ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
پاورپونت برنامه ریزی ارتقاء سلامت نظام اداری در 87 اسلاید
بخشی از متن
علل نابودی ملتها
پس از یاد خدا و درود! همانا ملتهای پیش از شما به هلاکت رسیدند، بدان جهت که حق مردم را نپرداختند، پس دنیا را با رشوه دادن به دست آوردند و مردم را به راه باطل بردند و آنان اطاعت کردند.
فهرست:
تعاریف و مفاهیم
تعریف برگزیده
مفاهیم اساسی در مبارزه با فساد اداری
تفاوت تخلفات اداری و فساد اداری
مصادیق حقوقی فساد
انواع فساد
اسلاید تکمیل طرح کسب وکار در 20 اسلاید.
بخشی از متن فایل:
برنامه عملیات شامل موارد زیراست:
فن آوری تولید
فرآیند تولید
برنامه تولید
تجهیزات و امکانات مورد نیاز
ویژگی های محل استقرار
زنجیره تأمین
برنامه اجرایی
فهرست مطالب:
برنامه عملیات
برنامه سازمانی
ارزیابی ریسک
برنامه مالی
خلاصه مدیریتی
توضیحات:
دو نمونه تفسیر آزمون رورشاخ، در قالب فایل WORD در 30 صفحه
فایل هدیه:
کارت های رورشاخ (10 کارت)
راهنمای نمره گذاری و تفسیر رورشاخ بر اساس سیستم اکسنر (55 صفحه)
بخشی از متن فایل:
تعیین کننده ها
نمره بالا در پاسخ Fخالص(F=16) نشان می دهد یا آزمونی دارای حالت دفاعی شدید و تحت فشار است یا برای کنترل یا به تعویق انداختن عمدی عواطف خود توانایی خوبی از خود نشان می دهد؛بنابراین وجود خالص لزوما به این معنا نیست که هیچ گونه تعارضی وجود ندارد.
تعداد کم پاسخ های C ، CFممکن است نشانگر این باشد که آزمونی سطح خود انگیختگی پایین داشته و پیوسته تظاهرات هیجانی خود را بیش از اندازه بازداری می کند.همچنین پایین بودن تعدادFC نشانگر کنترل ضعیف هیجانی است که ممکن است در روایبط میان فردی تاثیر منفی بر جای بگذارد.
تعداد زوج ها (2) در پروتکل بیمار بربر 8 است که به طور نسبی بالا نمی باشد و تفسیر خاصی را نمی توان مطرح کرد.
فعالیت سازمانی
Zfپایینتر از 9 نشان می دهد آزمونی برای پرداطش اطلاعات کمتر از آنچه مورد نیاز یا مورد انتظار است ،تلاش می کند.
محتوا
تعداد پاسخ های انسانی و حیوانی تقریبا نرمال است و در گروه بزرگسالان بهنجار دیده می شود.
در مجموع در بخش محتوا می توان گفت تنوع کم محتواها نشانگر بازداری و انعطاف ناپذیری ذهنی است.تعداد هر محتوا نکته خاصی را در بر نمی گیرد به جز اینکه و پاسخ محتوایی خون ممکن است نشانگر مشغولیت ذهنی با وضعیت قضایی و جرم نزاع و درگیری و چاقوکشی می باشد.
پاسخ های رایج
با توجه به متوسط تعداد Pدر آزمونی های غیر بیمار و تعدادP برابر 3 در این آزمونی می توان گفت پاسخ های P کم نشانگر ناسازگاری ،ناهمنوایی و نفوذ ناپذیری می باشد،البته در این نتیجه گیری باید محتاطانه عمل نمود وF+%،X+% را در نظر گرفت.
