لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 27 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
بررسی سیستم حقوق و دستمزد شهرداری ایذه
حمدالله اورکی
1
مجتمع عالی پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان
عنوان:
بررسی سیستم حقوق و دستمزد شهرداری شهرستان ایذه در سال 89
بررسی سیستم حقوق و دستمزد شهرداری ایذه
حمدالله اورکی
2
تقدیر و تشکر:
اکنون که در آستانه دانش آموختگی قرار داریم، آن یگانه عالم هستی را، که بر ما لطف مرحمت نمود که عمر خویش را صرف تحصیل و علم و دانش گردانیم، هزاران هزار بار حمد و سپاس باد.
در اینجا بر خود می دانم که از استاد عزیز جناب آقای بهجت که همچون معلمی دلسوز مشوق و راهنمای من بودند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم امید است که ان شاء الله در پرتو الطاف خداوند و راهنمایی های ایشان این پروژه را به مرحله عمل برسانم.
بررسی سیستم حقوق و دستمزد شهرداری ایذه
حمدالله اورکی
3
مقدمـــه
نخستیـن انتشـارات مستقیــم به حسـابداری و حسـابرسی در ایـران مورخ 13/11/1314 می باشد که برای بار اول از اصطلاحاتی از قبیل بیلان (ترازنامه) – بدهکار و بستانکار صحبت می شد که خود مقدمهای بر قوانین مالیاتی سالهای 1328،1335 و 1345 میباشد. همچنین در سال 1322 قانون مالیات بر درآمد تدوین شد با وجود اینکه این قانون هرگز به مورد اجرا گذاشته نشد ولی اصطلاحاتی از قبیل هزینه و درآمد در آن به کار رفته بود. حسابداری به روش جدید در ایران بیشتر در مؤسسات خارجی که در ایران مشغول به کار بودند، موسوم شد. (این مؤسسات عبارت بودند از شرکت سابق نفت، بانک سابق شاهی و سایر مؤسسات و بانکهای خارجی ) سپس در بانک ملی و سایر بانکهای ایران رواج یافت .از نظر تعلیم اصول حسابداری در آن موقع مؤسسات داخلی قادر به این کار نبودند و تنها آموزشگاه فنی آبادان، کالج آمریکایی و بعضی از مدارس اختصاصی از قبیل مدرسهی تجارت ، آموزشگاه بانک ملی ایران و دبیرستان فنی – مالی اصول حسابداری و دفترداری را تدریس می کردند. ولی متأسفانه تا سالها پستهای مهم حسابداری در دست کارمندان خارجی بود و به ایرانیان امکان فراگرفتن آنرا نمی دادند، حتی در بانک ملی ایران با وجود اینکه چندین سال از تأسیس آن می گذشت هنوز مسئولیت و مشاغل مهم حسابداری در دست خارجیان بود و پس از سالها ایرانیانی که در بانک شاهی سابق فنون حسابداری را فرا گرفته بودند مسئولیت های مهم را بر عهده گرفتند .
