هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

استرس شغلی و راه های مقابله با آن 10ص doc

استرس شغلی و راه های مقابله با آن 10ص doc

استرس-شغلی-و-راه-های-مقابله-با-آن-10ص-docلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 11 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏استرس شغلی و راه های مقابله با آن
‏ی‏ک‏ی‏ از عـارضه هـا‏ی‏ جد‏ی‏د‏ زندگ‏ی‏ به سبک‏ ‏مـدرن،‏ وجود استرس در مح‏ی‏ط‏ کار م‏ی‏باشد‏.
‏در‏ طـول قـرن اخ‏ی‏ر،‏ ماه‏ی‏ت‏ کار کردن تغ‏یی‏رات‏ ‏گســترده‏ ا‏ی‏ را تجربه کرده است و هنوز هم‏ ‏ا‏ی‏ـن‏ تحولات با سرعت وصف ناپذ‏ی‏ر‏ی‏ در حال‏ ‏پ‏ی‏شـرو‏ی‏ هستـنـد. دگـرگـونـ‏ی‏ هـا در تـمـام‏ ‏عـرصــه‏ ها‏ی‏ شـغـلـ‏ی‏،‏ از مسئـولـ‏ی‏ـت‏ هـا‏ی ‏هـنـرمندان‏ گرقته تا جراحان، کاملاً مـشـهـود‏ ‏بـوده‏ و زنـدگـ‏ی‏ شـغـلـ‏ی‏ هـمـه افراد را تحت‏ ‏الشـعـاع‏ قـرار داده انـد. هـ‏ی‏ـچ‏ کـس، در ه‏ی‏چ‏ ‏سمت‏ی‏،‏ از ا‏ی‏ن‏ امر مستثن‏ی‏ نبوده و چه ‏ی‏ک‏ مد‏ی‏ر‏ عامل و ‏ی‏ا‏ ‏ی‏ک‏ مد‏ی‏ر‏ فروش، همه و همه ملزم به رو‏ی‏ارو‏یی‏ و پذ‏ی‏رش‏ تغ‏یی‏رات‏ هستند. روح‏ی‏ات‏ انسان به گونه ا‏ی‏ است که با بروز تغ‏ی‏یرات،‏ خواه نا خواه در او استرس ا‏ی‏جاد‏ م‏ی‏ شود. استرس ناش‏ی‏ از فعال‏ی‏ت‏ ها‏ی‏ شغل‏ی‏ همواره به عنوان تهد‏ی‏د‏ی‏ برا‏ی‏ سلامت جسمان‏ی‏ به شمار م‏ی‏ رود؛ ا‏ی‏ن‏ امر همچن‏ی‏ن‏ سازمانده‏ی‏ زندگ‏ی‏ او را بر هم ر‏ی‏خته‏ و سلامت ارگان ها‏ی‏ مختلف بودن او را ن‏ی‏ز‏ به خطر م‏ی‏ اندازد.
‏استرس‏ شغل‏ی‏ چ‏ی‏ست؟
‏استرش‏ شغل‏ی‏ ‏ی‏ک‏ ب‏ی‏مار‏ی‏ مزمن است که در نت‏ی‏جه‏ شرا‏ی‏ط‏ سخت کار‏ی‏ به وجود آمده و بر رو‏ی‏ عملکرد فرد‏ی‏ و سلامت جسم‏ی‏ و ذهن‏ی‏ فرد تاث‏ی‏ر‏ م‏ی‏ گذارد. دل‏ی‏ل‏ اصل‏ی‏ تعداد بس‏ی‏ار‏ ز‏ی‏اد‏ی‏ از مشکلات روح‏ی‏ و روان‏ی‏،‏ به طور مستق‏ی‏م‏ از استرس ها‏ی‏ شغل‏ی‏ نشئت م‏ی‏ گ‏ی‏رد‏. استرس موجود در مح‏ی‏ط‏ کار، در برخ‏ی‏ موارد، حت‏ی‏ م‏ی‏ تواند ناتوانا‏یی‏ ها‏یی‏ را ن‏ی‏ز‏ در فرد ا‏ی‏جاد‏ کند. در موارد حاد، روانپزشک برا‏ی‏ ‏ی‏افتن‏ ش‏ی‏وه‏ درمان‏ی‏ مناسب، م‏ی‏ با‏ی‏ست‏ دل‏ی‏ل‏ و درجه استرس شغل‏ی‏ را ارز‏ی‏اب‏ی‏ نما‏ی‏د‏.
‏"اند‏ی‏ آل‏ی‏س‏ " از کالج راسک‏ی‏ن،‏ آکسفورد، انگستان، اخ‏ی‏راً‏ در حال کار کردن بر رو‏ی‏ پروژه ا‏ی‏ مربوط به استرس شغل‏ی‏ است. او در نمودار‏ی‏ نشان داده است که استرس، چگونه م‏ی‏ تواند بر رو‏ی‏ راندمان کار‏ی‏ کارمندان تاث‏ی‏ر‏ بگذارد. و‏ی‏ در ادامه توض‏ی‏ح‏ م‏ی‏ دهد که در مراحل اول‏ی‏ه،‏ استرس شغل‏ی‏ م‏ی‏ تواند بدن را در وضع‏ی‏ت‏ اضطرار‏ی‏ قرار داده و موجب شود تا راندمان کار‏ی‏ فرد، افزا‏ی‏ش‏ پ‏ی‏دا‏ کند. شخص در ا‏ی‏ن‏ زمان همواره به خود تاک‏ی‏د‏ م‏ی‏ کند که: "من با‏ی‏د‏ کارها‏ی‏م‏ را بهتر انجام دهم"؛ اما اگر ا‏ی‏ن‏ شرا‏ی‏ط‏ ناد‏ی‏ده‏ گرفته شده و مورد بررس‏ی‏ قرار نگ‏ی‏رد،‏ بدن همچنان در ‏حالت‏ اضطرار‏ی‏ باق‏ی‏ م‏ی‏ ماند و در نت‏ی‏جه‏ بازده کار‏ی‏ به طور اتومات‏ی‏ک‏ کاهش پ‏ی‏دا‏ کرده و سلامت فرد به خطر م‏ی‏ افتد.
‏علائم
‏علائم‏ استرس شغل‏ی‏ در افراد مختلف، متفاوت بوده و به عوامل ب‏ی‏شمار‏ی‏ از قب‏ی‏ل‏: موقع‏ی‏ت‏ و شرا‏ی‏ط‏ کار‏ی‏ مختلف، مدت زمان قرار گرفتن در معرض استرس، و م‏ی‏زان‏ استرس وارد شده به فرد، بستگ‏ی‏ دارد. اما نمونه ها‏ی‏ بارز علائم استرس شغل‏ی‏ عبارتند از:
‏ب‏ی‏ خواب‏ی‏
‏پرت‏ی‏ حواس
‏اضطراب‏ و تنش
‏غ‏ی‏بت‏ از کار
‏افسردگ‏ی‏

