لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 59 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
2
نام دانشجو: هادی یساقی نام استاد: فندرسکی
موضوع تحقیق : بررسی زهکشی سطحی و عمقی در راه صفحه :
اهمیت و ضرورت زهکشی راهها
مقدمه
روش برخورد با زهکشی آب های سطحی و سیاست های حاصله در دهه گذشته تغییر جهت قابل توجهی داشته است. اقدامات دهه های گذشته معمولا شامل قطع ارتباط جریان، جمع آوری ، و دفع جریان های سطحی در سریع ترین زمان بوده است.اثرات تجمعی روش های برخورد گذشته را می توان عامل اصلی افزایش سیل زدگی پائین دست دانست.این پدیده اغلب با کاهش ذخیره آب های زیرزمینی همراه بوده است گاه نیز برای پرهیز از این مشکل، اجرای طرح های بزرگ مهندسی در پائین دست در دستور کار قرار گرفته است. امروزه در برنامه ریزی طرح جامعه سیلاب مناطق شهری توجه فزاینده ای به نگهداری و ذخیره سازی باران در نزدیک ترین محل بارش می شود که گاه ممکن است به صورت کوتاه مدت، ایجاد مزاحمت های موضعی نماید.
کیفیت آب نیز در دهه گذشته به صورت یکی از نکات برجسته حاصل از اثرات فعالیت های انسانی در محیط زیست مورد توجه بوده است. شواهد اجتناب پذیری وجود دارد که حکایت از حضور مقدار قابل توجه آلاینده در روان آب های سطحی است. رواناب سطحی روکش خیابان سهم قابل توجهی در این آلودگی ها دارند بنابراین در برنامه ریزی زهکشی آب های سطحی نمی توان از کنار حفظ کیفیت منابع آب پذیرنده بی تفاوت گذشت.هزینه سنگین تصفیه رواناب ، بررسی گزینه های مرتبط با ذخیره موقت سیلاب ها را ، به عنوان گزینه های قابل توجه، اجتناب نا پذیر می نماید.
2
نام دانشجو: هادی یساقی نام استاد: فندرسکی
موضوع تحقیق : بررسی زهکشی سطحی و عمقی در راه صفحه :
امروزه طرح جامع زهکشی شهری باید شامل سیستم های جمع آوری ، ذخیره، احتمالا تصفیه و دفع باشد. ترکیب مناسب مولفه های فوق باید در یک سیستم مدیریت آب های سطحی مورد بررسی قرار گیرد. یقینا برای هر پروژه خاص ترکیب بهینه این اجزاء متفاوت خواهد بود.
زمینه های هیدرولوژی و هیدرولیک زهکشی راه ها به سرعت در حال تکامل است و در نظر گرفتن اصول جدید و منطبق بر یافته های جدید از مسئولیت های مهندس طراح است طراحی زهکشی راه ها فراتر از کاربرد اصول فنی هیدرولوژی و هیدرولی در راه ها است. طرح مطلوب زهکشی باید بتواند ضمن توجه به مسائل ایمنی و اقتصادی ، توازن مناسبی بین اصول فنی، داده ها و محیط به وجود آورد. چنین دستاوردی فقط با استخدام قضاوت های مهندسی معقول قابل دسترسی است.جمع آوری و هدایت رواناب سطحی از بستر ترافیکی و هدایت جریان حاصله از بالا دست راه به پائین دست یابد به گونه ای صورت گیرد که با فرا آب و سرعت فزاینده همراه نبود و ضریب ایمنی ترافیک را کاهش ندهد.
4
نام دانشجو: هادی یساقی نام استاد: فندرسکی
موضوع تحقیق : بررسی زهکشی سطحی و عمقی در راه صفحه :
ظظ
ضرورت ، وظایف ، واهداف زهکشی
بدون شک ایمنی آمد و رشد ( ترافیک) ارتباط نزدیکی با زهکشی جاده ها دارد. دفع سریع سیلاب از سطح جاده ها از شدت شرایطی که با بروز صدمات و خطرات آبی همراه است خواهد کاست.
