هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

تحقیق بررسی خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدبران 74 ص

تحقیق بررسی خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدبران 74 ص

تحقیق-بررسی-خصوصیات-مدیران-مدارس-شهری-شهرستان-ساوجبلاغ-و-تطبیق-آن-با-آیین-نامه-انتصاب-مدبران-74-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 111 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏چکیده
‏این تحقیق که با عنوان بررسی خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدبران انجام شده است از نوع تحقیقات توصیفی می‌باشد .
‏اهداف مد نظر تحقق
‏1- بررسی خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدیران .
‏2- ارائه پیشنهادها و راه حلهای مناسب به مسئولین به منظور بهبود فرایند مدیریت و آموزش مدیران .
‏در ارتباط با اهداف موفق سئوالات زیر نیز برای محقق مطرح بوده است .
‏1- آیا انتخاب مدیران با شرایط مندرج در آیین نامه انتصاب مطابقت دارد ؟
‏2- آیا مدیران مدارس دوره های کار آموزی و آموزش ضمن خدمت مورد نیاز پست مورد تصدی خود را گذرانده اند ؟
‏چکیده
‏این تحقیق که با عنوان بررسی خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدبران انجام شده است از نوع تحقیقات توصیفی می‌باشد .
‏اهداف مد نظر تحقق
‏1- بررسی خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدیران .
‏2- ارائه پیشنهادها و راه حلهای مناسب به مسئولین به منظور بهبود فرایند مدیریت و آموزش مدیران .
‏در ارتباط با اهداف موفق سئوالات زیر نیز برای محقق مطرح بوده است .
‏1- آیا انتخاب مدیران با شرایط مندرج در آیین نامه انتصاب مطابقت دارد ؟
‏2- آیا مدیران مدارس دوره های کار آموزی و آموزش ضمن خدمت مورد نیاز پست مورد تصدی خود را گذرانده اند ؟
‏چکیده
‏این تحقیق که با عنوان بررسی خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدبران انجام شده است از نوع تحقیقات توصیفی می‌باشد .
‏اهداف مد نظر تحقق
‏1- بررسی خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدیران .
‏2- ارائه پیشنهادها و راه حلهای مناسب به مسئولین به منظور بهبود فرایند مدیریت و آموزش مدیران .
‏در ارتباط با اهداف موفق سئوالات زیر نیز برای محقق مطرح بوده است .
‏1- آیا انتخاب مدیران با شرایط مندرج در آیین نامه انتصاب مطابقت دارد ؟
‏2- آیا مدیران مدارس دوره های کار آموزی و آموزش ضمن خدمت مورد نیاز پست مورد تصدی خود را گذرانده اند ؟
‏جامعه آماری
‏جامعه آماری را کلیه مدیران شهری شهرستان ساوجبلاغ که تعداد آنها 92 نفر می باشند تشکیل می‌دهد .
‏ابزار گردآوری اطلاعات
‏ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه ای است که شامل 15 سؤال ( 13 سؤال پاسخ بسته و 2 سئوال پاسخ باز ) می باشد .
‏اطلاعات به دست آمده در برگیرنده نتایج زیر بوده است :
‏1- انتصاب مدیران بر اساس ضوابط مندرج مندرج در دستورالعمل بوده است .
‏2- مدیران از نظر گذراندن دوره های ضمن خدمت با کمبود جدی مواجه می باشند .
‏بر اساس نتایج بدست آمده پیشنهاد می گردد که :
‏1- بکار گیری مدیران آموزش دیده در پستهای مدیریتی بری دست یافتن به کارآیی بیشتر
‏2- فراهم آوردن آموزشهای مکاتبه ای و گواهی معتبر و تشویق مدیران در امر آموزش .