فهرست مطالب
عنوان صفحه
مقدمه
فصل اول - کلیات
بررسی سیستم حقوق و دستمزد شهرداری ایذه
حمدالله اورکی
4
تاریخچه ی تأسیس شهرداری 1
دبیرخانه 2
کارگزینی 2
نوع محصولات تولیدی و خدماتی شهرداری ایذه 2
موقعیت رشته حسابداری در اداره شهرداری 3
وظایف امور مالی 3
امور جاری در دست اقدام شهرداری 4
اهم برنامه های آتی شهرداری ایذه 5
فصل دوم
روش حسابداری در شهرداری 6
درآمدهای شهرداری 7
فصل سوم
ثبت حسابداری 8
اخذ چک از مودیان 10
وام 12
عملیات بستن حسابها در پایان سال مالی 14
افتتاح حساب ها در سال مالی جدید 18
مازاد در درآمدهای هزینه سنواتی 18
نحوه ثبت در دفتر روزنامه و کل 19
هزینه ها 19
فصل چهارم
لیست حقوق و دستمزد 23
نحوه ثبت عملیات مالی در دفاتر 24
عمده درآمدها و هزینه های شهرداری 25
هزینه مسافرت 27
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 23 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
بسم الله الرحمن الرحیم
بررسی سیستم های رزور اینترنتی بلیط های اتوبوس بیرون شهری
2
فهرست مطالب
مقدمه
فصل اول –جمع آوری اطلاعات
مصاحبه
پرسش نامه
بررسی سیستم های مشابه
فصل دوم-تجزیه وتحلیل اطلاعات
نتایج بدست آمده از مصاحبه وپرسشنامه
نتایج بدست آمده از سیستم های مشابه
مودار DFD
نمودار E-R
نمودار گانت فصل دوم
3
مقدمه
در این پروژه هدف تجزیه وتحلیل سیستم رزو بلیط های اتوبوس است که از طریق اینترنت صورت می پذیرد. ما در این پروژه به بررسی مشکلات و ایجاد راه حل هایی برای بهتر وسریعتر انجام گرفتن کارها می پردازیم.
برای این منظور سری به سیستم های مشابه زدیم مصاحبه ای انجام دادیم تا از لابه لای مطالب با مسائل مشکلات بیشتر آشنا شویم از مردم عادتی نظر خواهی کردیم تا به دیدگاه مردم با این قضیه بیشتر آشنا شویم.
ما در این جا راه کارهایی ارائه دادیم وسیستم را تحلیل کردیم ونقص ها را بیان کردیم واز مطالب اضافی وتکراری نیز صرف نظر کردیم وفقط مطالب اصلی را بیان کردیم.
4
فصل اول
جمع آوری اطلاعات
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 16 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
2
بررسی سیستم ذخیره انرژی، انتقال قدرت و ترمز خودروهای هیبرید
در این مقاله، عملکرد بخشهای مختلفی از خودروهای هیبرید، شامل موتور، کنترلر، انتقال قدرت و سیستم ترمز بررسی شده است. چرخ طیار که در واقع منبعی برای ذخیره انرژی است، مورد بررسی قرار گرفته و نقش آن در سیستم ترمز خودروهای هیبرید، بیان شده است. کنترلر موتور خودروی هیبرید و نقش آیرودینامیک در کاهش توان موتور نیز از دیگر مواردی است که به آنها پرداخته میشود.
مشکلات زیستمحیطی به وجود آمده در ابعاد کلان از یکسو و تنگناهای مربوط به سوختهای فسیلی از سوی دیگر، باعث شده است تا خودروهای هیبرید (ترکیب احتراقی و برقی) و نیز خودروهایی که با پیل سوختی کار میکنند، جایگزین خودروهای احتراقی شوند. از اینرو، امروزه علاوهبر سیستمهای قوای محرکه خودروهای درونسوز، دستهبندی جدیدی از سه سیستم دیگر شکل گرفته است که عبارتند از: خودروهای برقی1، خودروهای هیبرید برقی2 و خودروهای برقی پیل سوختی3.
خودروی هیبرید برقی، نوعی خودروی الکتریکی است که فاقد نقایص خودروهای الکتریکی معمولی است. مثلاً، خودروهای الکتریکی باید حتماً دارای باطریهای بزرگ باشند. ثانیاً بهطور مرتب با شبکه انتقال برق شارژ شوند و این کار زمینهساز پایین بودن کارایی آنهاست. در خودروهای هیبرید، میتوان از قدرت موتور احتراقی آنها به صورت قدرت مکانیکی یا ذخیره آن به صورت انرژی الکتریکی استفاده کرد، لذا قابلیت استفاده از سوختهای جایگزین را دارا بوده و صرفاً منحصر به استفاده از سوخت فسیلی نیستند. در
2
HEVها4، از محفظههای احتراقی در واحدهای کمکی قدرت (APU)ا5 برای تولید انرژی الکتریکی با حداقل آلودگی استفاده میشود. HEVها از ذخیره کردن انرژی ترمزگیری استفاده کرده و به کاهش اتلاف انرژی به هنگام حرکت، کمک میکنند.