یکی از وجوه بسیار مهم طراحی راهها، تامین امکانات حفاظتی آن ها در مقابل آب های سطحی و زیر زمینی است آب روی بستر می تواند سبب کند شدت جریان ترافیک ، کاهش دید به دلیل پاشیده شدن آب ولجن ومهمتر از همه عامل تصادفات فراوانی باشد که در نتیجه وقوع پدیده « آب پروازی» حاصل می شود. اگر آب امکان ورود به سازه جاده را پیدا کند زیر سازی و روسازی تضعیف شده و آسیب پذیری جاده افزایش می یابد.
آب هم چنین می تواند اثرات تخریبی و نامطلوب بر شانه ها،شیب ها ، آبراهه ها و دیگر اجزاء راه داشته باشد. سرعت زیاد آب می تواند با فرسایش همراه شود که با آسیب های شناخته شده ای برای جاده همراه است. از طرف دیگر سرعت کم می تواند سبب تر سیب گل ولای شود که در نهایت می تواند به بسته شدن سیستم زهکشی منجر شود گرچه اغلب بسته شدن حاصل فرسایش شدید و یا سرریز کردن و شسته شدن تاسیسات و سازه های جنبی است.
4
نام دانشجو: هادی یساقی نام استاد: فندرسکی
موضوع تحقیق : بررسی زهکشی سطحی و عمقی در راه صفحه :
تعریف و تبیین معیارهای مشخص برای زهکشی راه ها از اصلی ترین الزامات طراحی و دفع جریان های سطحی از بسترهای ترافیکی ممکن است. واقعیت این است که شکل گیری یک ورقه ( فیلم) آب بر روی بستر ترافیکی و عدم زهکشی و دفع آن با سرعت کافی تحت شرایط خاص ، می تواند برای وسائط نقلیه در حرکت بسیار خطرناک باشد. به این پدیده که آب پروازی گفته می شود با خسارت جانی و مالی فراوانی همراه بوده است. بافت و مشخصات فیزیکی سطح بستر ترافیکی و شرایط فیزیکی لاستیک وسائط نقلیه از حیایی ترین عوامل موثر در شکل گیری این پدیده است واژگون شدن تعداد کثیری از وسائط نقلیه در سطح ملی و بین المللی در نتیجه آب پروازی و خسارت جانی و مالی فراوان حاصله نشان از اهمیت زهکشی راه ها و ضرورت کنترل خسارات و خطرات آن دارد .
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 33 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
24
بسمه تعالی
لقد کان فی رسول الله اسوه حسنه
عنوان تحقیق:
بررسی سیره نبوی و نظام تعلیم و تربیت
فهرست مطالب
1
مقدمه 5-4
تعلیم و تربیت 9-5
وضعیت علمی و فرهنگی عربستان جاهلی 12-9
اهمیت دانش و علم از نظر پیامبر و احادیث مربوطه 22-12
مساوات در علم 25-22
اولین مراکز تعلیم و تربیت 27-25
علوم واجب 28-27
آداب دانشجو و معلم
1- توکل 29
2- خلوص نیت 30-29
3- فروتنی و نرمش معلمان نسبت به شاگردان 30
4- موضوع و محتوای درس 31-30
5- تنبه و مجازات 31
6- صدای معلم هنگام تدریس 32
7- آموزش علم در جوانی 32
8- نگارش دانش ها 32
9- مراعات حقوق همدرسان 33-32
10- عاقبت بینی 33
11- معاشرت با صالحان 34-33
12- آگاهی به زمان و تحولات دنیا 34
13- برازندگی از لحاظ اوصاف بدنی و جسمانی 35-34
نتیجه گیری 38-36
فهرست منابع و مآخذ 39-38
3
مقدمه
هدف پیامبران از بعثت مهمترین پرسش در طول تاریخ بشر است عده ای معتقدند هدف پیامبران جهت گیری معنوی و ضد دنیایی بوده است. محور تعلیمات پیامبران توجه به آخرت، پرداختن به درون و رها ساختن برون، گرایش به ذهنیت و گریز از عینیت بوده است. گروهی نقش پیامبر را در گذشته مثبت، مفید و در جهت تکامل تاریخ می دانند و معتقدند که پیامبران اساسی ترین نقش ما را در اصلاح بهبود و پیشرفت جوامع داشتند آنها معتقدند که نقش مثبت تعلیمات منحصر به گذشته است و امروزه با پیشرفت علوم تعلیمات دینی نقش خود را از دست داده و در آینده بیشتر از دست خواهد داد ولی بعضی ها معتقدند که هرگز پیشرفت های علمی جایگزین آن نخواهد شد همچنانکه مکاتب فلسفی نیز نتوانستند جایگزین آن گردند. - مرتضی مطهری، آثار استاد مطهری، جلد دوم، چاپ پنجم، انتشارات صدرا، 1374، صفحة 169 و 171
