هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

کامپیوتر ـ هکرها و ککرها ـ 21 (دانلود رایگان)

کامپیوتر ـ هکرها و ککرها ـ 21 (دانلود رایگان)

کامپیوتر-ـ-هکرها-و-ککرها-ـ-21-(دانلود-رایگان)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 29 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مقدمه
‏تهاجمات و حملات کامپیوتری به طور متداول و هر روزه روی می‎دهد و با اتصال شده به اینترنت، کسی در سوی دیگر سعی خواهد نمود از روی کنجکاوی به داخل دستگاه شما سه، پنج یا دوازده بار در روز سرکشی نماید. هکرها بدون آگاهی با اتصالاتی که جلب توجه نماید، دستگاهتان را از نظر آسیب‎پذیری مورد بررسی قرار می‎دهند. اگر کامپیوتر در زمینه‎های بازرگانی و تجارت، آموزشی، امور عام‎المنفعه یا نظامی مورد استفاده قرار گیرد بیشتر مورد تهاجم و یورس هکرها قرار خواهد گرفت.
‏بسیاری از این حملات تنها برای یافتن نفوذی به سپر دفاعی کامپیوتر صورت می‎گیرد مابقی ‏قفل‏ شکلهای پیچیده کامپیوتری می‎باشند، و با نگاه اجمالی به عناوین خبری می‎توان دید که تعداد آنها روبه افزایش می‎باشد. سالهای اخیر، بانکهای بسیاری از سوی هکرها کامپیوتری مورد تهاجم قرار گرفتند به طوری که هکرها توانسته‎اند به اطلاعات دسته‎بندی شده‎ای در مورد حسابهای مشتریان بانک‎ها دسترسی پیدا نمایند. هکرها شماره کارتهای اعتباری سایت‎های مالی و اعتباری می‎دزدند اغلب در مقابل اینکه اطلاعات کارت اعتباری مشتری را منتشر نکنند، از شرکت‎های تجاری الکترونیکی، بنگاه‎های خبری، و سایتهای داد و ستد الکترونیکی اخاذی می‎نمایند که اینکار باعث شده است که شرکتها درآمد مالی خود را از دست بدهند. هکرها در شرکت بزرگ کامپیوتری در بر‏یتانیا‏ ‏قفل سیستم ایمنی را شکسته و پس از دسترسی به اصل برنامه اینده شرکت را به مخاطره انداختند و این داستان هنوز ادامه دارد .
‏دنیای کامپیوتر و عصر طلایی حمله کامپیوتری
‏در چندین دهه گذشته جامعه ما سریعا و بسیار به تکنولوژی وابسته شده است . اکنون قسمت عمده ای از مردم سراسر دنیا تقریبا تمام کامپیوتر شروع می نمایند و هر روز برای تجارت و استفاده شخصی در کل روز از تلفن های اعتباری و کارتی استفاده می نمایند ، این تکنولوژی روی سر فصلها و اقتصاد ما نیز حکم فرما می باشد .
