هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

تحقیق بررسی تاثیر تبلیغات بر فروش شرکتهای صنایع غذایی مشهد 30 ص

تحقیق بررسی تاثیر تبلیغات بر فروش شرکتهای صنایع غذایی مشهد 30 ص

تحقیق-بررسی-تاثیر-تبلیغات-بر-فروش-شرکتهای-صنایع-غذایی-مشهد-30-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 35 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏موضوع تحقیق :
‏بررسی تاثیر تبلیغات بر فروش شرکتهای صنایع غذایی مشهد
‏م‏سئ‏له ی تحقیق :
‏با توجه به اهمیت موضوع تبلیغات و اثر آن بر میزان ‏فروش‏ آوری شرکت ها در گذشته و حال تصمیم گرفتیم به بررسی اثرات هزینه ی تبلیغات بر ‏فروش‏ شرکتها بپردازیم .
‏پیشینه ی تحقیق :
‏انسان امروز زیر بمباران شدیدی از تبلیغات زندگی میکند .
‏تاریخ تبلیغات را درجهان به سه دوره تقسیم کرده اند .
‏1- دوران ماقبل بازاریابی و مبادله ی کالا با کالا که در اواخر این دوران صنعت چاپ پا به عرصه ی وجود گذاشت .
‏2
‏موضوع تحقیق :
‏بررسی تاثیر تبلیغات بر فروش شرکتهای صنایع غذایی مشهد
‏م‏سئ‏له ی تحقیق :
‏با توجه به اهمیت موضوع تبلیغات و اثر آن بر میزان ‏فروش‏ آوری شرکت ها در گذشته و حال تصمیم گرفتیم به بررسی اثرات هزینه ی تبلیغات بر ‏فروش‏ شرکتها بپردازیم .
‏پیشینه ی تحقیق :
‏انسان امروز زیر بمباران شدیدی از تبلیغات زندگی میکند .
‏تاریخ تبلیغات را درجهان به سه دوره تقسیم کرده اند .
‏1- دوران ماقبل بازاریابی و مبادله ی کالا با کالا که در اواخر این دوران صنعت چاپ پا به عرصه ی وجود گذاشت .
‏2
‏2- دوران ارتباطات انبوه از 1700 تا دهه ی اول قرن 20 که تبلیغات شدت بالایی گرفت .
‏3- دوران پژوهش تبلیغات به عنوان یک نیروی اجتماعی و اقتصادی مهم تلقی می گردد .
‏پیشینه ی تبلیغات در ایران را در عهد ناصر الدین شاه قاجار میدانیم . اولین شرکت تبلیغاتی در ایران در سال 1316 به نام کانون آگهی زیبا راه‏ ‏اندازی شد . تا سال 1337 هیجده کانون آگهی در تهران فعالیت داشتند . امروز حدود 530 شرکت تبلیغاتی به امر تبلیغ اشتغال دارند .
‏اهداف تحقیق :
‏1‏- با توجه به ساز و کار تولید در شرکت های خصوصی برنامه های فروش و اثرات آن بر نوسانات بازاربر آن شدیم تا به بررسی موضوع تبلیغات و ‏فروش‏ بپردازیم .
‏4
‏2- به منظوریافتن رابطه ی بین هزینه ی تبلیغات و ‏فروش‏ و تعمیم نتایج حاصله در افزایش سطح آگاهی عموم و شرکت ها نسبت به هزینه ی تبلیغات به تحقیق در این موضوع پرداختیم .
‏3- با نگرش به اینکه نظام بازاریابی رایج در دنیای امروز نظام بازار گرا است ( اولویت با بازار مصرف کننده است) و اعتقاد بر این است که با تامین نیازهای مصرف کننده و خدمت به او نهایتا ‏فروش‏ بنگاهها تامین می شود لزوم فعالیت های ارتباطی و تبلیغاتی مشخص می شود .
‏فرضیات تحقیق :
‏1- به نظر می رسد هر قدر هزینه ی تبلیغات بیشتری صرف شود ‏فروش‏ شرکت ها نیز افزایش می یابد .
‏2- به نظر می رسد رابطه ی معنی داری بین هزینه ی تبلیغات و تقاضای مشتریان وجود دارد .
‏3- به نظر می رسد با منظور کردن هزینه ای صرف تبلیغات کالا کیفیت آن کالا بیشتر می شود .

