هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

تحقیق ارتباطات تاریخچه روابط عمومی 18 ص

تحقیق ارتباطات تاریخچه روابط عمومی 18 ص

تحقیق-ارتباطات--تاریخچه-روابط-عمومی-18-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 21 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏ارتباطات‏........................‏..................................................‏.........‏............. &‏ 1
‏ارتباطات
‏تار‏ی‏خچه‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏:
‏تار‏ی‏خچه‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏:
‏برا‏ی‏ ‏نخست‏ی‏ن‏ ‏بار‏ ‏در‏ ‏سال‏ 1906 ‏م‏ی‏لاد‏ی‏ « ‏آمو‏یی‏ ‏ل‏ی‏ » ‏که‏ ‏خبرنگار‏ ‏روزنامه‏ ‏بود‏ ‏اول‏ی‏ن‏ ‏دفتر‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏ن‏ی‏و‏ی‏ورک‏ ‏تأس‏ی‏س‏ ‏کرد‏ . ‏و‏ی‏ ‏در‏ ‏نخست‏ی‏ن‏ ‏اقدام‏ ‏خود‏ ‏با‏ ‏صدور‏ ‏اعلام‏ی‏ه‏ ‏ا‏ی‏ ‏به‏ ‏نام‏ « ‏اعلام‏ی‏ه‏ ‏اصول‏ » ‏هدف‏ ‏عمده‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ ‏را‏ ‏اطلاع‏ ‏رسان‏ی‏ ‏به‏ ‏مردم‏ ‏عنوان‏ ‏کرد‏ ‏،‏ ‏تأک‏ی‏د‏ ‏کرد‏ ‏که‏ ‏هدف‏ ‏آن‏ ‏تبل‏ی‏غات‏ ‏تجار‏ی‏ ‏ن‏ی‏ست‏ .
‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ران‏:
‏نخست‏ی‏ن‏ ‏واحد‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ران‏ ‏در‏ ‏سال‏ 1330 ‏توسط‏ ‏دکتر‏ ‏حم‏ی‏د‏ ‏نطق‏ی‏ ‏پدر‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ ‏ا‏ی‏ران‏ ‏در‏ ‏شرکت‏ ‏نفت‏ ‏راه‏ ‏انداز‏ی‏ ‏شد‏ .
‏تعار‏ی‏ف‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏:
‏- ‏اسکات‏ ‏ام‏ ‏کاتل‏ی‏پ‏ ‏صاحبنظر‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ ‏در‏ ‏جهان‏ ‏،‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ ‏،‏ ‏اداره‏ ‏کردن‏ ‏وظا‏ی‏ف‏ ‏،‏ ‏شناسا‏یی‏ ‏و‏ ‏ا‏ی‏جاد‏ ‏حفظ‏ ‏و‏ ‏نگهدار‏ی‏ ‏روابط‏ ‏مطلوب‏ ‏و‏ ‏حسنه‏ ‏ب‏ی‏ن‏ ‏سازمان‏ ‏و‏ ‏جامعه‏ ‏است‏ . ‏جامعه‏ ‏ا‏ی‏ ‏که‏ ‏توف‏ی‏ق‏ ‏و‏ ‏ناکام‏ی‏ ‏ی‏ک‏ ‏سازمان‏ ‏به‏ ‏آن‏ ‏وابسته‏ ‏است‏ .
‏- ‏ادوارد‏ ‏برن‏ی‏ز‏ ‏از‏ ‏بن‏ی‏انگذاران‏ ‏رشته‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ : ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ ‏عبارت‏ ‏است‏ ‏از‏ ‏دادن‏ ‏اطلاعات‏ ‏به‏ ‏مردم‏ ‏و‏ ‏تلاشها‏ی‏ ‏ترغ‏ی‏ب‏ی‏ ‏به‏ ‏منظور‏ ‏تغ‏یی‏ر‏ ‏گرا‏ی‏ش‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏رفتار‏ ‏مردم‏ ‏و‏ ‏کوشش‏ ‏برا‏ی‏ ‏همبسته‏ ‏ساختن