نحوه عملکرد خودروهای هیبرید
خودروی هیبرید، با دو منبع انرژی متفاوت کار میکند. استفاده از چنین سیستمی، در واقع حفظ بازده موتور درونسوز (ICE) و کاهش آلودگی در حد خودروی الکتریکی (EV) است.
برای به دست آوردن ترکیب خوب ICE و EV، به استفاده از پیلهای سوختی و موتورهای دیزل یا بنزینی و همراه آنها به باطری و چرخ طیار و ذخیرهکنندههای با ظرفیت بالا نیاز داریم.
4
در خودروهای هیبرید، از سه ساختار یا حالت مختلف در بهرهگیری از این دو نوع موتور استفاده میشود که عبارتند از:
سری
موازی
سری و موازی
چرخ طیار
چرخ طیار وسیله تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی جنبشی (دورانی) است که با توجه به چرخش سریع در ساختمان موتور، ساخته میشود. این وسیله، انرژی ذخیره شده به صورت انرژی جنبشی در روتور را به صورت انرژی الکتریکی در حالت برگشت موتور و هنگام کاهش سرعت روتور، آزاد میکنند.
این سیستمها، انرژی مکانیکی را به صورت انرژی جنبشی ذخیره میکنند. آنها برای شتاب دادن روتور تا سرعت مورد استفاده موتور، یک ورودی الکتریکی دارند. سپس، انرژی الکتریکی مورد استفاده این موتور را مانند ژنراتور بر میگردانند. این سیستمها به دو شکل طراحی میشوند، یکی به صورت دیسک دوار که در مراکز آن یک محور قرار دارد و دیگری یک استوانه تو خالی که توسط یاتاقانهای مغناطیسی کنترل میشود.
4
بیشترین عامل اطمینان در طراحی چرخ طیارها، مواد مورد استفاده در لبه یا حاشیه آنهاست. لبه چرخ طیار، باید برای افزایش انرژی جنبشی ذخیره شده در آن، موادی با ضریب استحکام کششی بالا نسبت به چگالی آنها ساخته شود. لذا نیاز به استحکام کششی بالا نسبت به چگالی، ما را به سمت مواد مرکبی هدایت میکند که دارای استحکام کششی بالا و چگالی کم بوده و استحکام کششی نسبت به چگالی آنها، 10 برابر فولاد باشد.
ایمنسازی دینامیکی چرخ طیار
انرژی یک چرخ طیار با سرعت بالا (حداکثر تا 60 هزار دور در دقیقه) دارای قدرت تخریب زیادی است. انرژی یک چرخ طیار یک کیلو وات ساعتی، قادر است خودرویی با اندازه متوسط را بیشتر از 100 فوت بهطور عمودی در هوا بلند کند. در نتیجه، قسمت چرخنده آن باید در محفظهای محافظ، محبوس شود. 3 نکته که باید برای طراحی چرخ طیارها در خودروی هیبریدی مد نظر گرفته شود، عبارتند از:
1. احتمال شکستگی روتور و برخورد با محفظه آن به هنگام حرکت یا بر اثر تصادف.