فهرست مطالب نمونه اول:
شرح حال
اجرا و نمره گذاری بر اساس سیستم اکسنر
برگه ثبت پاسخ های آزمون رورشاخ
برگه های نمره گذاری رورشاخ
تفسیر بر اساس سیستم اکسنر:
محل ادراک
تعیین کننده ها
فعالیت سازمانی
محتوا
پاسخ های رایج
نمره های ویژه
بخش مرکزی یا اصلی
بخش اندیشه پردازی
بخش عاطفی
بخش میانجی
بخش پردازش
بخش میان فردی
بخش ادراک خویشتن
شاخص های ویژه
خلاصه تفسیری
فهرست مطالب نمونه دوم:
جدول پاسخ های آزمون رورشاخ
تاریخچه شخصی
خلاصه ساختاری:
بخش اصلی
بخش اندیشه پردازی
بخش عاطفی
بخش میانجی گری
بخش پردازش
بخش میان فردی
بخش ادراک خویشتن
تحلیل ساختاری:
محل ادراک
تعیین کننده ها
محتوای پاسخ ها
نسبت ها، درصد ها و اشتقاق ها:
بخش اصلی
بخش اندیشه ورزی
بخش عاطفی
بخش میانجی
بخش پردازش
بخش میان فردی
بخش ادراک خویشتن
خلاصه و نتیجه گیری
توضیحات:
دو نمونه تفسیر آزمون tat در قالب فایل word در 26 صفحه
بخشی از متن فایل نمونه اول:
کارت 6BM
داستان:
در اینجا عکس یک مادر و پسر را می بینم. چهره پسر مشخص است که با پدر و مادرش دعوا کرده است. مادرش به او می گوید که در کارها به پدرش کمک کند. ولی پسر از کار پدرش خوشش نمی آید و به دنبال کاری می رود که دوستانش به او پیشنهاد داده اند و با آنها شریک می شود. چند سال بعد دوستانش سر او کلاه میگذارند و او گشیمان میشود که چرا به حرف پدر و مادرش گوش نداده است و به نزد پدرش می آید و از او عذر خواهی می کند و با پدرش کار می کند و خیلی موفق می شود و خیلی خوشحال می شود و پدر و مادرش نیز او را می بخشند
سطح توصیفی:
فردی به علت عدم پیروی و اطاعت از والدین در کارش شکست می خورد ولی با جبران گذشته و برگشتن به آغوش خانواده دوباره زندگی خوبی برای خودش دست و پا می کند.
سطح تفسیری:
اگر کسی حرف بزرگترها را زیر پا بگذارد در کارش شکست می خورد ولی باید جبران کند و از بزرگترها عذرخواهی نماید.
سطح تشخیصی:
تعارض بر نیازهای وابستگی و استقلال مشهود است. نیازهای وابستگی، مهرجویی و مهرورزی مانع از ارضای نیاز به استقلال می شود.
نمونه دوم:
کارت 7GF
داستان:
در این تصویر یک دختر است که مادرش دارد با او حرف می زند و به او می گوید که بیشتر درس بخواند. چون نمراتش کم شده است. دارد به او می گوید اگر درس بخواند می تواند موفق شود. دختر هم دارد قول می دهد که درس بخواند.
سطح توصیفی:
دختری که قول می دهد ناکامی اش را در درس خواندن جبران کند.
سطح تفسیری:
انسان با درس خواندن می تواند موفق شود و باید اشتباهاتش را جبران کند.
سطح تشخیصی:
بیمار میل به جبران اشتباهاتش دارد و تلاش می کند که آنچه در آن ناموفق بوده را جبران کند.
فهرست مطالب:
مشخصات آزمودنی
شرح حال آزمودنی
اجرای 10 عدد از کارت های TAT (داستان- سطح توصیفی- سطح تفسیری- سطح تشخیصی)
نمونه تفسیر تست افسردگی بک فرم بلند 21 سوالی در قالب فایل word در 4 صفحه
فایل هدیه:
پرسشنامه و پاسخنامه افسردگی بک (فرم بلند 21 سوالی + فرم کوتاه 13 سوالی) 11 صفحه
بخشی از متن فایل:
طبق پاسخ داده شده توسط آزمودنی، نمره ای که کسب کرده بین5-0 است. براساس معیار افسردگی ایشان دارای افسردگی جزئی می باشند.
حیطه هایی که ایشان دارای مشکل می باشند:
از لحاظ عاطفی در آیتم های غمگینی،نارضایتی،بی قراری،کناره گیری اجتماعی و تحریک پذیری نسبتاً دارای مشکل می باشند.
ازلحاظ شناختی براساس پاسخ داده شده توسط آزمودنی هیچ گونه مشکلی در هیچ یک از آیتم ها مشاهده نمی شود.
از لحاظ جسمانی ...........
فهرست مطالب:
شرح حال کوتاه از آزمودنی
پاسخنامه آزمون
نمرات خام
تفسیر آزمون