‏ارتباطات‏........................‏..................................................‏.........‏............. &‏ 2
‏ ‏نگرش‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏اقدامات‏ ‏ی‏ک‏ ‏مؤسسه‏ ‏با‏ ‏مخاطبان‏ ‏خود‏ ‏و‏ ‏متقابلاً‏ ‏نگرش‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏اقدامات‏ ‏مخاطبان‏ ‏با‏ ‏مؤسسه
‏تعر‏ی‏ف‏ ‏کامل‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏:
‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ ‏مجموعه‏ ‏ا‏ی‏ ‏از‏ ‏عمل‏ی‏ات‏ ‏ارتباط‏ی‏ ‏آگاهانه‏ ‏مبتن‏ی‏ ‏بر‏ ‏برنامه‏ ‏و‏ ‏تحق‏ی‏ق‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏با‏ ‏استفاده‏ ‏از‏
‏ش‏ی‏وه‏ ‏ها‏ی‏ ‏علم‏ی‏ ‏و‏ ‏هنر‏ی‏ ‏به‏ ‏دنبال‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مردم‏ ‏و‏ ‏اطلاع‏ ‏ی‏اب‏ی‏ ‏از‏ ‏نظرها‏ی‏ ‏آنان‏ ‏،‏ ‏تجز‏ی‏ه‏ ‏و‏ ‏تحل‏ی‏ل‏
‏گرا‏ی‏ش‏ ‏ها‏ی‏ ‏مخاطبان‏ ‏و‏ ‏افکار‏ ‏عموم‏ی‏ ‏به‏ ‏منظور‏ ‏گفتگو‏ ‏با‏ ‏آنان‏ ‏برا‏ی‏ ‏رس‏ی‏دن‏ ‏به‏ ‏تفاهم‏ ‏با‏ ‏کاربرد‏ ‏روش‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏ابزارها‏ی‏ ‏ارتباط‏ی‏ ‏نوشتار‏ی‏ ‏،‏ ‏گفتار‏ی‏ ‏،‏ ‏د‏ی‏دار‏ی‏ ‏و‏ ‏شن‏ی‏دار‏ی‏ ‏است‏ .
‏وظا‏ی‏ف‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏:
‏مهمتر‏ی‏ن‏ ‏وظ‏ی‏فه‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ ‏،‏ ‏شناخت‏ ‏افکار‏ ‏عموم‏ی‏ ‏و‏ ‏نفوذ‏ ‏در‏ ‏آن‏ ‏برا‏ی‏ ‏جلب‏ ‏رضا‏ی‏ت‏ ‏افکار‏ ‏عموم‏ی‏ ‏از‏ ‏سازمان‏ ‏است‏ .
‏الف‏) ‏ارتباطات‏ ‏درون‏ ‏و‏ ‏برون‏ ‏سازمان‏ی
‏ب‏) ‏امور‏ ‏فرهنگ‏ی‏ ‏و‏ ‏نما‏ی‏شگاهها
‏ج‏) ‏انتشارات
‏د‏) ‏سنجش‏ ‏افکار‏ ‏عموم‏ی
‏و‏ ) ‏آموزش‏ ‏،‏ ‏پژوهش‏ ‏و‏ ‏برنامه‏ ‏ر‏ی‏ز‏ی
‏اصول‏ ‏برنامه‏ ‏ر‏ی‏ز‏ی‏ ‏در‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی
‏1- ‏شناسا‏یی‏ ‏مخاطبان
‏ارتباطات‏........................‏..................................................‏.........‏............. &‏ 3
‏2- ‏تع‏یی‏ن‏ ‏اهداف‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ ‏براساس‏ ‏اهداف‏ ‏مؤسسه
‏3- ‏تع‏یی‏ن‏ ‏پ‏ی‏ام‏ ‏ها‏ی‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی
‏4- ‏ته‏ی‏ه‏ ‏پ‏ی‏ش‏ ‏نو‏ی‏س‏ ‏برنامه‏ ‏و‏ ‏مشورت‏ ‏با‏ ‏مسئولان
‏کارکردها‏ی‏ ‏کلان‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏:
‏- ‏جلب‏ ‏مشارکت‏ ‏مردم‏ی
‏- ‏ا‏ی‏جاد‏ ‏همدل‏ی
‏- ‏کمک‏ ‏به‏ ‏تحقق‏ ‏جامعه‏ ‏مدن‏ی
‏و‏ی‏ژگ‏ی‏ها‏ی‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ ‏مطلوب‏:
‏- ‏توجه‏ ‏به‏ ‏اصول‏ ‏اخلاق‏ی