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..Doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 9 صفحه
قسمتی از متن word (..Doc) :
بررسی شبکههای فشار ضعیف و 20 کیلوولت و راههای پیشگیری از حوادث آنها صفحه2
حوادث ناشی از اینکه شبکهها از دو نظر قابل بحث میباشد
1ـ خسارت سنگین که به تأسیسات بر اثر حوادث وارد میشود
2ـ خسارات نیروی انسانی مثل فوت، نقص عضو، معلولیت و سوختگی فصل مشترک بین این دو دسته خسارات خطای اپراتور میباشد.اگر بخواهیم انسانها را در برابر برق دستهبندی کنیم به دو دسته برخورد میکنیم: الف) عامه مردم که نسبت به برق آگاهی ندارند. ب) پرسنل شرکت برق و برقکاران صنایع که جانشان در گرو آگاهی و اطلاعات فنی و تمرکز حواسشان است. چون سال به سال شبکه ها گستردهتر میشود به همین نسبت خطرات آن نیز بیشتر میشود چون مردم باید مصداق کلمه برق خادم خوب و قاتل بیرحم را بشناسند و آموزش، سنگ بنای تکنولوژی و صنعت پیشرفته دنیای امروز است البته در مرحله اول تشکیل کلاسهای آموزشی و دانش شغلی که مطابق استانداردهای بینالمللی باشد باید اجرا شود و در مرحله بعد نوبت به اجرای قاطعانه قوانین و انظباتات میرسد که نباید از هیچ خطایی هرچند کوچک چشمپوشی کرد. در تحلیل اتفاقات ناشی از برق بیشترین حوادث که در سالهای اخیر به طرز تأسفباری زیاد شده است مربوط به سیستم 20کیلوولت میباشد که بیشتر این حوادث در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل بوقوع پیوسته که این موضوع را ثابت میکندکه اصول وقوانین و اجرای دستورالعملها در این اوقات رعایت نمیشود . پیاده کردن سیستمهای لاتین نیز ضایعات پرسنلی را بمراتب کمتر می کند چرا که اپراتور مجبور است برای حفظ جان خود هم که شده از مرغوبترین نوع وسایل ایمنی فردی و گروهی تستشده بنحو احسن استفاده کند و خود را در بهترین شرایط روحی و بدنی قرار دهد . نکته دیگر در این زمینه اجرای شبکههای زمینی و کابلهای خودنگهدار و شبکه الیآرم به طریق اضافهکردن کراس آرم کمکی در زیراکس آرم اصلی در کوچههای همعرض میباشد که فرد برقکار براحتی میتواند روی آن مستقر شود و طناب کمربند ایمنی خود را بر کراس آرم بالایی ببندد و به آسانی مشغول به کار شود و نیز نصب پایههای ترانسفورماتور بصورت دروازهای و رفع خطرکردن از کراس آرم و سکوی کت اوت 20 کیلوولت از روی فضای پشتبامهای مجاور ترانسفورماتورها میباشد و داخل دیگر مربوط به عبور خطوط 20 کیلووات از پیچ و خم کوچه های هم عرض است که میتوان بجای کراس آرم دِدِاند و مقره بشقابی از مقرههای آویزی بدون کراس آرم با آرایش عمودی که به تیر بسته میشوند استفاده نموده جهت دستیابی به یک شبکه خوب باید در طراحی و انتخاب تجهیزات و سپس اجرای طرح ها از متدهای کاملاً فنی و اقتصادی بهره گیری کرد و با یک برنامهریزی دقیق و مشخص و همراه با سرویس و نگهداری صحیح از حوادث و اتفاقاتی که منجر به خاموشی ناخواسته میگردد حتیالامکان جلوگیری شود. لذا
بررسی شبکههای فشار ضعیف و 20 کیلوولت و راههای پیشگیری از حوادث آنها صفحه2
جهت کاهش میزان خاموشی های قابل پیشگیری که خسارات جانی و مالی زیادی را در بر دارد موارد زیر توصیه میشود:
1ـ مطالعه وطراحی صحیح وبهینه روی شبکه توزیع
2ـ استفاده از تجهیزات مناسب واستاندارد شده بر اساس وضعیت هر منطقه
3ـ نوسازی بر روی شبکه ها بر اساس روشهای استاندارد شده از قبیل استفاده از جدول نصب وایستایی شبکه و پایه
4ـ بهینه نمودن روش تهیه نقشه های مسیر ها ونقاط مانوری توسط کامپیوتر و تشکیل بانکهای اطلاعاتی و آموزش دادن پرسنل مربوطه .
