی سازمان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش های تأمین مالی
  • سیستم های حفاظتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظام نگهداشت
  • گزارش کارآموزی کمپوت و کنسرو به صورت کامل
  • دانلود پاورپوینت روش شناسی تجزیه و تحلیل مباحث ویژه مدیریت دولتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جامعه پذیری سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم اطلاعات منابع انسانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرکز مالکیت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست‌ها و عملکرد های مدیریتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات الکترونیک
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختار سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق میل به ماندن
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استعداد خستگی شغلی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اشتیاق شغلی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت خودروسازی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهانی شدن و رقابت پذیری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صادرات
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی و اشتغال
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسیج و اشتغالزایی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل DEA شبکه ای
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بیمه‌های اتکایی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تأمین
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق طراحی فضای تجاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سواد مالی و رفاه مالی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت نرم افزار
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری و جهانگردی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش های سنجش رضایت مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادکامی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی و نقش مدیران
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ بازارمحوری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری خدمتگزار
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت مشارکتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فن آوری اطلاعات
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش و توسعه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزشیابی عملکرد کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اتوماسیون اداری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارض نقش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد درک شده کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار فرا نقش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابهام نقش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فلسفه اخلاقی کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری تحول آفرین
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت اقلام تعهدی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنوع فرهنگی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوآوری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ظرفیت جذب دانش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه تلفن همراه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری و چابک سازی سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی خدمات
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جریانات نقدی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت بیمه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری الکترونیکی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتریان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خدمات پس از فروش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرش ایران
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتبار
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سند چشم انداز 1404
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقش مدیران
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت بیمه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت برند
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدم تقارن اطلاعاتی
  • آگهی سیتی
  • مبانی نظری و پیشینه تبیین شاخص های تقسیمات محله ای

    مبانی نظری و پیشینه تبیین شاخص های تقسیمات محله ای
    دسته بندی جغرافیا
    فرمت فایل docx
    حجم فایل 172 کیلو بایت
    تعداد صفحات فایل 56
    مبانی نظری و پیشینه تبیین شاخص های تقسیمات محله ای

    فروشنده فایل

    کد کاربری 14636

    بصورت فایل ورد

    همراه با منابع

    1-2 مفاهیم ........................................................................................................................................... 14

    1-1-2 توسعه پایدار شهری ............................................................................................................... 14

    2-1-2 مدیریت شهری ........................................................................................................................ 14

    3-1-2 محله .......................................................................................................................................... 16

    4-1-2 مدیریت محلی ......................................................................................................................... 18

    5-1-2 برنامه ریزی محله محور ........................................................................................................ 20

    6-1-2 تقسیمات محله ای (محله بندی) ........................................................................................ 22

    2-2 مکاتب .......................................................................................................................................... 23

    1-2-2 مکتب ساختارگرایی ............................................................................................................... 23

    3-2 رویکردها ..................................................................................................................................... 26

    1-3-2 رویکرد توسعه پایدار شهری ................................................................................................. 26

    1-1-3-2 حکمروایی خوب شهری ................................................................................................... 30

    2-1-3-2 مشارکت .............................................................................................................................. 34

    3-1-3-2 توسعه اجتماعات محله ای .............................................................................................. 37

    2-3-2 رویکرد مدیریت یکپارچه شهری ......................................................................................... 39

    3-3-2 رویکرد های نوین به محله .................................................................................................... 41

    3-2 نظریه ها ...................................................................................................................................... 43

    1-3-2 تئوری نو شهرگرایی ............................................................................................................... 43

    4-2 مدل ها .......................................................................................................................................... 46

    1-4-2 مدل های ساخت شهر .......................................................................................................... 46

    2-4-2 مدل شهرهای سالم ................................................................................................................ 50

    6_2 تجارب ............................................................................................................................................ 55

    1-6-2 مدل اندازه ی محله در غرب .................................................................................................. 55

    1-6-2 مدل اندازه ی محله در ایران .................................................................................................. 57

    7_2 نتایج مبانی نظری .................................................................................................................... 57

    1-2 مفاهیم:

    1-1-2 توسعه پایدار شهری:[1]

