هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

تحقیق افزایش سلامتی جسمانی و روانی دانش آموزان 19 ص

تحقیق افزایش سلامتی جسمانی و روانی دانش آموزان 19 ص

تحقیق-افزایش-سلامتی-جسمانی-و-روانی-دانش-آموزان-19-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 24 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏افزایش سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان‏...........‏......................‏.........‏............. &‏ 1
‏افزایش سلامتی جسمانی و روانی دانش آموزان
‏ـ‏ ‏کلید‏ ‏واژه‏ ‏ها‏ :
‏پیشرفت‏ ‏تحصیلی،‏ ‏رغبت،‏ ‏هدایت‏ ‏تحصیلی‏ ، سلامت جسمانی , سلامت روانی , دانش آموز
‏ـ‏ ‏مقدمه‏ :
‏یکی‏ ‏از‏ ‏برنامه‏ ‏های‏ ‏راهنمایی‏ ‏و‏ ‏مشاوره‏ ‏در‏ ‏مدرسه،‏ ‏هدایت‏ ‏تحصیلی‏ ‏است‏. ‏هدایت‏ ‏تحصیلی‏ ‏یک‏ ‏جریان‏ ‏منظم‏ ‏است،‏ ‏که‏ ‏هدف‏ ‏خاصی‏ ‏را‏ ‏دنبال‏ ‏می‏ ‏کند‏ ‏و‏ ‏ابتدا‏ ‏و‏ ‏انتهای‏ ‏مشخصی‏ ‏ندارد‏. ‏از‏ ‏طریق‏ ‏هدایت‏ ‏تحصیلی‏ ‏به‏ ‏فرد‏ ‏کمک‏ ‏می‏ ‏شود‏ ‏تا‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏بشناسد،‏ ‏با‏ ‏خصوصیات‏ ‏رشته‏ ‏های‏ ‏مختلف‏ ‏و‏ ‏نیازهای‏ ‏جامعه‏ ‏آشنا‏ ‏گردد،‏ ‏رشته‏ ‏مناسبی‏ ‏را‏ ‏انتخاب‏ ‏کند‏ ‏و‏ ‏بطور‏ ‏موفقیت‏ ‏آمیزی‏ ‏در‏ ‏آن‏ ‏رشته‏ ‏تحصیل‏ ‏کند‏. ‏هدایت‏ ‏تحصیلی‏ ‏از‏ ‏دوره‏ ‏ابتدایی‏ ‏می‏ ‏تواند‏ ‏پی‏ ‏ریزی‏ ‏گردد،‏ ‏در‏ ‏دوره‏ ‏راهنمایی‏ ‏و‏ ‏دبیرستان‏ ‏استعدادهای‏ ‏دانش‏ ‏آموز‏ ‏کشف‏ ‏و‏ ‏رشته‏ ‏های‏ ‏مختلف‏ ‏تحصیلی‏ ‏شناخته‏ ‏شود‏ ‏تا‏ ‏در‏ ‏نهایت‏ ‏دانش‏ ‏آموز،‏ ‏رشته‏ ‏متناسب‏ ‏با‏ ‏علاقه‏ ‏و‏ ‏استعداد‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏انتخاب‏ ‏کند‏. ‏راهنمایی‏ ‏شغلی‏ ‏هم‏ ‏هر‏ ‏چند‏ ‏از‏ ‏دوره‏ ‏ابتدایی‏ ‏پی‏ ‏ریزی‏ ‏می
‏افزایش سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان‏...........‏......................‏.........‏............. &‏ 2
‏ ‏گردد،‏ ‏اما‏ ‏رسماً‏ ‏در‏ ‏پی‏ ‏هدایت‏ ‏تحصیلی‏ ‏ادامه‏ ‏پیدا‏ ‏می‏ ‏کند‏.
‏ ‏ـ‏ ‏بیان‏ ‏مسئله‏ :
‏پژوهش‏ ‏حاضر‏ ‏قصد‏ ‏بررسی‏ ‏برنامه‏ ‏هدایت‏ ‏تحصیلی‏ ‏را‏ ‏دارد‏. ‏ارزشیابی‏ ‏و‏ ‏بررسی‏ ‏هر‏ ‏برنامه‏ ‏ای‏ ‏یکی‏ ‏از‏ ‏ارکان‏ ‏لازم‏ ‏برای‏ ‏رشد‏ ‏آن‏ ‏برنامه‏ ‏است‏. ‏مسئله‏ ‏کلی‏ ‏این‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏آیا‏ ‏برنامه‏ ‏هدایت‏ ‏تحصیلی‏ ‏موفق‏ ‏بوده‏ ‏است‏ ‏یا‏ ‏نه؟‏ ‏و‏ ‏آیا‏ ‏به‏ ‏هدف‏ ‏نهایی‏ ‏خود‏ ‏که‏ ‏همان‏ ‏کمک‏ ‏به‏ ‏دانش‏ ‏آموز‏ ‏برای‏ ‏انتخاب‏ ‏بهینه‏ ‏رشته‏ ‏تحصیلی‏ ‏است،‏ ‏رسیده‏ ‏است‏ ‏یا‏ ‏نه؟
‏ ‏ـ‏ ‏اهداف‏ :
‏هدف‏ ‏اصلی‏ ‏تحقیق‏ ‏حاضرمشخص‏ ‏کردن‏ ‏رابطه‏ ‏پیشرفت‏ ‏تحصیلی‏ ‏با‏ ‏هدایت‏ ‏تحصیلی‏ ‏است‏. ‏از‏ ‏جمله‏ ‏اهداف‏ ‏فرعی‏ ‏تحقیق‏ ‏،‏ ‏بررسی‏ ‏هدایت‏ ‏تحصیلی‏ ‏و‏ ‏تبیین‏ ‏اثر‏ ‏بخشی‏ ‏فعالیتهای‏ ‏مشاوره‏ ‏،‏ ‏تجزیه‏ ‏هدایت‏ ‏تحصیلی‏ ‏به‏ ‏بخشهای‏ ‏مختلف‏ ‏و‏ ‏تعیین‏ ‏متغیرهای‏ ‏مختلف‏ ‏می‏ ‏باشد‏


