هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

هزار فایل: دانلود نمونه سوالات استخدامی

دانلود فایل, مقاله, مقالات, آموزش, تحقیق, پروژه, پایان نامه,پروپوزال, مرجع, کتاب, منابع, پاورپوینت, ورد, اکسل, پی دی اف,نمونه سوالات استخدامی,خرید کتاب,جزوه آموزشی ,,استخدامی,سوالات استخدامی,پایان نامه,خرید سوال

مفاهیم حسابداری صنعتی1 ورد

مفاهیم حسابداری صنعتی1 ورد

مفاهیم-حسابداری-صنعتی1-وردلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 25 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

1
‏مفاهیم ‏حسابداری صنعتی
‏مقدمه :
‏حتماً تاکنون بارهاو بارها با این واژه برخورد داشته اید . به راستی حسابداری بهای تمام شده چیست ؟ چرا مدیران مالی سازمانها همواره سعی دارند تا خود را به مرحله ای برسانند که بتوانند از این شاخه از فن حسابداری استفاده نمایند ؟ آیا این درست است که بعضی میگویند به واقع نمیتوان حسابداری بهای تمام شده را به صورت کامل در شرکتهای ایرانی پیاده سازی نمود ؟
‏اینها سئوالاتی بودند که برای خود من نیز در زمان دانشجوئی وجود داشتند و حتی بعضی جزئیات هم اکنون هم برایم بی پاسخ مانده اند .
‏اکثر کارشناسان مالی ، حسابداری صنعتی را آنچنان که باید نمی شناسند و در مراکز آموزشی نیز دروس مربوط به آن ، علاوه بر آنکه تنها به صورت تئوری ارائه میگردد ، آنقدر حجیم و ثقیل مینماید که اکثر دانشجویان تنها به منظور کسب امتیاز قبولی دروس مربوط به این واحد را فرا میگیرند ، بطوریکه پس از گذشت چندماه از مطالعه این دروس از جوابگوئی به ساده ترین مسائل حسابداری صنعتی نیز عاجزند.
2
‏به راستی چرا ؟ آیا حسابداری بهای تمام شده واقعاً اینقدر پیچیده و دور از ذهن است که هرکسی توانائی انجام آن را نداشته باشد و یا اینکه آنرا بیش از آنچه که هست سنگین ، حجیم و تخصصی نشان داده اند ؟
‏اینها همه سئوالاتی است که هرکس ممکن است بنا به سلیقه ، دانش و هنر خود پاسخ متفاوتی به آن بدهد . ولی من امیدوارم شما خواننده گرامی بتوانید پس از مطالعه آنچه که سعی میشود در ادامه جهت معرفی این شاخه از فن حسابداری به صورت بسیار ساده بیان گردد ، پاسخی درخور برای سئوالات فوق که لااقل خودتان را راضی کند ، داشته باشید .

‏منظور از حسابداری صنعتی‏ ‏چیست؟
‏حسابداری صنعتی شاخه ای از هنر و فن حسابداری است که وظیفه جمع آوری اطلاعات مربوط به عوامل هزینه و محاسبه بهای تمام شده محصولات و خدمات را بر عهده داشته و با تجزیه و تحلیل و بررسی گزارشها و راههای تولید ، روشهای کاهش بهای تمام شده تولیدات و خدمات را ارائه می نماید .

 

