هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

طرح درس و روش تدریس فارسی چهارم، درس16: پرسشگری

طرح درس و روش تدریس فارسی چهارم، درس16: پرسشگری

طرح-درس-و-روش-تدریس-فارسی-چهارم-درس16-پرسشگریپیشنهاد می شود درس پرسشگری از روش کاوشگری تدریس شود. آموزش کاوشگری وارد کردن مستقیم شاگردان در فرایند تفکّر علمی از طریق تمرین هایی است که فرایند علمی را در زمان بسیار کوتاه فشرده می سازد.

آموزش کاوشگری منجر به افزایش درک علوم، بهره وری، تفکّر، خلّق و مهارت هایی برای دریافت و تحلیل اطّلاعات می شود.

در این قسمت، طرح درس و روش تدریس این درس به صورت یک فایل 9 صفحه ای آورده شده است. فایل مذکور در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

برخی از اهداف و انتظارات این درس به شرح زیر می باشد.

- آشنایی با ابوریحان بیرونی
- تقویت روحیه پرسشگری
- تشخیص عناصر سازنده جمله
- آشنایی با لحن مناسب در خوانش متن
- تقویت درک متن با تثبیت آموزه های قبلی
- انشانویسی شامل کلیه بندها (بند مقدمه، بندهای بدنه، بند نتیجه گیری)

فایل

طرح درس و روش تدریس مطالعات اجتماعی پنجم، درس5: جمعیت ایران

طرح درس و روش تدریس مطالعات اجتماعی پنجم، درس5: جمعیت ایران

طرح-درس-و-روش-تدریس-مطالعات-اجتماعی-پنجم-درس5-جمعیت-ایرانعنوان درس5 کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم دبستان، جمعیت ایران می باشد. در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور بصورت یک فایل 10 صفحه ای آورده شده است.

این فایل در قالب ورد و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

برای شروع تدریس با نشان دادن تصاویر مربوط به درس ، توجه بچه ها را به مفهوم درس جلب کنید. سپس از آنها بپرسید کلمه جمعیت چه مفهومی را به ذهن آنها می آورد. پاسخ ها را روی تخته بنویسید و ...

انتظار می رود دانش آموزان با یادگیری این درس بتوانند:

- مفهوم جمعیت را از طریق پرس وجو درباره تعداد جمعیت مدرسه و کلاس و نظایر آن، بیان کنند.
- چگونگی افزایش جمعیت و چند مورد از مزایای افزایش جمعیت در کشور ما را بیان کنند.
- با توجه به نمودار، تعداد جمعیت ایران در دهه های گذشته و حال را با هم مقایسه کنند.
- علل پراکندگی جمعیت در ایران را توضیح دهند و در مورد هر ناحیه، مثالی بزنند.
- دلایل مهاجرت جمعیت از یک مکان به مکان دیگر را فهرست کنند.

فایل

پرسشنامه سنجش کیفیت مسکن

پرسشنامه سنجش کیفیت مسکن

پرسشنامه-سنجش-کیفیت-مسکن

توضیحات:
پرسشنامه سنجش کیفیت مسکن، بصورت محقق ساخته، در قالب فایل Word شامل 30 گویه.

پرسشنامه سنجش کیفیت مسکن، آماده به صورت ورد، شامل معرفی، اطلاعات فردی و سوالات با مقیاس 6 درجه.
فایل

اسلاید سیارات

اسلاید سیارات

پاورپوینت-سیارات

توضیحات:
اسلاید سیارات در 19 صفحه زیبا برای شما شامل عکس و متن های جذاب.

بخشی از متن فایل:
سیارات فرا خورشیدی :
به سیاراتی که بیرون از منظومه شمسی قرار دارند برون سیاره فرا خورشیدی گفتع می شود نزدیک به ۱۸۰۰ نمونه از چنین سیاراتی کشف شده اند.

فهرست مطالب:
- تعریف سیاره
- ریشه اصطلاح
- چگونگی پیدایش سیارات
- سیارات فرا خورشیدی
- منظومه شمسی درونی
- منظومه شمسی بیرونی
- سیارات منظومه شمسی
- طبقه بندی سیاره ها ی سامانه خورشیدی
- سیارات سنگی منظومه شمسی
- سیارات گازی منظومه شمسی
- سیارات یخی منظومه شمسی
- محل استقرار و مدارات سیارات منظومه شمسی
- ویژگی ها
- سیارات منظومه شمسی :
- عطارد
- سیاره زهر (ونوس).
- سیاره زمین.
- سیاره مریخ.
- سیاره مشتری.
- سیاره کیوان.
- سیاره اورانوس.
- سیاره نپتون
فایل

اسلاید توسعه صادرات با بازاریابی دیجیتال در راستای تولید متناسب با سلیقه و ذائقه مشتریان خارجی

اسلاید توسعه صادرات با بازاریابی دیجیتال در راستای تولید متناسب با سلیقه و ذائقه مشتریان خارجی

پاورپوینت-توسعه-صادرات-با-بازاریابی-دیجیتال-در-راستای-تولید-متناسب-با-سلیقه-و-ذائقه-مشتریان-خارجی