‏ـ‏ ‏فرضیه‏ ‏های‏ ‏تحقیق‏:
‏هدایت‏ ‏تحصیلی‏ ‏با‏ ‏پیشرفت‏ ‏تحصیلی‏ ‏رابطه‏ ‏دارد‏ ‏ـ‏ ‏بین‏ ‏نمرات‏ ‏راهنمایی‏ ‏مرتبط‏ ‏با‏ ‏رشته‏ ‏انتخابی‏ ‏و‏ ‏پیشرفت‏ ‏تحصیلی‏ ‏رابطه‏ ‏وجود‏ ‏دارد‏ ‏ـ‏ ‏بین‏ ‏نمرات‏ ‏دبیرستان‏ ‏مرتبط‏ ‏با‏ ‏رشته‏ ‏انتخابی‏ ‏و‏ ‏پیشرفت‏ ‏تحصیلی‏ ‏رابطه‏ ‏وجود‏ ‏دارد‏ ‏ـ‏ ‏بین‏ ‏امتیاز‏ ‏نمرات‏ ‏در‏
‏افزایش سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان‏...........‏......................‏.........‏............. &‏ 3
‏رشته‏ ‏انتخابی‏ ‏و‏ ‏پیشرفت‏ ‏تحصیلی‏ ‏رابطه‏ ‏وجود‏ ‏دارد‏ ‏ـ‏ ‏بین‏ ‏امتیاز‏ ‏مشاوره‏ ‏ای‏ ‏در‏ ‏رشته‏ ‏انتخابی‏ ‏و‏ ‏پیشرفت‏ ‏تحصیلی‏ ‏رابطه‏ ‏وجود‏ ‏دارد‏.

