هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

پروژه روستای عبدل آباد قزوین

پروژه روستای عبدل آباد قزوین

پروژه-روستای-عبدل-آباد-قزوینلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 15 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏دانشگاه آزاد اسلا می‏ واحد‏ بافق
‏پروژه روستا
‏روستای عبدل آباد قزوین
1
‏دانشگاه آزاد اسلا می‏ واحد‏ بافق
‏پروژه روستا
‏روستای عبدل آباد قزوین
2
‏منابع:
‏1-سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین، فرهنگ آبادیهای استان قزوین، سال 85
‏2-سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین، آمارنامه استان قزوین، سال 85
‏3-اداره کل هواشناسی استان قزوین، سالنامه هواشناسی ایستگاه سینوپتیک قزوین
‏4-سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، مدیریت طرح و برنامه، آمارنامه 85
‏5-‏فریبا واحدی‏، ‏شیما رجبی زاده‏، پرسشنامه خانوار و مسکن، آذر 85
‏6-خانه بهداشت روستای عبدل آباد، آمارنامه سال 85
‏7-گروه مولفان جغرافیایی استان قزوین، جغرافیای استان قزوین، سال 85
‏8-استانداری قزوین، واحد تقسیمات کشوری، ‏شناسنامه آبادیهای کشور
‏مقدمه:
‏پروژه حاضر جهت درس ‏روستا ‏تهیه گردیده و شامل بررسیهای محیطهای تاریخی ‏–‏ سیاسی، طبیعی ‏–‏ جغرافیایی، انسان‏ی‏ و کالبدی روستای عبدل آباد می باشد که در تهیه آن از منابع کتابخانه ای و اطلاعات میدانی استفاده گردیده است. این پروژه که هدف آن برداشت و ثبت اطلاعات روستا می باشد.
12
‏بافت معماری روستای عبدل آباد
‏بافت معماری روستای عبدل آباد به طور غالب فشرده مجتمع می باشد که از عوامل شکل گیری آن می توان به ملاحظات جغرافیایی، اقلیمی و دسترسی ها نام برد.
‏دسترسی اصلی روستا در شمال و از طریق جاده ای فرعی که به جاده قزوین ‏–‏ رزجرد متصل است تامین می شود، چند راهی که روستا را از جنوب به باغها متصل می کنند در نهایت به شفیع آباد ‏–‏ باراجین و نجف آباد ختم می گردند.
‏روستا حدوداً دارای 220 ساختمان می باشد که از این بین 199 بنا، مسکونی است که 220 خانوار را در خود جای داده است. نمودارهای مربوط به تعداد خانوار ساکن در یک ساختم‏ان، مالکیت، طبقات و ... در صفحات بعد آورده شده است.
‏متوسط مساحت ساختمانها بین 200-100 متر مربع می باشد و هر بنا بین 2 تا 5 اتاق دارد. بناهایی که متعلق به افراد متمول تر است تفکیک فضایی بیشتری برخوردار است.
‏مصالحی که در گذشته برای ساخت بناهای روستا به کار می رفته خشت و چوب بوده، اما امروزه، از آجر استفاده می کنند و مصالح متداول از طریق تکنیکهای قدیمی (دیوار باربر) و جدید (تیر و ستون فلزی و بتنی) به کار گرفته یم شود.
‏در این فصل نقشه های کاربری، قدمت، مصالح، کیفیت و راهها به همراه چند کروکی از بناهای دوره های مختلف آورده شده است.
‏اقتصاد روستا
‏اکثریت فعالیتهای اقتصاد‏ی‏ روستا شامل کشاورزی و گندم کاری و هندوانه کاری و کارگری در بخش صنعت در قزوین می باشد. در بخش خدمات هم می توان رانندگی و فروشندگی (غالباً مواد غذایی) را نام برد. نگهداری دام و صنایع خانگی ‏شامل تولید لبنیات و ترشی و مربا برای رفع نیاز شخصی از دیگر فعالیتهای روستاییان است. بخش ساختمانی هم فعالیتی است که بیشتر در مواقع بیکاری انجام می شود و بجز تعداد اندکی بقیه به صورت جانبی به آن می پردازند. به شکلی که هر کس به کمک دوستان و آشنایان به ساخت و ساز اقدام می کند. کشاورزی روستا به دلیل واقع شدن در زمینها در کوهپایه و همچنین یکپارچه نبودن اراضی بیشتر به صورت سنتی انجام می گیرد و فقط در بعضی مزارع، آن هم در بخش هایی از مراحل کاشت، داشت و برداشت از ماشین آلات استفاده می شود. بزرگترین مشکل کشاورزی روستا، کمبود آب است به طوریکه با خشک شدن قناتها و چشمه های منطقه، باغهای پر رونق انگور و بادام و همچنین زمینهای کاشت گندم و جو، دیگر رمقی ندارند. چاه عمیقی هم که برای رفع مشکل آب زده شده آبدهی چندانی ندارد و حداکثر تکافوی آب شرب روستا را می کند.
5

