هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

نمونه تفسیر تست افسردگی بک - نمونه پرسشنامه افسردگی بک (فرم کوتاه 13 سوالی)

نمونه تفسیر تست افسردگی بک - نمونه پرسشنامه افسردگی بک (فرم کوتاه 13 سوالی)

نمونه-تفسیر-تست-افسردگی-بک--نمونه-پرسشنامه-افسردگی-بک-(فرم-کوتاه-13-سوالی)نمونه تفسیر تست افسردگی بک فرم کوتاه 13 سوالی در قالب فایل word در 4 صفحه

فایل هدیه:
پرسشنامه و پاسخنامه افسردگی بک (فرم بلند 21 سوالی + فرم کوتاه 13 سوالی) 11 صفحه

بخشی از متن فایل:
تفسیر آزمون:
طبق پاسخ داده شده توسط آزمودنی، نمره ای که کسب کرده بین2-0 براساس معیار افسردگی ایشان دارای کمترین حد افسردگی می باشند.

حیطه هایی که ایشان دارای مشکل می باشند:

از لحاظ جسمانی در آیتم های خستگی پذیری .............


فهرست مطالب:
شرح حال کوتاه از آزمودنی
پاسخنامه آزمون
نمرات خام
تفسیر آزمون

فایل

نمونه انجام شده آزمون scl90 - نمونه گزارش آزمون SCL 90

نمونه انجام شده آزمون scl90 - نمونه گزارش آزمون SCL 90

نمونه-انجام-شده-آزمون-scl90--نمونه-گزارش-آزمون-scl-90نمونه تفسیر آزمون scl90 در قالب فایل WORD در 6 صفحه

بخشی از متن فایل:

افسردگی (DEP):
بالاترین نمره فرد در این آزمون مربوط به این بعد است. نمره T آزمودنی در این بعد برابر با 67 است. وضعیت فرد در این بعد از 96 افراد عادی وخیم تر است. نمره بالا بیانگر این است که شخص درحال تجربه نشانه های افسردگی از قبیل: از دست دادن لذت، ملالت، احساس تنهایی، گریه کردن، گوشه- گیری، افت انگیزش و کاهش انرژی است. که با توجه به وضعیت روانی این نشانه ها در مورد وی صدق می کند.

حساسیت بین فردی (I-S):
نمره T در این بعد برابر با 57 است. که در نقطه مرزی قرار می گیرد. این نمره حاکی از این است که شخص در موقعیت های بین فردی دچار مشکل است. نسبت به روابط با دیگران انتظارات منفی دارد. در مقایسه با دیگران احساس حقارت می کند. مداخلۀ مورد نظر در این موقعیت باید ترکیبی از ارتباط درمانی حمایت کننده و بازسازی شناختی و جرأت آموزی باشد.

اضطراب فوبی (PHOB):
نمره T آزمودنی در این بعد برابر با 46 است. این نمره بر وجود نسبی ترس های غیر منطقی مرتبط با یک شخص، شی یا موقعیت در فرد است.

فهرست مطالب:
پاسخنامه آزمودنی
جدول محاسبه نمرات SCL90
پروفایل SCL90
الف) شاخص های کلی
شاخص های شدت کلی(GIS):
شاخص درماندگی نشانه های مثبت (PSDI)
مجموع نشانه های مثبت (PST)
ب) ابعاد نشانه ها (از بیشترین به کمترین)
افسردگی (DEP)
حساسیت بین فردی (I-S)
اضطراب فوبی (PHOB)
اضطراب (ANX)
روان پریشی (PSY)
وسواس فکری – عملی (O-C)
جسمانی کردن (SOM)
اندیشه پردازی پارانوییدی (PAR)
خصومت (HOS)

فایل

طرح درس و روش تدریس ریاضی اول، تم 19: عددهای دو رقمی مضرب 10 و حل مسئله با چینه و محور

طرح درس و روش تدریس ریاضی اول، تم 19: عددهای دو رقمی مضرب 10 و حل مسئله با چینه و محور

طرح-درس-و-روش-تدریس-ریاضی-اول-تم-19-عددهای-دو-رقمی-مضرب-10-و-حل-مسئله-با-چینه-و-محوردر صفحه آغازین تم 19 دانش آموزان با صف نانوایی و برخی از مسائل مرتبط با آن آشنا می‌شوند. همچنین فراگیران به مفاهیم و مهارت‌های مختلف در مورد صف نانوایی پی می‌برند.

آموزگار در مورد عدالت و مصداق‌های آن مانند رعایت نوبت نکاتی را که می‌داند به دانش آموزان می‌آموزد.