‏شاید به این نکته واقف باشید که پشت تکنولوژی کامپیوتری و شبکه ها عیوب بسیاری وجود دارد . با این عیوب هکرها می تواند داده ها را سرقت ببرند ، یا باعث بروز آسیب دیدن سیستم شوند‏ .
‏در واقع دنیایی ایجاد نموده‎ایم که خود توانایی ضربه‎پذیری از طرف هکرها دارد. با اطمینان زیاد به کامپیوتر و جریان بسیار یافت شده در بیشتر سیستم‎ها، می‎توان گفت امروز دوران طلایی تهاجم کامپیوتری می‎باشد. جریانات جدید در تکنولوژی کامپیوتر هر روز در حال اکتشاف می‎باشند و به طور سریع از طریق شبکه‎های در حال گسترش زیرزمینی این جریانات جدید به اشتراک گذاشته می‎شوند. هکرها و قفل بازکن‎ها با استقرار یک کامپیوتر رومیزی در خانه‎هایشان می‎توانند کپی جزئیات بندی شده‎ای را از برنامه‎های کامپیوتری مورد استفاده سازمانهای دولتی، شرکتهای سهامی عام، یا نظامی به سرقت ببرند و در این جهت از همان سیستم‎های عامل، مسیرها و دیگر وسایل به عنوان هدف استفاده می‎نمایند. با جستجوی آسیب‎پذیری سیستم‎ها، هکرها می‎توانند از مهارتهایشان استفاده نمایند و روش‎های آسیب‎پذیری جدیدی را برای بهره‎بردرای کشف نمایند.
‏در بیشتر سازمانها، با حملاتی از طرف افراد جوان شرور و شیطان مواجه می‎شوید و این ترس از همه مهمتر می‎باشد و نباید هرگز حریفتان را دست کم بگیرید. سازمانهای مختلف در معرض خطرات متفاوت می‎باشند. در واقع، هکرها حرفه‎های متفاوتی دارند و انگیزه‎های بسیاری برای کارشان دارند. بعضی از خطرات خارجی که ممکن است شامل حملات اینترنتی شوند عبارتند از:
‏رقابت: غالباً، رقبای شرکت یا سازمان برای اینکه به موقعیت بهتری برسند، سعی می‎نمایند به حملات کامپیوتری متوسل شوند. این دستبردها می‎تواند شامل شناسایی، نفوذ عمیق‎تر به داخل سیستم‎های حساس برای دسترسی به جزئیاتی در مورد خط مشی‎های آینده، یا حتی حملات حجیم دیگری باشد که مشتریان دیگر نتوانند به شما دسترسی پیدا نمایند.
‏کنجکاویهای هکرها: اگرسازمان یا شرکت شما موردی ندارد که از لحاظ سیاسی حساس باشد، ممکن است هدف هکرهای کنجکاو قرار بگیرد. این شکل از هکرها سعی می‎نمایند قفل ایمنی سیستم شما را بشکنند تا کاری کنند که از نظر اجتماعی به صورت موضوع سیاسی جلوه نماید. این نوع هکرها ممکن است در وب سایت شما تغییراتی ایجاد نمایند تا پیغامها را مشاهده نمایند و از امکانات سازمان یا شرکت شما استفاده نمایند، یا قابلیت پردازش سیستم را از کار بیاندازند و از فعالیت‎های بازرگانی شما بکاهند.

