هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

فرم پر شده کارورزی حقوق دانشگاه علمی کاربردی - نمونه گزارش کارآموزی دفتر اسناد رسمی

فرم پر شده کارورزی حقوق دانشگاه علمی کاربردی - نمونه گزارش کارآموزی دفتر اسناد رسمی

فرم-پر-شده-کارورزی-حقوق-دانشگاه-علمی-کاربردی--نمونه-گزارش-کارآموزی-دفتر-اسناد-رسمیتوضیحات:
نمونه گزارش کارورزی رشته حقوق در قالب فایل WORD در 44 صفحه

قابل استفاده برای کلیه گرایش های رشته حقوق در مقاطع کاردانی و کارشناسی
تعداد صفحات: 15 (فرم های تکمیل شده کارورزی) + 29 (گزارش کارورزی)
فرمت فایل: word قابل ویرایش

بخشی از متن فایل:
امکانات و تجهیزات دفترخانه اسناد رسمی
دفترخانه اسناد رسمی واحد وابسته به وزارت دادگستری است و برای تنظیم ثبت اسناد رسمی طبق قوانین و مقررات مربوط تشکیل می شود سازمان و وظایف دفترخانه تابع قوانین و نظامات راجع به آن است.
اداره امور دفتر خانه رسمی بعهده شخصی است که با رعایت مقررات این قانون، بنا به پیشنهاد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با جلب نظر کانون مشورتی سردفتران به موجب ابلاغ وزیر دادگستری منصوب و سردفتر نامیده می‌شود.
هر دفترخانه علاوه بر یک دفتر یار که سمت معاونت دفترخانه و نمایندگی سازمان ثبت را دارا می‌باشد و دفتر یار اول نامیده می‌شود، می‌تواند یک دفتر یاردوم نیز داشته باشد. محل دفترخانه در هر شهر یا بخش به معرفی سردفتر و موافقت اداره ثبت محل، تعیین خواهد شد و در صورت ضرورت انتقال محل دفترخانه به محل دیگر در همان شهر یا بخش با تصویب ثبت محل امکان پذیر است.
تجهیزات متفرقه دیگر که در دفترخانه استفاده می‌شود عبارتند از:
دفتر ثبت سردفتر، کامپیوتر (کاربردی ترین نرم افزارهای آن افیس می‌باشد که شامل ورد و اکسل است) دستگاه کپی و غیره هست.
کلیه اسناد در دفترخانه‌های اسناد رسمی و در اوراق مخصوص که از طرف سازمان ثبت اسناد و املاک کشوور در اختیار دفترخانه قرار داده می‌شود تنظیم و فقط در یک دفتر که به نام دفتر سردفتر نامیده می شود ثبت می‌گردد و ثبت سند به امضای اصحاب معامله و سردفتر و دفتریار خواهد رسید مگر آن که دفتر خانه فاقد دفتریار باشد.
دفترخانه‌ها باید دارای دفاتر ذیل باشند:
1- دفتر گواهی امضاء
2- دفتر ابوابجمعی قبوض سپرده و اوراق بهادار.
3- دفتر درآمد که به منظور ثبت کلیه وجوهی است که به منظور ثبت سند مقرر است و شماره قبض هزینه‌های مزبور در آن قید می‌شود. این دفتر از طرف سازمان ثبت پلمپ خواهد شد.
4- دفتر راهنما که متضمن اسامی متعاملین و نوع سند و شماره و تاریخ سند خواهد بود.
5- دفتر ثبت مکاتبات و تقاضانامه اجرائی خلاصه معاملات.
6- یک نسخه دفتر ثبت اسناد که پلمپ شده و اسناد در آن ثبت می‌شود.
دفاتر گواهی امضاء مکلفند رونوشت یا فتوکپی سند گواهی شده را به هزینه متقاضی دریافت و نگاهداری نمایند.
دفتر گواهی امضا دفتری است که منحصراً مخصوص تصدیق امضای ذیل نوشته‌های عادی است و نوشته تصدیق امضا شده با توجه به ماده آیین دادرسی مدنی مسلم الصدور شناخته می‌شود. دفاتر، مجاز به تصدیق صحت امضای نوشته‌های مالی نیستند، مقصود از نوشته‌های مالی نوشته‌هایی است که در آن به طور منجز پرداخت وجه نقدی از طرف امضاء کننده تعهد و یا ضمانت شده باشد و یا آن که موضوع گواهی امضاء شده عین یا منفعت مال غیر منقول و یا سهام شرکتهای ثبت شده باشد.
7- دفتر جاری مهمترین دفتر است همه اسناد باید در این دفتر نوشته شود.
8- دفتر اتومبیل خرید و فروش اتومبیل ثبت می‌شود و در دفتر جاری
9- دفتر بانک مسکن، سندهای رهن بانک مسکن در آن نوشته می‌شود و گزارش آن در دفتر جاری نوشته می‌شود.
10- دفتر تمبر، بصورت آمار است آمارهای حق ثبت سند و مبلغ و تاریخ سند نوشته می‌شود که بعهده دفتریار است.
11- دفتر اندیکاتور که نامه‌های صادره از طریق شماره ثبت می‌گردد.
12- دفتر رسیده سندهایی که افراد تحویل می‌گیرند امضاء می‌کنند.



