هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل2: جمع و تفریق ده تایی

طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل2: جمع و تفریق ده تایی

طرح-درس-و-روش-تدریس-ریاضی-دوم-فصل2-جمع-و-تفریق-ده-تاییمعلم با دادن چینه و نی یا کبریت و چوب خط می‌خواهد بچه‌ها دسته‌های ده تایی درست کنند و با این‌ها جمع و تفریق کنند. با مضارب ده دهی جمع و تفریق کنند.

در مرحله بعد با نمادین سازی انگشتان دست که هر انگشت نماد یک چینه ده تایی یا یک دسته ده تایی است جمع و تفریق دو عدد دو رقمی با مضارب ده را انجام می‌دهد.

در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 8 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

اهداف درس:

✅ آشنایی دانش آموزان با جمع و تفریق دو عدد دو رقمی بدون انتقال و با فرایند عمل و استدلال عددی
✅ آشنایی با دسته بندی‌ها با مضارب ده دهی و جمع سطری و ستونی
✅ آشنایی با تقریب زدن عدد دو رقمی

فایل

طرح درس و روش تدریس مطالعات اجتماعی ششم، درس 3: آیا ما مثل هم هستیم؟

طرح درس و روش تدریس مطالعات اجتماعی ششم، درس 3: آیا ما مثل هم هستیم؟

طرح-درس-و-روش-تدریس-مطالعات-اجتماعی-ششم-درس-3-آیا-ما-مثل-هم-هستیم؟درس را با فعالیت پاسخ دهید و مقایسه کنید؛ آغاز کنید. از دانش آموزان بخواهید روی فرم خام کتاب چند کاری را که بلد هستند و می‌توانند انجام دهند و چند کار که دوست دارند در آینده یاد بگیرند و علاقه مندی‌های خود را در جای مناسب بنویسند.

دانش آموزان با فکر کردن درباره خود و پرکردن فرم برای درس آماده می‌شوند.ابتدا از دانش آموزان داوطلب و سپس سایرین بخواهید که بایستند و مندرجات فرم خود را بخوانند.

در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 7 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

انتظار می‌رود دانش آموزان بتوانند...
✅ علاقه مندی‌ها و توانایی‌های خود را در یک فرم خام بنویسند و ثبت کنند.
✅ تفاوت‌ها و شباهت‌های خود را با همکلاسی‌هایشان بیابند و بیان کنند.
✅ خود را به طور مناسب در حضور جمع معرفی کنند.
✅ به همنوعان خود احترام بگذارند و از تمسخر یا رفتارهای نامناسب با دیگران پرهیز کنند.

فایل

طرح درس و روش تدریس ریاضی چهارم، فصل2: تساوی کسرها

طرح درس و روش تدریس ریاضی چهارم، فصل2: تساوی کسرها

طرح-درس-و-روش-تدریس-ریاضی-چهارم-فصل2-تساوی-کسرهافصل 2 کتاب ریاضی در پایه چهارم دبستان، به مبحث کسر پرداخته است. در این فصل دانش آموزان با موضوعات مختلفی از جمله شناخت کسرها، جمع و تفریق کسرها، تساوی کسرها و ضرب عدد در کسر آشنا می شوند.

بهتر است برای تدریس هر یک از این موضوعات از طرح درس مجزا استفاده شود. برای نمونه در این قسمت طرح درسی از درس تساوی کسرها آورده ایم. هدف کلی این درس، آشنایی دانش آموزان با کسرهای مساوی و روش بدست آوردنشان می باشد.

طرح درس مذکور شامل 7 صفحه بوده و در قالب ورد آورده شده و امکان ویرایش آن توسط دیگران وجود دارد.

روش تدریس پیشنهادی برای آموزش این درس ترکیبی از روش های گروهی، سخنرانی و همیاری می باشد. توضیحات لازم برای اجرای تدریس به همراه فعالیت های که معلم و دانش آموز در حین تدریس باید انجام دهند به طور کامل در طرح درس ذکر شده است.

پس از تدریس، ارزشیابی پایانی انجام گرفته و درس جمع بندی شده و در نهایت به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

فایل

طرح درس و روش تدریس اجتماعی چهارم، جغرافی‌دانان چگونه محیط‌های زندگی را مطالعه می‌کنند

طرح درس و روش تدریس اجتماعی چهارم، جغرافی‌دانان چگونه محیط‌های زندگی را مطالعه می‌کنند

طرح-درس-و-روش-تدریس-اجتماعی-چهارم-جغرافی-دانان-چگونه-محیط-های-زندگی-را-مطالعه-می-کنندبا توجه به فعالیت آماده سازی، دانش آموزان را ترغیب کنید که بفهمند دانش جغرافیا چه کمکی به شناخت محیط زندگی و پاسخ به پرسش‌های آنها می‌دهد. از تصویر کتاب که یک جغرافی دان است استفاده کنید و از دانش آموزان بخواهید صحبت‌های وی را با صدای بلند بخوانند.

در مرحله بعد وسایلی را که برای این درس آماده کرده‌اید، روی میز بچینید و به آنها بگویید این‌ها وسایلی هستند که جغرافی دانان از آنها استفاده می‌کنند.

در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 8 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

پس از تدریس درس انتظار می‌رود دانش آموزان بتوانند:

✅ برخی از ویژگی‌های جغرافیایی محیط زندگی خود را بیان کنند.
✅ درباره کاربرد و ماهیت دانش جغرافیا و کار یک جغرافی دان توضیح بدهند.
✅ وسایل و ابزار کار مطالعه در جغرافیا را نام ببرند و کاربرد هر یک را بیان کنند.

فایل

طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل2: ضرب عددهای مخلوط

طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل2: ضرب عددهای مخلوط

طرح-درس-و-روش-تدریس-ریاضی-پنجم-فصل2-ضرب-عددهای-مخلوطدر اولین فعالیت این درس، به کمک شکل‌های داده شده (یا با استفاده از شکل‌های مقوایی) دانش آموزان مربع‌های کوچک تر می‌سازند و مساحت شکل را پیدا می‌کنند. مساحت تقریبی هم مهم است.

هدف دومین فعالیت این است که نشان دهد چگونه در ضرب دو کسر یک عدد از صورت یک کسر با عددی از مخرج کسر دوم با یکدیگر ساده می‌شوند و ...

در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 4 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

اهداف درس:

✅ ضرب عددهای مخلوط با استفاده از مساحت مستطیل
✅ ضرب عددهای مخلوط به وسیله تبدیل به کسر
✅ ضرب دو کسر با استفاده از ساده کردن کسرها
✅ پیدا کردن حاصل ضرب تقریبی دو عدد مخلوط

فایل