    واژه توسعه پایدار را اولین بار به طور رسمی برات لند در سال 1987 در گزارش (آینده ی مشترک ما) مطرح کرد. این واژه در مفهوم گسترده آن به معنی" اداره و بهره برداری صحیح و کارا از منابع پایه، طبیعی، مالی و نیروی انسانی برای دستیابی به الگوی مصرف مطلوب است که با به کارگیری امکانات فنی و ساختار و تشکیلات مناسب برای رفع نیاز نسل امروز و اینده به طور مستمر و رضایت بخش" امکان پذیر می شود. (مکنون، 1374: 5)

    جامع ترین و علمی ترین تعریف توسعه پایدار کمسیون برات لند:" توسعه ای که در جهت رفع نیازهای نسل کنونی باشد، بدون اینکه توانایی های نسل آینده را در رفع نیازهایشان کاهش دهد." توسعه پایدار بر حفاظت از محیط زیست، اقتصاد پایدار، رفاه افراد فقیر، امکان بهبود استانداردهای زندگی و استفاده درست و بهینه از منابع می باشد (نمازی، 1374: 44).

    نظریه توسعه پایدار شهری، حاصل بحثهای طرفداران محیط زیست درباره مسائل زیست محیطی به خصوص محیط زیست شهری است که به دنبال نظریه ی توسعه پایدار برای حمایت از منابع محیطی ارائه شد. در این نظریه موضوع نگهداری منابع برای حال و آینده از طریق استفاده بهینه از زمین و وارد کردن کمترین ضایعات به منابع تجدیدپذیر مطرح است (Blowers, 1994: p.6) .

    در توسعه پایدار شهری مسائلی مانند: جلوگیری از آلودگی محیط شهری، کاهش ظرفیتهای تولید محیط محلی، حمایت از بازیافتها ، عدم حمایت از توسعه های زیان آور و از بین بردن فقر مطرح است (Clark, 1992 :pp.140_147).



    [1] Urban Sustainable Development


  • نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد بخش دوم
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات رفتاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش تحلیل پوشش داده ها
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد صادراتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کانال های توزیع
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند داخلی سازمان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش های تأمین مالی
  • سیستم های حفاظتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظام نگهداشت
  • گزارش کارآموزی کمپوت و کنسرو به صورت کامل
  • دانلود پاورپوینت روش شناسی تجزیه و تحلیل مباحث ویژه مدیریت دولتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جامعه پذیری سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم اطلاعات منابع انسانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرکز مالکیت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست‌ها و عملکرد های مدیریتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات الکترونیک
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختار سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق میل به ماندن
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استعداد خستگی شغلی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اشتیاق شغلی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت خودروسازی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهانی شدن و رقابت پذیری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صادرات
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی و اشتغال
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسیج و اشتغالزایی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل DEA شبکه ای
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بیمه‌های اتکایی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تأمین
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق طراحی فضای تجاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سواد مالی و رفاه مالی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت نرم افزار
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری و جهانگردی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش های سنجش رضایت مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادکامی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی و نقش مدیران
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ بازارمحوری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری خدمتگزار
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت مشارکتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فن آوری اطلاعات
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش و توسعه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزشیابی عملکرد کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اتوماسیون اداری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارض نقش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد درک شده کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار فرا نقش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابهام نقش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فلسفه اخلاقی کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری تحول آفرین
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت اقلام تعهدی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنوع فرهنگی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوآوری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ظرفیت جذب دانش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه تلفن همراه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری و چابک سازی سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی خدمات
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جریانات نقدی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت بیمه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری الکترونیکی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتریان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خدمات پس از فروش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرش ایران
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتبار
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سند چشم انداز 1404
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقش مدیران
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت بیمه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت برند
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدم تقارن اطلاعاتی
  • آگهی سیتی
  • مبانی نظری و پیشینه تاثیر سرمایه اجتماعی در توسعه پایدار شهری

    مبانی نظری و پیشینه تاثیر سرمایه اجتماعی در توسعه پایدار شهری
    دسته بندی جغرافیا
    فرمت فایل docx
    حجم فایل 130 کیلو بایت
    تعداد صفحات فایل 56
    مبانی نظری و پیشینه تاثیر سرمایه اجتماعی در توسعه پایدار شهری