فهرست مطالب:
فرم های تکمیل شده کارورزی شامل:
- فرم معرفی به کارورزی
- فرم گزارش پیشرفت هفتگی
- فرم گزارش پیشرفت ماهانه
- فرم ارزیابی کارورز توسط مربی
- فرم ارزیابی کارورز توسط استاد
- فرم ارزیابی نهایی کارورز

گزارش کارورزی شامل:
- معرفی محل کارورزی و فعالیتهای انجام شده
معرفی کلی
امکانات و تجهیزات دفترخانه اسناد رسمی
وظایف مسئولین دفاتر
مقررات مربوط به دفترخانه و وظایف سردفتران و دفتریاران
دفتر اسناد رسمی
روش صدور سند مالکیت المثنی
روش صدور سند مالکیت بنام وراث
نحوه تنظیم و نوشتن استشهادیه محلی
انواع قراردادها
انواع وکالت‌ها
انواع مهر
- آموخته ها
- درباره رشته حقوق
مقدمه
ماهیت
توانایی‌های مورد نیاز و قابل توصیه
وضعیت ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر
- بازار کار رشته حقوق
موقعیت شغلی و درآمد رشته حقوق در ایران
حقوق‌ قضایی‌
وکالت‌
محضر داری‌
کارشناسی‌ حقوقی‌ یا مشاوره‌ حقوقی‌

فایل

نمونه فرم تکمیل شده کاربینی رشته حسابداری - گزارش کاربینی حسابداری

نمونه فرم تکمیل شده کاربینی رشته حسابداری - گزارش کاربینی حسابداری

نمونه-فرم-تکمیل-شده-کاربینی-رشته-حسابداری--گزارش-کاربینی-حسابداریتوضیحات:
نمونه فرم تکمیل شده کاربینی رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی در قالب فایل WORD در 20 صفحه

قابل استفاده برای کلیه گرایش های حسابداری در مقاطع کاردانی و کارشناسی

قسمتی از متن فایل:
. تشریح جریان فرآیند کار:
قلب تصمیم گیرنده این شرکتها مدیریت عامل می باشد که با تصمیمات سرنوشت ساز میتواند به شکوفایی یا تنزل شرکت بیانجامد.
مدیر عامل در تعیین سیاستهای داخلی و خارجی شرکت نقشی تعیین کننده را دارا میباشد و با توجه به پیشنهاداتی که توسط معاونتها و مدیران مستقل که به او ارائه میگردد تصمیم نهایی و سرنوشت ساز برای شرکت را اتخاذ می نماید.
شرکتهای هواپیمایی معمولا دارای معاونتهای بازرگانی ، عملیات ، فنی و مهندسی ، مالی اداری و پشتیبانی و مدیریتهای مستقل حراست , مهمانسرا، ویزا و تشریفات و امور حقوقی می باشند که در ذیل به شرح خلاصه وظایف هر یک از آنها میپردازیم.
- معاونت بازرگانی:
این معاونت وظایفی همچون نظارت و اجرای قرارداهای چارتر و شناور، هندلینگ فرودگاهی ، برنامه ریزی پروازها با توجه به منافع شرکت و کنترل سودآوری پروازها و قطع آنها در صورت عدم بازدهی مورد انتظار.
مدیریت های زیر مجموعه این معاونت شامل مدیریت خدمات فرودگاهی ، مدیریت فروش ، مدیریت برنامه پروازی
- معاونت عملیات:
در این معاونت تمام کارهای مرتبط با خلبانان و مهمانداران و خدمه پروازی شرکت برنامه ریزی کنترل و هدایت می گردد. عملیات مربوط به برنامه زمانی پرواز خلبانان و مهمانداران توسط واحد کنترل پرواز در این معاونت اجرا می گردد.
مدیریت های زیر مجموعه این معاونت شامل : مدیریت کنترل پرواز و مدیریت خدمات پرواز
- معاونت فنی و مهندسی:
در این بخش که یکی از ارکان مهم این شرکتها است کلیه کارهای مربوط به نظارت و اجرای صحیح امور فنی شامل تعمیر و جابجایی و خرید قطعات هواپیما که عملیات بسیار حساسی می باشد ،انجام میگردد.
مدیریتهای ایمنی و بازرسی، مدیریت انبار قطعات، مدیریت آموزش، مدیریت تامین قطعات جزئی از زیر مجموعه های این معاونت می باشد.