 

دانلود فایل

تحقیق بررسی تأثیر نگرشهای صمیمانه والدین بر تأیید و عزت نفس فرزندان مقطع سوم دبیرستان 75 ص

تحقیق بررسی تأثیر نگرشهای صمیمانه والدین بر تأیید و عزت نفس فرزندان مقطع سوم دبیرستان 75 ص

تحقیق-بررسی-تأثیر-نگرشهای-صمیمانه-والدین-بر-تأیید-و-عزت-نفس-فرزندان-مقطع-سوم-دبیرستان-75-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 92 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 


‏ ‏دانشگاه آزاد اسلامی ‏ واحدابهر

‏موضوع‏ ‏ ‏:
‏بررسی تأثیر نگرشهای صمیمانه والدین بر تأیید و عزت نفس فرزندان مقطع سوم دبیرستان شهرستان رشت
‏تقدیم به یگانه عنصر هستی و زندگانیم ، تقدیم به پدری مهربان و فداکار که همیشه دست حمایتگرش همراه من می باشد .
‏ای فدای تو هم دل وهم جان‏ وی نثار رهت هم این و هم آن
‏دل فدای تو چون تویی دلبر جان نثار تو تو چون تویی جانان ‏
‏تقدیم به مادری مهربان و دلسوز ، مادری که شمع فروزان وجودش روشنگر جاده زندگیم می باشد .
‏نشد یک لحظه از یادت جدا دل زهی دل ، آفرین دل ، مرحبا دل
‏ز دستش یکدم آسایش ندارم نمی دانم چه باید کرد با دل
‏فهرست
‏عنوان ‏ ‏ ‏ ‏ صفحه
‏فصل اول
‏مقدمه 6
‏بیان مسئله 8
‏اهداف تحقیق 9
‏فصل دوم
‏انگیزه هاى فیزیولوژیائی در سطح تحقق نفس ‏14
‏تفاوت عز نفس با خود پنداره 21
‏ریشه ها و ابعاد عزت نفس 22
‏عزت نفس بالا و پایین 26
‏شیوه پرورش 28
‏بدرفتاری جسمانی یا جنسی 29
‏ظاهر جسمانی 30
‏تغییرات در خود پنداره 33
‏تغییرات در عزت نفس 35
‏راههایی بسوی هویت 37
‏عواملی که بر رشد هویت تأثیر می گذارند 40
‏فصل سوم
‏جامعه تحقیق 44
‏روش نمونه گیرى 45
‏اعتبار و روانی ابزار تحقیق 46
‏روش آمارى 47
‏فصل چهارم
‏جداول پرسشنامه 50
‏ ‏فهرست
‏عنوان ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ صفحه
‏یافته ها و تجزیه و تحلیل داده ها 51
‏یافته ها و تجزیه و تحلیل آنها 55
‏فصل پنجم
‏بحث و نتیجه گیرى 58
‏پیشنهادات 60
‏پرسشنامه عزت نفس 61
‏مقیاس تأیید خویشتن راتوس 65
‏منابع 71

‏فصل اول‏
‏بررسی تاثیر نگرشهای صمیمانه‏ والدین‏ بر تایید و عزت ‏نفس‏ فرزندان‏ مقطع سوم دبیرستان شهرستان رشت
‏م‏قدمه :
‏شخصیت و اخلاق کودک تنها در ارتباط با والدین رنگ نمی گیرد بلکه افراد دیگری هم وجود دارند که در برخی موارد نه تنها تاثیر فوق العاده ای در کودک می گذارند بلکه بسیار از یافته های والدین