    فروشنده فایل

    کد کاربری 14636

    بصورت فایل ورد

    همراه با منابع

    2-1-مقدمه................................................................................................................................................24

    2-1-1-مطالعات داخلی.............................................................................................................................24

    2-1-2-مطالعات خارجی...........................................................................................................................27

    2-2- شناسایی مهفوم و ابعاد توسعه..........................................................................................................28

    2-2-1- تاریخچه سرمایه اجتماعی...........................................................................................................29

    2-2-2- سطوح مختلف سرمایه اجتماعی................................................................................................31

    2-2-3- ابعاد سرمایه اجتماعی.................................................................................................................34

    2-3- دیدگاههای توسعه نظری مربوط به سرمایه اجتماعی......................................................................35

    2-3-1- پیر بوردیو...................................................................................................................................35

    2-3-2- جیمز کلمن..................................................................................................................................40

    2-3-3- رابرت پانتام..................................................................................................................................46

    2-3-4- فرانسیس فوکویاما........................................................................................................................53

    2-4-شناسایی مفهوم و ابعاد توسعه پایدار.................................................................................................59

    2-4-1- مفاهیم توسعه پایدار.....................................................................................................................59

    2-4-2- انواع توسعه پایدار......................................................................................................................66

    2-4-2-1-دیدگاه پر نشیب و آزار دهنده توسعه پایدار...........................................................................66

    2-4-2-2- توسعه پایدار ضعیف.............................................................................................................68

    2-4-2-3- توسعه پایدار قوی.................................................................................................................69

    2-4-2-4- مدل ایده آل توسعه پایدار....................................................................................................70

    2-5- اصول و مبانی طراحی مدل پایدار شهری........................................................................................72

    2-5-1- نکاتی چند در ارتباط با طراحی شهر.........................................................................................72

    2-5-2- تاثیر عوامل اجتماعی و طبیعی اقلیمی در طراحی های شهر......................................................74

    2-6-دیدگاههای نو در توسعه پایدار شهری............................................................................................88

    2-6-1- نظریه قطب رشد........................................................................................................................89

    2-6-2- توسعه اگروپلیتن.........................................................................................................................91

    2-6-3- رشد شهرهای کوچک و متوسط................................................................................................94

    2-7- شهر پایدار......................................................................................................................................96

    2-8- نگرش اجتماعی به پایداری شهر...................................................................................................99

    2-9- پایداری و عدالت اجتماعی..........................................................................................................101

    2-10- خاستگاه بوم- شهر.....................................................................................................................102

    2-11- مفهوم بوم شهر پایدار..................................................................................................................106

    2-12-1- اطلاعات بندرعباس................................................................................................................107

    2-12-2- تاریخچه بندرعباس................................................................................................................107

    2-12-3-موقعیت جغرافیایی و وسعت...................................................................................................110

    2-12-4- آب و هوا.................................................................................................................................111

    2-12-5- ویژگیهای طبیعی......................................................................................................................112

    2-12-6- خلیج فارس.............................................................................................................................113

    2-12-7- تنگه هرمز................................................................................................................................113

    2-12-8- آب و هوای هرمزگان..............................................................................................................114

    2-12-9- ویژگیهای اجتماعی.................................................................................................................114

    2-12-10- سابقه تاریخی.......................................................................................................................115

    2-13- چارچوب نظری..........................................................................................................................116


    2-1- مقدمه:

    در بخش پیشینه پژوهش نگاهی می اندازیم به تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از کشور که ارتباط مفهومی با پژوهش حاضر دارند، هر چند تنها یک پایان نامه مشخص با عنوان «بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر توسعه پایدار شهری (شهر تهران)» توسط مریم مدنی در سال 89-88 برای جامعه آماری کارکنان شهرداری در تهران صورت گرفته است و بقیه پایان نامه ها یا به بررسی سرمایه اجتماعی پرداخته اند و یا به بررسی توسعه پایدار شهری در ذیل به برخی از آنها اشاره خواهد شد.


  • نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد بخش دوم
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات رفتاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش تحلیل پوشش داده ها
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد صادراتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کانال های توزیع
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند داخلی سازمان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش های تأمین مالی
  • سیستم های حفاظتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظام نگهداشت
  • گزارش کارآموزی کمپوت و کنسرو به صورت کامل
  • دانلود پاورپوینت روش شناسی تجزیه و تحلیل مباحث ویژه مدیریت دولتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جامعه پذیری سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم اطلاعات منابع انسانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرکز مالکیت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست‌ها و عملکرد های مدیریتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات الکترونیک
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختار سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق میل به ماندن
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استعداد خستگی شغلی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اشتیاق شغلی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت خودروسازی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهانی شدن و رقابت پذیری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صادرات
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی و اشتغال
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسیج و اشتغالزایی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل DEA شبکه ای
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بیمه‌های اتکایی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تأمین
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق طراحی فضای تجاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سواد مالی و رفاه مالی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت نرم افزار
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری و جهانگردی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش های سنجش رضایت مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادکامی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی و نقش مدیران
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ بازارمحوری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری خدمتگزار
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت مشارکتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فن آوری اطلاعات
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش و توسعه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزشیابی عملکرد کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اتوماسیون اداری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارض نقش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد درک شده کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار فرا نقش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابهام نقش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فلسفه اخلاقی کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری تحول آفرین
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت اقلام تعهدی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنوع فرهنگی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوآوری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ظرفیت جذب دانش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه تلفن همراه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری و چابک سازی سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی خدمات
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جریانات نقدی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت بیمه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری الکترونیکی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتریان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خدمات پس از فروش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرش ایران
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتبار
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سند چشم انداز 1404
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقش مدیران
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت بیمه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت برند
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدم تقارن اطلاعاتی
  • آگهی سیتی
  • مبانی نظری و پیشینه تاثیر وام های خوداشتغالی در ایجاد فرصت های شغلی در نواحی روستایی

    مبانی نظری و پیشینه تأثیر وام های خوداشتغالی در ایجاد فرصت های شغلی در نواحی روستایی
    دسته بندی جغرافیا
    فرمت فایل docx
    حجم فایل 128 کیلو بایت
    تعداد صفحات فایل 41
    مبانی نظری و پیشینه تاثیر وام های خوداشتغالی در ایجاد فرصت های شغلی در نواحی روستایی