اما با توجه به قرآن و احادیث متوجه می شویم که هدف پیامبران تزکیه و تعلیم همة انسانهای بشری است چنانکه در احادیث است که فرمود: «من مبعوث شدم تا مرکز حلم، معدن علم و مسکن صبر باشم». - رضا کریمی، خصائص الرسول، چاپ اول، انتشارات نسیم حیات، 1385، صفحة 35
اما آیا خود پیامبر سواد خواندن و نوشتن داشت موقعیت شبه جزیرة عربستان از نظر علم چگونه بود و چه نظراتی در مورد دانش و علم و آداب دانشجو و معلم داشت با مطالعة سیرة نبوی و مراجعه به کتب متعدد رسمی شد که جواب این سؤال ها داده شود چرا که پیامبر بهترین الگو برای تمامی مردم است. (با مقایسة نظام تعلیم و تربیت و سیرة نبوی)
تعلیم، تربیت، یادگیری
تربیت یعنی برانگیختن استعدادها و قوای گونه گون انسان و پرورش آن باید با کوشش خود متربی توأم باشد تا به منتهای کمال نسبی خود نائل شود انسان با عوامل و انگیزه هایی در زندگی احاطه شده است که نشاط و جنبش او را تحریک نموده و استعدادها و قوای او را بیدار می سازد. تربیت در صورتی ثمربخش خواهد بود که با عمل و کوشش متربی همراه باشد بدین معنی که کوششی که متربی در غلبة بر مشکلات و هنگام برخورد با دشواریهای زندگی روزمره به کار می رود عملاً به او درس اخلاق می آموزد و به وی می فهماند که چه نوع رفتاری درست و یا نادرست می باشد.
3
تعلیم با مفهوم محدود آن عبارت از تلقین و انتقال معلومات به اذهان شاگردان می باشد پس معلم در حوزة وظیفه خود عمل می کند و شاگرد در برابر او ساکت به سر می برد و اتفاقات و گفته های او را دریافت می کند و متربی را وادار می کند که شخصاً عمل کند و به منظور حل مشکلات بیندیشد تعلیم این نقش را به عهده دارد که اذهان و شاگردان را با معلومات فکری مجهز سازد. وظیفة تعلیم در مجهز ساختن ذهن شاگردان با معلومات و معارف مختلف محدود می شود که غالباً این معلومات برای خود شاگردان روشن و معلوم نیست. اما تربیت اهتمام خود را به پیشبرد تمایلات فطری و استعدادی متنوع متربی متوجه ساخته و به انسان آنچنان آمادگی می بخشد که در شئون مختلف زندگی با مهارت وارد عمل شده و در برابر موقعیت های گوناگون درست عمل می کند.
معلم در مسیر انجام وظیفة تعلیم سعی می کند اذهان شاگردان را با معلومات و معارف پر کند اما مربی می کوشد که از راه تربیت راه را برای استعداد قوای انسان از درون او برای بحث و کاوش باز کند. البته تعلیم صحیح عبارت از کوششی است که معلم باید در سایه آن شوق و تمایل به علم و عمل و اهتمام آن دو را در نفوس شاگردان زنده و بیدار کنند. تعلیم به صورت کنونی شاگرد برای اشتغال به حرفه و فن و قبولی و پیروزی در امتحان آماده می سازد در حالیکه تربیت انسان را به اصل و هدف زندگانی انسان رهنمون گردد. بنابراین تربیت متوجه این هدف است که از خود انسان، انسانی بسازد که از انسانیت خود پیش از آنکه آلت و ابزاری برای کسب معشیت باشد برخوردار شود.