 

دانلود فایل

تحقیق بررسی تاثیر آشنایی قبل از ازدواج و دوران نامزدی در رضایت مندی زناشویی زوجین

تحقیق بررسی تاثیر آشنایی قبل از ازدواج و دوران نامزدی در رضایت مندی زناشویی زوجین

تحقیق-بررسی-تاثیر-آشنایی-قبل-از-ازدواج-و-دوران-نامزدی-در-رضایت-مندی-زناشویی-زوجینلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 54 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 


‏دانشگاه پیام نور- واحد قوچان
‏عنوان :
‏بررسی تاثیر آشنایی قبل از ازدواج و دوران نامزدی در رضایت مندی زناشویی زوجین
‏عنوان صفحه
‏فصل اول : کلیات
‏مقدمه 1
‏بیان مسئله 3
‏اهمیت و ضرورت مسئله ‏ 3
‏اهداف جزئی و کلی 7
‏سوال یا فرضیه پژوهشی 8
‏تعریف عملیاتی ‏ 9
‏فصل دوم : پیشینه تحقیق
‏تاریخچه 11
‏تحقیقات انجام شده 20
‏داخلی ‏ 20
‏خارجی 21
‏فصل سوم : روش اجرای تحقیق
‏روش تحقیق ‏ 24
‏جامعه مورد مطالعه 24
‏ابزارهای اندازه گیری 24
‏روش اجرای پرسشنامه ‏ 25
‏روش نمره گذاری 26
‏اعتبار و روایی آزمون 27
‏روش تجزیه و تحلیل آماری 27
‏فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
‏روش های آمار 29
‏ارائه داده ها و توصیف و تحلیل آنها ‏ 30
‏فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
‏نتیجه گیری 42
‏محدودیت ها ‏ 42
‏پیشنهادات 43
‏پیوست 45
‏منابع و ماخذ ‏ 53

‏ برسی تاثیرآشنایی قبل از ازدواج و دوران نامزدی در ‏روابط زناشوئی زوجین شهرستان کلا‏ت‏ 1
‏ ‏مقدمه
‏خانواده در عین حال که کوچکترین واحد اجتمائی است اما چون از تحریک همین نهادمهم اجتمائی جامعه بزرگ شهری و کشور وجهانی تشکیل میگردد. حائز اهمیت است و لذا جامعه شناسان خانواده را یک پدیده تاریخی می دانند که از اجتماع کلی بشری جدا نیست و در حقیقت خانواده واحدی است اجتماعی که در عین حال خصایص یک نهاد
‏و گروه را واجد است. و بر این اساس در حین مطالعه کلی خانواده به چشم یک نهادبه آن نگریست و انسانها به طور طبیعی به تشکیل خانئاده نیازمندندو خانواده اولین جامعه ایست که افراد در آن وارد میشوند و مراحل رشد شخصیت پذیری را پشت سر میگذارند . (قصابیان- ‏1378‏ )
‏نهاد ازدواج مهم که همگام با نهاد خانواده در ‏طی تاریخ وجود داشته یکی دیگر از‏موضوعات مربوط به خانواده است که معمولا مورد توجه پژوهشگران بوده است‏. ازدواج نوعی‏ ‏ترکیب بین دو انسان و دو خانواده است . زندگی مشترک یک پدیده مرکب است که جزء اصلی و اساسی آن زن ومرد می باشند . هر قدر بین این دو عنصر هماهنگی ‏–‏ همفکری ‏–‏ تناسب و سنخیت روحی و اخلاقی و جسمی باشد این ترکیب استوارتر-مستحکمتر ‏–‏ پرثمرتر ‏–‏ شیرین تر ‏–‏ لذت بخش ترو جاودانه تر خواهد بود و هر چه تناسب و هماهنگی کمتر باشد زندگی سست تر ‏–‏ تلخ تر و ناپایدار تر و کم ثمر تر خواهد ب‏ود .
‏علت عمده بیشتر ناهنجاریها عدم تناسب بین زن و شوهر است . دو انسانی که در کنار هم قرار میگیرند و میخواهند یک عمر با هم زندگی بکنند و در همه امور شریک باشند و تصمیم های مشترک بگیرن و فرزندانش را بوجود آورند و تربیت کنند و به سعادت برسند حتما باید هماهنگ و‏ همسنخ باشند . همتایی و هماهنگی‏ ‏و تناسب صد در صد امکان ندارد زیرا هر انسانی دارای مغز ‏–‏ روح ‏–‏ اخلاق ‏–‏ تربیت محیط و خانواده مخصوص به خود است و با دیگری فرق و فاصله دارد اما باید کوشش شود ‏تا هر چه ممکن است این کمتر شود و دو همسر به هم نزدیکتر میشوند‏.
‏ارزشهای ناشی از ازدواج بسیارند و از آن جمله است ارزش یافتن زن و مرد زندگی و زندگی عبادات و سعادت مندیهایی در سایه آن پدید می آیند که برخی از آنها عبارتند از:
‏سعادت فرد و جامعه ‏–‏ حفظ دین و عفت ‏–‏ افزایش نسل و در چنان صورتی حتی زمین‏ه سازی آن عبارت به حساب می آید ‏.