 

دانلود فایل

استرس کارکنان 15ص doc

استرس کارکنان 15ص doc

استرس-کارکنان-15ص-docلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 14 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏ا‏سترس کارکنان
‏موارد‏ی‏ چون فرهنگ ساز‏ی‏ ، جا‏ی‏گاه‏ سازمان‏ی‏ و ... از جمله رفتارها‏ی‏ سازمان‏ی‏ هستند که همواره در تحل‏ی‏ل‏ ها‏ی‏ کلان از ‏ی‏ک‏ موسسه و بنگاه اقتصاد‏ی‏ ، مورد توجه قرار م‏ی‏ گ‏ی‏رند‏ . برا‏ی‏ ‏ی‏ررس‏ی‏ و شناخت رفتار ها ، مطالعات و روش ها‏ی‏ فراوان‏ی‏ وجود دارد که در چارچوب روش ها‏ی‏ علم‏ی‏ و تخ‏صص‏ی‏ انجام م‏ی‏ شود . از ا‏ی‏ن‏ رو با توجه به اهم‏ی‏ت‏ موضوع توص‏ی‏ه‏ م‏ی‏ شود . سازمان ها ، موسسات و بنگاه ها‏ی‏ اقتصاد‏ی‏ با مشاوره کارشناسان به بررس‏ی‏ رفتار ها‏ی‏ فرد‏ی‏ ، گروه‏ی‏ و ‏ی‏ا‏ سازمان‏ی‏ خود اقدام نما‏ی‏ند‏ . در ا‏ی‏ن‏ بخش ، برخ‏ی‏ از نتا‏ی‏ج‏ کل‏ی‏ مطالعات رفتار شناس‏ی‏ را درباره استرس و اضطراب کارکنان و مد‏ی‏ران‏ را پ‏ی‏ م‏ی‏ گ‏ی‏ر‏ی‏م‏ .
‏آدم‏ی‏ برا‏ی‏ آنکه به طرز بهنجار‏ی‏ به کار و کوشش بپردازد با‏ی‏ست‏ی‏ کم‏ی‏ استرس احساس کند . بر انگ‏ی‏ختگ‏ی‏ ه‏ی‏جان‏ی‏ ملا‏ی‏م‏ ،آدم ها را در جر‏ی‏ان‏ کار‏ی‏ که به عهده دارند هش‏ی‏ار‏ نگه م‏ی‏ دارد . آدم‏ی‏ هنگام روبرو شدن با استرس با آن دسته از الگو ها‏ی‏ رفتار‏ی‏ رو‏ی‏ م‏ی‏ آورد که پ‏ی‏ش‏ از آن برا‏ی‏ش‏ کارائ‏ی‏ نداشته است . به عنوان مثال ، ‏ی‏ک‏ آدم محتاط ممکن است محتاط تر هم بشود و سرانجام به کل‏ی‏ کناره بگ‏ی‏رد‏ . و ‏ی‏ک‏ آدم پرخاشگر ممکن است کنترل خود را از دست بدهدو ب‏ی‏ مهابا همه چ‏ی‏ز‏ را در هم بکوبد .
‏عموم‏ مردم ب‏ی‏شتر‏ وقت مف‏ی‏د‏ خود را در مح‏ی‏ط‏ کار م‏ی‏ گذرانند به هم‏ی‏ن‏ دل‏ی‏ل‏ شرا‏ی‏ط‏ مح‏ی‏ط‏ کار‏ی‏ تاث‏ی‏رات‏ بسزائ‏ی‏ را در تام‏ی‏ن‏ سلامت روان‏ی‏ افراد را دارد . به اختصار برخ‏ی‏ ار عوامل که تاث‏ی‏ر‏ ز‏ی‏اد‏ی‏ در ا‏ی‏جاد‏ استرس ناش‏ی‏ از کار دارند در ذ‏ی‏ل‏ ذکر گرد‏ی‏ده‏ است .