 

دانلود فایل

پروژه راهسازی ارائه مدل ارزیابی فنی ـ اقتصادی احداث و بهره‌برداری از آزادراه‌ها و بزرگراه ها 26 ص

پروژه راهسازی ارائه مدل ارزیابی فنی ـ اقتصادی احداث و بهره‌برداری از آزادراه‌ها و بزرگراه ها 26 ص

پروژه-راهسازی--ارائه-مدل-ارزیابی-فنی-ـ-اقتصادی-احداث-و-بهره‌برداری-از-آزادراه‌ها-و-بزرگراه-ها-26-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 25 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏واحد ‏گرگان
‏عنوان:
‏پروژه راه‏‌‏سازی
‏ارائه مدل ارزیابی فنی ـ اقتصادی احداث و بهره‏‌‏برداری از آزادراه‏‌‏ها و بزرگراه ها
‏ارائه مدل ار‏ز‏یابی فنی ـ اقتصادی احداث و بهره‏‌‏برداری از ‏آزادراه‏‌‏ها و بزرگراه ها
‏چکیده
‏انتخاب بهینه مسیرهای مختلف راهی به ویژه ‏آزادراه‏‌‏ها‏ ‏و بزرگراه‏‌‏ها که به عنوان شریانهای اصلی از دیدگاه کارشناسان نگریسته می‏‌‏شوند و علاوه بر این هزینه‏‌‏ های هنگفت ناشی از ساخت پروژه‏‌‏های راهسازی، این سؤال پراهمیت را که کدام یک از گزینه‏‌‏های ‏آزادراه‏ و یا بزرگراه سازی اقتصادی ترند، مطرح می‏‌‏کنند. در این مقاله به صورت نظری الگویی را اجزای مربوط به زمان سفر، تصادفات، عوارض و مصرف سوخت ارائه خواهد شد. منافع حاصل از احداث و بهره‏‌‏برداری‏ ‏از این دو گزینه (آزاد راه و بزرگراه) به صورت جداگانه در مقایسه با جاده دوخط سنجیده می‏‌‏شوند و سپس نتایج به دست آمده از تحلیل منفعت به هزینه (CBA‏)، بهترین گزینه را از نظر اقتصادی تعیین کنید. برای نیل به این هدف، الگوی فوق به کمک نرم افزار اک‏س‏ل (Excel‏) تهیه گردیده است که خروجی‏‌‏های ‏آن‏ در قالب یک مثال موردی به طور خلاصه ارائه خواهند شد. بررسی تأخیر در زمان ساخت پروژه‏‌‏ها، تغییرات سالیانه رشد ترافیک، تفاوت در هزینه‏‌‏های ساخت و مدت اجرای پروژه و نقش ‏آن‏ در اقتصادی بودن طرح از جمله ویژگی‏‌‏های این الگوست.
‏2
‏1. مقدمه
‏شبکه های حمل و نقل، به ویژه حمل و نقل جاده‏‌‏ای اتصال ده‏ن‏ده مراکز مختلف بوده و عامل مهم توسعه، تجارت و ارتباط بین کشورهای منطقه و جهان می‏‌‏باشند. یک شبکه حمل و نقل جاده‏‌‏ا‏ی‏ کارآمد می‏‌‏باید از مزایای چون ارزانی، روانی، سرعت، امکان رسیدن به موقع و همخوانی با توسع‏ه‏ پایدار برخوردار باشد. گزینه نها‏ی‏ی با توجه به شرایط زمین، توپوگرافی، محدودیت‏‌‏های ترافیکی و زیست محیطی انتخاب می‏‌‏شود. در صورتی که بتوان ارزش پولی هزینه های مربوط به یک گزینه را تعیین کرد، معیار اصلی در انتخاب ‏آن‏ گزینه می‏‌‏تواند اقتصادی بودن باشد. رشد ترافیک همیشه عامل مهمی در ارتقاء کیفیت راهها بوده است‏.