 

دانلود فایل

تحقیق بررسی تجارب کشور آمریکا 44 ص

تحقیق بررسی تجارب کشور آمریکا 44 ص

تحقیق-بررسی-تجارب-کشور-آمریکا-44-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 54 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

2
‏آینده‌نگری فناوری در کشور ایالات متحده آمریکا
‏گروه مطالعات فناوری رصد
‏وابسته به گروه پژوهشی باشگاه دانش‌پژوهان جوان
‏ ‏چکیده
‏موضوع اصلی این مقاله بررسی تجارب کشور آمریکا در زمینه برنامه‌ریزی سیاستهای راهبردی برای تعیین اولویت‌های فناوری با استفاده از ابزار آینده‌نگری فناوری است. آینده‌نگری تلاشی نظام‌مند برای نگاه به آینده بلند مدت دانش، فناوری، اقتصاد، محیط زیست و جامعه است که با هدف شناسایی فناوری‌های نوظهور تقویت حوزه‌های تحقیقات راهبردی برای کسب بیشترین منافع اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی انجام می‌پذیرد. از آنجا که آینده‌نگری فناوری فرآیندی پیچیده و شدیداً وابسته به ساختارهای بومی است، مطالعه تجارب کشورهای مختلف و پیشگام می‌تواند سیاست گذاران و فعالان عرصه سیاست گذاری و مدیریت فناوری را در انتزاع قوانین ثابت و اجریی این نظام و نیز بخشهای وابسته به فرهنگ‌ها و شرایط کشورهای مختلف یاری دهد.
‏در این میان مطالعه تجارب کشور آمریکا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که ایالات متحده به عنوان قطب برجسته علم و فناوری و با عنوان کشوری مأموریت‌گرا و صاحب سرمایه، جهت گیری خویش را از آینده‌نگری فناوری به عنوان ابزاری برای اولویت بندی فناوری‌ها به سمت فناوری‌های کلیدی سوق دهد. پرداخت این مقاله به تجارب آمریکا مواردی از قبیل تعریف، اهداف، تاریخچه، ساختار، منابع انسانی و مالی، روشها، تقویم زمانی، نتایج علمی و روشهای اشاعه و اجرا را دربر می‌گیرد.
3
‏مقدمه
‏آینده‌نگری فناوری هر چند به مفهوم مصطلح آن در کشور ایالات متحده دارای ادبیات وسیع و گسترده‌ای نیست، ولی از‏ ‏زاویه مفهوم و کارکرد، عمیقا دارای ریشه و بنیان است. عنوانی که محور مطالعات و پژوهشها و گزارشات نهادهای مرتبط با سیاستگذاری علم و فناوری در این مقوله است، بحث « فناوری‌های کلیدی » است. در واقع همانطور که در متن مقاله آمده است، آمریکا با داشتن معیارهایی که از فیلتر تمامی نهادها و اشخاص مؤثر بر سیاستهای کلان