هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

طراحی آموزشی طرح شهید همت هدیه سوم درس 18

طراحی آموزشی طرح شهید همت هدیه سوم درس 18

طراحی-آموزشی-طرح-شهید-همت-هدیه-سوم-درس-18دانلود طراحی آموزشی هدیه سوم درس 18 آیینه ی سخن گو طرح شهدی همت. گفتمان آموزشی 
قسمت هایی از این فایل که در اواخر سال 1402 طراحی گردیده است را مشاده می کنید:
گام های طراحی آموزشی:
1.    تعیین اهداف درس در دو حیطه ی شناختی و عاطفی
2.    توجه به پیش دانسته ها
3.    تجزیه و تحلیل محتوای درس با توجه به اهداف 
4.    روش تدریس
5.    ارزشیابی

گام های طراحی آموزشی 
1.    تعیین اهداف شناختی و عاطفی
-    اهداف شناختی درس:
-با اهمیت نظم در زندگی آشنا شود
- نظم و ترتیب را در زندگی شخصی رعایت کند.

- اهداف عاطفی درس: 
- دانش آموز نسبت به رعایت نظم ترغیب شود.
- دانش آموز تلاش می کند نظم و ترتیب در زندگی شخصی را عایت کند.
به رعایت نظم در جامعه علاقه مند شود.
گام های طراحی آموزشی
2.توجه به پیش دانسته ها 
دانش آموز در کلاس اول دبستان در درس ریاضی صفحه ی 106 در تص.یری که از صف دانش آموزان نشان داده شده است با رعایت نظم در مدرسه آشنا می شوند. 
همچنین دانش آموزان از شروع تحصیل و از کلاس پیش دبستانی تا کلاس سوم همیشه به صورت ضمنی و آشگار به رعایت نظم تشویق و ترغیب شده اند. 
گام های طراحی آموزشی:
3.تجزیه و تحلیل محتوای درس


تعیین‌ نقش‌ و جایگاه هر یک‌ از اجزای درس در راستای رسیدن به‌ اهداف درس:
تصاویر متن درس صفحه 115:

دانلود فایل

طرح درس همت(صفحه ی 131 ریاضی چهارم ابتدایی)

طرح درس همت(صفحه ی 131 ریاضی چهارم ابتدایی)

طرح-درس-همت(صفحه-ی-131-ریاضی-چهارم-ابتدایی)طرح شهید همت در مدارس چیست؟
این سوال مطرح است که طرح شهید همت چیست و در مدارس چگونه اجرا می شود باید بگوییم که با توجه به اینکه ارتقای شایستگی های حرفه ای معلمان یکی از مهم ترین عواملی است که موجب ارتقا کیفیت فرآیند آموزش و یادگیری می شود. لذا معاونت آموزش ابتدایی با اتخاذ رویکرد شبکه سازی تخصصی بین معلمان و ترویج گفتمان های آموزشی درصدد برآمد تا بسترهای لازم به منظور انتقال تجربیات و کسب شایستگی های لازم در قالب گروه های همتا و حلقه های علمی فراهم آورد که این هدف تحت عنوان طرح توانمندسازی معلمان آموزش ابتدایی به نام سردار شهید همت از سال ۱۴۰۲ شکل گرفت. با توجه به پیشرفت روز افزون جوامع و تنوع نیاز دانش آموزان ضرورت توانمندسازی معلمان حائر اهمیت است لذا اجرای طرح شهید همت برای توانمندسازی معلمان ضروت دارد. در طرح شهید همت ابتدایی لازم است هشت عنوان دوره آموزشی را معلمان بگذرانند و این آموزش ها استمرار داشته باشد که این عناوین شامل: طرح شهید همت مدارس ابتدایی برای توانمندسازی معلمان
* طرح شهید همت فارسی اول، پایه دوم و سوم مدارس ابتدایی طرح شهید همت مدارس ابتدایی برای توانمندسازی معلمان
*هدیه آسمان و قرآن پایه سوم طرح شهید همت مدارس ابتدایی برای توانمندسازی معلمان
*علوم پایه چهارم طرح شهید همت مدارس ابتدایی برای توانمندسازی معلمان
*ریاضی پایه های چهارم، پنجم و ششم طرح شهید همت مدارس ابتدایی برای توانمندسازی معلمان
*شایستگی دیجیتال پایه های اول تا ششم