‏ بهبود کیفیت راهها به ویژه راههای اصلی دو خطه به دو صورت امکان‏‌‏پذیر است. در حالت اول توسعه راه اصلی موجود به صورت دو ‏س‏واره‏‌‏رو (جدا کردن خطوط ر‏فت و ب‏رگشت) در محورهای شریانی خاص و حالت دوم حفظ راه موجود با شرایط فعلی ‏آن‏ و احداث یک ‏آزادراه‏ جدید حداقل چهارخطه است. این مقاله ب‏ر‏ ‏آن‏ است تا الگویی برای انتخاب بهینه یکی از حالت های ذکر شده فوق مبنی بر مشخصات فنی و اقتصادی ارائه کند.
‏2. ادبیات موضوع
‏محدودیت منابع در دسترس ایجاب می‏‌‏کند که انسان برای بهره‏‌‏برداری از ‏آنها‏ روش مناسبی انتخاب گرده و از امکانات موجود با برنامه‏‌‏ریزی صحیح استفاده بهینه نماید. یکی از مهم‏‌‏ترین فرایندهای برنامه ریزی، ارزیابی چند گزینه انتخاب شده و سایر گزینه‏‌‏های کنار گذاشته می‏‌‏شوند. هر چه ارزش ریالی اجرای طرح ها افزایش یابد اهمیت ارزیابی اقتصادی ‏آنها‏ نیز بیشتر می‏‌‏شود. بر حسب تحقیقات وینفری، سازمان همکاریهای اقتصادی و توسعه در پاریس OECD‏ و رایت هزینه های اصلی حمل و نقل در طبقه‏‌‏بندی‏‌‏های مختلف تقسیم می‏‌‏شوند ک‏ه‏ به طور خلاصه در جدول 1 توضیح داده می‏‌‏شود.
‏جدول 1. رده‏‌‏بندی هزینه‏‌‏ راهها
‏طبقه‏‌‏بندی
‏مثال
‏هزینه برنامه‏‌‏ریزی، طراحی و اداری
‏هزینه مشاوره و نظارت
‏هزینه تعمیرات و عملکرد
‏عملیات خاکی، روسازی و حریم راه
‏3
‏هزینه کاربری
‏هزینه سازه‏‌‏ای
‏روسازی، جاروکشی و روشنایی
‏هزینه عملکرد وسایل
‏سوخت لاستیک، استهلاک وسیله
‏هزینه زمان سفر
‏وسیله ساعت سفر کرده در واحد زمان
‏هزینه تصادفات
‏نرخ تصادفات بر واحد هزینه
‏هزینه محیطی، اجتماعی
‏صدا، آلودگی هوا، خسارت لغزندگی جاده
‏ارزیابی اقتصادی گزینه‏‌‏های مختلف احداث راه همواره برای پروژه‏‌‏های مختلف در کشورهای گونا‏گ‏ون اهمیت داشته است. در مطالعه موردی Wisconsin‏ هدف انتخاب چهار گزینه ‏آزادراه‏،‏ ‏آزادراه‏ ـ بزرگراه نوع 1 و 2 و راه چهار خطه مورد ارزیابی قرار گرفت. افزایش سود اقتصادی در این مطالعه شامل کاهش زمان سفر و هزینه‏‌‏های حمل و نقل کاهش تصادفات بوده است. در این مطالعه م‏و‏ردی ارزش زمان 7 دلار در یک ساعت برای وسیله نقلیه شخصی و کاهش تصادفات مبتنی بر مطالعات انجام شده در اداره راههای آمریکا ‏برآورد‏ شده‏‌‏اند. نتایج منافع مربوط به خودروها نشان می‏‌‏دهند که ‏آزادراه‏ بیشترین منافع را به علت کاهش زمان سفر و کاهش تصادفات درمقایسه با گزینه های دیگر در بر دارد. مقایسه منافع و هزینه ها برای گزینه های مختلف این مطالعه موردی در جدول 2 انجام شده است.