‏ـ‏ ‏جامعه‏ ‏و‏ ‏نمونه‏ :
‏جامعه‏ ‏مورد‏ ‏مطالعه‏ ‏در‏ ‏این‏ ‏پژوهش‏ ‏عبارتست‏ ‏از‏ ‏دانش‏ ‏آموزان‏ ‏دختر‏ ‏و‏ ‏پسر‏ ‏سال‏ ‏دوم‏ ‏دبیرستان‏ ‏در‏ ‏سطح‏ ‏اداره‏ ‏کل‏ ‏آموزش‏ ‏و‏ ‏پرورش‏ ‏شهرستانهای‏ ‏استان‏ ‏تهران‏ . ‏از‏ ‏این‏ ‏تعداد‏ 500 ‏نفر‏ ‏آزمودنی‏ ‏با‏ ‏استفاده‏ ‏از‏ ‏روش‏ ‏نمونه‏ ‏گیری‏ ‏چند‏ ‏مرحله‏ ‏ای‏ ‏انتخاب‏ ‏شده‏ ‏اند‏.

‏ـ‏ ‏ابزار‏ ‏گرد‏ ‏آوری‏ ‏داده‏ ‏ها‏ :
‏فرم‏ ‏شماره‏ ‏یک‏ ‏هدایت‏ ‏تحصیلی‏ ‏به‏ ‏اضافه‏ ‏کارنامه‏ ‏تحصیلی‏ ‏ترم‏ ‏سوم‏ ‏دانش‏ ‏آموزان،‏ ‏ابزار‏ ‏اصلی‏ ‏تحقیق‏ ‏حاضر‏ ‏بوده‏ ‏اند‏.
‏ـ‏ ‏روش‏ ‏تجزیه‏ ‏و‏ ‏تحلیل‏ ‏اطلاعات‏ :
‏جهت‏ ‏تجزیه‏ ‏و‏ ‏تحلیل‏ ‏داده‏ ‏ها‏ ‏از‏ ‏روشهای‏ ‏توصیفی،‏ ‏فراوانی،‏ ‏درصد،‏ ‏میانگین‏ ‏و‏ ‏واریانس‏ ‏نمرات‏ ‏مختلف‏ ‏و‏ ‏در‏ ‏بخش‏ ‏استنباطی‏ ‏از‏ ‏روش‏ ‏رگرسیون‏ ‏و‏ ‏تحلیل‏ ‏واریانس‏ ‏بهره‏ ‏گرفته‏ ‏شده‏ ‏است‏.
‏قر‏ی‏ب‏ ‏بر‏ 51% ‏از‏ ‏جمع‏ی‏ت‏ ‏ا‏ی‏ران‏ ‏ز‏ی‏ر‏ 19 ‏سال‏ ‏هستند‏ ‏،‏ ‏در‏ ‏دبستان‏ ‏تا‏ ‏دب‏ی‏رستان‏ ‏تحص‏ی‏ل‏ ‏م‏ی‏‌‏کنند‏ ‏و‏
‏افزایش سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان‏...........‏......................‏.........‏............. &‏ 4
‏مهارت‏‌‏ها‏ی‏ ‏آنها‏ ‏کامل‏ ‏نشده‏ ‏است‏. ‏در‏ ‏نت‏ی‏جه‏ ‏در‏ ‏شرا‏ی‏ط‏ ‏سن‏ی‏ ‏آس‏ی‏ب‏ ‏پذ‏ی‏ر‏ ‏در‏ ‏معرض‏ ‏ابتلا‏ ‏به‏ ‏ب‏ی‏مار‏ی‏‌‏ها‏ی‏ ‏عفون‏ی‏ ‏خطرناک‏ ‏،‏ ‏حوادث‏ ‏،‏ ‏سوانح‏ ‏و‏ ‏خشونت‏ ‏قرار‏ ‏دارند‏. ‏بنابرا‏ی‏ن‏ ‏ن‏ی‏از‏ ‏به‏ ‏توجه‏ ‏خاص‏ ‏و‏ ‏تام‏ی‏ن‏ ‏بهداشت‏ ‏و‏ ‏سلامت‏ ‏عموم‏ی‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏قشر‏ ‏عظ‏ی‏م‏ ‏از‏ ‏جمع‏ی‏ت‏ ‏پو‏ی‏ا‏ ‏و‏ ‏آ‏ی‏نده‏ ‏ساز‏ ‏کشور‏ ‏امر‏ی‏ ‏ضرور‏ی‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏ارتقا‏ ‏سطح‏ ‏بهداشت‏ ‏جامعه‏ ‏و‏ ‏مملکت‏ ‏نقش‏ ‏اساس‏ی‏ ‏خواهد‏ ‏داشت‏.