 

دانلود فایل

کامپیوتر ـ نرم افزارآرچیکد ـ 15 (دانلود رایگان)

کامپیوتر ـ نرم افزارآرچیکد ـ 15 (دانلود رایگان)

کامپیوتر-ـ-نرم-افزارآرچیکد-ـ-15-(دانلود-رایگان)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 7 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

2
Archicad-6
‏نرم افزارآرچیکد این قدرت را داردکه فقط با ترسیم پلان،نماوبرش وایزومتریک را به صورت خودکار ار‏ائ‏ه دهد.
‏جای تذکراست که آرچیکد6‏،ف‏قط ‏اتوکد14رامیپذیرد(برای نقشه کشیدن‏ یعنی تبدیل نقشه اتوکدبه آرچیکد.‏).وقتی واردآرچیکدمی‏ش‏ویم ‏پیغا‏م ‏داده میشودکه3‏ گزینه ‏دارد‏که ‏درروبرو ‏مشاهده ‏می کنید‏.اولین ‏گزینه درباره ‏این است ‏که یک صفحه جدیدبه شما ‏بدهد‏ ‏.‏ ‏مورد‏ ‏بعدی ‏عنوان میکندکه ‏پلان قبلی که کشیده شده ‏رامیخواهیدیا‏ ‏نه؟ .که شمااگرخواسته باشیدآنرابازکرده.موردبعدی از شما میپرسدکه آیامیخواهید از نرم افزارخارج‏ ‏شویدیانه؟ اگرجواب مثبت بود ok‏رازده وخارج میشوید.مرحله بعدواردنرم ‏افزارمیشویدودورتادورصفحه دستورهایی میبینیدکه آنهاراتوضیح ‏خواهم ‏داد.برای ‏اینکه‏ ‏کل ‏دستورها‏ ‏راداشته باشید‏ ‏ابتدا‏ ‏واردمنویwindow ‏شده وبعدFloating‏ودرآخرگزینهPalette‏راانتخاب کرده وپنجره ای ظاهرمیشودکه شما ازقسمت Tool box‏گزینهExtended‏راتیک زده وپنجره دوردیفه راانتخاب کرده ودرآخرکلیدOk‏رازده وتغییرات ‏رادرصفحه نمایش مشاهده می کنید.
‏درآرچیکدشما با فشار دادن کلیدCtrl&3‏درمحیط سه بعدی وکلیدCtrl&2‏به محیط دوبعدی وارد میشوید.‏وهمچنین برای زاویه دادن کلید shift+A+‏زاویه رامیدهیم . کلیدCtrl+Alt+N‏ صفحه جدید به ما میدهد.‏ ‏«‏دستورها‏»
‏ ‏اولین دستوربنام(Aroow tool) ‏میباشدکه وقتی دکمه آن فعال باشد معنی آن اینستکه هیچ دستوری انتخاب نشده است.وقتی بخواهیم روی جسمی تغییراتی را حاصل کنیم این دکمه راانتخاب کرده وروی جسم تغییرات راحاصل نموده.(روی جسم راکلیک کرده وبعد با راست کلیک میتوان یکی ازگزینه هاراانتخاب کردوتغییرات راروی شکل انجام داد.)
2
(Marquee Tool)‏این دستورکه به صورت خطچین میباشد‏.‏محدوده کاررادرسه بعدی‏ ‏نمایش میدهد.برای اینکه خواسته باشیم ازاین دستورخارج شویم پنجره ای دوباره میکشیم قبل ازاینکه کلیک دوم رازده راست کلیک کرده وبعد خارج می‏ ‏شویم.‏میله ابزاری درصفحه وجود ‏دارد ‏که درقسمت بالای صفحه بنامDefault setting‏موجودمیباشد.شمابعدازاینکه هردستوری راانتخاب کردیدنمایش ‏این میله تغییرمی کند. قسمتهای مختلف آن درزیربه نمایش داده شده است.مابه عنوان مثال واردابزار دیوار می شویم.