این کشور در حوزه علم و فناوری گذشته است، به دنبال شناسایی فناوریهایی است که او را در نیل به این اهداف یاری دهند و نام آنها را فناوری‌های کلیدی نهاده است. روشن است که خاستگاه این رویکرد، قدرت نمایان و برجسته اقتصادی و تکنولوژیکی آمریکا و مأموریت‌گرا بودن آن در حوزه عملکردی است. در مقاله حاضر عمدتاً به اهداف آمریکا از دنبال کردن این موضوع، ساختار نهادهای ملی و مؤثر برآینده‌نگری و روش به کار رفته در این خصوص تمرکز می‌شود و شرح و بسط عناوینی از قبیل منابع انسانی، تأمین مالی، نتایج علمی و شیوه‌های اشاعه و اجرا به لحاظ گستردگی حوزه مباحث به فرصتهای بعد موکول گردیده است.
3
‏تعریف آینده‌نگری
‏اصولاً در کشور آمریکا به بحث »آینده‌نگری فناوری« به آن صورت که در کشورهای دیگر دنیا، نظیر انگلستان، ژاپن، آلمان و غیره پرداخته می‌شود برخورد نشده است و این فعالیت‌ها در جهت تشخیص فناوری‌های »کلیدی« برای مدت زمان 5 تا 10 سال مورد استفاده واقع می‌شود. مفهوم کلیدی در دهة 20 و با وابستگی صنایع نظامی ایالات متحده به دیگر کشورها برای واردات موادی خاص مطرح شد و تدریجاً اصطلاح »مواد کلیدی« برای انعکاس اهمیت مطلب و ضرورت چاره اندیشی برای این معضل رایج گردید. این مطلب از دید نمایندگان کنگره هم پوشیده نماند و قانونی به تصویب رسید که به موجب آن می‌بایست ذخیرة‌ لازمی برای آمادگی نیروهای نظامی آمریکا به هنگام عملیات نظامی موجود و در زمان مناسب قابل استفاده باشد.
4
‏پس از این دوره و حدوداً در دهه 70 کنگره مفهوم »کلیدی بودن« را به صنایع غیرنظامی بسط داد و اصطلاح‏ ‏«فناوری‌های کلیدی»‏ ‏را به آن دسته از فناوری‌ها اطــلاق کرد که نقـشی مهم و حسـاس در تضمین «امنیت ملی» و «رشد و رونق اقتصادی» آمریکا داشتند. در نتیجه، اهداف آینده‌نگری فناوری هم تحت تأثیر این سیاست، معطوف‏ ‏به شناسایی و تعیین علوم و فناوری‌هایی شد که منافع زیادی در جهت امنیت ملی و رونق اقتصادی برای آمریکا به ارمغان می‌آوردند.
‏هدف
‏مطالب این فصل در سه بخش عرضه می‌شود.
‏ابتدا به اهداف عمومی ترین برنامه آینده‌نگری که »گروه فناوریهای کلیدی ملی « مجری آن بوده است پرداخته می‌شود. سپس اهداف کنگرة آمریکا از سیاست‌های علم و فناوری ‏–‏ که شامل دلایل کنگره از اتخاذ چنین تدابیری و روشهایی برای اعمال این نظرات است

 