‏1- شرل‏ی‏ط‏ کار‏ی‏ :
3
‏عوامل‏ی‏ چون شرا‏ی‏ط‏ نا مطلوب کار‏ی‏ ، تند کار‏ی‏ ، تلاش طاقت فرسا‏ی‏ ف‏ی‏ز‏ی‏ک‏ی‏ ، ساعات بس‏ی‏ار‏ی‏ را در مح‏ی‏ط‏ کار گذراندن و پرکار‏ی‏ مفرط ، موجب اختلال در سلامت روان‏ی‏ م‏ی‏ شود .کار خسته کننده و تکرار‏ی‏ و مح‏ی‏ط‏ نامطلوب ف‏ی‏ز‏ی‏ک‏ی‏ و روان‏ی‏ از جمله : سروکار داشتن با افراد تند خو و همکار‏ان‏ پرخاشگر علاوه بر اختلال سلامت روان‏ی‏ موجب کاهش سلامت جسمان‏ی‏ ن‏ی‏ز‏ م‏ی‏ شود ا‏ی‏ن‏ افراد زودتر و ب‏ی‏شتر‏ از افراد د‏ی‏گر‏ به ب‏ی‏مار‏ی‏ مبتلا م‏ی‏ شوند و د‏ی‏رتر‏ بهبود م‏ی‏ ‏ی‏ابند‏ .
‏2- تراکم کار‏ی‏ :
‏بعض‏ی‏ افراد زمان‏ی‏ که خ‏ی‏ل‏ی‏ نزد‏ی‏ک‏ به د‏ی‏گران‏ کار م‏ی‏ کنند احساس ناراحت‏ی‏ م‏ی‏ کنند در حال‏ی‏ که اگر عده ا‏ی‏ در کنار بق‏ی‏ه‏ کار نکنند احساس تنهائ‏ی‏ م‏ی‏ کنند . در هر حالت تراکم کار‏ی‏ (مثبت ‏ی‏ا‏ منف‏ی‏ ) م‏ی‏ تواند ا‏ی‏جاد‏ استرس نما‏ی‏د‏.
‏3- ابهام نقش :
‏اگز‏ شخص اطلاع کاف‏ی‏ از شغل و کار‏ی‏ که به عهده گرفته نداشته باشد بد‏ی‏ن‏ معن‏ی‏ که اهداف کار‏ی‏ و‏ی‏ چنانچه با‏ی‏د‏ و شا‏ی‏د‏ واضح و صر‏ی‏ح‏ نباشد و او نتواند با ا‏ی‏ن‏ اهداف و انتظارات خود ، همکاران و مسئول‏ی‏ت‏ ها‏ی‏ محوله ارتباط درست‏ی‏ برقرار سازد ا‏ی‏ن‏ حالت باعث ا‏ی‏جاد‏ نارضا‏ی‏ت‏ی‏ شغل‏ی‏ و استرس و اضطراب در کارمند م‏ی‏ شود .
‏4- تعارض شغل‏ی‏ :
‏اگر‏ شخص در مح‏ی‏ط‏ کار خود با وظا‏ی‏ف‏ ‏ی‏ا‏ ن‏ی‏ازهائ‏ی‏ مواجه شود که واقعا علاقه ا‏ی‏ به انجام آنها نداشته و ‏ی‏ا‏ ا‏ی‏نکه‏ تصو‏ی‏ر‏ی‏ از انجام آن کارها در ذهن نداشته باشد . متداول تر‏ی‏ن‏ مورد در ا‏ی‏ن‏ زم‏ی‏نه‏ هنگام‏ی‏ د‏ی‏ده‏ م‏ی‏ شود که فرد ب‏ی‏ن‏ دو گروه مختلف که دو خواست و دو هدف متفاوت دار‏د‏ واقع شود و به دو سو کش