5ـ جمع آوری ومطالعه مداوم روی سیستمهای حفاظتی موجود روی شبکهها و پستهای توزیع برق
6ـ بکارگیری امکانات وابزار آلات مناسب بمنظور ایمنی پرسنل وتجهیزات
7ـ استفاده از فیوز و المنتهای مناسب واستاندارد شده با در نظر گرفتن کردینه شبکه و انشعابات مربوطه
8ـ برنامه ریزی در جهت سرویس و آزمایش سالیانه روی تجهیزات و رله های عمل کننده
9ـ مطالعه وبکار گیری روشهای علمی جهت جلوگیری از فرسودگی تجهیزات شبکه
10ـ ارائه آموزشهای فنی و ایمنی تخصصی به پرسنل مربوطه و تامین جانی و مالی آنها
11ـ پاسخگو بودن مسئولین زیربط در کلیه موارد
12ـ بکارگیری دستورالعملهای لازم و اجباری ایمنی و فنی و تخصصی
13ـ استفاده از مجوز انجام کار مناسب قبل از شروع بکار گروههای تعمیراتی و نوسازی
14ـ وجود واحد کنترلکننده کار مطابق مجوز انجام کار
میزان امپدانس بدن در ولتاژهای فشار ضعیف
خطرهایی که در اثر برق گرفتگی پیشمیآید به عواملی چون مقدار جریان، مدت عبور جریان امپدانس بدن، سطح تماس، ولتاژ و فرکانس بستگی دارد.
بررسی شبکههای فشار ضعیف و 20 کیلوولت و راههای پیشگیری از حوادث آنها صفحه3
برقگرفتگی عمدتاً در دو مورد ممکن است پیشآید. 1ـ تماس شخص با سیم برقدار 2ـ تماس با جسم رسانایی که برقدار شدهباشد که به دو صورت بوجود میآید یکی در مدار باز ولتاژ 220 ولت که معمولاً در محل کار و خانه وجود دارد و دیگر یک شیء فلزی که خوب زمین نشده باشد و در معرض میدان مغناطیسی ناشی از خطوط هوایی انتقال نیرو قرار گیرد.
امپدانس بدن:طی بررسیهای بعملآمده وقتی مسیر جریان، موازی محور تقارن بدن باشد خطرناکترین حالت میباشد که بصورت ورود از کف دست و خروج از کف پا می باشد و شدت جریان، مدت دوام فرکانس آن بر میزان این آسیبها تأثیر می گذارد. مقاومت کلی بدن تشکیلشده از مقاومت پوست و مقاومت داخلی بدن که عوامل بسیاری از جمله میزان رطوبت سلامت پوست، وضع جسمانی و مساحت سطح تماس در مقدار مقاومت کلی بدن تأثیر قابل ملاحظهای دارد. مقاومت متوسط بدن در رطوبت کاهش می یابد و نیز در افراد عضلانی مقاومت نسبت به افراد چاق و افراد با پوست سالم کمتر است. در مدار فشار ضعیف و فرکانس معمولی مقاومت اصلی بدن همان مقاومت سطح تماس بدن و سیم برق است . حال آنکه در مدار فشار قوی چون ولتاژ فوراً باعث شکافتن پوست میشود تنها مقاومت داخلی بدن جریان را محدود میکند . با افزایش فرکانس پوست بصورت شنت خازنی درآمده و بیشتر جریان از سطح بدن عبور میکند و خطر مرگ ناشی از آسیب اعضاء داخلی بدن کاهش مییابد، بنابراین در ولتاژ DC مقاومت بدن بیشتر از ولتاژ AC است .
آستانه های جریان :
چون عامل تعیین کننده شدت برقگرفتگی میزان جریان است نه ولتاژ به همین خاطر به چهار آستانه جریان اشاره میشود که شامل :
دریافت : این حد جریانی است که در آن انسان احساس سوزش خواهد کرد که برای زفان بین 27/0 تا 88/0 میلی آمپر و برای مردان بین 4/0 تا 39/1 میلی آمپر است .