دانلود فایل

حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی 1 ورد

حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی 1 ورد

حساب-مستقل-وجوه-درآمد-اختصاصی-1-وردلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 12 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏1
‏حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی :
‏این حساب یکی از حسابهای مستقل وجوه دولتی می باشد .
‏برای نگهداری حساب منابع مالی خاصی که برای تامین هزینه های مشخصی استفاده می شود در اغلب موارد مشابه حساب مستقل وجوه اعتبارات جاری ( اعتبارات هزینه ای ) است .
‏در این فصل :
‏موارد تشابه
‏ حساب مستقل وجوه اعتبارات هزینه ای و وجوه اختصاصی بحث و
‏موارد افتراق بررسی قرار می گیرد
‏ماموریت حساب مستقل وجوه اختصاصی :
‏این حساب برای اجرای برنامه ها و فعالیتهای دولتی ، مسئولیت نگهداری حسابهای منابع مالی را به عهده دارد .
‏و برای تامین هزینه های خاص برنامه ها و فعالیتهای دستگاههای اجرایی مورد استفاده قرار می گیرد .
‏پس ماموریت این حساب مستقل به عنوان یک مرکز هزینه‏ ‏و در آمد مشخص در دستگاه
‏ ‏ ‏ ‏نگهداری حساب
‏ اجرایی‏ ارایه گزارشهای مالی جداگانه برای تحصیل و مصرف در آمدهای خاصی است
‏ که برای اجرای فعالیتها و برنامه های مخصی تخصیص می یابد .
‏منابع مالی و ویژگی های حساب مستقل وجوه در آمد اختصاصی :
‏3
‏پس منابع مالی حساب مستقل وجوه اختصاصی دستگاههای اجرایی را در امدهای اختصاصی تشکیل می دهد .
‏در آمدهای اختصاصی به در آمدهایی ا‏ط‏لاق می شود که :
‏اجازه قانون تحصیل
‏و در بودجه سالانه کل کشور تحت
‏عنوان در آمد اختصاصی پیش بینی می شود .
‏که برای تامین هزینه های خاصی که برای اجرای فعالیتها و برنامه های دستگاههای اجرایی ضروری است مصرف می شود
‏شرایط ایجاد حساب مستقل وجوه در آمد اختصاصی در دستگاه‏ ‏های دولتی‏
‏تحصیل در آمد اختصاصی توسط وزارتخانه و موسسات دولتی مستلزم مجوز قانونی است که از طریق تصویب قانون توسط قوه مفننه تحقق می یابد .
‏نوع و میزان در آمدها و همچنین نوع و میزان هزینه ها تخت عنوان " در آمد اختصاصی " و " اعتبارات اختصاصی " باید در بودجه سالانه کشور پیش بینی شود
‏در آمدهای اختصاصی باید منحصراً به مصرف هزینه های خاص و معین برسد . پس تحقق 3 شرط فوق مجوزی برای افتتاح این حساب می باشد .
‏اگر مجوز جهت تحصیل در آمد نداشته باشیم ، ایجاد حسان مستقل منطقی است
‏در بعضی مواقع ما به رغم وجود مجوز جهت تحصیل در آمد ، آنها در بودجه سالانه پیش بینی نشده اند در اینصورت نگهداری حساب و ارایه گزارشهای مالی آن از طریق حساب مستقل وجوه اعتبارات هزینه ای صورت می پذیرد . مثال مثل سازمان سنجش که طبق تبصره 49 قانون بودجه سال 64 به وزارت علوم و تحقیقات و فناوری اجازه داده می شود که هزینه برگزاری امتحانات ورودی واریز نماید . و خزانه دارای معادل همین وجه جهت مصارف این سازمان در اختیار سازمان قرار می دهد تا به مصرف هزینه

 