‏جدول 2. مقایسه نتایج ارزیابی اقتصادی گزینه‏‌‏های مختلف (میلیون دلار)
‏حالت (الف)
‏حالت (ب)
‏حالت (پ)
‏حالت (ت)
‏ارزش فعلی خالص کل
‏846
‏732
‏737
‏481
‏ارزش فعلی خالص هزینه ها
‏550
‏447
‏334
‏225
‏نسبت سود به هزینه‏‌‏ها
‏5/1
‏6/1
‏2/2
‏1/2
‏سود خالص
‏296
‏285
‏403
‏256
‏همان طور که در حدول 2 دیده می‏‌‏شود‏،‏ حالت ‏(‏پ) با نسبت سود به هزینه بیشتر در اولویت تصمیم‏‌‏گیری قرار می‏‌‏گیرد.
‏4
‏یک کار تحقیقاتی در کشور هند برای محاسبه زمان‏،‏ در راهها انجام شده است. ارزش زمان معمولاً پرهزینه‏‌‏ترین عامل در تعیین ارزیابی اقتصادی یک پروژه به شمار ‏می‏‌‏آید‏.
‏در این کار تحقیقاتی، ارزش زمان برای مسافر‏ان‏ و خدمه در دو بخش اقتصادی برای شاغلین و افراد بیکار مورد بررسی قرار گرفته است. ارزش زمان سفر برای یک سواری 5/41 و برای یک اتوبوس 9/538 روپیه در ساعت در نظر گرفته شده است.
‏همچنین برای کامیونت و کامیون این مبالغ 5/67 و 70 روپیه در ساعت محاسبه شده‏‌‏اند.
‏روشهای بسیاری در ارزیابی اقتصادی پروژه های راهسازی در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می‏‌‏گیرند، که مهم ترین ‏آنها‏ عبارتند از:
‏1. روش سود به هزینه
‏2. روش هزینه واقعی
‏3. روش ارزیابی چند ضابطه ای
‏4. روش خطرپذیری ـ سود
‏5. روش ارزیابی اثرات محیطی
‏برای ارزیابی فنی و اقتصادی احداث و بهره‏‌‏برداری از ‏آزادراه‏ها و بزرگراهها توجه به شاخص فنی ـ اقتصادی از اهم موارد بوده و لذا برای بررسی این شاخص که در‏ ‏تصمیم‏‌‏گیری نهایی مهم‏‌‏ترین عامل است‏،‏ انتخاب روشی مناسب برای ارزیابی ‏م‏ورد نیاز است. در این مقاله با استفاده از روش سود و هزینه‏،‏ الگویی برای ارزیابی‏ ‏ فنی ـ اقتصادی احداث و‏ ‏بهره‏‌‏برداری از ‏آزادراه‏ها و بزرگراهها ارائه شده است.
‏3. ساختار الگو
‏اهدافی که ا‏ز‏ ساخت پروژه‏‌‏های راهسازی ان‏ت‏ظار می‏‌‏روند و ملاک انتخاب بین گزینه های مختلف هستند‏،‏ به سه بخش زیر تقسیم می‏‌‏شوند.
‏الف: کمینه بودن هزینه های راهسازی
‏ب: افزایش مشخصات عملکردی و بهره‏‌‏برداری
‏ج: ا‏ف‏زایش نتایج حاصل از سرمایه گذاری اقتصادی
‏لذا می‏‌‏توان نمودار (الگوریتم‏) نشان داده شده در شکل 1 را به عنوان اهداف مورد نظر تشکیل داد.