(Wall Tool)‏این دستورمخصوص‏ ‏دیوارکشیدن میباشد.وقتی‏ ‏که دستورانتخاب شدمشاهده خواهیدکردکه ‏درقسمت ‏بالایعنیDefault Setting‏چند‏ پنجره باز میشود. ‏که ‏ هرکدام مشخصه یک چیز می باشد.‏
‏اولین انتخاب درهرآبجکت یاهمان دستور مربوط به ابعادو اندازه (طول وعرض‏
‏وضخامت شکل میباشد)،ومتریال ‏(یعنی ماده ای که خواسته باشیم به جسم نسبت بدهیم،مثلاکف از جنس پارکت باشد)ونوع ضخامت قلم وبحث متره وبر‏آ‏ورد میباشد.
‏دومین انتخاب از دستور دیوارمربوط به خط ساخت یا همان نمای کار می باشدکه می توان آنرا تغییر داد.‏
‏سومین آبجکت 10 نوع دیواررابه شما‏ ‏ارائه میدهدکه باانتخاب هرکدام ازآنها میتوان دیوارموردنظرراکشید‏.
‏چهارمین آبجکت مربوط به نوع دیوارمیشودکه ازچه شکلی باشد.
‏پنجمین مورد‏،‏مختص لایه بندی میباشد‏که ‏خودآرچیکدهرآبجکتی‏ ‏رادرلایه خودش قرار‏ ‏داده است‏ واحتیاج دوباره به لایه بندی نیست .
‏ ‏-(Window Tool)‏این دستور‏ ‏مخصوص پنجره کشیدن می‏ ‏باشد‏ ‏.باید‏ ‏توجه داشت که باید دیواری وجود داشته باشد که پنجره ای درون آن کشید.این دستور هم مانند دستورهای دیگردرقسمت بالایعنی ستینگ به چند شاخه تشکیل می شود‏ ‏.اولین آبجکت ابعادواندازه،طول وعرض پنجره رامشخص میکند.درهمین پنجره انواع پنجره به چشم می خورد.درقسمت شکل،آخرین آبجکت بالای Setap‏ ،بازدن کلیک برروی ‏آن صفحه ای کوچک بازمیشودکه هرکدام ازاشکال،شکل مربوط راتغییر میدهد.بالای این دستورکه به شکل ‏ میباشد‏ ‏شکل‏ ‏رابرعکس می‏ ‏کند‏ ‏.بالای این دستوریکی به صور‏ت ‏ ‏و‏ ‏میباشد،که باکلیک کردن برروی آن انواع پنجره رانشان میدهد ‏وبا ‏انتخاب هرکدام از آنها کلیدOk‏رازده وپنجره مورد دلخواه خود رارسم میکنیم.
(Door Tool)‏این دستوربه ماامکان کشیدن درراداخل دیوارمیدهد.دیوار و ‏پنجره کشیدن، درآرچیکد با اتوکدتفاوت دارد.به این صورتکه درآرچیکدبایددر ‏و پنجره داخل دیوارکشیده شودولی دراتوکدبه تنهایی میتوان اینکارراانجام داد. ‏خود در ،ازسه قسمت درستینگ تشکیل شده است.گزینه اول ‏کهTool Setting dialog‏نام دارد ‏مانند ‏بقیه دستورها ‏ازابعاد ‏واندازه ومتریال وضخامت خط برای دیوار تشکیل شده است.درقسمت تایپ شده آن