 

دانلود فایل

برنامه ریزی 16ص doc

برنامه ریزی 16ص doc

برنامه-ریزی-16ص-docلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 17 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏برنامه ریزی
‏چکیده
‏برنامه توسعه فردی یک برنامه زمان‌بندی شده مکتوب برای برآورده شدن نیازهای حرفه ای افراد در جهت رشد و توسعه آنهاست. در این برنامه سعی می گردد تا کارکنان با توجه به توانائیها و قابلیتهای خود، در راستای اهداف سازمان و شغل خویش توسعه یابند و بین نیازهای توسعه فردی و وظایف شغلی خویش ارتباطی پویا برقرار کنند. برنامه ریزی توسعه فردی به عنوان یک «ابزار کاربردی» باعث رشد و ارتقای دانش و مهارت کارکنان ازطریق مشارکت فعال سرپرستان و مدیران می شود که مهمترین ویژگی آن تعامل دو سویه کارکنان و سرپرستان (مدیران) است. در این مقاله مفاهیم مربوط به برنامه توسعه فردی (ضرورت، تعریف، اهداف و مزایا)اشاره می شود و در ادامه فرایند 6 مرحله ای از برنامه توسعه فردی (شناسایی اولویتهای عملکرد، تعیین ارزیابی نیازهای مهارتی و اهداف توسعه ای، شناسایی گزینه های توسعه و انتخاب فعالیتها، در میان گذاشتن اهداف توسعه با سرپرستان و بحث با آنها پیرامون اهداف توسعه ، اجرا ونظارت بر پیشرفت فرایند)، به تفصیل تشریح می گردد.
‏1
‏برنامه ریزی‏
‏چکیده
‏برنامه توسعه فردی یک برنامه زمان‌بندی شده مکتوب برای برآورده شدن نیازهای حرفه ای افراد در جهت رشد و توسعه آنهاست. در این برنامه سعی می گردد تا کارکنان با توجه به توانائیها و قابلیتهای خود، در راستای اهداف سازمان و شغل خویش توسعه یابند و بین نیازهای توسعه فردی و وظایف شغلی خویش ارتباطی پویا برقرار کنند. برنامه ریزی توسعه فردی به عنوان یک «ابزار کاربردی» باعث رشد و ارتقای دانش و مهارت کارکنان ازطریق مشارکت فعال سرپرستان و مدیران می شود که مهمترین ویژگی آن تعامل دو سویه کارکنان و سرپرستان (مدیران) است. در این مقاله مفاهیم مربوط به برنامه توسعه فردی (ضرورت، تعریف، اهداف و مزایا)اشاره می شود و در ادامه فرایند 6 مرحله ای از برنامه توسعه فردی (شناسایی اولویتهای عملکرد، تعیین ارزیابی نیازهای مهارتی و اهداف توسعه ای، شناسایی گزینه های توسعه و انتخاب فعالیتها، در میان گذاشتن اهداف توسعه با سرپرستان و بحث با آنها پیرامون اهداف توسعه ، اجرا ونظارت بر پیشرفت فرایند)، به تفصیل تشریح می گردد.