 

دانلود فایل

پروژه پرورش گلهای زینتی 46 ص

پروژه پرورش گلهای زینتی 46 ص

پروژه-پرورش-گلهای-زینتی-46-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 50 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

28
1
1
‏«‏بنام خدا‏»
‏ محققان :
‏«‏ طیبه پشمکی ‏–‏ ملیحه احسانی مقدم ‏»

‏«‏ فهرست مطالب ‏»
‏عنوان ‏ صفحه
‏تاریخچه و سبکهای گوناگون هنر باغ سازی در جهان ‏ ‏ ‏ 1
‏فصل اول ‏–‏ توسعه باغ سازی کهن 2 ‏
‏بخش اول ‏–‏ بابل 3
‏فصل دوم ‏–‏ توسعه باغ سازی در قرون وسطی‏ 3
‏بخش اول ‏–‏ ایتالیا‏ 4
‏بخش دوم ‏–‏ ‏فرانسه‏ 5
‏بخش سوم ‏–‏ انگلستان‏ 5
‏بخش چهارم ‏–‏ خاور دور‏ 5
28
2
2
‏تاریخچه و سبک پردیس سازی در ایران ‏ 6
‏فصل اول ‏–‏ تحول تاریخی باغ در ایران‏ 8
‏بخش اول ‏–‏ باغ های تیموری‏ 8
‏بخش دوم ‏–‏ باغ های صفوی یا شاه عباسی ‏ 9
‏بخش سوم ‏–‏ باغ های قاجاری‏ 10
‏بخش چهارم ‏–‏ باغ های شیراز‏ 10
‏باغ تخت ‏–‏ باغ ارم ‏ 10
‏بخش پنجم - باغ های تبریز‏ 10

‏ ‏عنوان‏ ‏صفحه
‏تحقیقات پروژه 12
‏بخش اول:مصاحبه با کارشناس گلخانه 13
‏نتایج تحقیقات 15
‏تراکت تبلیغاتی 19
‏آلبوم عکس 20
‏مشخصات مالی طرح 31
‏پلانها 43
‏منابع و مأخذ 44
28
3
3
‏«‏ ‏تاریخچه و سبکهای گ‏وناگون هنر باغ سازی در جهان ‏»
‏باغ نمایانگر منظره ای از دنیای ایده آل بشر است. باغ را نمی توان جدا از مردمی که آنها را ساخته اند دانست. لذا باغهای زینتی تفریحی هر دوره ای ‏نمایانگر دنیای‏ ایده آل و رویایی مردم آن دوره و اجتماع خاص خود محسوب می شود. باغ سازی و باغبانی در آشنایی با ارتباط مردم و گیاهانی که آنان در طی تاریخ ‏به کار برده اند برای استفاده سازنده و صحیح از گیاهان در باغسازی لازم است. بعلاوه مطالعه تاریخ سبک باغسازی به شناخت مردم امروزی و چگونگی تشویق او به توسعه پردیس سازی و منظره سازی کمک فراوان می کند. در کتابهای مختلف از واژه های ‏منظره سازی‏ و ‏باغبانی ‏استفاده شده است وتفسیر این دو کلمه گویای واضحی از ‏ارتباط بشر با گیاهان در محیط زیست او می باشد. ‏باغ‏ به معنای یک ناحیه محصور و مخصوص کشت گیاه است. ‏منظره سازی‏ در اصل به معنای شکل دادن به فرم زمین به کار رفته است. به نظر می رسد از زمانی که نقاشان شکل و فرم زمین را
28
4
4
‏موضوع نقاشیهای خود قرار داده اند ، منظره سازی متداول شده است. در باغهایی که قبل از میلاد مسیح احداث شده است ، گیاهان را از نظر مذهبی به کار می بردند. ولی در برخی دیگر از قسمتهای جهان فقط علاقه به گلها و گیاهان باعث احداث باغهای زیبا می شد. گاهی اوقات نیز عده ای برای نشان دادن قدرت و ثروت خود اقدام به ساخت باغهای بسیار وسیع و زیبا می نمودند. بعضی از اجتماعات علاقه بشتری به مناظر بسیار قدیمی و کنترل شده و خطوط هندسی نشان داده و برخی دیگر فرم های طبیعی را ترجیح می دادند. ‏در هر دو صورت منظره سازی برای زیباتر ساختن محوطه اطراف قصرها و پله ها و ساختمانهای عمومی به کار رفته است. امروزه هم صرفاً به همین منظور ، یعنی برای زیبا سازی و بهسازی محیط زیست ، باغسازی می نمایند. علاوه بر این عوامل فرهنگی و اقتصادی و سیاسی برخی از عوامل جغرافیایی و بومی نیز تا‏ث‏یر بر سبک و توسعه باغسازی هر جامعه گذاشته است. ‏آب و هوا ، پستی و بلندی ، جنس خاک ، مقدار آب و موجود بودن گیاهان مناسب ، همه از عوامل مهم و محدود کننده فرم و سبک باغسازی می باش‏ن‏د‏ . دلیل و هدف از کشت گیاه نیز حائز اهمیت است. بدین معنی که گیاه را با در نظر گرفتن کاربرد آن ( فضائی محفوظ از باد و نور خورشید و برای حصارکشی ) ‏به کار می برند. در ضمن، احداث باغهای عظیم نیاز به هزینه زیاد و کارگر فراوا‏ن داشته ، لذا بودجه وکار‏گر موجود نیز از عوامل مهم باغسازی در هردوره‏ از تاریخ محسوب ‏م‏ی ‏گرددتاریخ هنر باغ سازی رانمی توان در یک فصل بررسی نمود به این دلیل در ‏ا‏ین بخش مختصری از رابطه ی انسان و گیاه و نحوه ی باغسازی درطی تاریخ ذکر میگردد .
‏ ‏1‏- ‏فصل اول:‏توسعه‏ باغ سازی کهن
‏ ‏جلگه ی‏ حاصلخیز ‏مصر نیزدرامتداد ‏پ‏ر آب نیل همزمان باتمدن بین النهرین جایگاه یکی دیگر ازتمدنهای بزرگ دوران باستان بوده که ازکشاورزی تکامل یافته ای نیز برخورداربوده است دراین سرزمی‏ن؛رابطه ی انسان باطبیعت مبنی بر الهام ازطبیعت وآمیختگی معماری با طبیعت قرارداشت وویژگی آن بدین شرح قابل جمع بندی است‏:
‏طبیعت‏ پایه ی الهام معماری بنای معابد مصر‏ی به شمار می رفت به نحو ی ک ‏مونومان ها(اهرام؛معابدو....) تقلیدی از کوه است.ستون ها تقلیدی ازگلهای ‏ن‏یلوفروپاپیروس.
‏سیستم باغسازی درمصر باستان به صورت باغ های کشاورزی بوده است.
‏باغ های مصر باستان؛قطعات مسطح مستطیل شکلی بودند وگیاهان درآن بافرم