 

دانلود فایل

تحقیق بررسی رابطه بین میزان اضطراب دانش آموزان ونسبت تقلب آنها در مدرسه 32 ص

تحقیق بررسی رابطه بین میزان اضطراب دانش آموزان ونسبت تقلب آنها در مدرسه 32 ص

تحقیق-بررسی-رابطه-بین-میزان-اضطراب-دانش-آموزان-ونسبت-تقلب-آنها-در-مدرسه-32-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 29 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏موضوع :
‏بررسی رابطه بین میزان اضطراب‏ ‏دانش آموزان ونسبت تقلب آنها‏ ‏در مدرسه راهنمایی والفجر منطقه 18 تهران در سال تحصیلی 81 ‏–‏ 80
‏تقدیر و تشکر
‏اول سپاس وتقدیر
‏اینجانب وظیفه خود می دانم تا ‏مراتب‏ تشکر خود را به حضور
‏آقای سادئی به خاطر راهنمایی های ارزشمندشان در مدت انجام تهیه تحقیق‏ را‏ دارم ‏و‏ همچنین صمیمانه از زحمات بی دریغ مسئولین مرکز تربیت معلم شهید ثانی قدر دانی می نمایم .
‏فهرست مطالب
‏1 ‏–‏ چکیده ‏ ....................................................................‏......................
‏2 ‏–‏ مقدمه‏ ..............................................................................................
‏3 ‏–‏ ‏فصل اول‏ .........................................................................................
‏- بیان مسئله‏ .............‏.............................................................................................
‏- اهداف تحقیق‏ ....................................................................................................‏
‏- ضرورت انجام تحقیق‏ ..........................‏..............................................................
‏- فرضیه ها و سئوالهای تحقیق‏ ..............................................................................
‏- تعیین وتعریف های مورد مطالعه‏ .......................................................‏.................
‏4 ‏–‏ فصل دوم ‏........................................................................................‏
‏- پیشینه تحقیق‏ .....................................................................................................
‏- پیشینه نظری تحقیق‏ ...........................................................................................
‏- پیشینه عملی تحقیق‏ ...........................................................................................
‏5 ‏–‏ فصل سوم‏ .......................................‏................................................‏
‏- روش تحقیق‏ ....................................................................................................
‏- روش اجرای تحقیق‏ ..........................................................................‏.................
‏- جامعه آماری‏ .....................................................................................................‏
‏- حجم نمونه تحقیق‏ .............................................................................................
‏ - شیوه نمونه گیری ‏.............................................................................................
‏ - ابزارهای جمع آوری اطلاعات‏ ..........................................................................
‏6‏ ‏–‏ ‏فصل چهارم‏ ..............................‏.......................................................
‏- تجزیه وتحلیل اطلاعات‏ .....................................................................................

 