    فروشنده فایل

    کد کاربری 14636

    بصورت فایل ورد

    همراه با منابع

    مقدمه. 16

    2 ـ 1 ـ معانی و مفاهیم اشتغال و خود اشتغالی.. 16

    2 ـ 1 ـ 2 ـ خود اشتغالی.. 16

    2 ـ 1 ـ 3 ـ نقش تحصیلات در توسعه خود اشتغالی.. 18

    2 ـ 2 ـ نظریات و تئوری های مربوط به اشتغال.. 19

    2 ـ 2 ـ 1 ـ نظریه اقتصاددانان کلاسیک.... 19

    2 ـ 2 ـ 2 ـ نظریه کینز. 19

    2 ـ 2 ـ 3 ـ نظریه نئوکلاسیک ها 19

    2 ـ 2 ـ 4 ـ نظریه مزد کارایی: 20

    2 ـ 2 ـ 5 ـ نظریه داخلی ها ـ خارجی ها 20

    2 ـ 2 ـ 6 ـ نظریه تودارو. 20

    2ـ3 ـ معانی و مفاهیم اعتبارات خرد. 20

    2-3 ـ 1 ـ اعتبارات خرد و توسعه روستایی.. 23

    2ـ3ـ2 ـ اعتبارات خرد و کاهش فقر. 25

    2 ـ 3 ـ 3 ـ اعتبارات خرد و مهاجرت های روستایی.. 28

    2 ـ 4 ـ دیدگاههای موجود درباره اعتبارات خرد روستایی.. 30

    2 ـ 4 ـ 1 ـ نظریه توسعه همه جانبه ( یکپارچه ) روستایی.. 30

    2 ـ 4 ـ 2 ـ دیدگاه بازار گرا 31

    2 ـ 4 ـ 3 ـ دیدگاه دولت گرا 31

    2 ـ 4 ـ 4 ـ دید گاه جامعه گرا 32

    2 ـ 4 ـ 5ـ رویکرد سنتی تأمین مالی روستایی.. 32

    2 ـ4 ـ 6 ـ رویکرد جدید تأمین مالی روستایی.. 33

    2 ـ 5 ـ انواع اعتبارات خرد در مناطق روستایی.. 33

    2 ـ 5 ـ 1 ـ اعتبارات رسمی.. 34

    2 ـ 5 ـ 2 ـ اعتبارات غیر رسمی.. 35

    2 ـ 6 ـ اعتبارات خرد و توانمند سازی روستاییان.. 35

    2 ـ 6 ـ 1 ـ بنگلادش.... 36

    2 ـ 6 ـ 2 ـ چین.. 37

    2 ـ 6 ـ 3 ـ پاکستان.. 37

    2 ـ 6 ـ 4 ـ اعتبارات خرد در آمریکای لاتین و کانادا 38

    2 ـ 7 ـ تاریخچه اعتبارات خرد در ایران.. 39

    2 ـ 8 ـ انواع اعتبارات خرد روستایی در ایران.. 40

    2 ـ 9 ـ نتیجه گیری فصل دوم. 40


    مقدمه

    اگر چه علم به وسیله داده ها پیش می رود، اما برای تعیین داده های علمی به مبانی نظری قوی نیاز است. مبانی نظری در راستای ساخت چارچوب نظری و فرضیه های مطرح شده، از طریق قیاس که در آن پژوهشگر از امور کلی تر به امور خاص تر پیش می رود و کار خود را با نظریه یا نظریه هایی راجع به موضوع مورد بررسی شروع می کند، کاربرد گسترده ای دارد (میرزایی،1389، 131). وجود چارچوب نظری در تحقیقات علمی به عنوان پایه ای است که تمام تحقیق بر روی آن تکیه می کند (خاکی،1384، 30). وجود مبانی نظری تحقیق باعث می شود، تحقیق در خلا فلسفی صورت نگیرد، همچنین تدوین پایان نامه پژوهش ها را توجیه می کند. از طرفی دیگر، ایجاد درک مناسبی از نوشته های نظری باعث می شود، محقق در فرایند جمع آوری داده ها، اطلاعات غیر ضروری را گردآوری نکرده، داده های بدست آمده از کار میدانی نسبتاً جامع باشد (چراغی،1390، 19).


  • نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد بخش دوم
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات رفتاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش تحلیل پوشش داده ها
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد صادراتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کانال های توزیع
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند داخلی سازمان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش های تأمین مالی
  • سیستم های حفاظتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظام نگهداشت
  • گزارش کارآموزی کمپوت و کنسرو به صورت کامل
  • دانلود پاورپوینت روش شناسی تجزیه و تحلیل مباحث ویژه مدیریت دولتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جامعه پذیری سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم اطلاعات منابع انسانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرکز مالکیت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست‌ها و عملکرد های مدیریتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات الکترونیک
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختار سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق میل به ماندن
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استعداد خستگی شغلی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اشتیاق شغلی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت خودروسازی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهانی شدن و رقابت پذیری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صادرات
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی و اشتغال
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسیج و اشتغالزایی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل DEA شبکه ای
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بیمه‌های اتکایی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تأمین
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق طراحی فضای تجاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سواد مالی و رفاه مالی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت نرم افزار
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری و جهانگردی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش های سنجش رضایت مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادکامی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی و نقش مدیران
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ بازارمحوری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری خدمتگزار
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت مشارکتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فن آوری اطلاعات
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش و توسعه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزشیابی عملکرد کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اتوماسیون اداری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارض نقش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد درک شده کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار فرا نقش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابهام نقش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فلسفه اخلاقی کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری تحول آفرین
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت اقلام تعهدی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنوع فرهنگی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوآوری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ظرفیت جذب دانش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه تلفن همراه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری و چابک سازی سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی خدمات
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جریانات نقدی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت بیمه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری الکترونیکی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتریان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خدمات پس از فروش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرش ایران
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتبار
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سند چشم انداز 1404
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقش مدیران
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت بیمه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت برند
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدم تقارن اطلاعاتی
  • آگهی سیتی