 

دانلود فایل

پروژه گاوداری

پروژه گاوداری

پروژه-گاوداریلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 21 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏طرح توجیهی فنی اقتصادی گاوداری شیری
‏فهرست ‏ ‏ صفحه
‏مقدمه‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏4
‏سوابق متقاضی ‏ ‏ ‏ ‏ ‏5
‏ ‏خلاصه پروژه‏ ‏ ‏ ‏5
‏تقاضا‏ ‏ 6
‏اهداف طرح‏ ‏ ‏ ‏7‏
‏محل اجرای طرح ‏ ‏7

‏ ‏
‏بازار یابی ‏ ‏8
‏مدیریت دامداری‏ ‏ ‏ ‏8
‏جدول تاسیسات ‏ ‏ ‏ ‏ ‏9
‏جدول تجهیزات ‏ ‏ ‏ ‏ ‏11
‏وسیله نقلیه ‏ ‏ ‏ ‏ ‏12
‏سرمایه ثابت ‏ ‏ ‏ ‏ ‏1‏2
‏هزینه خرید ‏تلیسه‏ ‏ ‏ ‏ ‏13
‏نیروی انسانی ‏ ‏ ‏14
‏2
‏هزینه خوراک ‏ ‏16
‏ ‏هزینه متغیر 17
‏سرمایه در گردش ‏ ‏ ‏ ‏ ‏24
‏جدول درآمد ‏ ‏ ‏25‏
‏سود ناویژه ‏ 26
‏ارزیابی کلی طرح ‏ ‏ ‏27
‏م‏قدمه:
‏ ‏با افزایش جمعیت و نیاز روز افزون آنها به تولیدات دامی از جمله شیر و گوشت دیگر تولید به روش ‏ ‏های سنتی ‏پاسخگو ‏نیست و از طرفی رو‏ش‏های سنتی اقتصادی نبوده و نم‏ی ‏تواند نیازهای‏ ‏مادی دامدار را تآمین کند.همچنین به دلیل جوان بودن جمعیت کشور لازم است در زمینه های مختلف اشتغال زایی شود که این امر در زمینه کشاورزی و دامپروری لازم به نظر می‏ ‏رسد.
‏ ‏با اشتغال زایی در شهرستان ها و روستا ها از مهاجرت جمعیت آنها به کلان شهرهایی مثل تهران جلوگیری کرده و از بروز مش‏ک‏لات بعدی مانند شغلهای کاذب،بیکاری،فقر و فساد اجتماعی که پیامد مهاجرتهای بی بر‏نامه ‏و‏ ‏بی رویه می‏ ‏باشد‏،
‏ جلوگیری می ‏شود‏.همچنین شهرستان خمین (روستای ورچه)یعنی مکانی که برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است منطقه ای است که از نظر آب و هوا،اقلیم،دسترسی به جاده،برق،آب و نزدیک بودن به بازار فروش برای این کار مناسب می‏ ‏باشد و در واقع این امر به ‏آ‏بادانی روستا،اشتغال جوانان،کاهش مهاجرت و در نتیجه حضور نیروی فعال و توانمند در روستا شده وبا بهبود وضع اقتصادی افراد موجب افزایش سطح فرهنگ و ‏به موازات آن‏ تآسیس مدرسه‏،‏ ‏ب‏یمارستان،بانک و سایر امکانات رفاهی در روستا‏ خواهد شد.
‏3
‏سابقه متقاضی
‏متقاضی این طرح ‏شرکت تولیدات کشاورزی و دامپروری پارس دام البرز کمره ‏می باشند‏ که اعضای این مجموعه دارای سابقه کار زیادی در زمینه پرورش گاوی شیری ‏دارا می باشند‏.‏ با توجه به نیاز روز افزون کشور به تولید پروتئین به خصوص ‏شیر و گوشت‏ ‏و ‏با توجه به ذا‏ئ‏قه مردمان ایران زمین ‏ امید است که بتوان با اجرای طرح مذکور قدمی را در رابطه با خود کفایی کشور برداریم‏.
