هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

پاورپوینت هندسه تحلیلی ،

پاورپوینت هندسه تحلیلی ،

پاورپوینت-هندسه-تحلیلی-لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 15 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..pptx) : 
 

بنام خدا
هندسه تحلیلی ،
فصل 3

 

دانلود فایل

پاورپوینت هندسه 2 استدلال

پاورپوینت هندسه 2 استدلال

پاورپوینت-هندسه-2-استدلاللینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 29 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..pptx) : 
 

بنام خدا
هندسه 2
استدلال
با استفاده از استدلال استنتاجی ثابت کنید مجموع فاصله‌های هر نقطه درون مثلث متساوی‌الاضلاع از سه ضلع، مقداری ثابت است و سپس آن مقدار ثابت را به دست آورید.
ابتدا از نقطه‌ی دلخواه به سه رأس مثلث رسم می‌کنیم تا سه مثلث به وجود آید:
کل
"مسئله‌های مهم کتاب درسی"
با استفاده از استدلال استنتاجی ثابت کنید اگر از یک نقطه اختیاری روی قاعده یک مثلث متساوی الساقین دو خط به موازات دو ساق رسم کنیم تا آن‌ها را قطع کند، آنگاه مجموع طول پاره‌خط‌های ایجاد شده برابر طول ساق مثلث است.
متوای‌الاضلاع
مثلث متساوی‌الساقین را در نظر بگیرید. نقطه‌ی دلخواه P را روی قاعده BC اختیار کنید. سپس مجموع فاصله‌های نقطه‌‌ی P از دو ساق AB و AC را به دست آورید. با جابه‌جا کردن نقطه‌ی P روی قاعده، این مجموع چگونه تغییر می‌کند؟
تغییر نمی‌کند درستی حدس خود را با استفاده از استدلال استنتاجی ثابت کنید.
مثال:

 

دانلود فایل

روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی

روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی

روش-های-طلایی-افزایش-مشتری-شرکت-های-خدمات-نظافتی-با-بازاریابی-اینترنتی

روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی در پایان سال 

ترفند جذب صد ها مشتری برای شرکت ها و افراد خدمات نظافت 

حتما ویدئو  زیر را ببینید و توضیحات زیر را بخوانید



در ویدئو زیر به معرفی محتوای محصول پرداخته ایم قبل از انجام خرید لطفا این ویدئو را تماشا کنید 


 تکنیک افزایش مشتری شرکت های خدماتی
روزانه ده ها آگهی توسط شرکت های خدمات نظافتی با عنوان های زیر در سایت های شیپور و دیوار و سایر سایت های تبلیغاتی توسط افراد مختلفی درج میشوند

به طور مثال :

شرکت خدمات نظافتی تمیز 


شرکت خدمات نظافتی پاک گستر اهواز
شرکت رسمی نظافتی و تمیزکاری *صبا*
شرکت خدماتی نظافتی ماندگار ساری
شرکت نظافتی البرز با نیروهای آموزش دیده تضمینی!
شرکت خدماتی نظافتی پاک آذین
شرکت خدماتی نظافتی پاکرویان کل تهران شبانه روزی
شرکت نظافتی پاک گستر
شرکت نظافت و خدماتی سید با نیروی مجرب کار بلد
شرکت نظافتی پارمیس
شرکت خدماتی نظافتی پاکرویان کل تهران شبانه روزی
شرکت خدماتی نظافتی و فنی سام آذین
نظافتی طبق میل شما با شرکت آریانا بدون تعطیلی
شرکت خدماتی نظافتی دماوندامنیت منزل فقط شرکت رسمی
و


سایر عناوین غیر مناسبی که بازدهی خیلی کمی برای ثبت کنندگان آگهی خواهد داشت.

فکر کنید همین الان تصمیم میگیرید که  نظافت منزل خود را به یک شرکت خدماتی واگذار کنید خب ؟!  بنظر شما چند در صد مردم برای این کار در اینترنت خود یکی از عناوین آگهی های بالا را سرچ میکنند؟

شاید  خود شما هم که صاحب یکی از شرکت های خدماتی باشید لبخندی بزنید و پاسختان این باشد : هیچ کس 

ولی من میگویم نه هیچ کس  هم جواب درستی نیست چون فک و فامیل و فقط تعدادی از مشتریان سابق احتمالا این عنوان را سرچ کنند.

ولی مردم این عبارت را جستجو خواهند کرد
 " قیمت نظافت منزل در جیحون "
" نظافت منزل در شرق تهران "
" نظافت منزل در شهرک اندیشه پردیس "

و .... 