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 190 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
1
عنوان:
(( بررسی ساختار وشبوه مدیریت دبیرستان فرقان کرج ))
1
1
عنوان:
(( بررسی ساختار وشبوه مدیریت دبیرستان فرقان کرج ))
1
1
عنوان:
(( بررسی ساختار وشبوه مدیریت دبیرستان فرقان کرج ))
1
1
عنوان:
(( بررسی ساختار وشبوه مدیریت دبیرستان فرقان کرج ))
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 21 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
2
بررسی ساختار و نحوه ارتباط در DPLC
1- مقدمه:
به دلیل گستردگی شبکه به هم پیوسته تولید و انتقال نیرو در صنعت برق و پراکندگی ایستگاه ها در نقاط بعضا دور از دسترس، احداث و بهره بردار سیستم های مخابراتی از نیازهای اساسی صنعت برق میباشد. کاربریهای عمده مخابرات در صنعت برق عبارتند از :
1- انتقال اطلاعات و ارسال فرامین خودکار حفاظتی برای جداسازی بخشهای حادثه دیده و معیوب در کوتاهترین زمان و جلوگیری از گستردگی حوادث جزئی به کل شبکه و پیشگیری از حوادث احتمالی.
2- انتقال اطلاعات جمع آوری شده از پست ها و نیروگاه ها به مراکز کنترل و انتقال فرامین کنترلی از مراکز کنترل به ایستگاهها. Remote control
3- هماهنگی عملیات بهره برداری و برقراری ارتباط بین بخش های ستادی و عملیاتی از طریق شبکه تلفنی مستقل برق.
سیستم های مخابراتی مورد استفاده در شبکه مخابرات صنعت برق شامل بیسیم، مایکروویو، PLC Power Line Carrier
، DTS Dispatching Telephone System
، فیبر نوری و سیستم سوئیچینگ می باشد.
- PLC سیستم مخابراتی است که از خطوط فشار قوی در فرکانس های 40 تا 400 کیلوهرتز برای انتقال پیام های مخابراتی استفاده می کند.
- DTS شبکه اختصاصی و Hot Line تلفنی دیسپاچینگ می باشد.
- کابل Optical Fiber Ground wire
OPGWدر خطوط انتقال نیرو بجای سیم زمین برای انتقال اطلاعات با حجم و امنیت زیاد بکار می رود.
سیستمPower Line Carrier یکی از شیوه های نوین انتقال داده می باشد که مخفف آن PLC است اما نه کنترل کننده های منطقی برنامه پذیر ، بلکه خطوط انتقال قدرت.
توسعه منابع تولید، انتقال و توزیع انرژی الکتریکی نیاز مبرمی به وجود یک شبکه مخابراتی بین نقاط کلیدی سیستم برق رسانی مثل مراکز تولید، تبدیل، تصمیم گیری و توزیع که اکثرا در فواصل دور از هم واقع شده اند را به وجود آورده است. از خطوط انتقال
2
می توان برای ارسال امواج فرکانس بالای حامل اطلاعات در سیستم های مخابراتی استفاده نمود. سیستمی که برای این گونه انتقال اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد را ابزار "انتقال موج حامل اطلاعات بر روی سیستم فشار قوی" یا PLC می نامند.
موارد زیر ضرورت ایجاد یک شبکه مخابراتی PLC را به وضوح روشن می نماید:
1- شبکه های مخابرات عمومی جوابگوی نیازهای ارتباطی جهت بهره برداری موثر از شبکه فشار قوی نمی باشد.
2- تبادلاطلاعات بین مراکز دیسپاچینگ و سایر پستهاتوسط یک شبکهمخابراتی مطمئنو اختصاصی، از ضروریات این گونه مراکز می باشد.
3- با استفاده از یک شبکه جامع مخابراتی، پست ها می توانند به تجهیزات حفاظتی مجهز گردند که باعث قابلیت اعتماد بیشتر و بهره برداری موثر از شبکه می گردد.