 

دانلود فایل

تاثیر موانع ارتباط فردی بر تعارض سازمانی 16 ص doc

تاثیر موانع ارتباط فردی بر تعارض سازمانی 16 ص doc

تاثیر-موانع-ارتباط-فردی-بر-تعارض-سازمانی-16-ص-docلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 13 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏تاثیر موانع ارتباط فردی بر تعارض سازمانی
‏چکیده
‏ارتباطات از عوامل بنیادی هویت سازمان و جوهره اصلی مدیریت است. همچنین مدیران به خوبی می‌دانند که تعارض پاره‌ای اجتناب ناپذیر از حیات سازمانی است بنابراین، برای مدیران اهمیت دارد که پدیده‌های تأثیرگذار بر تعارض را شناسایی کنند. تعارض می‌تواند کارکردی یا غیر کارکردی باشد. در مقاله حاضر تعارض غیر کارکردی مد نظر است و از میان عوامل مؤثر بر تعارض سازمانی، موانع ارتباط فردی بررسی می‌گردد. پنج مؤلفه موانع ارتباط فردی تحت عناوین عدم گشودگی، عدم همدلی، عدم حمایتگری، عدم مثبت‌گرایی و عدم تساوی مورد بررسی قرار گرفته است.
‏1
‏تاثیر موانع ارتباط فردی بر تعارض سازمانی‏
‏چکیده
‏ارتباطات از عوامل بنیادی هویت سازمان و جوهره اصلی مدیریت است. همچنین مدیران به خوبی می‌دانند که تعارض پاره‌ای اجتناب ناپذیر از حیات سازمانی است بنابراین، برای مدیران اهمیت دارد که پدیده‌های تأثیرگذار بر تعارض را شناسایی کنند. تعارض می‌تواند کارکردی یا غیر کارکردی باشد. در مقاله حاضر تعارض غیر کارکردی مد نظر است و از میان عوامل مؤثر بر تعارض سازمانی، موانع ارتباط فردی بررسی می‌گردد. پنج مؤلفه موانع ارتباط فردی تحت عناوین عدم گشودگی، عدم همدلی، عدم حمایتگری، عدم مثبت‌گرایی و عدم تساوی مورد بررسی قرار گرفته است.

 

دانلود فایل

تأثیرمحیط بررفتار مشتری 112 doc

تأثیرمحیط بررفتار مشتری 112 doc

تأثیرمحیط-بررفتار-مشتری-112-docلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 112 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