دانلود فایل

تحقیق بررسی تاثیر برنامه سوم توسعه بر نرخ بیکاری 50 ص Copy

تحقیق بررسی تاثیر برنامه سوم توسعه بر نرخ بیکاری 50 ص Copy

تحقیق-بررسی-تاثیر-برنامه-سوم-توسعه-بر-نرخ-بیکاری--50-ص--copyلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 60 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏بررسی تاثیر برنامه سوم توسعه بر نرخ بیکاری
2
‏فهرست مطالب
‏فصل اول
‏کلیات تحقیق
‏ادبیات موضوع تحقیق
‏فصل سوم
‏روش شناسی تحقیق
‏فصل چهارم
‏تحلیل داده ها
‏فصل پنجم
‏نتیجه گیری و پیشنهادات
‏فهرست منابع
4
‏فصل اول ‏‌‏( کلیات تحقیق)
‏1-1- مقدمه:
‏برنامه به معنای مقررات با نظامی است برای انجام کار یا کارهای معین و برنامه ریزی به معنای عمل یا فرآیند یافتن و تنظیم مقررات تعریف می شود به بیان دیگر برنامه ریزی به معنای یافتن نظام برای اجرای یک کار یا رشته ای از کارها می باشد بهر حال، تنظیم مقررات و ایجاد نظام برای اجرای یک معین مبتنی بر شناخت آثار و عواقب و یا به طور کلی آگاهی است به همین جهت به تعریف کاملتری از برنامه ریزی آن را چنین تعریف می کنند:
‏برنامه ریزی یک فرآیند تصمیم گیری ‏آگاهانه و دارای ویک تلاش نظام یافته برای رسیدن به هدف ویا اهداف خامی می باشد.
‏با توجه به تعریف برنامه ریزی در بالا، برنامه ریزی اقتصادی را می توان به شکل زیر تعریف کرد: به مجموعه ای از تصمیمات آگاهانه و ارادی، به منظور جهت دادن و کنترل تغییرات متغیرهای کلان اقتصادی، نظر تولید ملی، مصرف، پس انداز ، سرمایه گذاری، اشتغال، مواردات و صادرات و.............برای ئیل یکسری هدفهای از پیش تعیین شده برنامه ریزی اقتصادی می گویند.
‏برنامه ریزی اقتصادی انواع مختلفی دارد نظیر: برنامه ریزی ضد ادواری، برنامه ریزی توسعه، برنامه ریزی متمرکز ( مرکزی ) و هم چنین برنامه ریزی از نظر بعد و زمان به کوتاه مدت ( معمولاً یکساله) میان مدت (3-7 سال) و بلند مدت ( معمولاً بیش از 10 سال) تقسیم می شود.
4
‏در برنامه ریزی توسعه که عملاً همزمان، با طرح مساله توسعه نیافتگی وتوسعه و پس از جنگ جهانی دوم در کشورهای در حال توسعه آغاز شد، هدف متحول کردن ساختار اقتصادی جامعه است در کشورهای درحال توسعه برنامه ریزی های میان مدت دارای جذابیت بیشتری می باشند زیرا اجرای برنامه کوتاه مدت غیر عملی و برنامه های بلند مدت از نظر جلب مشارکت مردم با مشکل رو به رو است.
‏1-2- بیان مسئله:
‏آیا برنامه سوم توسعه توانست نرخ بیکاری را کاهش دهد؟
‏1-3- تاریخچه وسابقه موضوع تحقیق:
‏بیکاری هر نهاده تولید به منزله از دست رفتن فرصت آن نهاده برای تولید محصول است و انباشته شدن این فرصتها در طول زمان به کاهش تولید و ضعف نسبی کشور در برابر سایر کشورها منجر می شود. در این میان بیکاری نیروی کار به دلیل مواجهه با جنبه های انسانی، علاوه بر آثار اقتصادی، آثار اجتماعی و فرهنگی و سیاسی هم به دنبال دارد؛ به همین دلیل از اهمیت بیشتری برخوردار است نبود درآمد ونداشتن قدرت خرید از طرفی باعث کاهش قدرت خرید نیروی کار و کاهش توان تامین نیازهای اساسی او و طرف دیگر باعث کاهش

 

دانلود فایل