دانلود فایل

تحقیق بررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی و اضطراب 78 ص

تحقیق بررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی و اضطراب 78 ص

تحقیق-بررسی-رابطه-بین-سبکهای-دلبستگی-و-اضطراب-78-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 90 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏دانشگاه آزاد اسلامى واحد ابهر
‏پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ‏ در رشته مشاوره و راهنمایی
‏موضوع‏:
‏بررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی و اضطراب
‏در بین دانش آموزان سال سوم دبیرستان
‏ شهر ابهر
‏تقدیم به عزیز از دست رفته ام
‏«‏مادرم‏»
‏هرگز نخواستم که به رفتن تو بیندیشم چرا که هجرت تو در باور خسته ام نمی گنجد رفتن تو فاجعه بود و دل من تاب تحمل این فاجعه را نداشت . ای همدل، ای همدم، ای همراز میدانی؟ اطلسی ها بوی تورا می دادند آسمان رنگ تو را داشت و دریا از تو می خروشید اما تو که شعر هجرت را سرودی دلم گرفت خورشید امید آسمان دلم پشت کوههای غربت و تنهایی غروب کرد و من به انزوا سلام کردم دیگر اطلسی ها بویی نمی دادند آسمان رنگی نداشت و دریا نمی خروشید و من رفتن تو را در آن کوچه مه آلود با اشک زلالم قاب گرفتم
‏2
‏ تو رفتی اما نه از دل
‏تقدیم به استاد ارجمند و بزرگوارم ‏ جناب آقای فرهاد شقاقی که با صبر و شکیبایی خود مرا در انجام این پژوهش یاری نمودند تا بتوانم با ‏استفاده از تجربیات و راهنمایی های این بزرگوار قدم کوچکی را به سوی پیشرفت بردارم .
‏3
‏چکیده:
‏ هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی و اضطراب در بین دانش آموزان سال سوم دبیرستا شهرستان ابهر است که فرضیه عنوان شده این است که بین ا‏ض‏طراب و سبکهای دلبستگی رابطه وجود دارد که جامعه مورد مطالعه دانش آموزان مقطع سوم دبیرستان شهر ابهر است که 80 نفر به عنوان نمونه انتخاب شده و آزمون اضطراب کتل و سبکهای دلبستگی بر روی آن اجرا گردیده که جهت آزمون فرضیه از روش آماری ضریب هم بستگی پیرسون استفاده گردیده و چون t‏ حامل 273/1 از اعتبار جهت پایایی ضریب هم بستگی از t‏ جدول 676/2 در سطح معنی داری 5% کوچکتر است پس می توان گفت که فرضیه تحقیق مورد تأیید قرار نگرفته و بین اضطراب و سبکهای دلبستگی رابطه وجود ندارد.
‏5
‏فصل اول
‏کلیات تحقیق
‏مقدمه:
‏تعامل اجتماعی با والدین در طول مراحل رشد نفس یا خود اهمیت بسزایی دارد.آنچه اهمیت زیادی دارد رابطه والد ‏–‏ فرزند است که می تواند نگرانیها را کاهش یا افزایش دهد اگر مادر یا مراقب‏ اصلی، محبت و امنیت کافی تأمین ‏کند، نفس به تدریج و به طور منظم رشد خواهد کرد و کودک به رشد روان شناختی مثبت کافی دست خواهد یافت انگیزهای کودکی

 

دانلود فایل

تحقیق بررسی رابطه بین سن و تحول قضاوت اخلاقی دانشجویان 100 ص

تحقیق بررسی رابطه بین سن و تحول قضاوت اخلاقی دانشجویان 100 ص

تحقیق-بررسی-رابطه-بین-سن-و-تحول-قضاوت-اخلاقی-دانشجویان-100-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 209 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏1
‏فصل اول
‏مقدمه
‏1
‏1
‏فصل اول
‏مقدمه
‏1
‏1
‏فصل اول
‏مقدمه
‏1
‏1
‏فصل اول
‏مقدمه

 