توضیحات:
اسلاید توسعه صادرات با بازاریابی دیجیتال در راستای تولید متناسب با سلیقه و ذائقه مشتریان خارجی، در 163 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
دوران مدرن جهان را به عنوان یک بازار جهانی به تصویر کشیده است اما این به چه معناست؟ آیا این بدان معنی است که شما می توانید مدل موفقیت آمیز کسب و کار خود را در هر بازاری در هر جای دنیا ارائه دهید؟ اگر مشاغل محلی خود را تا حدی توسعه داده اید که اکنون برای تسخیر صادرات احساس آمادگی می کنید ، وقت آن است که استراتژی بازاریابی دیجیتال را که باید از آن استقبال کنید ، عمیقاً بررسی کنید!
بازاریابی بین المللی هرگز کار ساده ای نیست. از درک بازار هدف از نظر بخشها و قلمروهای مختلفی که با آنها در ارتباط خواهید بود گرفته تا درک درستی از نحوه کانال گذاری محصولات و خدمات خود و مدیریت تحویل و معاملات ، بدون شک این امر شامل تحقیقات زیادی است. اگر به تیم مشاوران تکیه می کنید ، راه آسان تر خواهد بود ، اما اگر خودتان با تحقیقات پایه مقابله می کنید ، مطمئن شوید که اطلاعات صحیح و دقیق را جمع آوری می کنید. به یاد داشته باشید که هر جستجوی در Google اطلاعات زیادی به دست می آورد و شما باید رمزگشایی کنید که چقدر این داده ها صادق ، دقیق و به روز هستند. اگر به داده های رسمی منتشر شده توسط نهادها و سازمان هایی که دارای اعتبار جدی هستند اعتماد کنید ، بهتر خواهید بود
اگر مشاغل صادر کننده کالا یا خدمات هستید ، یک روش سنتی برای یافتن مشتری های بالقوه در مقابل استفاده از بازاریابی دیجیتال وجود دارد. به طور سنتی شرکت ها شرکت های شریک پیدا می کردند ، از نمایشگاه ها بازدید می کردند ، به دنبال شرکت های صادراتی می گشتند ، یا حتی برای گسترش در بازار صادرات کسب و کارهای فیزیکی ایجاد می کردند. تمام این فعالیت های فوق هزینه های بالایی را متحمل می شوند و زمان زیادی برای تلاش برای ورود به بازارهای صادراتی جدید نیاز است. با بازاریابی آنلاین ، با پاسخ به کسانی که به دنبال محصولات و خدمات مشابه در هر کشور / قلمرو مورد نظر خود هستند ، تبلیغات محصولات و خدمات خود را شروع می کنید. مفهوم استفاده از بازاریابی دیجیتال برای صادرکنندگان به عنوان صادرات دیجیتال مطرح می شود و این چیزی است که به طور گسترده در Google گفته می شود تا به شرکت ها کمک کند تجارت خود را در کشورها و مناطق مختلف گسترش دهند.
برای بازاریابی صادرات دربازارهای بین المللی ؛چندین ابزار توسط Google برای تجارت شما وجود دارد که می تواند از آنها استفاده کند تا تجارت صادراتی خود را با موفقیت در مقیاس بندی کنید. به آسانی به نظر نمی رسد. عوامل زیادی وجود دارد که شرکت باید هنگام صادرات آنها را در نظر بگیرد. برخی از آنها ارز ، زبان محلی ، روش های پرداخت ، رقبا در آن بازار ، پتانسیل تجارت و غیره هستند.
محتوای این فایل درمحورهای استراتژیک به شرح زیر تنظیم و تدوین شده است:
ارائه روش های نوین بازاریابی دیجیتال در عرصه بین الملل
معرفی کاربردی کانال ها و ابزارهای مهم در بازاریابی دیجیتال بین المللی
معرفی شیوه های اندازه گیری اثربخشی کانال ها و رقبا
معرفی کامل امکانات گوگل برای بازاریابی محصولات و خدمات و روش های کاربرد آن
معرفی کامل امکانات بازاریابی شبکه های اجتماعی بین المللی به همراه برنامه عملیاتی
معرفی کانال های خاص ورود به بازارهای بین المللی
ستراتژی های بازاریابی و تبلیغات دیجیتال در بازارهای بین المللی
استفاده از ابزارهای دیجیتال در تحقیقات بازار و هدف گذاری صادراتی
ارتقاء علمکرد و کاهش هزینه های بازاریابی دیجیتال در بازارهای صادراتی
روابط عمومی دیجیتال و نقش آن در بازارهای بین المللی
بلاکچین و ارزهای دیجیتال و کاربرد آن در صادرات
روش های نوین پرداخت و تبادلات ارزی و ریالی در صادرات
مکاتبات بازرگانی دیجیتال(اینترنتی) در صادرات
صادرات محصولات و خدمات فناوری اطلاعات و سرویس های دیجیتال
 امروزه با توجه به کمرنگ شدن مرزهای تجارت، ارز آوری و رونق اقتصادی در قالب تجارت خارجی دارای  اهمیت خاصی برای کشورها می باشد، از این رو صادرات از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کلان دولت ها برخوردار می باشد. از این رو شناخت بازارهای خارجی، چگونگی ورود به بازارهای هدف، پایه و اساس صادرات را تشکیل داده ، و این امر جز پیمودن مراحل بازاریابی نوین با روش های علمی قابل اجرا نمی باشد. تحقیقات در خصوص بازارهای هدف و تعیین چگونگی استراتژی بازاریابی و روش های مرسوم و مورد استفاده کشورهای مختلف می تواند زمینه حضور در بازارهای خارجی را فراهم آورده و از این مسیر ارز آوری و سود سرشاری نصیب واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری را ایجاد نماید. از این رو حضور فناوری اطلاعات در حوزه صادرات موجب تسهیل در امر صادرات کالا و خدمات صادراتی در بازارهای جهانی می گردد.
در این فایل  سعی بر آن است تا با معرفی روش های نوین در بازاریابی با رویکرد صادرات به واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری بخش خصوصی و دولتی امکان بهره مندی از ظرفیت های آنان برای ورود به بازارهای هدف فراهم آید.