4- عدم وجود یک شبکه مخابراتی اختصاصی، ضعف ارتباط از طریق شبکه مخابراتی شرکت مخابرات، عدم دسترسی اکثر پست های واقع در خارج شهر به خطوط ارتباطی PTT مشکلاتی هستند که در صورت وجود یک شبکه مخابراتی مطمئن بر طرف گشته و امکان بهره برداری موثرتر از شبکه را ایجاد می کند.
با توجه به نکات فوق جهت مرتفع نمودن اشکالات ذکر شده و بهره برداری از شبکه، می توان با استفاده از سیستمهایPLCچنین شبکههای مخابراتی را برای استفاده در شبکههای برق رسانی طراحی نمود.
استفاده از PLC به جای سایر سیستم های ارتباطی نظیر کابل تلفنی، امواج رادیویی و مایکروویو و ... دارای مزایایی می باشند که عبارتند از :
1- به علت ناچیز بودن افت سیگنال حامل اطلاعات در هر کیلومتر، مراکز تولید و توزیع انرژی الکتریکی که معمولا در فواصل دوری از یکدیگر واقعند را می توان مستقیما توسط کانال های PLC بدون استفاده از تکرار کننده به یکدیگر مرتبط ساخت.
2- خطوط انتقال فشار قوی که ارتباطات PLC توسط آنها صورت می گیرد، موجود بوده و احتیاج به سرمایه گذاری مجدد برای ایجاد محیط مخابراتی نیست به علاوه در شرایط متغیر آب و هوایی مصونیت ارتباط
3
PLC در مقایسه با ارتباطات رادیویی بیشتر می باشد.
3- دستگاه های فرستنده و گیرنده PLC از درجه اطمینان بالایی برخوردار می باشند.
4- شبکه مخابراتی که از لوازم مدیریت برای کنترل و بهره برداری شبکه فشار قوی می باشد بطور اختصاصی تنها در اختیار شرکت برق منطقه ایی قرار خواهد گرفت.
5- سیستم های تلفنی PLC از شبکه تلفنی شرکت مخابرات مجزا می باشد و به عنوان سیستم های خصوصی فرض می شود.
1-2- سیستم Power Line Carrier (PLC)
PLC وسیله ای برای انتقال امواج فرکانس بالا با استفاده از سیم فشار قوی می باشد. در این سیستم برای ارتباط دو طرفه میان دو پست A و B (شکل1) یک زوج فرستنده و گیرنده در هر کدام از پستها قرار می گیرد. فرستنده A سیگنال فرکانس بالای خود را با فرکانس FA-B بر روی خط فشار قوی واصل میان دو پست ارسال نموده و گیرنده موجود در پست B که بر روی فرکانسFA-B تنظیم شده است. موج ارسالی از A را از خط فشار قوی گرفته و مورد استفاده قرار می دهد. بالعکس فرستنده B سیگنال خود را با فرکانسFB-A ارسال نموده و گیرنده A نیز بر روی فرکانسFB-A تنظیم شده است. بدین ترتیب یک ارتباط دو طرفه (Duplex) میان دو نقطه A و B بر قرار می شود.
شکل 1- ارتباط دو طرفه میان دو پست A,B
چون دستگاه های فرستنده و گیرنده PLC را نمی توان مستقیما به خط فشار قوی که ولتاژ بسیار زیادی دارد متصل نمود. برای اینکار به
4
دستگاه ها و تجهیزات واسطه ای نیاز است که بین فرستنده و گیرنده و خط انتقال انرژی قرار گیرند تا هم سیگنال فرکانس بالای PLC را به خط کوپله نموده و هم مانع از اتصال مستقیم ولتاژ بالا به دستگاه های حساس PLC بشوند به همین خاطر از خازن های کوپلاژ استفاده می شود(شکل 2) با قرار دادن یک خازن بین خط انتقال و دستگاه PLC این منظور برآورده می شود.