‏ ‏ ‏خلاصه پروژه:
‏ ‏پروژه فوق در حوالی شهرستان ‏خمین در روستای ورچه ‏ اجرا می شود.گاوداری در زمینی به مساحت 2500 متر مربع احداث شده است که شامل قسمتهای مختلف(اصطبل گاوها،گوساله دانی،سالن شیردوشی،زایشگاه و بیمارستان،سیلوی زمینی،انبار علوفه،انبار وسایل و تجهیزات، محل جمع آوری کود،اتاق کارگر) می‏ ‏باشد‏.‏ تجهیزات خریداری شده عبارتند از یک دستگاه تراکتور،ماشین شیردوش‏ی‏،شعله افکن،شیر سرد کن،سمپاش،موتور برق اضطراری،یخچال،منبع سوخت،قپان،بخاری نفتی،کپسول آتش نشانی که در اد‏ا‏مه به تفصیل آمده است.حجم‏ ‏کل سرمایه گذاری در این طرح حدود ‏ ‏1610350500‏ریال م‏ی‏ ‏باشد که‏ بخشی از آن توسط صاحب د‏امداری و مابقی با توجه به طرح توجیحی از طریق تسهیلات توسط جهاد کشاورزی کل استان مرکزی تهیه می شود.‏.شروع بهره برداری از گاوداری از تاریخ 1/‏1‏/‏88‏ با خرید ‏15‏ رآس تلیسه حدود 6 ماه آبستن از نژاد هلشتاین صو‏ر‏ت ‏می گیرد‏.
‏خلاصه ‏محاسبات طرح
‏خلاصه محاسبات طرح : مبالغ به ریال
‏کل سرمایه گذاری طرح : ‏1610350500‏ ‏ریال
‏سرمایه ثابت : ‏000‏ ‏1375023‏ ‏ریال
‏سرمایه در گردش :‏ ‏ ‏ 235327500‏ ‏ریال
‏سرمایه جاری‏ ‏ ‏ ‏410655000 ‏ ‏ریال
‏4
‏سود ناویژه :‏ ‏ ‏343‏345000 ‏ ‏ ‏ریال
‏تقاضا
‏تولید و تأمین گوشت
‏گاوها ‏ مواد غذایی موجود در خوراک کم ارزش ‏ مانند علو فه ها ‏را به‏ شیر و گوشت،‏ با ارزش غذایی‏ بالا‏ تبدیل می کنند . این دو محصول بسیار خوش طعم ، براحتی قابل هضم و بسادگی قابل فروش هستند .با توجه به رشد سریع جمعیت و نیاز روز افزون کشور ما به مواد پروتئینی به خصوص ‏شیر و گوشت ‏ که یکی از مواد غذایی پر مصرف میباشد تولید هر چه بیشتر این ماده با ارزش از لحاظ اقتصادی و مالی مقرون به صرفه خواهد بود ‏.
‏طبق نظر FAO‏ مصرف پروتئین حیوانی در ایران 17 گرم است در حال که در بیشتر کشورهای دنیا 29 گرم و حتی بالاتر از 40 گرم می باشد
‏اهداف طرح‏:
‏ 1-‏هدف این پروژه تآسیس کردن گاوداری ‏15‏ رآس مولد به منظور تولید شیر وفروش تلیسه ها، فروش گوساله های نر پروار‏ی ‏و در نهایت ایجاد اشتغال در روستا می باشد.
‏2-‏تامین ‏مقداری از شیر مورد نیاز منطقه‏ با هدف افزایش بهره وری در ‏گاوداری‏ و جلوگیری از اتلاف سرمایه تولید کنندگان
‏حذف واسطه های متعدد و کنترل قیمت تمام شده محصول
‏افزایش کیفیت محصولات دامی با هدف تضمین سلامت مصرف کنندگان
‏5-ایجاد اشتغال پایدار ب همگام با ارتقاء سطح دانش روز در بین گاوداران و دامپروران