منظورم از شرق تهران و شهرک ..  اینه که جستوی اینترنتی مردم با ذهن صاحبان شرکت ها خیلی متفاوت عمل میکنه 

شما فکر  تبلیغ و بزرگ کردن اسم برند خود هستید ولی مردم دنبال رفع نیاز خودشون با کمترین هزینه و سریعترین زمان و با کیفیت بالا هستند 

این تفاوت ذهنی  باعث میشه  افرادی که آشنایی با تبلیغ نویسی اینترنتی ندارن  صد ها آگهی در سایت های مختلف درج کنند و پس از درج آگهی مدام صفحه گوشی خودشان را نگاه کنند و منتظر تماس مشتری باشند ولی این اتفاق به اون خوبی که شما انتظار داشتید انجام نمیشه.


چرا ؟  چون مشکل از شما است نه مشتری  هزاران نفر روزانه دنبال خدمات شما هستند این رو از ابزار های گوگل که جستجو های مردم در اینترنت رو به وب مستران نشان میده میشه خیلی راحت فهمید.

و کسانی که این قضیه را به خوبی درک کردند  نهایت استفاده را از عدم آگاهی رقبا نموده و صد ها مشتری را به کسب و کار خودشان جذب میکنند 

 تکنیک افزایش مشتری شرکت های خدماتی
چرا این همه آگهی در سایت های پربازدید ثبت میکنی با این حال تماس کمی با تو حاصل میشه ؟

پیشنهاد من به تو  اینه ( راه حل خیلی خوب و تاثیر گذار )

خیلی ها  اصلا متن و توضیحات این مطلب و نخواهند خواند و این یک فرصت را برای تو که مدیر  یا کننده کار هستی بوجود میاره که با ترفند های خیلی خیلی ساده اما قدرتمندی که  اثر گذاری آگهی های تو رو ده ها برابر بیشتر خواهد کرد  در این روزهای آخر سال مشتری های خودتو خیلی بیشتر و بیشتر کنی


من این محصول را با قیمت 85000 تومان قصد فروش داشتم ولی  بخش تبلیغات در شبکه های اجتماعی آن حاضر نشد و چون نخواستم این روز های آخر سال رو از دست ندید.

فقط یک ویدئو در رابطه با اینکه چطور عنوان های خوبی برای شرکت های خدمات نظافت منزل و موارد مشابه  در عرض چند دقیقه بتونید پیدا کنید که زنگ خور شرکتتان برای انجام خدمات به مشتریان بالا بره را تقدیمتان میکنم آن هم فقط با قیمت 20000 تومان

بنده  از سال 89 در کار تبلیغات اینترنتی هستم و مدیر سایت های آگهی بودم و با این آموزش خوب به شما کمک خواهم کرد درست تبلیغ کنید و فرصت های اینترنتی را برای کسب و کارتان مفت از دست ندید

پشتیبانی 24 ساعته این آموزش از طریق زیر انجام میگیرد

1. از طریق فرم تماس با ما پیام خود را درج کنید و دقایقی بعد پاسخ خود را دریافت نمایید

2. از طریق آی دی تلگرام  @wwwlonoir

3. از طریق پیامک یا تماس 09214087336

4. از طریق ایمیل lono92@yahoo.com


دانلود فایل

بانک اطلاعات جامع مراسم (پروژه طرح کسب و کار)

بانک اطلاعات جامع مراسم (پروژه طرح کسب و کار)