دانلود فایل

طرح تفصیلی محله بهارستان – سعدی ناحیه 1 منطقه 12

طرح تفصیلی محله بهارستان – سعدی ناحیه 1 منطقه 12

طرح-تفصیلی-محله-بهارستان-–-سعدی-ناحیه-1-منطقه-12فایل دانلودی حاوی یک فایل ورد ( word) قابل ویرایش میباشد.
فهرست مطالب فایل دانلودی:

مطالعه وضع موجود شهر :
1) مطالعات تاریخی
2) مطالعات طبیعی و جغرافیای
3) بررسی جمعیت و عوامل اجتماعی
4) بررسی اقتصادی
5) بررسی کالبدی
6) بررسی تاسیسات و تجهیزات شهری
7) مطالعات حمل و نقل و شبکه ارتباطی
تحلیل و نتیجه گیری وضع موجود :
1) تحلیل یکپارچه توسط جدول سوآت
2) ارائه استراتژی به تفکیک مطالعه وضع موجود
3) جداول آی اف ای و ای اف ای
4) تحلیل کمی توسط تحلیل سطوح و سرانه ها


قسمتی از متن
مقدمه :
موقعیت محله : محله ای که امروزه تحت عنوان بهارستان شناخته می شود از شمال به خیابان انقلاب از شرق به خیابان ابن سینا از جنوب به خیابان امیرکبیر (از سرچشمه تا سعدی) و از غرب به خیابان سعدی محدود می شود.
تاریخچه محله : این محله از محلات قدیمی تهران محسوب می شده و در گذشته قسمتی از محله دولت بوده است . محله بهارستان از محلات معروف و پرهویت منطقه و تاریخ ایران و شهر تهران می باشد، میدان بهارسـتان از محله بهارستان، به عنوان نقطـه تلاقـی دو نسل از مردان سیاست است،بهارسـتان تنها یک میدان نیست ، اینجا تقاطع تاریخ است ، تاریخ و آزادخواهی تاریـخ و مشروطه و تاریخ و مجلس .... موزه نقاشی پشت شیشه _ کوشک شقاقی شـاید هیچ جایی در ایران به اندازه بهارسـتان در تاریـخ ملت ما دارای اهمیت سیاسی و اجتماعی نباشد . بهارسـتان نامی قدیمی است و نشانه ای از تهـران قدیم را با خود دارد. هویت میـدان بهارسـتان را بیش از هرچیـز ، مبارزات و تظاهرات سیاسی می سازد.جنگ های خیابانی مشروطه و مستبدی و به توپ بستن مجـلس از طرف محمـد علی شاه و غـوغای جمهوری و در دوران محمـدرضا شاه تا سال 1332 کودتای علیه مصدق و غیره همه در این میدان صورت گرفته بود . از جمله مراسمی که در عصر فتحعلی شاه در میدان بهارستان انجام می گرفت ، مراسم شتر قربانی در روز عید قربان بود . نخستین جشن سالانه مشروطیت نیز در این میدان برگزار شد که تمام انجمن های شهر تهران دور تا دور آن تشکیل می شد.

1) مطالعات تاریخی
میدان بهارستان از قدیمی‌ترین میدان‌های تهران است.
میدان بهارستان تا اواخر دوره سلطنت رضاشاه میدان نگارستان نامیده می‌شد که از نام باغ و کاخ نگارستان گرفته شده‌بود. مجموعه نگارستان در شمال میدان قرار داشت و به‌دستور فتحعلی شاه قاجار به عنوان خانه تابستانی پادشاه در خارج از شهر تهران آن روز ساخته شد.
این میدان از جنوب به محله سرچشمه (و پس از آن چهار راه سیروس و میدان شوش)، از شمال به خیابان بهارستان و خیابان فخر آباد و محله دروازه شمیران (و سپس پل چوبی)، از غرب به خیابان جمهوری اسلامی، باغ سپهسالار و چهارراه
سیدعلی واز شرق به خیابان مجاهدین اسلام محدود است.
و...........