رهایی : در این حد جریانی احساس سوزش به احساس ناراحتی همراه با گرفتگی عضلات تبدیل میشود تا جایی که فرد قادر به رها کردن سیم برقداری که در دست گرفته نیست و این بیشترین جریان بی خطر است که فرد میتواند تحمل کند که در مردان 9 میلی آمپر و برای زنان 6 میلی آمپر میباشد .
بررسی شبکههای فشار ضعیف و 20 کیلوولت و راههای پیشگیری از حوادث آنها صفحه4
آستانه فلج تنفسی : در این جریا ن شخص کنترل ماهیچه های اصلی بدن را از دست میدهد و اگر جریان از عضلات تنفسی عبور کند آنها را از کار انداخته و باعث قطع تنفس میگردد و شدت آن 30 میلی آمپر است
آستانه تشنج قلبی: اگر جریان افزایش یابد قلب از کار افتاده و دچار تپش غیر قابل کنترل میشود و اگر جریان در حال گذر از حالت انقباض به حالت استراحط از قلب عبور کند تشنج قلبی رخ میدهد که مقدار آن
کهt همان زمان عبور جریان از بدن میباشد
حدود ولتاژ بیخبر: سوانح برق گرفتگی مختص برق فشارقوی نبوده و در ولتاژ 50 تا 65 ولت با فرکانس معمولی نیز میتواند مرگبار باشد. اگر مدتتماس افزایشیابد گرمای حاصل از جریان برق تاولهایی را در سطح پوست ایجاد میکند که باعث کمشدن مقاومت پوستشده و امکان تشنج قلبی را بالا میبرد. ولتاژ بیخطر در فرکانس 60 هرتز برای 5/99% مردان بزرگسال 2/10 ولت است و مقاومت بدن در حالت مربوط برای مردان 130 اهم و برای زنان 1700 اهم و برای کودکان 2266 اهم است و کمترین ولتاژ ثبتشده 20 ولت و مقدار متوسط آن 8/27 ولت است و مقدار مقاومت بدن بطور متوسط 3560 اهم است بطور کلی چهار عامل بر روی شدت برقگرفتگی مؤثرند که عبارتنداز: 1ـ ولتاژ 2ـ جریان 3ـ مدت عبور جریان از بدن 4ـ مقاومت بدن.
چگونگی ایجاد اتصال زمین مطمئن و نقش آن در حفظ جان موجودات زنده و تأسیسات الکتریکی
انواع زمینکردن:1ـ زمینکردن حفاظتی 2ـ زمینکردن الکتریکی
زمینکردن الکتریکی: در ابتدای پیدایش برق آلترناتورها و ترانسها بصورت نوترال مجزا یا زمین نشدهبودند ولی با افزایش ولتاژ آنها جریانها در حالت اتصال یک فاز به زمین متناوباً خودبخود قطع و وصل میشد و در محل اتصالی جرقهای ایجاد مینمود که باعث قطع مدار توسط رلههای حفاظتی میگردد از مزایای این کار اینست که همه بدنههای فلزی دستگاههای برقی را میتوان به زمین متصل نمود تا هیچگاه پتانسیلی به بدنه فلزی دستگاه و زمین برقرار نشود و از معایب این سیستم اینست که شخصی که روی زمین قرار دارد در صورت تماس با یکی از فازها دچار برقگرفتگی میشود که برای جلوگیری از آین کار سیمهای گرم را عایقبندی مینمایند.
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 3 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه
گزارش کارآموزی
رشته : حسابداری
موضوع :
بررسی سیستم حسابداری پست بانک
مکان : شهرستان ایذه
تقدیر و تشکر :
سپاس بی کران خدای بزرگ را که در حساب اندیشه ما ثبت خرد را به ثبت رساند و درود بی کران بر محمد و آل محمد که درگیرودار این ثبت بی حساب تراز نامه ای به وسعت همه دقت و حقیقت ارائه دادند برای تصمیم گیری صحیح در پهنه زندگی تشکر می کنیم و از همه اساتید بزرگوار گروه حسابداری که با صبر و تحمل چگونه آموختن را به آموختن و با سپاس و قدر دانی از استاد ارجمندم سرکار خانم میر