فهرست مطالب:

جدول عنوان شغل و مشخصات کاربین
جدول مشخصات محیط واقعی کار مورد بازدید
توصیف محیط واقعی کار
عناوین مشاغل مرتبط و همگون با رشته تحصیلی:
وضعیت راه اندازی شغل مورد نظر (فردی یا خوداشتغالی،گروهی، سرمایه گذاری یا سازمانی):
سازمان های ذیربط و مرتبط با حوزه شغلی:
توصیف فرآیند انجام کار
تشریح جریان فرآیند کار:
ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها:
محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل:
نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها:
توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
ویژگی‌های جسمانی:
ویژگی‌های مهارتی:
استعداد های مورد نیاز:
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
سختی و پیچیدگی کار:
نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار:
نکات مربوط به ایمنی و بهداشت:
نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی:
تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارجاز کشور
ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر



فایل

فرم تکمیل شده کاربینی دانشگاه علمی کاربردی رشته حقوق - نمونه گزارش کاربینی رشته حقوق

فرم تکمیل شده کاربینی دانشگاه علمی کاربردی رشته حقوق - نمونه گزارش کاربینی رشته حقوق

فرم-تکمیل-شده-کاربینی-دانشگاه-علمی-کاربردی-رشته-حقوق--نمونه-گزارش-کاربینی-رشته-حقوق توضیحات:
فرم تکمیل شده کاربینی دانشگاه علمی کاربردی رشته حقوق در قالب فایل WORD در 12 صفحه
قابل استفاده در مقاطع کاردانی و کارشناسی


بخشی از متن فایل:
تشریح جریان فرآیند کار:
مهمترین وظایف دفاتر اسناد رسمی به شرح زیر می باشد:
-تنظیم و رسمیت بخشیدن به عقود و قراردادها
-تایید صحت امضاها
-وصول برخی از درآمدهای دولت
مراحل انجام کار در دفاتر اسناد رسمی به شرح زیر است:
1. احراز هویت
2. احراز اهلیت
3. احراز اصالت و اعتبار مستندات سند
4. احراز انجام مکاتبات لازم و اطمینان ازعدم قانونی تنظیم سند
5. وصول حق التحریر حق ثبت و سایر حقوقی دولتی
6. تنظیم اوراق سند وتائید آن توسط متعاملین
7. ثبت سند در دفتر سردفتر و تصدیق مطابقت سند و ثبت دفتر توسط متعاملین
8. تائید صحت ثبت وهویت متعاملین با امضای سردفتر و حاشیه سند
9. امضای دفتریاب و مهر دفترخانه ذیل ثبت دفترو در حاشیه سند
تشکیلات دفاتر اسناد رسمی به شرح زیر است:
طبق ماده ۸۲ قانون مصوب ۱۳۱۰ هر دفتراسناد رسمی مرکب است از یک ‌نفر صاحب دفتر و لااقل یک‌نفر نماینده اداره ثبت ‌اسناد


فهرست مطالب:
جدول عنوان شغل و مشخصات کار بین ( دانشجو)
جدول مشخصات محیط واقعی کار مورد بازدید
توصیف محیط واقعی کار
عناوین مشاغل مرتبط و همگون با رشته تحصیلی:
وضعیت راه اندازی شغل مورد نظر (فردی یا خوداشتغالی،گروهی، سرمایه گذاری یا سازمانی):
سازمان های ذیربط و مرتبط با حوزه شغلی:
توصیف فرآیند انجام کار
تشریح جریان فرآیند کار:
ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها:
محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل:
نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها:
توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
ویژگی‌های جسمانی:
ویژگی‌های مهارتی:
استعداد های مورد نیاز:
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
سختی و پیچیدگی کار:
نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار:
نکات مربوط به ایمنی و بهداشت:
نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی:
تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارجاز کشور
ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر

فایل

گزارش کاربینی دفتر وکالت - نمونه گزارش کاربینی رشته حقوق

گزارش کاربینی دفتر وکالت - نمونه گزارش کاربینی رشته حقوق

گزارش-کاربینی-دفتر-وکالت--نمونه-گزارش-کاربینی-رشته-حقوقتوضیحات:
گزارش کاربینی در دفتر وکالت در قالب فایل word در 18 صفحه

بخشی از متن فایل:
. توصیف محیط واقعی کار
در لغت «وکیل» کسی است که از طرف شخص دیگری – اعم از حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود.
اگر شما به حوزه حقوق و قانون علاقه مندید و دنبال شغل چالشی و پر مسئولیت می باشید، این شغل مناسب شماست.
وکلا به مشتریان خود مشاوره حقوقی داده و در برخی موارد به عنوان نماینده آنها عمل می کنند. این مشتریان می توانند افراد، گروهی از افراد و یا شرکت ها و اشخاص حقوقی باشند.
برای انجام این شغل باید تحصیلات و تجربه کافی کسب کنید. شما باید مهارت های سخنوری و نوشتاری در حد عالی داشته باشید. همچنین داشتن توان تجزیه و تحلیل میزان زیادی از اطلاعات، اعتماد به نفس زیاد و توان تحمل فشار کاری زیاد از لازمه های انجام درست این شغل است.
یک وکیل وابسته به اینکه به صورت شخصی کار می کند یا استخدام شرکت یا سازمان خاصی است دارای ساعات کاری متفاوتی است. اگر به صورت شخصی در دفتر وکالت خودتان کار می کنید پس ساعت کاری شما کاملا منعطف است و تنها در زمان هایی که وقت ملاقات داده اید به دفتر کار خود مراجعه می کنید. اما اگر کارفرما دارید باید نظر و خواسته او را هم برای زمان کارتان درنظر بگیرید.
در برخی موارد باید همیشه در دسترس باشید حتی در شب ها و تعطیلات. محل کارتان معمولا در دفتر کار و دادگاه است ولی در برخی موارد با توجه به نوع پرونده کاری نیاز به مسافرت کاری برای ملاقات با موکلان و یا تهیه شواهد و مدارک دارید. اگر در زمینه حقوق جزا فعالیت می کنید، زمان بیشتری از کار شما در دادگاه خواهد بود.
در حال حاضر شغل وکالت نیز مثل خیلی از شغل های دیگر به صورت کاملا تخصصی درآمده است. تخصص برخی از وکلا در پرونده های مربوط به ملک و زمین و تخصص برخی دیگر در مسایل خانوادگی است. همچنین بعضی از وکلا در حوزه حقوق تجارت فعالیت می کنند و در قوانین تجاری داخلی و بین المللی تسلط دارند. حتی برخی از آنها متخصص مسایل حقوقی ورزشکارانی مانند فوتبالیست ها می باشند به این معنا که با تسلط بر قوانین نهادهای بین المللی فوتبال همچون فیفا و نهادهای داخلی همچون فدراسیون فوتبال و باشگاه ها، به بازیکنان فوتبال مشاوره داده و قراردادهای آنها را منعقد می کنند.
حقوق محیط زیست، حقوق حمل و نقل، حقوق بشر، حقوق نفت و گاز نیز از دیگر زمینه های فعالیت وکلا می باشد که هر وکیلی پس از فارغ التحصیلی با توجه به رشته تحصیلی خود و نیاز بازار کار و عوامل دیگر جذب یکی از زمینه های تخصصی فوق خواهد شد.
در ادامه اطلاعات کاملی در مورد وظایف، دانش و مهارت مورد نیاز، تحصیلات لازم و نحوه ورود به شغل، بازار کار و فرصت های شغلی و میزان درآمد وکیل و برخی از وکلای مشهور ارائه می شود.
2.1. عناوین مشاغل مرتبط و همگون با رشته تحصیلی
1)دادگاه2)دادسرا3)قوه قضایه4)شورای حل اختلاف5) دفاتر مشاوره حقوقی6) دفاتر تجاری7)نهادها و سازمانهای دولتی و خصوصی
2.2. وضعیت راه اندازی شغل مورد نظر (فردی یا خود اشتغالی، گروهی، سرمایه­گذاری یا سازمانی)
فارغ التحصیلان دانشگاه پس از کسب تجارب لازم و اخذ مجوز و پروانه وکالت از نهادهای قانونی می توانند نسبت به پذیرش پرونده های حقوقی و تاسیس دفتر وکالت اقدام کرده و کار خود را به صورت مستقل شروع کنند.
برای گرفتن پروانه وکالت دادگستری، متقاضیان باید ابتدا در آزمون وکالت شرکت کنند. این آزمون هرساله توسط کانون وکلای دادگستری برگزار می شود. البته چند سالی است که مرکز مشاوران حقوقی و وکلای قوه قضائیه نیز اقدام به برگزاری این آزمون کرده است. شرایط متقاضیان این آزمون هر سال به صورت رسمی اعلام می شود. افرادی که در این آزمون موفق می شوند، پس از طی مراحل مصاحبه شفاهی و گزینش های اداری پروانه کارآموزی وکالت دریافت می کنند. به این وکلای کارآموز معمولا وکیل پایه دو اطلاق می شود. مدت این دوره کارآموزی و شرایط آن در کانون وکلا و مرکز مشاوران حقوقی و وکلای قو قضائیه متفاوت است.
بعد از طی دوره کارآموزی و قبولی در امتحانات اختبار ، پروانه وکالت پایه یک دادگستری به آنها اعطاء می گردد .لازم به ذکر است امکان دارد اشخاصی که دارای سابقه کاری حقوقی یا قضائی هستند ، از طی دوره کارآموزی یا تمامی مقدمات مذکور معاف باشند و مستقیما پروانه پایه یک وکالت دادگستری برای ایشان صادر گردد