دانلود فایل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی 17 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی 17 صفحه

مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-کمال-گرایی-17-صفحهمبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کمال گرایی
خصوصیات محصول:

منابع فارسی و انگلیسی دارد.
ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.
رفرنس دهی استاندارد دارد.
کاملترین در سطح اینترنت.
گارانتی بازگشت وجه دارد.
فرمت : doc

تعداد صفحات : 17

بخشی از متن :

تعاریف کمال گرایی
کمال گرایی که از اوایل قرن بیستم مفهوم مورد علاقه روان شناسان بوده عبارت است از: «گرایش افراطی به بی عیب و نقص بودن، کوچک ترین اشتباه خود را گناه نابخشودنی دانستن و مضطربانه در انتظار پیامدهای شکست نشستن»(سامی، 1392).

کمال گرایی به وسیله برنز در سال 1980 به این صورت تعریف شده است: کمال گرایان کسانی هستند که استانداردهای بالا و غیر قابل دسترس را برای خود وضع می کنند، این گونه افراد تحت فشار زیاد قرار دارند و به طور دائم به سمت اهداف غیر ممکن به پیش می روند و ارزش خود را براساس کارایی، کمال و پیشرفت اندازه گیری می کنند (به نقل از تقدس، 1390).

هویت و فلت (1991) معتقدند که «کمال گرایی یعنی گرایش فرد به داشتن مجموعه ای از معیارهای بالا و افراطی و تمرکز به شکست ها و نقش عملکرد». شافران[1]، کوپر[2] و فیربرن[3] (2002) کمال گرایی بالینی را این گونه تعریف کرده اند: «وابستگی مفرطی خود ارزیابی به تعقیب معیارهای آمرانه شخصی و خود تحمیل شده، حداقل در یک حوزه برجسته برخلاف پیام های منفی آن».

مبانی نظری و تاریخی کمال گرایی

می توان گفت که کما گرایی قدمتی به طول یک قرن دارد. و اولین کسانی که به کمال گرایی به عنوان یک موضوع مهم رفتار انسان توجه داشتند فیلسوفان و حکیمان بودند یکی از آنها ژانت (1898) بود که در مورد ایده ها و عقاید تثبیت شده داشتند ویژگی اصلی آنها سخت گیری و دقت بیش از حد بود، از دیگر فیلسوفان قدیمی ایبکتوس (1897) و دوبیز (1907) بودند که بر نگرش افراد که گاهی این عقاید و نگرش های سخت گیرانه می باشد و منجر به کمال گرایی انسان می شود توجه داشتند (به نقل از اگان، 2005).

الف) زیگموند فروید

فروید بنیانگذار مکتب روان کاوی معتقد است که کمال گرایی و وسواس فکری و عملی ناشی از تثبیت در مرحله مقعدی زندگی کودک حدودا از 18 ماهگی شروع می شود و برای کودک، مقعد، نگهداری و دفع ادرار و مدفوع منبع لذت است همچنین شروع تجربه، جدایی و استقلال در این دوره همه شرایطی را ایجاد می کند که بین کودک و والدین تعارض و درگیری برای آموزش و توالت از یک سو و استقلال و وابستگی از سوی دیگر کودک را با مادر ی عصبانی روبه رو می کند. نتیجتا کودک حالتی از عشق و تنفر پیدا کرده و این قضیه زمینه شک و تردید بود. و کمال گرایی برای کودک فراهم می کند. از نگاه دیگر فروید کمال گرایی را نتیجه فراخود سخت گیر و تنبیه کننده که نیازمند رفتار و منش اخلاقی برتر در تمامی زمینه های زندگی است می دانست(به نقل از اگان، 2005).

به عبارت دیگر، به عقیده فروید(1959-1926)، زمانی که فرامن سخگیر، فرد را برای پیشرفت و رفتار عالی تحت فشار قرار می دهد، میل به کمال گرایی در فرد ظاهر می شود(به نقل از هیل[4] و همکاران، 1997). فراخود که مرحله سوم شخصیت در نظریه ساختار شخصیتی فروید می باشد و از 5-4 سالگی در کودکان شکل می گیرد. بیان درونی ارزش ها اخلاقی والدین و اجتماع کودک است. کوشش فراخود بیش تر برای رسیدن به آرمان ها و کمال است تا واقعیت (به نقل از اگان، 2005).

[1] Shafran,R

[2] Cooper,Z

[3]Fairburn , C. G

[4] Hill, R. W

دانلود فایل