شکل 2 – بکارگیری خازن کوپلاژ برای حفاظت از دستگاه های PLC
خازن های CCoupl در مسیر سیگنال فرکانس بالای PLC به خط انتقال فشار قوی در مقابل موج با ولتاژ بالا و فرکانس 50 هرتز، امپدانس زیادی از خود نشان داده و مانع عبور آن به سمت دستگاه های PLC می شوند. در حالی که برای امواج حامل اطلاعات فرکانس بالا به صورت اتصال کوتاه عمل می کنند. این نکته از این حقیقت ناشی می شود که امپدانس خازن به صورت بیان می گردد که مقدار آن با فرکانس نسبت عکس دارد. لذا هر چقدر فرکانس کمتر باشد، امپدانس خازن بزرگتر خواهد بود. بالعکس برای فرکانس بالای سیگنال هایPLC که در محدوده40 الی400 کیلوهرتز قرار دارد، خازن CCoupl همانند اتصال کوتاه(امپدانس خیلی کوچک) عمل نموده و سیگنال PLC را به سمت خط فشار قوی هدایت میکند. معمولا CCoupl را بین 2000 تا 10000 پیکوفاراد انتخاب می نمایند.
در پست های فشار قوی برای اندازه گیری ولتاژ و جریان خط از تقسیم کننده های (مبدلهای) ولتاژ خازنی بنام (Capacitive Voltage Transformer) CVT استفاده می شود. لذا از آنها می توان جهت خازن جداکننده CCoupl که خازن های کوپلاژ نامیده می شود نیز استفاده نمود.
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 71 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
2
دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه
گزارش کارآموزی
رشته: حسابداری
موضوع: بررسی سیستم حسابداری اداره آب و فاضلاب
محل کارآموزی: اداره آب و فاضلاب شهرستان ایذه
3
سند افتتاحیه
به نام خدای حسابگر، حسابدان، حسابساز، حسابرس و حسابدارِِِ زمین و آسمان و هر آنچه در اوست. هم او که افتتاحیه و اختتامیه همه حسابها و کتابهاست. ترازش همیشه موزون است و موجودیهایش همیشه در فزون. مطالبات مشکوک الوصولی ندارد چه اینکه کسی از قدرت لایزال او نمیتواند بگریزد و استهلاک انباشته محاسبه نمیکند گویا که در حوزه حسابداری او چیزی بی ارزش نمیشود. به کسی مالیات نمیدهد و از کسی به ناحق چیزی نمیگیرد. نه سهامی است و نه تضامنی. هیچ شراکتی با کسی ندارد تک مالکی است و بی رقیب. هیچ تلفیق و ادغام و ترکیبی در حوزه شخصیتش تعریف شدنی نیست. حسابداری تورمی ندارد چه در نظرش ارزشها تغییر ناپذیرند. حسابداریش آنقدر خالص است که دوره مالی در آن تعریف نا شدنی و واحد پولی در آن بی معناست. شخصیتش حوزه محدودی ندارد و ازل و ابد را در بر میگیرد. تداومش یک فرضیه نیست یک فرض و حقیقتی محض است. مدیریتش حسابداری است و حسابداری اش مدیریت که بر مدار عدالت است و به مثقال و ذره هم میرسد و چیزی در آن از قلم نمی افتد. فضل و بخشش اوست که بر مدار اهمیت می چرخد و سرمایه بندگان امیدوار اوست. و همان است که رهایی بخش آنان از حساب و کتابش خواهد بود، آنجا که مستجاب می گرداند دعای برترین انسانها را در حق همه عالم
4
الهی عاملنا به فضلک و لا تعاملنا به عدلک.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
مقدمه
فصل اول آشنایی با محل کار
تاسیس و شروع شرکت 1
موضوع و هدف شرکت 1
سرمایه شرکت 2
ارکان شرکت 2
آشنایی با محل کارآموزی ۳
محدودیت ها 6
فصل دوم هدف از تاسیس
هدف از تاسیس 7
نحوه محاسبه آب بهاء و فاضلاب بهاء 8
کارمزد خدمات دفع فاضلاب 15
تعاریف 16
انواع انشعاب آب و فاضلاب 16
تاسیسات و تجهیزات آب متعلق به مشترکین 20