فهرست مطالب

ب) مشخصات محیط کار مورد بازدید:
پ) در موارد زیر با توجه به مشاهدات خود از محیط واقعی کار به طور اجتمالی توضیح دهید.
1. توصیف محیط واقعی کار.
2.1. عناوین مشاغل مرتبط و همگون با رشته تحصیلی.
2.2. وضعیت راه اندازی شغل مورد نظر (فردی یا خود اشتغالی، گروهی، سرمایهگذاری یا سازمانی)
.4. 3. سازمانهای ذیربط و مرتبط با حوزه شغلی:
.5. توصیف فرآیند انجام کار.
2.2. ماشین آلات و دستگاهها
2. 3. محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل.
4. نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیتها11
توصیف توانمندیها و مهارتهای مورد انتظار برای احراز شغل مورد نظر.
1. 1. ویژگیهای جسمانی:
2. 2. ویژگیهای مهارتی.
2. 3. استعدادهای مورد نیاز:
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل مورد نظر.
1. سختی و پیچیدگی کار.
. 3. مباحث ایمنی و بهداشت..
4. مباحث فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزههای شغلی)
5. وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی..
ت) تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگیهای شغل مورد نظر در داخل و خارج از کشور.
ث) ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل مورد نظر.

فایل

طرح درس و روش تدریس اجتماعی سوم، درس 23: ایمنی در کوچه و خیابان

طرح درس و روش تدریس اجتماعی سوم، درس 23: ایمنی در کوچه و خیابان

طرح-درس-و-روش-تدریس-اجتماعی-سوم-درس-23-ایمنی-در-کوچه-و-خیابانتوجه کنید که این درس دو بخش نظری و عملی دارد. به عبارت دیگر دانش آموزان باید هم مقررات، تابلوها و نکات ایمنی را بشناسند و هم بتوانند در عمل این موارد را انجام دهند.

شروع تدریس را با این پرسش که، "چگونه و با چه وسیله‌ای به مدرسه می‌آئید؟" می توانید شروع کنید.

البته درس را می‌توان با فعالیّت‌های دیگر آغاز نمود برای مثال قبلاً از بچّه‌ها بخواهید هر سؤالی از پلیس درباره رفت و آمد در کوچه و خیابان دارند روی یک کاغذ یادداشت کنند و ...

در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 8 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

اهداف درس:

✅ مقرّرات عبور و مرور و نکات ایمنی مربوط به رفت و آمد در کوچه و خیابان را شناسایی و بیان کنند.
✅ معنی و مفهوم برخی تابلوهای راهنمایی را بیان کنند و تابلوها را بشناسند.
✅ مقرّرات عبور و مرور و نکات ایمنی را در محیط و شرایط واقعی به کار ببندند.
✅ در مواقع لازم از پلیس کمک بگیرند.

فایل