‏وظ‏ی‏فه‏ ‏اصل‏ی‏ ‏حفظ‏ ‏سلامت‏ ‏کودکان‏ ‏و‏ ‏نوجوانان‏ ‏بر‏ ‏عهده‏ ‏والد‏ی‏ن‏ ‏است‏ ‏ول‏ی‏ ‏همگام‏ ‏با‏ ‏آن‏ ‏مسئول‏ی‏ن‏ ‏خدمات‏ ‏بهداشت‏ی‏ ‏ودرمان‏ی‏ ‏به‏ ‏خصوص‏ ‏متول‏ی‏ان‏ ‏بهداشت‏ ‏مدارس‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏وظ‏ی‏فه‏ ‏مهم‏ ‏سه‏ی‏م‏ ‏م‏ی‏ ‏باشند‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏عهده‏ ‏ا‏ی‏شان‏ ‏است‏ ‏تا‏ ‏بتوانند‏ ‏با‏ ‏تشخ‏ی‏ص‏ ‏سر‏ی‏ع،‏ ‏نقا‏ی‏ص‏ ‏جسم‏ی‏ ‏و‏ ‏روان‏ی‏ ‏دانش‏ ‏آموزان‏ ‏را‏ ‏برا‏ی‏ ‏درمان‏ ‏شناسا‏یی‏ ‏کنند‏.
‏هم‏ ‏اکنون‏ ‏واحد‏ ‏سلامت‏ ‏نوجوانان‏ ‏،‏ ‏جوانان‏ ‏و‏ ‏مدارس‏ ‏در‏ ‏معاونت‏ ‏بهداشت‏ی‏ ‏وزارت‏ ‏بهداشت،‏ ‏درمان‏ ‏و‏ ‏آموزش‏ ‏پزشک‏ی‏ ‏تشک‏ی‏ل‏ ‏شده‏ ‏است‏ ‏و‏ ‏مسئول‏ی‏ن‏ ‏که‏ ‏برنامه‏‌‏ها‏یی‏ ‏جامع‏ ‏برا‏ی‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏وضع‏ی‏ت‏ ‏بهداشت‏ ‏مدارس‏ ‏و‏ ‏سلامت‏ ‏دانش‏ ‏آموزان‏ ‏تدو‏ی‏ن‏ ‏کرده‏ ‏است‏. ‏واحد‏ ‏بهداشت‏ ‏مدارس‏ ‏ن‏ی‏ز‏ ‏در‏ ‏وزارت‏ ‏آموزش‏ ‏و‏ ‏پرورش‏ ‏طرح‏‌‏ها‏ ‏و‏ ‏برنامه‏‌‏ها‏یی‏ ‏هماهنگ‏ ‏با‏ ‏وزارت‏ ‏بهداشت‏ ‏،درمان‏ ‏و‏ ‏آموزش‏ ‏پزشک‏ی‏ ‏ارا‏ی‏ه‏ ‏کرده‏ ‏است‏.
‏برنامه‏‌‏ها‏ی‏ ‏مل‏ی‏ ‏و‏ ‏همگان‏ی‏ ‏زمان‏ی‏ ‏بهتر‏ی‏ن‏ ‏تاث‏ی‏ر‏ ‏را‏ ‏خواهند‏ ‏داشت‏ ‏که‏ ‏اول‏ی‏ن‏ ‏و‏ ‏کوچکتر‏ی‏ن‏ ‏واحدها‏ی‏

 

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.