 

دانلود فایل

کامپیوتر 18 (دانلود رایگان)

کامپیوتر 18 (دانلود رایگان)

کامپیوتر-18-(دانلود-رایگان)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 20 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏نقطه دید
‏مقایسه
‏تا به حال مورد مقایسه قرار گرفته اید؟ آیا خود نیز کسی را ‏مقایسه کرده اید؟ چه احساسی داشته اید، چه احساسی داشته اند؟ آیا اصولاً مقایسه ‏چقدر می تواند باعث رشد شود؟
‏در یک تحقیق، آزمودنی ها به دو گروه تقسیم شدند، یک ‏گروه از آزمودنی ها از افراد خوشحال و شاد و گروه دیگر از افراد با حال بد و غمگین ‏تشکیل شده بودند. از هر دو گروه امتحانی به عمل آمده و واکنش هر دو گروه نسبت به ‏نمره های خود مورد توجه قرار گرفت. سپس به هر دو گروه نمرات افراد برتر نیز اعلام ‏گردید و بعد واکنش آنها ثبت شد. نتایج نشان داد که در بخش اولیه یعنی واکنش افراد ‏نسبت به نمرات خود و بخش ثانویه یعنی واکنش افراد نسبت به مقایسه نمرات خود با ‏نمرات برتر، واکنش افراد متفاوت بود. بدین معنی که آزمودنی های گروه خوشحال وقتی از ‏نتایج بهتر مطلع شدند، در ارزیابی خود تغییری ایجاد نکردند و همچنان با انگیزه به ‏کار خود ادامه دادند ولی آزمودنی های گروه با حال بد وقتی نمره خود را با نمرات ‏بهتر مقایسه کردند، دچار افت انگیزه شدندو علاقه خودشان را نسبت به کار از دست ‏دادند. یعنی احتمالاً در ارزیابی نسبت به خود دچار مشکلاتی شده اند. بنابراین ‏مقایسه برای کسانی که آمادگی ابتلا به افسردگی را دارند می تواند موجبات تشدید ‏اختلال را فراهم آورد.
‏تا این جا دریافتیم که مقایسه بر روی افراد با اعتماد به ‏نفس پایین و آماده برای افسردگی، اثر مخرب داشته و بر روی افراد با اعتماد به نفس و ‏شاد نیز اثر مفیدی ندارد بنابراین می توان نتیجه گرفت که مقایسه دو انسان با یکدیگر ‏نمی تواند موجب تقویت یکی از آن دو شود. اما آیا مقایسه در هیچ شکلی پذیرفته شده ‏نیست؟
‏مقایسه هر کس با خودش
‏در پاسخ ‏می توان گفت تنها نوع مقایسه ای که می تواند اثرات مفید و رشد دهندگی داشته باشد ‏مقایسه هر فرد با خودش است. یعنی وقتی فردی خودش را با روز قبل، هفته قبل و یا سال ‏پیش مقایسه می کند در می یابد که تنها چیزی که تغییر واقعی کرده، میزان تلاش و سعی ‏خودش بوده و متوجه می شود که نتیجه با تلاش او ارتباطی مستقیم دارد. پس می تواند
‏نقطه دید
‏مقایسه
‏تا به حال مورد مقایسه قرار گرفته اید؟ آیا خود نیز کسی را ‏مقایسه کرده اید؟ چه احساسی داشته اید، چه احساسی داشته اند؟ آیا اصولاً مقایسه ‏چقدر می تواند باعث رشد شود؟
‏در یک تحقیق، آزمودنی ها به دو گروه تقسیم شدند، یک ‏گروه از آزمودنی ها از افراد خوشحال و شاد و گروه دیگر از افراد با حال بد و غمگین ‏تشکیل شده بودند. از هر دو گروه امتحانی به عمل آمده و واکنش هر دو گروه نسبت به ‏نمره های خود مورد توجه قرار گرفت. سپس به هر دو گروه نمرات افراد برتر نیز اعلام ‏گردید و بعد واکنش آنها ثبت شد. نتایج نشان داد که در بخش اولیه یعنی واکنش افراد ‏نسبت به نمرات خود و بخش ثانویه یعنی واکنش افراد نسبت به مقایسه نمرات خود با ‏نمرات برتر، واکنش افراد متفاوت بود. بدین معنی که آزمودنی های گروه خوشحال وقتی از ‏نتایج بهتر مطلع شدند، در ارزیابی خود تغییری ایجاد نکردند و همچنان با انگیزه به ‏کار خود ادامه دادند ولی آزمودنی های گروه با حال بد وقتی نمره خود را با نمرات ‏بهتر مقایسه کردند، دچار افت انگیزه شدندو علاقه خودشان را نسبت به کار از دست ‏دادند. یعنی احتمالاً در ارزیابی نسبت به خود دچار مشکلاتی شده اند. بنابراین ‏مقایسه برای کسانی که آمادگی ابتلا به افسردگی را دارند می تواند موجبات تشدید ‏اختلال را فراهم آورد.
‏تا این جا دریافتیم که مقایسه بر روی افراد با اعتماد به ‏نفس پایین و آماده برای افسردگی، اثر مخرب داشته و بر روی افراد با اعتماد به نفس و ‏شاد نیز اثر مفیدی ندارد بنابراین می توان نتیجه گرفت که مقایسه دو انسان با یکدیگر ‏نمی تواند موجب تقویت یکی از آن دو شود. اما آیا مقایسه در هیچ شکلی پذیرفته شده ‏نیست؟
‏مقایسه هر کس با خودش
‏در پاسخ ‏می توان گفت تنها نوع مقایسه ای که می تواند اثرات مفید و رشد دهندگی داشته باشد ‏مقایسه هر فرد با خودش است. یعنی وقتی فردی خودش را با روز قبل، هفته قبل و یا سال ‏پیش مقایسه می کند در می یابد که تنها چیزی که تغییر واقعی کرده، میزان تلاش و سعی ‏خودش بوده و متوجه می شود که نتیجه با تلاش او ارتباطی مستقیم دارد. پس می تواند