بانک-اطلاعات-جامع-مراسم-(پروژه-طرح-کسب-و-کار)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 16 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏13
‏فهرست مطالب
‏1ـ عنوان طرح
‏2ـ اجزای طرح
‏1-2- مأموریت طرح کسب و کار
‏2-2- فهرست محتوا
‏3-2- مشخصات مجریان طرح و همکاران
‏4-2- اهداف کلی چشم انداز و اهداف
‏5-2- محصول یا خدمات
‏6-2- محل
‏7-2- مسائل امنیتی
‏8-2- ارزشهای بنیادی
‏3ـ توصیف فرصت
‏4ـ توصیف ایده
‏5ـ تعریف و توصیف کسب و کار
‏6ـ تحلیل و استراتژی بازار
‏7ـ تحلیل مالی
‏1-7- هزینه ها
‏2-7- امور مالی
‏3-7- صورتحساب درآمد در یک ماه
‏4-7- صورتحساب دستمزد
‏5-7- صورتحساب هزینه ها
‏6-7- برآورد تجهیزات
‏7-7- صورتحساب سود و زیان
‏8ـ اسناد و مدارک
‏9ـ بازار یابی ‏
‏1-9- روشهای تبلیغ
‏1ـ عنوان طرح
‏بانک اطلاعات جامع مراسم ....
‏نام موسسین: سید نساء سیدحسینی ـ مهراوه علایی مهابادی ـ هنگامه علیدوست ـ نسترن گشانی
‏تاریخ تأسیس : 27/7/85
‏شماره ثبت : 22222
‏2- اجزای طرح
‏1
‏1
‏1ـ2ـ مأموریت طرح کسب و کار:
‏راه اندازی یک شرکت خدماتی
‏تأمین درآمد و استقلال اقتصادی
‏خدمت به جامعه
‏صرفه جویی در وقت و هزینه
‏قدرت انتخاب بیشتر
‏2ـ2ـ فهرست محتوا :
‏1ـ لیست تالارهای موجود در شهر
‏2ـ لیست عکاسان و فیلم برداران مختلف در سطح شهر
‏3ـ موسیقی
‏4ـ لیست سالن های تهیه غذا و یا آشپزخانه ها با توضیح منوی آنها و قیمت ها و...
‏5ـ اسامی سالن های آرایش زنانه و مردانه
‏6ـ مکانهایی که ماشین عروس، دسته گل و تاج گل درست می‌کنند (مثل گل فروشی‌ها)
‏7ـ اسامی مزون های لباس (شب، نامزدی، عروسی و ...)
‏8ـ چیدن سفره عقد ـ نامزدی ـ تزئینات
‏9ـ آژانسهای اتومومبیل جهت کرایه ماشین و...
‏10ـ اسامی شیرینی فروشی ها و میوه فروشی ها (برای تهیه کیک وشیرینی و میوه)
‏11ـ اسامی مکانهایی که ظروف و لوازم لازم برای برگزاری مراسم (میز، صندلی و...) را اجاره می دهند
‏12ـ لیست تمامی مساجد موجود در سطح شهر
‏3ـ2ـ مشخصات مجریان طرح و همکاران
‏1
‏2
‏عنوان سمت
‏تاریخ تولد
‏سابقه کاری
‏تحصیلات
‏مدیر عامل
‏1364
‏پنج سال
‏فوق دیپلم IT
‏معاون
‏1365
‏سه سال
‏فوق دیپلم IT
‏مسئول بانک
‏1361
‏چهار سال
‏فوق دیپلم IT
‏امور داخلی
‏1362
‏سه سال
‏فوق دیپلم IT
‏4ـ2ـ اهداف کلی چشم انداز و اهداف
‏1
‏4
‏هدف از تأسیس این شرکت آسان تر کردن این گونه مراسم اشتغال عده ای از جوانان مکانیزه کردن، به روز بودن این گونه کارها و بألاخره گسترده کردن این نوع بانکهای اطلاعاتی در موارد و موضوعات متفاوت دیگر ممکن است.
‏5ـ2ـ محصول یا خدمات
‏انتخاب تالار و آرایشگاه، همچنین نحوه تزئیین ماشین نوع ماشین، تزئین کیک و میوه وشیرینی و زمان سرو غذا و دیگر خوردنیها ـ نوع غذا، نحوه چیدن سفره عقد و تزئینات، مدل لباس و از طریق بانک اطلاعاتی.
‏6ـ2ـ محل
‏یک شرکت واقع در محل مناسب از لحاظ محیطی و دارای 3 اتاق به مساحت 12 متر مربع و یک سالن پذیرایی به مساحت 60 متر مربع یکی از ا تاقها، اتاق مدیر عامل. دیگری اتاق مخصوص مراجعین و سومین اتاق مربوط به امور داخلی شرکت می باشد. سالن پذیرایی در صورت زیاد بودن تعداد مراجعین به عنوان اتاق انتظار در نظر گرفته می شود.
‏7ـ2ـ مسائل امنیتی
‏چون، مکانهایی مانند آرایشگاه ها در ارتباط هستیم مسائل امنیتی نقش مهمی را در کارمان ایفا می‌کند. لذا با توجه به اینکه کسانی که به عنوان عروس به آرایشگاه می‌روند به‌ آنها اعتماد می‌کنند و عکس خود را در اختیار آنها قرار می‌دهند ما هم باید سعی کنیم که این عکسها در اختیار افراد سود جو قرار نگیرد. همچنین فیلم بردارها و عکس بردارانی که به مشتریان معرفی می‌کنیم باید افراد خوبی باشند و مورد اعتماد ما باشند. در مورد وسایلی که به مشتریان کرایه می دهیم باید آنان سعی کنند قوانین امانتداری را رعایت کنند و این وسایل را همانطور که تحویل گرفته اند به ما تحویل دهند.