دانلود فایل

تحقیق بررسی رابطه خلاقیت و پیشرفت تحصیلی 66 ص

تحقیق بررسی رابطه خلاقیت و پیشرفت تحصیلی 66 ص

تحقیق-بررسی-رابطه-خلاقیت-و-پیشرفت-تحصیلی-66-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 83 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏1
‏چکیده
‏پژوهش حاضر تحت عنوان بررسی رابطه خلاقیت و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر کلاس پنجم دو تا از مدارس کرج انجام شده است.
‏جامعه پژوهش عبارت است از کلیه دانش آموزان سال پنجم ابتدایی در شهرستان کرج که از بین آنها 100 آزمودنی با استفاده ازروش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب گردید.
‏ابزار اندازه گیری در این تحقیق عبارت است از آزمون مداد کاغذی چند جوابی برای سنجش خلاقیت (MPPT‏ ) و همین طور برای سنجش عملکرد تحصیلی آزمودنیها ازمعدل نیم سال گذشته آنها استفاده شد که پس از جمع آوری داده ها با استفاده از روش آماری ضریب همبستگی پیرسون به تحلیل داده ها پرداخته شد که ضریب همبستگی (%29r=‏ )به دست آمد و معلوم شد که بین خلاقیت و پیشرفت تحصیلی آزمودنیها رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.
‏1
‏2
‏فصل اول
‏1
‏3
‏مقدمه :
‏کنجکاوی و تفکر پیرامون افراد سرآمد و با استعداد سابقه ای بس طولانی،در حدود دو هزار سال دارد و احتمالاً به زمانی برمی گردد که برای اولین بار انسان علاقه مند شد بداند چرا افراد با هم تفاوت دارند.در جوامع مختلف همیشه افرادی بوده اند که از خود توانایی ها وبرجستگی خاص نمایان می ساختند که این امر موجب تحریک حسن کنجکاوی دیگران می گردید و سوء ظن،نفرت و یا ترغیب و تشویق آنها را در پی داشت.اشخاصی بوده اند که با استعداد فراوان و نبوغ فوق العادة خویش در طول زندگی توجه و تحسین همه را به خود جلب نموده اند و یا بدون توجه مردم،زندگی کرده اند و گاه پس از مرگشان به نبوغ آنها پی برده شده است.گرچه تمدن و فرهنگ انسانی نتیجه تلاش تمام افراد بشر است اما غنا و عظمت آن مدیون افراد خلاق،متفکران،نوابغ،کاشفان و مخترعان بوده است.از این رو،اهمیت شناخت و پرورش این افراد آشکار می شود.بنابراین در دنیای پیچیدةکنونی که شاهد رقابتهای بسیارفشرده جوامع مختلف برای دستیابی به جدیدترین تکنولوژی ها و منابع قدرت هستیم.افراد تیزهوش و خلاق و صاحبان اندیشه های نو و متکبر همانند گرانبهاترین سرمایه ها از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند.زیرا هرقدر جهانی که در آن زندگی می کنیم پیچیده تر شود نیاز به شناسایی و پرورش ذهنهای خلاق و آفریننده محسوس و روشن تر می گردد.در همین رابطه توین بی 1- Token Bee
‏ معتقد است که شانس برای به دست آوردن خلاقیت بالقوه می تواند موضوع زندگی و مرگ هر جامعه ای باشد.همچنین تورنس
‏1
‏4
2- Torrance
‏ (1959)نقل از نیسان و دیگران(1377)استدلال می کند که تصاویر آگاه و ناخودآگاه ازآینده نیروی محرکة مهمی در پس دستاوردهای آینده اند.تصاویر مثبت آینده نیروهای پرتوان مغناطیسی هستند که ما را به تحرک واداشتند و به ما انرژی لازم را برای حرکت به پیش،به سوی امکانات،راه حل ها و دستاوردهای خلاق و جدید –‏ می دهند،ازطرفی برای آنکه بتوانیم قدرت تصور خود را پرورش دهیم و تصاویر مثبتی از آینده خلق کنیم باید خلاقیت خود را پرورش دهیم.چه نیاز به خلاقیت اجتناب ناپذیر است(نیسان،حیدری پاک نیکرو 1377)
‏به همین دلیل امروزه جامع ما بیش از هر زمان دیگر به افراد هوشمند و خلاق نیاز دارد و در شرایط کنونی مسأله خلاقیت از مهمترین مسائل در قلمرو روانشناسی آموزشگاهی است.به طوری که در اصل 25 کلیات نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مصوب شورای تغییر بنیادهای نظام آموزش و پرورش (1367) تحت عنوان پرورش توان تفکر،نقد و ابتکار آمده است که:در تدوین و اجرای برنامه های آموزش و پرورش باید از شیوه هایی استفاده شود که توان تفکر،تحلیل و نقد،ابتکار و خلاقیت را تقویت کنند و زمینة مناسب را برای خودآموزی دانش آموزان فراهم نمایند.همچنین این اصل می افزاید که …‏ برنامه ریزی آموزشی و درسی باید به گونه ای باشد که به دانش آموزان مجال تفکر داده شود و آنان را به اندیشیدن و تفکر ترغیب نماید…‏تعلیمات باید به گونه ای باشد که در دانش آموزان رشد فکری وقوّة تجزیه و تحلیل را تقویت بنماید…

 

دانلود فایل