 

دانلود فایل

کامپیوتر 19 (دانلود رایگان)

کامپیوتر 19 (دانلود رایگان)

کامپیوتر-19-(دانلود-رایگان)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 20 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

1
‏ویژگیهای RAS‏
‏بحث Remote Access Service‏ به نسخه های قدیمی سرویس دهنده ویندوز NT‏ بر‏
‏می گردد که اسم آن سرویس دهنده پیشرفته ویندوز NT‏ نسخه (NTAS) 3.1 ‏ بود . RAS‏ اصولاً برای دادن قابلیت Dial ‏– up‏ تلفنی به کاربران برای برقراری ارتباط با یک سیستم NTAS‏ و دسترسی به منابع اشتراکی شبکه از طریق مودم طراحی شده بود . دامنه سرویسهای RAS‏ به موارد زیر گسترش یافته است :
‏دسترسی به شبکه از راه دور
‏دسترسی به اینترنت از طریق TCP/IP‏
‏پروتکل تونلینگ نقطه - به - نقطه (PPTP)‏
‏دسترسی به شبکه از راه دور
‏اولین ویژگی RAS‏ ، قابلیت دسترسی به منابع اشتراکی شبکه برای سرویس گیرنده های NT‏ ، 2000‏ و ویندوز XP‏ از طریق ارتباط Dial-up‏ است . اینکار باعث می شود که کاربران شما بتوانند بطور کاملاً راحتی با شبکه ارتباط برقرار کنند ، مثلاً آنها می توانند به شبکه شما Dial‏ کنند و به فایلها و برنامه های ذخیره شده روی ایستگاههای کاری شبکه و سرویس دهنده های روی یک سایت سرویس گیرنده دسترسی داشته باشند .
RAS‏ همه پروتکلهای استاندارد در یک شبکه ویندوز NT‏ را مثل NetBEUI‏ ، IPX/SPX‏ و TCP/IP‏ ، فریمهای مخففی شده و انتقال داده شده و کپسوله شده از طریق ارتباطات dial-up‏ را پشتیبانی می کند آن فریمها برای سیستمهای دیگر روی شبکه (یا حتی برای سیستمهای روی اینترنت) مقدر شده اند و وقتی به شبکه مورد نظر می رسند مجدداً unpack‏ می شوند و به شبکه وارد می شوند این ویژگیها می توانند به طرق مختلفی مورد استفاده قرار گیرند . مثلاً شرکتهایی که نمی توانند روی تکنولوژیهای پرسرعت WAN‏ سرمایه گذاری کنند ، می توانند از خطوط ارزانتر یا خطوط دیجیتالی همانند لینکهای WAN‏ استفاده نمایند . شرکتهای با لینکهای پیشرفتة WAN‏ هنوز هم می توانند از ارتباطات ارزانتر RAS‏ برای امکان سرویس backup‏ در حالتی که لینکها fail ‏ می شوند استفاده کنند .
3
‏امکان دسترسی به شبکه شما برای کاربران دور یک فرآیند فوق العاده خطرناک است . هر نوع رخنة امنیتی روی آن ارتباط می تواند منجربه از کار افتادن ساختار داخلی IS‏ شما شود . بدین دلیل ، RAS‏ روشهای امنیتی قابل انعطاف و قدرتمندی را در موارد زیر عرضه داشته است :
‏مخفی سازی بسته داده ها روی ارتباطات
‏روالهای تعیین اعتبار مخفی شده
‏محدودیتهای امنیتی هر کاربرد Dial-up‏
‏ویژگی امنیتی calback‏ (قابلیتی که سرویس دهنده را مجبور به قطع کردن ارتباط می کند و یک کاربر را با شماره خاصی می گیرد)
RAS‏ اصولاً برای کار با مودمها روی خطوط تلفن معمولی طراحی شده است . اما سخت افزار پشتیبانی شدة RAS‏ می تواند تا دامنه شبکه های سریال X.25‏ و شبکه های ISDN‏ نیز گسترش یابد .
‏دسترسی به اینترنت از طریق TCP/IP‏
‏توانایی استفاده از RAS‏ برای دسترسی به اینترنت بطور شدیدی به قوانین دسترسی از راه دور شبکه وابسته است . سرویس گیرنده های RAS‏ به dial‏ کردن انحصاری به سرویس دهنده های RAS NT‏ محدود نیستند بلکه سرویس گیرنده های RAS‏ می توانند انواع استانداردهای مربوط به dial-up‏ اینترنت به هر ISP‏ در هر جای دنیا dial‏ کنند . همچنین سرویس دهنده های RAS‏ می توانند انواع استانداردهای مربوط به dial-up‏ اینترنت را پشتیبانی کنند و امکان این را بدهند تا کاربران راه دور با سیستم عاملهای دیگری غیر از ویندوز (مثل مکینتاش و یونیکس) به یک سرویس دهنده RAS‏ برای دسترسی به اینترنت شماره گیری کنند . در حقیقت سرویس دهنده های ویندوز NT‏ می توانند بعنوان سرویس دهنده های dial-up‏ به همراه بعضی از ویژگیهای ISP‏ های معمولی در نظر گرفته شوند . RAS‏ استانداردهای مختلفی را برای dial-up‏ شبکه ارائه می دهد . این استانداردها شامل موارد زیر هستند :
‏پروتکل لینک سریال اینترنت (SLIP)‏ . SLIP‏ ‏یک استاندارد قدیمی تر برای کپسوله کردن بسته های IP‏ به فریمها روی یک خط سریال است . آن استاندارد زیاد قابل اعتماد نیست و مثل PPP‏ امنیت ندارد ولی در عوض بار کمتری به شبکه اعمال می کند . SLIP‏ می تواند فقط TCP/IP‏ را پشتیبانی کند . ویندوز NT‏ پروتکل SLIP‏ را برای

 

دانلود فایل

کامپیوتر اینترنت 21 (دانلود رایگان)

کامپیوتر اینترنت 21 (دانلود رایگان)