فهرست مطالب:
توسعه صادرات با بازاریابی دیجیتال
صادرات مستقیم
مزایای صادرات مستقیم
معایب صادرات مستقیم
نقش تجارت الکترونیک در توسعه صادرات مستقیم
کارگزاران خارجی
تنظیم توافقنامه کارگزاری
مذاکره  بامشتریان
توزیع­ کنندگان خارجی
نقش توزیع کنندگان درصادرات
نقش نمایشگاه های بین المللی در توسعه صادرات شرکتها
اهداف بازاریابی از حضور در نمایشگاه های بین المللی
بررسی نقش اینترنت در رفع موانع و مشکلات بازاریابی صادراتی شرکتها
سهم فروش شرکت ها در کشورهای هدف
موانع بازاریابی صادراتی
مشکلات مرتبط با صادرات شرکتها
بازاریابی صادرات کالا و راه‌های پیدا کردن مشتری خارجی برای صادرات
به عنوان یک صادرکننده چگونه بازاریابی صادرات کالا را انجام بدهم؟
در مورد راه و روش‌های بازاریابی صادرات کالا برای پیدا کردن مشتریان خارجی چه اطلاعاتی دارید؟
تعریف تجارت الکترونیکی
نقش تجارت الکترونیکی در صادرات
ابزار موثر بازاریابی برای صادر کنندگان
پست های عالی اینستاگرام ایجاد کنید
بازاریابی الکترونیکی با ایجاد وفاداری، تبلیغات، ارتباطات با مشتری و … توسعه صادرات را باعث شده است
در هم شکستن مرزهای جغرافیایی
ارایه اطلاعات کافی درباره کالاهای صادراتی
وب سایت بهترین ابزار برای ترفیع صادرات
موانع توسعه صادرات و تاثیر تجارت الکترونیکی بر جهش صادرات
یافتن مشتری خارجی برای صادرات چگونه است؟
شناخت کشور مورد نظر؛ اولین گام فروش محصولات در خارج از کشور
نکات لازم در خصوص انتخاب کشور مقصد صادراتی
تهدیدات مربوط به عوامل قانونی
سایت‌های بازاریابی بین‌الملل
صادرات بازاریابی در عصر اینترنت
شروع در بازاریابی صادرات آنلاین
صادرات خدمات بازاریابی-مطالعه موردی سرس لانکا
خدمات هوشمند بازار
ماموریت های خرید و فروش داخلی و خارجی
بازاریابی دیجیتال بین المللی
لیستی از سایت‌های بازاریابی بین‌الملل معروف
بانک های اطلاعاتی در ایران
شرکت در رویدادهای تجاری؛ روش دیگر بازاریابی صادراتی
سفارت‌خانه‌ها و رایزنان بازرگانی در کشورهای مقصد
بازاریابی صادراتی از طریق شرکت‌های بازاریابی خارجی
صادرات محصول محور چگونه است؟
صادرات محصول محور چگونه است؟
نتیجه گیری از اینستاگرام
بازاریابی آنلاین در صادرات
محصولاتمان را به کجا صادر کنیم؟
در روش سنتی، تحقیقات بازار چطور انجام می‌شود؟
ساخت نام تجاری
بازاریابی بین ‌المللی اینترنتی در سطح جهانی چطور می‌تواند به این فرایند کمک کند؟
درک محبوبیت محصولات و خدمات
پیدا کردن رقبا
پیدا کردن محتوای قابل اشتراک در صنعت خود
افزایش محبوبیت برند
ارائه محصولات به  دنبال‌کنندگان رقبا!
پیدا کردن تصمیم‌گیرندگان بازار در کشور مقصد
ساخت یک برند قدرتمند با کمک بازاریابی بین المللی اینترنتی
تبلیغ کردن محصولات و خدمات بالاتر از از رقبا
نقش استراتژیک بازاریابی دیجیتال
و ...
فایل