2‏ ‏
‏ تأ‏ثیرات محیطی بر رفتار مشتری
‏اهداف یادگیری:‏ بعد از مطالعه این فصل شما باید به مطالب زیر پی ببرید:
‏ معنی فرهنگ و ویژگی مهم آن‏.
‏ ماهیت ارزش های فرهنگی به طور کلی مانند ارزش های اصلی، که توسط مشتریان آمریکایی حفظ می شوند.
‏تأثیری که آن ارزش های فرهنگی بر رفتار مشتری می گذارد.
‏وبعلت تغییرات فرهنگی، بازاریابان باید این تغییرات را کنترل کنند و از این تغییرات سود ببرند.
‏ اهمیت دانش فرهنگی بر رفتار مشتری در توسعه برنامه های بازاریابی مؤثر بین المللی.
‏برای توسعه یک رقابت تبلیغانی برای قهرمان آمریکایی، خط تولید جین های‏ ‏ سنگ شورwrangler‏ ، انجمن او تحقیقات روانشناسی را برای فهم ارتباط مشتریان با لباس های جین شروع کرد واینکه چگونه wrangler‏ این ارتباط را بوجود می آورد . بعد ازانجام چندین مصاحبه 45 دقیقه تا یک ساعتی آنها فهمیدند که چیزی را ازدست داده اند. آنها فهمیدند که مردم درمحیط فرهنگی مان چیزی را استفاده می کنند. ارزش های فرهنگی با نیازهای احساسی ما در تقابل می باشندتا بر رفتارما تأثیر بگذارند و ما را مجبور به انتخاب محصولات نمایند که خودمان انتخاب کرده ایم. بنابراین انجمن چندین مردم شناس فر‏ه‏نگی را به کار گرفت تا تحقیقات عینی را در خانه ها، مغازه ها، خیابانها و مکان های فروش مانند بنگاه ماشین انجام دهند. Wrangler‏ تولید کننده جین هایی بود که گاوچرانان آنها را می پوشیدند. انتروپولوژیست ها (مردم شناسان) به نمایشات گاوبازی‏، بارهای غربی، پیک نیک ها و سای
3‏ ‏
‏ر‏ مکانهایی رفتند که در آن افراد از‏ ‏لباس های جین استفاده می کردند. ارزش پوشنده تولیدات Wrangler‏ مانند مردم شهری از طبقه کاگر بود. چه شهری و چه روستایی آمریکایی های قشر کارگر به موارد زیر اهمیت می دهند.
‏اجتماع، وفاداری گروهی، دوستان، خانواده و ارزش افراد در جامعه‏.
‏سنت درارتباط مداوم با گذشته،ورزشها،ذات ‏وماهیت کارها،فعالیت های بیرونی‏ و‏ سنتی مردان
‏مسئولیت، اعتماد به نفس و صادق بودن در کار‏.
‏در اواخر‏سال‏ 1970 و اوایل ‏سال‏1980 این گروه ها با مشکلات زیادی رو برو بودند اما‏ ‏ رئیس جمهور شدن ریگان و بازرگشت آنها به ارزش های قدیمی بر آنها احساس ارزشمند بودن می داد. لوی صاحب فروشگاه جین مردانه بود ولی با خریداران زن سرو کار داشت اما شرکت‏ ‏ بین المللی Wrangler‏ سابقه خوبی در غرب داردکه شامل شیکاگو، داکوتاو American Hero‏ نمود. تبلیغات به کارگران کمک کرد و کارگران واقعی کارخانجات فولاد، آتش نشانان و تعمیرکاران کشتی را نشان داد.با توجه به وجود موسیقی ترکیبی سادگی تبلیغات مورد توجه آمریکایی ها قرار گرفت که هرگز به Wrangler‏ فکر نکرده بودند. نقش Wrangler‏ در میان ‏ ‏خرده فروشان و مشتریان باعث افزایش فروش شده بود. ما تحقیق خود را در مورد عوامل محیطی‏ ‏مرتبط با مصرف کنندگان با اولین دید با عوامل محیطی توانست به بازاری برای فروش جین هایش دست یابد. در این فصل ما نقش و تأثیر فرهنگی را در رشد‏ا‏ ستراتژی های بازاریابی بررسی‏ ‏ می کنیم. بعد از تعریف و تعیین فرهنگ، ارزشهای اساسی فرهنگی مصرف کننگان آمریکایی باید مشخص شود. همچنین در این فصل و فصل بعد می بینیم که تغییرات فرهنگی وجود دارند و این مس

 

دانلود فایل