کامپیوتر-اینترنت-21-(دانلود-رایگان)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 22 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏مقدمه
‏متخصصین فعال در دنیای تجارت الکترونیک، عامل زیر را برای موفقیت یک سایت،در این تجارت نوین ضروری می دانند: آوردن بیننده به سایت اگر سایتی به دنبال فروش کالا یا خدمات و کسب درآمد یا محبوبیت است، باید بیننده داشته باشد. تعداد بینندگان هر سایت، برگ برنده آن برای کسب موفقیت در دنیای وب می‌باشد. سایتی که بیننده ندارد، بدون شک مرگی Online‏ را تجربه می‌کند. مرگی که متاسفانه کسی را هم نمی‌توان به مراسم ختم آن دعوت نمود!
‏چگونه می‌توان برشماره بینندگان یک سایت افزود؟
‏برای این کار روش های متعددی وجود دارد، اما یکی از موثرترین راه ها، حضور در رتبه های بالای موتورهای جستجوگر است. موتور جستجوگر، سایتی است که کاربران وب را در یافتن اطلاعات و سایت های مورد علاقه شان کمک می کند. امروزه محبوبیت آنها تا به آن جاست که بسیاری از کاربران، سفر در دنیای وب را از یکی از موتورهای جستجوگر آغاز می کنند.
‏• 93 درصد خریداران،‌‌از آنها برای یافتن سایت‌های مورد علاقه‌شان استفاده می‌کنند.
‏منبع:( Forrester Research‏)
‏• 57 درصد از کاربران اینترنت، هر روز جستجو می‌کنند و 46 درصد این جستجوها برای کالا یا خدمات است. (منبع: SRI‏ )
‏• 85 درصد ترافیک هدفمند در اینترنت را موتورهای جستجوگر باعث می‌شوند.
‏1 ) ‏منبع: (th www user survey-Georgia Institute of Technology‏):
‏همانگونه که آمارها نشان می‌دهند، موتورهای جستجوگر ابزار مناسبی هستند که خریداران به کمک آنها، کالا یا خدمات مورد نیازشان را می‌یابند. اگرچه موتورهای جستجوگر، سایت های بسیاری را به عنوان نتایج جستجو، در اختیار کاربران قرار می دهند، اما نکته قابل توجه این است که تنها رده‌های بالای نتایج جستجو است که مورد توجه کاربران قرار می گیرد. در واقع بسیاری از کاربران، تنها سایت های قرار گرفته در 10 رتبه ابتدای نتایج جستجو را مورد بازدید قرار می دهند و از بقیه سایت ها صرفنظر می کنند! این رفتار کاربران پیام بسیار واضحی دارد:سایتهایی ‌که در رتبه‌های بالا قرار نمی‌گیرند، بینندگان چندانی، نخواهند داشت.با دقت در این رفتار کاربران، اهمیت کسب رتبه‌های بالا در موتورهای جستجوگر روشن تر می‌شود. یک سایت ممکن است 1 باشد یا 2001، اما اگر بیننده می خواهد باید خود را به رتبه های زیر 30 (ترجیحا 1 تا 10) برساند. نکته مهم دیگر این است که بینندگانی که موتورهای جستجوگر روانه سایت‌ها می‌کنند، علاقه‌مندان به سایت مورد نظر می‌باشند و این در حالی است که هزینه چندانی صرف آوردن این بینندگان به سایت، نشده است. امروزه، موتور جستجوگر، ابزار نخست در تجارت الکترونیک است به طوری که تجارت الکترونیک خود را با مسئله رتبه بندی در موتورهای جستجوگر هماهنگ می کند: رتبه های بالاتر، مستقیما به فروش بیشتر، تعبیر می شوند.
‏مقاله حاضر، به بررسی وضعیت بازار پیش روی فرش ایران در موتورهای جستجوگر می پردازد، آنرا با سایر رقبا مقایسه می کند و راه کارهایی را برای حضور موثرتر سایت های ایرانی، در موتورهای جستجوگر ارایه می دهد. سعی شده است ضمن توجه به سادگی در بیان پیچیدگی های فنی موضوع، مفاهیم به گونه ای بررسی گردند که بتوان از راه کارهای ارایه شده، به منظور بهینه سازی سایت ها بهره برد.
‏2) بررسی وضعیت موجود
‏برای یافتن اطلاعات مورد نیاز ، باید عبارتی (چند کلمه) را در یکی از موتورهای جستجوگر، جستجو کرد. هر چه کلماتی که جستجو می شوند، بتوانند نوع اطلاعات مورد نظر را، بهتر توضیح دهند، زودتر و دقیقتر می توان به خواسته خود رسید. به عنوان مثال، اگر فردی به دنبال اطلاعاتی درباره " نگهداری از گلهای آپارتمانی" باشد،
‏می تواند هر یک از عبارتهای زیر را جستجو کند:
‏• نگهداری از گلها

 

دانلود فایل