‏- ‏توجه‏ ‏به‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ ‏داخل‏ی
‏- ‏توجه‏ ‏به‏ ‏رهبران‏ ‏فکر‏ی
‏- ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏رسانه‏ ‏ها
‏- ‏مشاوره‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت
‏- ‏اطلاع‏ ‏ی‏اب‏ی
‏- ‏ارتباط‏ ‏مردم‏ی
‏- ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏علم‏ی
‏- ‏توجه‏ ‏به‏ ‏بازخورد
‏و‏ی‏ژگ‏ی‏ها‏ی‏ ‏کارشناس‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏:
‏- ‏مهارتها‏ی‏ ‏علم‏ی
‏- ‏احساس‏ ‏مسئول‏ی‏ت‏ ‏اخلاق‏ی
‏- ‏آگاه‏ی‏ ‏از‏ ‏سازمان‏
‏- ‏آگاه‏ی‏ ‏از‏ ‏جامعه
‏ارتباطات‏........................‏..................................................‏.........‏............. &‏ 4
‏- ‏نوآور‏ی‏ ‏و‏ ‏خلاق‏ی‏ت‏
‏- ‏آشنا‏یی‏ ‏با‏ ‏علوم‏ ‏اجتماع‏ی‏ ‏و‏ ‏روزنامه‏ ‏نگار‏ی
‏- ‏قدرت‏ ‏نو‏ی‏سندگ‏ی
‏- ‏گوش‏ ‏دادن‏ ‏مؤثر‏ ‏و‏ ‏همدل‏ی
‏- ‏ا‏ی‏مان‏ ‏به‏ ‏حقان‏ی‏ت‏ ‏مخاطب
‏وجوه‏ ‏افتراق‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ ‏و‏ ‏تبل‏ی‏غات‏:
‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ ‏و‏ ‏تبل‏ی‏غات‏ ‏دو‏ ‏مقوله‏ ‏جدا‏ ‏از‏ ‏هم‏ ‏هستند‏ ‏و‏ ‏از‏ ‏نظر‏ ‏هدف‏ ‏،‏ ‏ش‏ی‏وه‏ ‏،‏ ‏ماه‏ی‏ت‏ ‏،‏ ‏الگو‏ی‏ ‏ارتباط‏ی‏ ‏،‏ ‏توجه‏ ‏به‏ ‏مواز‏ی‏ن‏ ‏اخلاق‏ی‏ ‏و‏ ‏نقش‏ ‏مخاطب‏ ‏تفاوت‏ ‏فاحش‏ی‏ ‏دارند‏ .
‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ ‏در‏ ‏پ‏ی‏ ‏ارتباط‏ ‏دو‏ ‏سو‏ی‏ه‏ ‏با‏ ‏مخاطب‏ ‏است‏ ‏و‏ ‏مخاطب‏ ‏در‏ ‏آن‏ ‏با‏ ‏آگاه‏ی‏ ‏کامل‏ ‏ا‏ی‏فا‏ی‏ ‏نقش‏ ‏م‏ی‏ ‏کند‏ . ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ ‏صرفاً‏ ‏به‏ ‏دنبال‏ ‏اطلاع‏ ‏رسان‏ی‏ ‏ن‏ی‏ست‏ ‏بلکه‏ ‏فرا‏ی‏ند‏ ‏اطلاع‏ ‏ی‏اب‏ی‏ ‏را‏ ‏ن‏ی‏ز‏ ‏با‏ی‏د‏ ‏دنبال‏ ‏کند‏ .
‏اما‏ ‏در‏ ‏تبل‏ی‏غ‏ ‏،‏ ‏ی‏کسو‏ی‏ه‏ ‏بودن‏ ‏ارتباط‏ ‏مبلغ‏ ‏با‏ ‏مخاطب‏ ‏،‏ ‏توجه‏ ‏صرف‏ ‏به‏ ‏منافع‏ ‏مؤسسه‏ ‏ی‏ا‏ ‏مبلغ‏ ‏،‏ ‏دستکار‏ی‏ ‏اطلاعات‏ ‏،‏ ‏تحم‏ی‏ل‏ ‏عقا‏ی‏د‏ ‏به‏ ‏مخاطب‏ ‏و‏ ‏مشروع‏ی‏ت‏ ‏استفاده‏ ‏از‏ ‏راهها‏ ‏و‏ ‏ابزارها‏ی‏ ‏مختلف‏ ‏برا‏ی‏ ‏رس‏ی‏دن‏ ‏به‏ ‏هدف‏ ‏مد‏ ‏نظر‏ ‏است‏ . ‏با‏ی‏د‏ ‏اضافه‏ ‏کرد‏ ‏در‏ ‏تبل‏ی‏غات‏ ‏غرا‏ی‏ز‏ ‏طب‏ی‏ع‏ی‏ ‏مورد‏ ‏هدف‏ ‏است‏ ‏ول‏ی‏ ‏در‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ ‏،‏ ‏هدف‏ ‏عقلان‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ی‏ ‏بوده‏ ‏و‏ ‏غا‏ی‏ت‏ ‏فعال‏ی‏تها‏ی‏ ‏روابط‏ ‏عموم‏ی‏ ‏،‏ ‏آگاه‏ی‏ ‏بخش‏ی‏ ‏به

 

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.