 

دانلود فایل

اجرای یک پروژه ساختمانی 29 ص

اجرای یک پروژه ساختمانی 29 ص

اجرای-یک-پروژه-ساختمانی-29-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 67 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏0
‏2
‏مقدمه
‏گزارش حاصل ماحصل حضور اینجانب در محل اجرای یک پروژه ساختمانی و مشاهدات عینی و تجربیاتی است که در طول مدت اجرای پروژه به صورت شخصی کسب نموده ام.
‏اکثر مطالب این گزارش از طریق دریافت های شخصی جمع آوری شده و موضوعاتی که به صورت مجهول از دید اینجانب می گذشت از طریق پرس و جو و تحقیق از عوامل اجرایی اعم از مهندس، معمار، بنا و کارگر مرتفع گردیده است.
‏در این گزارش سعی شده است حتی المقدور از اشاره به جزئیات ریز مختص این پروژه صرف نظر شود و صرفاً مطالبی عنوان گردد که به صورت کلی برای تمامی پروژه های ساختمانی از این قبیل عمومیت دارد لذا تا جایی که امکان داشت از ذکر جزئیاتی از قبیل شماره تیر آهن های مصرفی، نوع ورق و آرماتورها و . . . پرهیز شده است.
‏0
‏2
‏مقدمه
‏گزارش حاصل ماحصل حضور اینجانب در محل اجرای یک پروژه ساختمانی و مشاهدات عینی و تجربیاتی است که در طول مدت اجرای پروژه به صورت شخصی کسب نموده ام.
‏اکثر مطالب این گزارش از طریق دریافت های شخصی جمع آوری شده و موضوعاتی که به صورت مجهول از دید اینجانب می گذشت از طریق پرس و جو و تحقیق از عوامل اجرایی اعم از مهندس، معمار، بنا و کارگر مرتفع گردیده است.
‏در این گزارش سعی شده است حتی المقدور از اشاره به جزئیات ریز مختص این پروژه صرف نظر شود و صرفاً مطالبی عنوان گردد که به صورت کلی برای تمامی پروژه های ساختمانی از این قبیل عمومیت دارد لذا تا جایی که امکان داشت از ذکر جزئیاتی از قبیل شماره تیر آهن های مصرفی، نوع ورق و آرماتورها و . . . پرهیز شده است.
‏0
‏2
‏مقدمه
‏گزارش حاصل ماحصل حضور اینجانب در محل اجرای یک پروژه ساختمانی و مشاهدات عینی و تجربیاتی است که در طول مدت اجرای پروژه به صورت شخصی کسب نموده ام.
‏اکثر مطالب این گزارش از طریق دریافت های شخصی جمع آوری شده و موضوعاتی که به صورت مجهول از دید اینجانب می گذشت از طریق پرس و جو و تحقیق از عوامل اجرایی اعم از مهندس، معمار، بنا و کارگر مرتفع گردیده است.
‏در این گزارش سعی شده است حتی المقدور از اشاره به جزئیات ریز مختص این پروژه صرف نظر شود و صرفاً مطالبی عنوان گردد که به صورت کلی برای تمامی پروژه های ساختمانی از این قبیل عمومیت دارد لذا تا جایی که امکان داشت از ذکر جزئیاتی از قبیل شماره تیر آهن های مصرفی، نوع ورق و آرماتورها و . . . پرهیز شده است.
‏0
‏2
‏مقدمه
‏گزارش حاصل ماحصل حضور اینجانب در محل اجرای یک پروژه ساختمانی و مشاهدات عینی و تجربیاتی است که در طول مدت اجرای پروژه به صورت شخصی کسب نموده ام.
‏اکثر مطالب این گزارش از طریق دریافت های شخصی جمع آوری شده و موضوعاتی که به صورت مجهول از دید اینجانب می گذشت از طریق پرس و جو و تحقیق از عوامل اجرایی اعم از مهندس، معمار، بنا و کارگر مرتفع گردیده است.
‏در این گزارش سعی شده است حتی المقدور از اشاره به جزئیات ریز مختص این پروژه صرف نظر شود و صرفاً مطالبی عنوان گردد که به صورت کلی برای تمامی پروژه های ساختمانی از این قبیل عمومیت دارد لذا تا جایی که امکان داشت از ذکر جزئیاتی از قبیل شماره تیر آهن های مصرفی، نوع ورق و آرماتورها و . . . پرهیز شده است.

 

دانلود فایل