‏محل اجرای طرح‏:

 

دانلود فایل

تحقیقات بازاریابی استان مازندران در صنعت روغنهای روانکار (پروژه کارآفرینی)

تحقیقات بازاریابی استان مازندران در صنعت روغنهای روانکار (پروژه کارآفرینی)

تحقیقات-بازاریابی-استان-مازندران-در-صنعت-روغنهای-روانکار-(پروژه-کارآفرینی)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 39 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏1
‏32
‏موضوع:
‏کارآفرینی
‏1
‏1
‏تحقیقات بازاریابی
‏استان مازندران
‏در صنعت روغنهای روانکار
‏1
‏3
‏تاریخچه
‏شرکتهای اقتصادی عضو حاضر بایستی در مورد استراتژیهای بازاریابی و ماموریت ها واهداف خود بیشتر و بهتر بیندیشند. بازاریابی شرکت های اقتصادی امروز در محیطی انجام نمی گیرد که رقبای ثابت و شناخته شده ای در آن وجود داشته باشند و یا مشتریان دارای ترجیحات و نیازهای معین و با ثباتی باشند ،بلکه آنها در محیط هایی فعالیت می نمایند که رقبا به سرعت در حال تغییر بوده و پیشرفتهای تکنولوژی ،قوانین و مقررات جدید از یکطرف باعث کاهش وفاداری مشتریان نسبت به محصول شده و از جانب دیگر خط مشی های بازرگانی شرکتها و موسسات را کنترل می نمایند و تحت الشعاع قرار می دهند.
‏در گذشته شرکتها می توانستند با تولید کالا و عرضه آن به بازار با فعالیت های فروش و تبلیغات وسیع موفق گردند . امروزه وضع تغییر کرده است زیرا خریداران با انبوهی از محصولات مواجه هستند و انتظارات آنها در مورد کیفیت کالاها و خدمات باگذشته تفاوت زیادی دارد با توجه به این واقعیتها، خریداران ، کالاها و خدماتی را انتخاب خواهند کرد که با نیازها و انتظارات آنها بیشتر مطابقت داشته باشد.
‏1
‏3
‏علیهذا با توجه به گستردگی بازار ونیازهای آنها شرکت های موفق ، صداقت ، درستی و احترام به مردم را از ارزش های اساسی شرکتهای خود اعلام می کنند و شهرت و اعتبار خودشان را در گروه فعالیت صادقانه و یکپارچه در تمامی معاملات می دانند و بدین صورت است که می توانند اعتماد و اعتبار مردم را کسب کنند. پس امروز بازاریابی فقط تحقیقات و تبلیغات نیست بلکه فراتر از این نامها وعملیات بوده و امروزه شرکتهای مطرح برای جایگاه معنوی خود در بین ملل مختلف می اندیشند و راهبرد تعریف می کنند. شرکهتای موفق در ارضاء نیازهای مشتریان خود در بازارهای هدف بیشتر تلاش
می نمایند و از نظر این شرکتها، « فلسفه بازاریابی» بایستی در کل سازمان ها حاکم باشد( از تولید کننده تا مصرف کننده ). اما وظیفه بازاریان شرکتها این می باشد که بازارهایی را شناسایی کنند که در ارضاء نیازهای مشتریان، بهتر و موثرتر از رقبا باشد.

 

دانلود فایل