دانلود فایل

چشم‌انداز اقتصاد ایران در سال 1387 از منظر لایحه بودجه 15ص ورد

چشم‌انداز اقتصاد ایران در سال 1387 از منظر لایحه بودجه 15ص ورد

چشم‌انداز-اقتصاد-ایران-در-سال-1387-از-منظر-لایحه-بودجه-15ص-وردلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 15 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏چشم‌انداز اقتصاد ایران در سال 1387 از منظر ‏لایحه بودجه
‏۱۶ ‏اردیبهشت ‏۱۳۸۷
‏دکتر فرشاد مومنی (‏عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی)
‏این جلسه‌ اولی است که در سال جدید برگزار ‏می‌شود و من صمیمانه‌ترین تبریکات را خدمت همه ارائه می‌کنم و امیدوارم سال جدید ‏سرشار از برکات و عنایات خداوندی برای همة مردم باشد.
‏تا آنجا که به چشم‌انداز ‏اقتصاد ایران در این سال مربوط می‌شود عموماً پیش‌بینی‌ها ناظر بر این است که ما ‏آهنگ فزایندة‌ رشد اقتصادی نخواهیم داشت و حداکثر رشدی که در سال 86 اتفاق افتاده ‏با تغییرات قهقرایی اندکی در بهترین حالت در سال 1387 هم اتفاق خواهد افتاد. عموماً ‏تصور پیش‌بینی‌ها بر این است که ما روند پیش‌روندة رکود تورمی را دنبال خواهیم ‏کرد   ‏ضمن اینکه به اعتبار شرایط خاص اقتصاد ‏سیاسی ایران در سال 1387 پیش‌بینی‌ها ناظر بر این است که دولت کاهش‌های چشمگیرتری ‏در زمینة تعرفه‌ها اعمال خواهد کرد که این مسئله به نوبة خود می‌تواند ضربه‌های ‏جدید و قابل توجهی به فعالیت‌های تولیدی و نیروی کار شاغل وارد کند.
‏اینها ‏مواردی است که همه دربارة آن صحبت کرده‌اند. در مورد تحلیل آنچه که به اعتبار ‏رویه‌های انبساطی مالی طی 3 سالة گذشته اقتصاد ایران در ابعادی فراتر از گذشته با ‏آنها روبروست به نظر می‌رسد ما با سه مسئلة مهم روبرو بودیم که ‏–‏ این سه مسئله که ‏از متن لایحه بودجه دولت استنباط می‌شود ‏–‏ متأسفانه به اندازة اهمیتی که داشته مورد ‏توجه قرار نگرفته است و در ادامه تلاش بر این است که اشاره‌هایی درباره آنها البته ‏بر محور لایحه بودجه تقدیمی دولت داشته باشیم.
‏سه مسئله حیاتی برای آینده ‏ایران
1- ‏تمایل به شخص محوری در تخصیص منابع
‏یکی از آن مسائل گرایش ‏غیرمتعارف رویکرد شخص‌محور در تنظیم لایحة بودجه است. این مسئله از منظر اقتصاد ‏سیاسی بسیار حائز اهمیت است و امیدوارم دوستان به اندازة اهمیتش به آن توجه کنند. ‏چرا که از جنبه نظری نهادگرایان اهمیت مراجعه به تاریخ را صرفاً از این ناحیه ‏نمی‌دانند که می‌توانیم به تاریخ مراجعه کنیم و درس‌هایی از آن برای آینده بگیریم ‏از نظر آنها اهمیت تاریخ بیشتر از این ناحیه است که در هر دورة تاریخی وقتی ‏انتخاب‌هایی صورت می‌گیرد این انتخاب‌ها گسترة انتخاب‌های آتی جامعه را تحت تأثیر ‏قرار می‌دهد و آنها را محدود می‌کند.
‏به عبارت دیگر، انتخاب‌های امروزی ما به ‏شدت روی انتخاب‌های آتی تأثیر می‌گذارد و از این زاویه نهادگراها معتقدند از هیچ ‏پدیدة‌تاریخی مهمی سهل‌انگارانه عبور نکنیم. براساس آنچه در لایحة بودجه 1387 توسط ‏دولت ارائه شده تقریباً 45 درصد کل منابع بودجة عمومی کشور در اختیار جناب رئیس ‏جمهور، معاونان برنامه‌ریزی و علمی فناوری ایشان و تعداد اندکی از وزرا قرار گرفته ‏بود این یک مسئله تاریخی بسیار مهم است. دوستان می‌دانند مجلس در این مورد ‏تعدیل‌های جدی اعمال کرد و این نسبت را تا حدود زیادی تغییر داد. اما از آنجا که ‏لایحة بودجة کشور بیش از هر چیز از این زاویه حائز اهمیت است که بیان‌کنندة نسبتاً ‏شفاف تمایلات دولت می‌باشد و طبیعتاً دولت تا آنجا که امکان دارد تلاش می‌کند که ‏این تمایلات را با ظرفیت‌هایی که به لحاظ قانونی در اختیار دارد به اجرا درآورد. ‏نفس به وجود آمدن چنین تمایلی برای تمرکز تصمیم‌گیری‌ها و تخصیص منابع حائز اهمیت ‏است و قطعاً آثار مهمی برای آینده کشور دارد.
‏براساس مفاد لایحة بودجه 87 نهاد ‏ریاست جمهوری به تنهایی 6 درصد از کل منابع بودجة عمومی، معاونت برنامه‌ریزی 4 ‏درصد، معاونت علمی و فناوری 7 درصد و در مجموع 17 درصد از کل منابع بودجة عمومی به

 

دانلود فایل

مدیریت خرید و انبارداری 14ص ورد

مدیریت خرید و انبارداری 14ص ورد

مدیریت-خرید-و-انبارداری-14ص-وردلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 14 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏13
‏سازمان مرکزی دانشگاه آزاداسلامی
‏دفترمطالعات وآموزش نیرو ی انسانی
‏برنامه درسی
‏مدیریت خرید و انبارداری
‏شناسه :‏1204
‏ویرایش ‏دوم‏ :‏بهمن‏ ماه‏1380
‏1
‏بسم الله الرحمن الرحیم
‏فهرست مطالب
‏عنوان‏ ‏صفحه
‏مقدمه‏ ‏1
‏هدفهای دوره‏ ‏2
‏شرایط شرکت کنندگان‏ ‏3
‏معیارهای ارزیابی- مدت دوره‏ ‏4
‏عنوانها و مباحث
‏حسابداری مقدماتی‏ ‏5
‏انبارداری‏ 7
‏سیستم خرید کالا‏ 9
‏آشنایی با آ‏ی‏ین نامه معاملات دانشگا‏ه 9
‏منابع‏ ‏10

 

دانلود فایل

موانع تکوین دولت مدرن و توسعه اقتصادی در ایران 1 ورد

موانع تکوین دولت مدرن و توسعه اقتصادی در ایران 1 ورد

موانع-تکوین-دولت-مدرن-و-توسعه-اقتصادی-در-ایران-1-وردلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 20 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

1
‏موانع تکوین دولت مدرن و توسعه اقتصادی در ایران‏
1
‏موانع تکوین دولت مدرن و توسعه اقتصادی در ایران‏

 

دانلود فایل