در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 14 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود.

اهداف درس:

✅ خواندن و نوشتن عددهای مضرب 10
✅ نوشتن عددهای مضرب 10 در جدول ارزش مکانی
✅ شمردن 10 تا 10 تا، تا 100 به صورت مستقیم یا معکوس
✅ درک مفهوم جمع اعداد مضارب ۱۰ با شکل
✅ توانایی انجام عمل جمع مضارب عدد ۱۰۰
✅ حل مسائل کلامی با استفاده از راهبرد رسم شکل
✅ حل مسائل کلامی تفریق با استفاده از محور اعداد

فایل

طرح درس و روش تدریس هدیه های آسمان دوم، درس16: طبیعت زیبا

طرح درس و روش تدریس هدیه های آسمان دوم، درس16: طبیعت زیبا

طرح-درس-و-روش-تدریس-هدیه-های-آسمان-دوم-درس16-طبیعت-زیباماجرای درس مربوط به یکی از مواردی است که در زندگی کودکان نمونه های فراوانی دارد: موضوع نظافت، محیط زیست و اهمیت آن

این درس اهمیت نظافت و پاکیزگی در ارتباط با طبیعت را مطرح می نماید.

فطرت پاک دانش آموزان زیبایی و پاکیزگی را دوست دارد و معلم می تواند بحث را به نظافت سایر محیط ها مانند محیط مدرسه و خانه و نیز نظافت شخصی دانش آموزان بکشاند. عبارات پایانی درس، محتوای درس را از زبان دین جمع بندی می کنند.

برخی از اهداف این درس عبارتند از: آشنایی با آداب نظافت و پاکیزگی به عنوان یکی از مظاهر اخلاق و رفتار اسلامی - تمایل به رعایت پاکیزگی و نظافت در مکان ها و شرایط مختلف - تلاش به رعایت پاکیزگی و نظافت در مکان ها و شرایط مختلف - آشنایی با پیام قرآنی درباره یکی از نعمت های خدا که موجب پاکیزگی است.

در این قسمت طرح درس و روش تدریس درس مذکور در قالب ورد آورده شده است. این فایل شامل 11 صفحه بوده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

فایل

طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل6: مقایسه‌ی عددها

طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل6: مقایسه‌ی عددها

طرح-درس-و-روش-تدریس-ریاضی-سوم-فصل6-مقایسه-ی-عددهادر درس مقایسه‌ی عددها به موضوعات مختلفی از جمله: مقایسه اعداد ، قیاس اعداد با شکل و ارزش مکانی ، مقایسه اعداد با استفاده از ارزش ریالی ، محاسبه محیط مربع و مثلث متساوی الاضلاع و معرفی انواع مثلث پرداخته شده است.

در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 5 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

اهداف و پیامدهای درس:

ﺩﺭ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﺩﺭﺱ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣﻲ ﺭﻭﺩ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺑﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﺩﻭ ﻋﺪﺩ ﭼﻬﺎﺭ ﺭﻗﻤﻲ ﺭﺍ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﻛﻨﺪ ﻭ ﻧﻴﺰ ﺑﺪﻭﻥ ﺗﻘﺮﻳﺐ ﺯﺩﻥ ﻭ ﺑﺎ ﺷﻜﻞ ﺑﺘﻮﺍﻧﺪ ﺩﻭ ﻋﺪﺩ ﭼﻬﺎﺭ ﺭﻗﻤﻲ ﺭﺍ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﻛﻨﺪ.

✅ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺷﻜﻞ ، ﭼﺮﺗﻜﻪ ، ﺟﺪﻭﻝ ﺍﺭﺯﺵ ﻛﺎﻓﻲ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﺍﻋﺪﺍﺩ
✅ ﺁﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ ﻣﺜﻠﺚ ﻣﺘﺴﺎﻭی ﺍﻻﺿﻼﻉ ﻭﻣﺘﺴﺎﻭی ﺍﻟﺴﺎﻗﻴﻦ
✅ ﺟﻤﻊ ﻭ ﺗﻔﺮﻳﻖ ﺍﻋﺪﺍﺩ ﭼﻬﺎﺭﺭﻗﻤﻲ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺗﻘﺮﻳﺒﻲ
✅ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻣﺤﻴﻂ ﻣﺮﺑﻊ ﻭ ﻣﺜﻠﺚ ﻣﺘﺴﺎﻭی ﺍﻻﺿﻼﻉ ﺍﺯ ﺭﻭﺵ ﺿﺮﺏ

فایل